Moč polnjenja
Re: Moč polnjenja
Glede 100kW sem pa včeraj v enem videu spet slišal da naj bi bila omejitev 77kW za Kono zaradi CCS1 kablov in da bi na 300kW polnilnici s CCS2 kablom šlo do 100kW...
Re: Moč polnjenja
The Kona EV beats the Model 3 hands down on price, build quality, efficiency and the ability to have it serviced at a local Hyundai dealership. Also, the car comes with a CCS2 charge port, which is a must have in Europe.
Naj bi?
Naj bi?
Re: Moč polnjenja
Ali ni Bjorn testiral eNira na CCS2 polnilnici s hlajenim kablom, pa ni šlo več kot 77 kW (200 A) in če se ne motim, je omenil, da je Kono že nekdo drug prej testiral na isti polnilnici Ionity in dobil enak rezultat.
Re: Moč polnjenja
Na Ionity je šel, ampak ne vem če je imela CCS2 kable. Ne vem če je sploh že kakšen avto testiral na CCS2. Oziroma ne vem če je sploh že kakšna polnilnica s CCS2 kabli kje... (razen tiste kjer so Taycana polnil)
Re: Moč polnjenja
Tole sem mislil: na 45 minuti je z eNirom pri njej in avto sporoči polnilnici, da naj ga polni z največ 200 A (prosto po Bjornu):
[youtube]https://youtu.be/jdWaVlVhCrQ[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/jdWaVlVhCrQ[/youtube]
Re: Moč polnjenja
Tako izgleda ja. Čeprav mi je malo sumljivo da polnilnica prikaže skalo samo do 200A. In tudi kabel izgleda enako kot CCS1.
Kakorkoli... Saj pomembno mi ni, samo zanima me.
Kakorkoli... Saj pomembno mi ni, samo zanima me.
Re: Moč polnjenja
Počasno polnjenje na hitri polnilnici ob 50 % SOC in temp 7°C.
[youtube]https://youtu.be/I51ICHqWDLQ[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/I51ICHqWDLQ[/youtube]
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Moč polnjenja
noben avto ne polni hladne baterije preveč hitro, zakaj ne vklopi grelca je pa drugo vprašanje.