
Hitro polnjenje 39kWh Kone
Hitro polnjenje 39kWh Kone
Danes razbil se mit glede polnjenja, zjutraj dobil na DCju 24kW, par testnih pospesevanj do 150km/h ter je ze polnila z 32kW, kasneje pa s 43kW.
Torej 39kWh Kona tudi dosega normalne hitrosti na 50kW DC.
Torej 39kWh Kona tudi dosega normalne hitrosti na 50kW DC.
- Priponke
-
timo, SimonZed, talker2, CRF, edi-b, Kaktus
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Hyundai Kona - predstavitev
matija je napisal/-a:Danes razbil se mit glede polnjenja, zjutraj dobil na DCju 24kW, par testnih pospesevanj do 150km/h ter je ze polnila z 32kW, kasneje pa s 43kW.
Torej 39kWh Kona tudi dosega normalne hitrosti na 50kW DC.
Super!

Re: Hyundai Kona - predstavitev
Ampak..še ena "zajebancija" uporabnikov EV vozil, če želijo optimizirat pot - ok, za ene je to pač dodatna vrednost 
Pozimi je torej potrebno konkretno ogreti baterijo, da se potem lepo polni, ker stati nekje pol ure ali 1h pa je kar razlika.

Pozimi je torej potrebno konkretno ogreti baterijo, da se potem lepo polni, ker stati nekje pol ure ali 1h pa je kar razlika.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
BoBa to torej pomeni, da se kona za en drek polni, če ni razlike do i3. Moj se če ni predogret pooooolni 

Re: Hyundai Kona - predstavitev
darjan je napisal/-a:Ampak..še ena "zajebancija" uporabnikov EV vozil, če želijo optimizirat pot - ok, za ene je to pač dodatna vrednost
Pozimi je torej potrebno konkretno ogreti baterijo, da se potem lepo polni, ker stati nekje pol ure ali 1h pa je kar razlika.
In kolikokrat na leto bi v realnosti stal na hitri polnilnici,v primeru da imaš avto s 500 km dosega?
Dzun Tao, medo93, edi-b
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Moj primer iz prakse:
Narejenih pet tisoč kilometrov, na hitri polnilnici parkrat polnil bolj iz firbca ali testa, dvakrat pa se mi je res zgodilo, da mi je zmanjkalo par kWh do doma, ker sem doslej precej hitro/nevarčno vozil.
Torej DC pridejo pri Koni64 v poštev le v skrajni sili oziroma na dolgih poteh po tujini, v SLO skorajda ni potrebe. Sicer sedaj več ali manj zadostuje dofilavanje doma na šuko (šuko kabla sploh ne vozim več v avtu, Type2 na AC polnim le če je v bližini, sicer sploh ne iščem več).
Pa ker imam slabo lego strehe, sem dodal nekaj modulov in čakam na planiranih pol miljona km, ko bo moj avto v primerjavi z ICE zastonj
Narejenih pet tisoč kilometrov, na hitri polnilnici parkrat polnil bolj iz firbca ali testa, dvakrat pa se mi je res zgodilo, da mi je zmanjkalo par kWh do doma, ker sem doslej precej hitro/nevarčno vozil.
Torej DC pridejo pri Koni64 v poštev le v skrajni sili oziroma na dolgih poteh po tujini, v SLO skorajda ni potrebe. Sicer sedaj več ali manj zadostuje dofilavanje doma na šuko (šuko kabla sploh ne vozim več v avtu, Type2 na AC polnim le če je v bližini, sicer sploh ne iščem več).
Pa ker imam slabo lego strehe, sem dodal nekaj modulov in čakam na planiranih pol miljona km, ko bo moj avto v primerjavi z ICE zastonj

kavka, DGJ, SimonZed, kt57, matija, CRF, medo93, DCT, edi-b, Kaktus
Re: Hyundai Kona - predstavitev
darjan je napisal/-a:Pozimi je torej potrebno konkretno ogreti baterijo, da se potem lepo polni, ker stati nekje pol ure ali 1h pa je kar razlika.
Treba je ogret baterijo ali pa ne it polnit na hitro polnilnico s "polno" baterijo. Če boš prišel s karkoli manj od 40%, pa če tudi je baterija zmrznjena, se bo hitro ogrela in začela polnit s polno močjo.
Tako da, če uporabljaš hitre polnilnice tako kot so zamišljene ni nobenih težav. Seveda, če pa želiš polnit skoraj polno baterijo na rezervo... pa ne gre.
medo93, kt57, talker2, DGJ, edi-b, Kaktus
Admin @ EVSVET.eu
Re: Hyundai Kona - predstavitev
CRF je napisal/-a:darjan je napisal/-a:Pozimi je torej potrebno konkretno ogreti baterijo, da se potem lepo polni, ker stati nekje pol ure ali 1h pa je kar razlika.
Treba je ogret baterijo ali pa ne it polnit na hitro polnilnico s "polno" baterijo. Če boš prišel s karkoli manj od 40%, pa če tudi je baterija zmrznjena, se bo hitro ogrela in začela polnit s polno močjo.
Tako da, če uporabljaš hitre polnilnice tako kot so zamišljene ni nobenih težav. Seveda, če pa želiš polnit skoraj polno baterijo na rezervo... pa ne gre.



