Iztirjeni tematski vagoni

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6353
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4860
5920

Re: Škoda Enyaq

Odgovor Napisal/-a CRF »

Vse kar je pod 15k za normalen avto je poceni.

Tale Škoda pa zna biti res v rangu Modela Y
pirpy, GM, SimonZed, BogyX, Kegelj
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Škoda Enyaq

Odgovor Napisal/-a Argo »

Tale škoda Enyaq je normalen avto. Ima volumen. Zato bo imel normalno ceno. Kištice pa so poceni in teh bo tudi pri Škodi nekaj.

Pa pa velik sreče pri iskanju normalnega avta pod 15k€ v prihodnosti. Že kona ni ravno neki biser od avta pa stane krepko preko 15k€. Koliko že? Ali pa se motim in je ceneje?

Verjamem pa, da je nekomu, ki si ne more privoščiti vse predrago. Verjetno je v Indiji sprejemljiva cena za normalen avto pod 5k€. S Standardom ljudi so povezana tudi pričakovanja.

Kvečjemu lahko govorimo o sprejemljivi ceni za povprečnega rezidenta Slovenije. Samo to pa še ne pomeni, da je za 15k€ normalen avto. Ker normalen avto ni tazari zero.
Maybe
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
296
35

Re: Škoda Enyaq

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Kaj pa je normalen avto?
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Škoda Enyaq

Odgovor Napisal/-a Argo »

Maybe napisal/-a:Kaj pa je normalen avto?
Če smo ravno pri škodi je to model ala Kodiaq, Octavia, superb.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Argo »

lovec1990 napisal/-a:^^ saj to je zanimiv del eGolf brez dodatne opreme ima MPC okoli 33k€ po ceniku med tem ko ima Kona 39 Style MPC 36,5k€.
VW doda še okoli 5000€ popusta med tem ko pa Hyundai ga ne da če bi ga pa dal se bi Kona 39 odlično prodajala plus eGolf in Leaf bi dobila resnega konkurenta.

Sicer pa me zanima ali priporočate Kono 39 in koliko je kaj zanesljiva?
Al je boljše prodat 1 avto in na njem zaslužit 10k€ ali 10 vozil in na vsakem zaslužit 1k€? Višino zneska sem navedel samo kot ilustracijo. Če bi imeli firmo katerega scenarija bi si želeli?

Jaz sem ne glede na ceno za kono. Sem vozil vse pa je za moje potrebe in po mojem mnenju najprimernejši EV.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
153
275

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Argo napisal/-a:
lovec1990 napisal/-a:^^ saj to je zanimiv del eGolf brez dodatne opreme ima MPC okoli 33k€ po ceniku med tem ko ima Kona 39 Style MPC 36,5k€.
VW doda še okoli 5000€ popusta med tem ko pa Hyundai ga ne da če bi ga pa dal se bi Kona 39 odlično prodajala plus eGolf in Leaf bi dobila resnega konkurenta.

Sicer pa me zanima ali priporočate Kono 39 in koliko je kaj zanesljiva?
Al je boljše prodat 1 avto in na njem zaslužit 10k€ ali 10 vozil in na vsakem zaslužit 1k€? Višino zneska sem navedel samo kot ilustracijo. Če bi imeli firmo katerega scenarija bi si želeli?

Jaz sem ne glede na ceno za kono. Sem vozil vse pa je za moje potrebe in po mojem mnenju najprimernejši EV.
druga verijanta je boljša, ker če prodaš 10 avtov in zaslužiš 1k€ za vsakega pomeni, da imaš nizke cene
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Argo »

lovec1990 napisal/-a:
Argo napisal/-a:
lovec1990 napisal/-a:^^ saj to je zanimiv del eGolf brez dodatne opreme ima MPC okoli 33k€ po ceniku med tem ko ima Kona 39 Style MPC 36,5k€.
VW doda še okoli 5000€ popusta med tem ko pa Hyundai ga ne da če bi ga pa dal se bi Kona 39 odlično prodajala plus eGolf in Leaf bi dobila resnega konkurenta.

Sicer pa me zanima ali priporočate Kono 39 in koliko je kaj zanesljiva?
Al je boljše prodat 1 avto in na njem zaslužit 10k€ ali 10 vozil in na vsakem zaslužit 1k€? Višino zneska sem navedel samo kot ilustracijo. Če bi imeli firmo katerega scenarija bi si želeli?

Jaz sem ne glede na ceno za kono. Sem vozil vse pa je za moje potrebe in po mojem mnenju najprimernejši EV.
druga verijanta je boljša, ker če prodaš 10 avtov in zaslužiš 1k€ za vsakega pomeni, da imaš nizke cene
Ma jaz imam rajši visoko ceno 10x manj ljudi zaposlenih al pa 10x manj delamo in zaslužimo isto. Ti pa delaj v firmi ki prodaja za nizko ceno. Predlagam, da se preseliš nekam kjer boš delal za pest riža, da boš lahko potem poceni kupoval.
matija, kavka
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 782
Kraj: stajerska
Avto: negovan
446
371

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a sluk »

Potem so pa tu še servisi za to 1 vozilo ali pa za tistih 10 vozil. Reklama na 10 vozilih ali pa na 1...itd
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Argo »

sluk napisal/-a:Potem so pa tu še servisi za to 1 vozilo ali pa za tistih 10 vozil. Reklama na 10 vozilih ali pa na 1...itd
Kaj čem s servisom, kjer služijo podizvajalci in serviserji. Jaz kot proizvajalec ne bi imel interesa se hecat s temi zadevami.
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 782
Kraj: stajerska
Avto: negovan
446
371

