Primerjalni test porab
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Primerjalni test porab
Tukaj nekaj ni v redu. Če je doseg Leafa 211 km, potem doseg Zoe ne more biti 276 km. Komentarji? CRF?
Re: Primerjalni test porab
Zakaj ne? Zoe ima večjo baterijo od Leafa. In vozili so nek mešan cikel, tako da je bila povprečna hitrost precej nizka in pri nižjih hitrostih ima Zoe dober izkoristek.crunchy napisal/-a:Tukaj nekaj ni v redu. Če je doseg Leafa 211 km, potem doseg Zoe ne more biti 276 km. Komentarji? CRF?
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Primerjalni test porab
zoe je zelo dober pri hitrostih pod 100 kmh v tem ciklu je pa samo 10 % avtoceste saj to tudi wltp kaže.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Primerjalni test porab
Koliko je (uporabna) velikost baterije Zoe? Pri Leafu je nekje okrog 38.5 kWh (po LeafSpy-u in ne po prikazovalniku v vozilu!).pirpy napisal/-a:zoe je zelo dober pri hitrostih pod 100 kmh v tem ciklu je pa samo 10 % avtoceste saj to tudi wltp kaže.
Čudno, pri takšni vožnji pa bi moral biti doseg Leafa daleč nad 211 km. Ali za Zoe obstaja kaj podobnega LeafSpy-u?
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Primerjalni test porab
tudi zoe ima uporabno kapaciteto okoli 38 kwh .
obstaja aplikacija za zoe, reče se ji canZE.
obstaja aplikacija za zoe, reče se ji canZE.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Primerjalni test porab
Pa leaf 2 nima in nikoli ni imel večjega dosega kot zoe, razen na avtocesti zaradi motorja v zoe, ki je prilagojen lokalnim cestam in se prehitro vrti .motor v zoe se vrti z več kot 10000 obrati pri 135 km/h kjer ni več učinkovit, v starem leafu pa kakšnih 7000 pri enaki hitrosti , zato predvidevam, da je enako v leaf 2.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Primerjalni test porab
Pa saj nisem nikjer rekel, da bi moral imeti Leaf večji doseg. Nerealno pa se mi zdi, da bi bila razlika 211 km proti 276 km. Tu nekaj ni v redu. Do sedaj še nisem prišel pod 240 km dosega, pa živim v hribih (več kot 1/3 pa prevozim po avtocesti). Nekaj temu lahko prispeva izjemno konzervativen prikazovalnik % v Leafu (skrije npr. spodnjih uporabnih 10%). Kljub temu pa je 211 km zelo čudno, še posebej, ker je največja hitrost 100 km/h in še to le na 10% prevožene poti.pirpy napisal/-a:Pa leaf 2 nima in nikoli ni imel večjega dosega kot zoe, razen na avtocesti zaradi motorja v zoe, ki je prilagojen lokalnim cestam in se prehitro vrti .motor v zoe se vrti z več kot 10000 obrati pri 135 km/h kjer ni več učinkovit, v starem leafu pa kakšnih 7000 pri enaki hitrosti , zato predvidevam, da je enako v leaf 2.
Re: Primerjalni test porab
Zelo veliko porabo so mu pripisali v primerjavi z drugimi. Tale primerjava kaže drugačno sliko:
https://ev-database.uk/cheatsheet/energ ... ectric-car
https://ev-database.uk/cheatsheet/energ ... ectric-car
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Primerjalni test porab
mene predvsem zanima test pri 130 kmh ne mešani cikel, tega pa ni, vsi nekaj mešajo.
tako bi si lahko izračunal kako hitro se lahko peljem po AC da imam še dovolj dometa.
tako bi si lahko izračunal kako hitro se lahko peljem po AC da imam še dovolj dometa.
Re: Primerjalni test porab
Še zimski primerjalni test: https://insideevs.com/winter-test-elect ... range/amp/
[/center]
[/center]
Re: Primerjalni test porab
Bjorn je komaj iztisnil iz i-pace 300km, tale s 370 je kar ekstremna.
