
Ja, samo na Ionity, zato tudi pot ni bila ne najkrajša ne najhitrejša. Bila pa je verjetno najmanj stresna.CRF napisal/-a:Hud izlet in huda poraba!SimonZed napisal/-a:Kranjska Gora-Beljak-Salzburg-Muenchen-Ulm-Stuttgart-Karlsruhe-Marckolsheim-Selestat-Saint Die des Vosges-Epinal-Bulgneville-A31-A5-A19-A6-Pariz center-Versaj in po obratni poti do Ljubljane:
Vožnja po AC 123 km/h, regionalne ceste po omejitvah (80-110 v Franciji).
Polnjenje samo na Ionity?
Sicer pa dobra izkušnja z Ionity, vse lokacije so delovale in imele najmanj 4 polnilnice, od katerih sta povsod vsaj dve delovali.
Opazil sem, da se v Franciji obračunava polnjenje na Ionity na minuto (in ne na kWh, cena je mislim da enaka, 0,79 €/minuto). Videl sem enega rapidgateanega leafa 2 iz NL, ki je bil priklopljen na Ionity 50 kW DC polnilnico (CCS/CHAdeMO/Type2) že eno uro in še ni bil do polovice napolnjen.
Sicer je stanje vsaj z DC na avtocestah v Franciji bolj porazno (razen Ionity, ki pa tudi ni tako gosto posejan kot v Nemčiji). Lani sem si namestil francosko aplikacijo za polnjenje IZIVIA, ampak sem zdaj videl dve njihovi polnilnici nedelujoči in zaviti v polivinilno folijo z nalepko, da se opravičujejo in predlagajo, da preveriš v aplikaciji, kje je kakšna druga polnilnica.