Re: Hitro polnjenje 39kWh Kone
Danasnja 170km pot s Kono39, start s 75% SoC, voznja vecinoma 140km/h s tempomatom, polnilna moc je bila nato nekako taksna:
06% - 39kW
15% - 41kW
40% - 44kW, do sedaj najvisja polnilna moc, mislim da je to MAX
50% - 44kW
60% - 36kW
75% - 16kW
Polnilec je bil Deltin 50kW.
06% - 39kW
15% - 41kW
40% - 44kW, do sedaj najvisja polnilna moc, mislim da je to MAX
50% - 44kW
60% - 36kW
75% - 16kW
Polnilec je bil Deltin 50kW.
DGJ, edi-b, SimonZed, dymo, talker2, robertto, Kaktus, CRF
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Hitro polnjenje 39kWh Kone
Najvišja hitrost polnjenja pri Koni 39. Novi Ioniq tudi ne bo hitrejši. Škoda.
CRF, matija, Robinhood, evid
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Re: Hitro polnjenje 39kWh Kone
DGJ je napisal/-a:Ne bo imel novi IONIQ max 100kW kot sedanji?
Žal ne- očitno ni namenjen starim lastnikom!
Ioniq 120.000 km, SE 11,5kW in SE 8kW
Re: Hitro polnjenje 39kWh Kone
CRF je napisal/-a:Max od Kone, al max od polnilnice?
To se tudi jaz sprašujem, ker sem imel s 64 kWh Kono podobno moč polnjenja v Italiji na Enel polnilnicag (44-46 kW), na Petrolovem vozlišču pa redno 49 kW pri enakem SOC. Pa gre za nominalno enako močne polnilnice (50 kW).
Re: Hitro polnjenje 39kWh Kone
Max od Kone.
Te 50kW polnilnice so omejene z amperi, in sicer 120A na CHAdeMO in 125A na CCS (vsaj v vecini primerov). Posledicno je polnilna moc delegirana s strani napetosti baterije v avtu, ki je pri 44kW tocno 350V. Torej kaj vec na 50kW polnilnici ni mozno, edino ce ima avto visjo napetost (npr I-PACE ima blizu 400V) bo prisel na teh deklariranih 50kW.
Te 50kW polnilnice so omejene z amperi, in sicer 120A na CHAdeMO in 125A na CCS (vsaj v vecini primerov). Posledicno je polnilna moc delegirana s strani napetosti baterije v avtu, ki je pri 44kW tocno 350V. Torej kaj vec na 50kW polnilnici ni mozno, edino ce ima avto visjo napetost (npr I-PACE ima blizu 400V) bo prisel na teh deklariranih 50kW.
warpedone, SimonZed, CRF, FV-EV
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Hitro polnjenje 39kWh Kone
matija je napisal/-a:Max od Kone.
Te 50kW polnilnice so omejene z amperi, in sicer 120A na CHAdeMO in 125A na CCS (vsaj v vecini primerov). Posledicno je polnilna moc delegirana s strani napetosti baterije v avtu, ki je pri 44kW tocno 350V. Torej kaj vec na 50kW polnilnici ni mozno, edino ce ima avto visjo napetost (npr I-PACE ima blizu 400V) bo prisel na teh deklariranih 50kW.
hm? Moja Kona64 se je parkrat polnila na 50kW polnilnicah (na močnejših še nisem bil) tudi do 49kW (večinoma se res moč giblje med 44-48kW). Je pa to podatek iz avta in ne zaslona na polnilnici. Polnil pa že na Lidlu, Petrolu, Molu, Mercatorju, mislim, da je bila najnižja na Mercatorju v Šiški, ostalo se ne spomnim, ker že par mesecev skorajda polnim le doma.
Re: Hitro polnjenje 39kWh Kone
Ioniq bo tudi dosegel 49.xkW. Pac malo visja voltaza. Kona64 ima 5 modulov, 39tka pa le 3.
FV-EV
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
-
- Podobne Teme
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 9
- 1403
-
Napisal/-a technic
Poglej zadnji prispevek
08 Jul 2019, 17:55
-
- 50
- 3512
-
Napisal/-a FV-EV
Poglej zadnji prispevek
07 Mar 2019, 17:20
-
-
Samovozeče se Kone EV v Kaliforniji Pripete datoteke
Napisal/-a SimonZed » 25 Okt 2019, 19:18 » v Kona EV - 0
- 437
-
Napisal/-a SimonZed
Poglej zadnji prispevek
25 Okt 2019, 19:18
-
-
- 10
- 859
-
Napisal/-a vitro
Poglej zadnji prispevek
18 Nov 2019, 18:24
-
- 3
- 1044
-
Napisal/-a pirpy
Poglej zadnji prispevek
21 Sep 2019, 15:01