En test iz avtoceste pri ~120km/h:
En test iz avtoceste pri ~120km/h:
- Priponke
-
- 7427B28E-9D67-4E09-82FC-9EA4B08031B6.png (192.72 KiB) Pogledano 4151 krat
Re: Primerjalni test porab
Dometi so zelo različni, največ je odvisno od hitrosti, nato temperature in načina vožnje.
Danes v 4 urni avtocestni relaciji sem za test zavestno vozil nekoliko počasneje kot običajno in sicer skoraj v celoti tempomat na 100km/h pri temperaturi 20stopinj (start 15 kasneje tudi 25). Vmes kdaj tudi 115km/h, nekajkrat pa zaradi omejitev na 80 ali 60 ali kar s tokom prometa in povprečje je bilo nekaj čez 70km/h. Večinoma sem vozil na voznem pasu s kamioni in nekaj ostalega prometa, tako nisem nikogar oviral, tudi na prehitevalnem nebi veliko profitiral, ali pa bi stalno pospeševal in ustavljal.
Nisem porabil vseh 100% baterije, a če preostanek % delim s povprečno porabo, ki je znašala 12,3kWh/100km pridem do 530km (95% avtocest in nekaj malega lokalno). To se sklada z Bjornovim testom in tudi mojimi pričakovanji, da se da z malo varčnejšo vožnjo narediti 500km.
Danes v 4 urni avtocestni relaciji sem za test zavestno vozil nekoliko počasneje kot običajno in sicer skoraj v celoti tempomat na 100km/h pri temperaturi 20stopinj (start 15 kasneje tudi 25). Vmes kdaj tudi 115km/h, nekajkrat pa zaradi omejitev na 80 ali 60 ali kar s tokom prometa in povprečje je bilo nekaj čez 70km/h. Večinoma sem vozil na voznem pasu s kamioni in nekaj ostalega prometa, tako nisem nikogar oviral, tudi na prehitevalnem nebi veliko profitiral, ali pa bi stalno pospeševal in ustavljal.
Nisem porabil vseh 100% baterije, a če preostanek % delim s povprečno porabo, ki je znašala 12,3kWh/100km pridem do 530km (95% avtocest in nekaj malega lokalno). To se sklada z Bjornovim testom in tudi mojimi pričakovanji, da se da z malo varčnejšo vožnjo narediti 500km.
Re: Primerjalni test porab
Odličen rezultat. Po kakšnem terenu pa je bila relacija, bolj ravninskem?
Re: Primerjalni test porab
Štajerska avtocesta iz LJ v obe smeri mimo PtujaSimonZed napisal/-a:Odličen rezultat. Po kakšnem terenu pa je bila relacija, bolj ravninskem?
Re: Primerjalni test porab
Tudi jaz sem danes za test peljal s kamioni od Ljubljane do Kranja. Teren se rahlo dviga, temp. 22, povprečn poraba 12.1kWh/100km.
Neverjetno za to relacijo. Z "normalno" vožnjo bi bil bližje 22kWh/100km. Res pa da je danes pihal močan jugo.
Neverjetno za to relacijo. Z "normalno" vožnjo bi bil bližje 22kWh/100km. Res pa da je danes pihal močan jugo.
Re: Primerjalni test porab
Evo danes sem nardil eno testno vožnjo z mojo Kono (vozil delno po navadni cesti in delno po AC - ECO na AC tempo 112 km/h ostalo po omejitvah) in na slikah se vidi rezultat v obe smeri vožnje ...
Re: Primerjalni test porab
Super, prevoženih 410 km in porabljenih 84 % SOC. Povprečna hitrost 62 km/h.
Vidim, da imaš tudi strešno okno. Kdaj si naročil Kono EV in kdaj dobil?
Vidim, da imaš tudi strešno okno. Kdaj si naročil Kono EV in kdaj dobil?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Primerjalni test porab
V eno smer 250 km, skupaj pa 410 km ??Rajko napisal/-a:Evo danes sem nardil eno testno vožnjo z mojo Kono (vozil delno po navadni cesti in delno po AC - ECO na AC tempo 112 km/h ostalo po omejitvah) in na slikah se vidi rezultat v obe smeri vožnje ...
Glede poti pa manjka še malo več podatkov glede konkretne relacije.