Moč polnjenja

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3466
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1939
2200

Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Nov 2018, 09:19

Še en graf...
konaEV-charging.png
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3466
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1939
2200

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Nov 2018, 09:10

SimonZed
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 474
Avto: Kona EV na ladji
253
428

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 25 Nov 2018, 10:29

Če prav razumem, se je 39 kWh Kona torej na 50 kW polnilnici napolnila v eni uri od 13 % do 80 %, torej nekoliko počasneje v primerjavi s specifikacijo, kjer je čas polnjenja od 0 % do 80 % zabeležen kot 57 minut.

Se je pa 64 kWh napolnila hitro od 13 % do 80 %, prav tako v eni uri, čeprav je v specifikacijah zapisano 75 minut za polnjenje od 0 % do 80 %.

Mislim, da to, da se 39 kWh različica polni počasneje od 64 kWh, ni nobeno presenečenje, saj je to jasno razvidno že iz prospekta.

Vprašanje pa je, kaj je razlog temu? Drugačna baterija? Drugačen hladilni sistem baterijskega sklopa?
matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1470
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
781
362

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Nov 2018, 11:35

Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
527
570

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a crunchy » 25 Nov 2018, 14:08

pirpy je napisal/-a:Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.

Ob primerjavi grafov lahko rečemo da temu ni tako. Če bi to bilo res, potem bi bila oblika signalov moči pri hladnih Konah popolnoma enaka, le moč polnjenja pri 39 kWh verziji bi bila za 39% nižja glede na 64 kWh verzijo.
SimonZed
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1470
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
781
362

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Nov 2018, 15:53

crunchy je napisal/-a:
pirpy je napisal/-a:Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.

Ob primerjavi grafov lahko rečemo da temu ni tako. Če bi to bilo res, potem bi bila oblika signalov moči pri hladnih Konah popolnoma enaka, le moč polnjenja pri 39 kWh verziji bi bila za 39% nižja glede na 64 kWh verzijo.


saj je približno tako le tisti hribček na sredini je anomalija.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
527
570

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a crunchy » 25 Nov 2018, 22:25

Jaz temu ne bi rekel anomalija. Na nekaterih mestih, kjer pri 64 kWh verziji moč narašča, pri 39 kWh verziji pada. Pri 39 kWh so izrazite skočne spremembe moči, ki niso vidne pri 64 kWh verziji in tako naprej. Menim, da je brez pomena debatirati o tem. Algoritma v ozadju nista enaka.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1470
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
781
362

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Nov 2018, 23:04

Iz grafa se vidi da se 64 kwh polni z maximalno hitrostjo glede na napetost baterije (naprimer 50 kwh polnilnica polni e-golf precej počasneje zaradi nižje napetosti baterije v avtu ker imajo 50 kW polnilnice omejen tok na okoli 120 A)
Moja zoe ima napetost baterije okoli 330 v pri 13 % SOC in če ima hyundai LG celice potem lahko sklepamo da pri 13 % SOC polnilnica ni sposobna polniti hitreje kot 39 kW (120 A x 330 V = 39 kW)
39 kWh verzija pa povečuje moč glede na temperaturo baterije, ker je polnilnica sposobna polniti z močjo, ki jo BMS dovoli, torej ne moremo iz grafa sklepati da so algoritmi različni. Razlika v glasnosti ventilatorjev je lahko posledica hitrosti polnjenja glede na bms ( 39 kwh se polni z maximalno dovoljeno medtem ko pri 64 kwh bateriji hitrost omejuje polnilnica).
Potrebno bi bilo ponoviti test na 100 kw polnilnici.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
346
10

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a BoBa » 27 Nov 2018, 15:09

Graf polnjenja je realen, pri 72% pade polnilna moč na 32 kW . Pa tudi kakšnega "rapidgate" ni, pravkar polnim četrtič danes, trenutno z 49 kW.
SimonZed, CRF, matija
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 342
Avto: C-Zero
230
153

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a mitjap » 27 Nov 2018, 15:44

Koliko km v enem dnevu?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
346
10

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a BoBa » 27 Nov 2018, 17:51

Do sedaj 680, ni pa še odločeno če ostanem ali grem kar domov. Kona zmore, zase še ne vem.
timo, DGJ, matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3466
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1939
2200

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Nov 2018, 17:56

Saj imaš 64kWh baterijo ane? Kako to da si jo dobil toliko prej kot vsi ostali?
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 342
Avto: C-Zero
230
153

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a mitjap » 27 Nov 2018, 21:50

Jaz ugibam da iz Avstrije.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
346
10

Re: Moč polnjenja

OdgovorNapisal/-a BoBa » 27 Nov 2018, 22:28

Ne, v prvi pošiljki so bili dobavljeni za njihovo prodajno mrežo in menda dva za stranke. Imel sem srečo, da sem bil pri prodajalcu zapisan kot resen kupec.
CRF, DGJ, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na