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a sluk »

Preozko gledaš
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Argo »

sluk napisal/-a:Preozko gledaš
Verjemi da ne. Kakšna je razlika delat reklamo na 1 vozilo ali za 10, če je pa suma sumarum isti zaslužek. Vidim da ti ni jasno ti kar ostani pri količini
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 782
Kraj: stajerska
Avto: negovan
446
371

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a sluk »

Argo napisal/-a:
sluk napisal/-a:Preozko gledaš
Verjemi da ne. Kakšna je razlika delat reklamo na 1 vozilo ali za 10, če je pa suma sumarum isti zaslužek. Vidim da ti ni jasno ti kar ostani pri količini
Ko vidim na cesti Renaulta, imam v mislih takoj Malgaj. Če vidim na cesti VW imam takoj v mislih Jarc.
Zakaj? Niti ene reklame nisem videl kje zanju. Kako potem reklama? Ker tako veliko avtov prodajo, da ima polovica avtov v SLO tablice z reklamo na okvirju.
Za Ferdinanda pa sem prvič in zadnjič v življenju slišal, ko sem slučajno videl da so imeli 3 dni enega egolfa na zalogi edini v Sloveniji.

Tebi ni jasno...
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1290
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
780
677

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Simon »

Argo napisal/-a:
sluk napisal/-a:Preozko gledaš
Verjemi da ne. Kakšna je razlika delat reklamo na 1 vozilo ali za 10, če je pa suma sumarum isti zaslužek. Vidim da ti ni jasno ti kar ostani pri količini
To sta dve različni strategiji in vsaka ima svoj segment kupcev, posledično tudi način komunikacije z njimi in vse ostalo kar spada zraven. Nobena strategija ni napačna, če veš kje je tvoj fokus in to na vseh področjih prodaje izdelkov od avtov do prehrambenih izdelkov.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Argo »

sluk napisal/-a:
Argo napisal/-a:
sluk napisal/-a:Preozko gledaš
Verjemi da ne. Kakšna je razlika delat reklamo na 1 vozilo ali za 10, če je pa suma sumarum isti zaslužek. Vidim da ti ni jasno ti kar ostani pri količini
Ko vidim na cesti Renaulta, imam v mislih takoj Malgaj. Če vidim na cesti VW imam takoj v mislih Jarc.
Zakaj? Niti ene reklame nisem videl kje zanju. Kako potem reklama? Ker tako veliko avtov prodajo, da ima polovica avtov v SLO tablice z reklamo na okvirju.
Za Ferdinanda pa sem prvič in zadnjič v življenju slišal, ko sem slučajno videl da so imeli 3 dni enega egolfa na zalogi edini v Sloveniji.

Tebi ni jasno...
Brezvez ker ni pomoči. Poglej kaj delajo mali z ogromnimi maržami. Gledati je treba dobiček, ne promet. In jaz ne govorim o one man bandu, zato ne obračaj mojih besed.
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 782
Kraj: stajerska
Avto: negovan
446
371

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a sluk »

Če imaš 1 stranko in jo izgubiš je upad 100%.
Če jih imaš 10 in izgubiš 1, je upad 10%. Pa če obračaš številke ali ne.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Argo »

sluk napisal/-a:Če imaš 1 stranko in jo izgubiš je upad 100%.
Če jih imaš 10 in izgubiš 1, je upad 10%. Pa če obračaš številke ali ne.
Če imaš 1 stranko je fanatično navezana. Če jih imaš 10 pa so ovce, ki ob prvi priložnosti spizdijo.
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 782
Kraj: stajerska
Avto: negovan
446
371

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a sluk »

Zdaj razumem zakaj se ostali ne spuščajo s teboj v debato. Se jim pridružujem. Sva končala.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
965
701

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Argo »

sluk napisal/-a:Zdaj razumem zakaj se ostali ne spuščajo s teboj v debato. Se jim pridružujem. Sva končala.
Papa
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 844
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2379
990

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

sluk napisal/-a: Ko vidim na cesti Renaulta, imam v mislih takoj Malgaj. Če vidim na cesti VW imam takoj v mislih Jarc.
Za Franja Malgaja vem, da je bil pesnik in borec za severno mejo...
https://sl.m.wikipedia.org/wiki/Franjo_Malgaj

Kdo za vraga je pa Jarc?
ixi
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1115
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
609
539

Re: Rabljena Kona 39

Odgovor Napisal/-a alfy »

Reklama je marsikaj...
Kolega mesečno googlu in facebooku plačuje prek 20k, da ko pomisliš in na glas rečeš izdelek iz njegove branže, da ti telefon nabija njegove stvari in pošilja reklamo vse povsod.
Drugače pa reklama iz ust do ust se po starem obnese.

Trenutno stanje na trgu pa je tako, da je skoraj nujno agresivo oglaševanje in odnos do vsake stranke.
Doživel sedaj pri VW in Kiji, v tednu dni me klicarili eni in drugi in vsak dan so nekaj spustili izpod oh in sploh kao akcije. Pa testni avto na razpolago, pa vinjeta, pa zastonj barva, pa poln tank, pa ni da ni.
Kupcev ni, v salonu prebil kar nekaj ur v zaporednih dnevih in ni vstopil nihče razen mene.
Pri Kiji so imeli naval zaradi ogromen količine reklame za neponovljivo ponudbo a na koncu je vseeno bil VW pripravljen iti nižje.
Kupci avtomobilov imamo trenutno nekaj več moči kot pred korono, ko tudi če si mahal v salonu s kešem, te ni nihče pogledal.
Zaklenjeno