Smart Cruise Control conditions not met
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Razumem to, ampak se mi je že dvakrat zeleni volan sam od sebe nazaj vklopil. Sprobam spet danes zvečer, ko se peljem iz službe.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Če se LFA sam izklopi zaradi okoliščin na cesti (recimo ne vidi črte), potem se sam nazaj vklopi, ko jih spet vidi. Morda se ti je to zgodilo hkrati z zadnjim opozorilom za držanje volana? Bom tudi jaz danes še enkrat preizkusil, ampak načeloma je tako, da ko se po drugem opozorilu izklopi, ker ne držiš volana, se ne vklopi več sam nazaj, če se ne dotakneš spet volana... Tudi Bjorn je komentiral, da se tako s SCC pelješ do prvega ovinka, potem pa... Lahko pa, da so kaj spremenili.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Navodila za LFA pravijo takole:
1. opozorilo:
1. opozorilo:
2. opozorilo:Keep hands on steering wheel
If the driver takes their hands off the steering wheel for several seconds while the LFA system is activated, the system will warn the driver.
Driver's hands not detected. LFA system is disabled temporarily
If the driver still does not have their hands on the steering wheel after the message "Keep hands on steering wheel", the system will not control the steering wheel and warn the driver only when the driver crosses the lane markers. However, if the driver has their hands on the steering wheel again, the system will start controlling the steering wheel.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Jaz še danes ne morem razumeti, da posvečajo varnosti na vseh področjih ogromno stvari, na koncu pa imaš vključen LFA in ga, ker se ne dotakneš volana, izklopi, namesto, da bi te začel na veliko opozarjati in če še vedno ne bi bilo odziva, samodejno ustavil, pri tem pa vklopil vse razpoložljive svetlobne znake. Me lahko nekdo razsvetli, zakaj tega ni in ti LFA enostavno izklopi med vožnjo, kot da bi ti doma ugasnil TV?!SimonZed napisal/-a:Nisem prepričan, da to drži. Ko se LFA (ikona zelenega volana) enkrat izklopi, ker ne držiš volana, naj se ne bi več samodejno vklopil. Rešuje te lahko le še LKAS (ikona zelene ceste) s ping-pongom med črtama, če so pogoji izpolnjeni in sploh deluje (LFA deluje tudi, ko za LKAS niso izpolnjeni pogoji, recimo pod 60 km/h), sicer avto zapelje s ceste v jarek, če ne gre naravnost. Vsaj take izkušnje imam jaz. Previdno, to ni Teslin AutoPilot!Taragula napisal/-a:Danes sem sprobal in se nisem dotaknil volana, ko me je pri 30 sekundah opozarjalo. Na kratko je izklopilo avtopilota in ga je potem spet čez par sekund vklopilo nazaj. Tako da teoretično ni treba volana sploh držat.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Ja, imam, čeprav te, dobavljene po novem letu naj več nebi imele.SimonZed napisal/-a:Mimogrede, Taragula, a Winter mode imaš v meniju?
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Še nisem imel te težave. Je pa res, da sem uporabljal večinoma na AC.
Bom malo več uporabljal po mestu in javim, če se pojavi problem.
@SimonZed: Imaš prav, ni Tesla AutoPilot.
Ampak, ga bomo naštudirali, a ne.
Bom malo več uporabljal po mestu in javim, če se pojavi problem.
@SimonZed: Imaš prav, ni Tesla AutoPilot.
Ampak, ga bomo naštudirali, a ne.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Danes sem preizkusil vožnjo brez rok in se LFA po drugem opozorilu ni več vključil, dokler nisem prijel volana. Žal pa ni bil tako dolg ravninski odsek, da bi lahko dalj časa preizkušal ali se bo ali ne. Ampak glede na napisano v navodilih, bi rekel, da se ne vključi nazaj.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Ja res je. Očitno sem jaz zjutraj spontano prijel za volan, takrat se vključi, drugače pa ne. Če drugo ne, smo vsaj razčistili to stvar.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Ni čudno, da človek podzavestno takoj prime za volan, saj začne neusmiljeno piskati, kot pri letalu tik pred strmoglavljenjem.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Hehe, Kone ki so danes vijugale po cesti so preizkušale LFA
Tudi jaz sem preizkusil. Ko se izklopi, se ne vklopi dokler nisi v jarku (potem mogoče se). Ponovljeno vsaj 10x. Je pa res dovolj že čisto rahel dotik volana.
Se mi je pa enkrat, v počasni koloni, avtomatsko resetiral takoj ko je začel paničarit. Očitno včasih lahko čuti dovolj sile že zaradi ceste.
@Pier, se strinjam. Popolna neumnost, ki jih nebi koštala NIČ.
Tudi jaz sem preizkusil. Ko se izklopi, se ne vklopi dokler nisi v jarku (potem mogoče se). Ponovljeno vsaj 10x. Je pa res dovolj že čisto rahel dotik volana.
Se mi je pa enkrat, v počasni koloni, avtomatsko resetiral takoj ko je začel paničarit. Očitno včasih lahko čuti dovolj sile že zaradi ceste.
@Pier, se strinjam. Popolna neumnost, ki jih nebi koštala NIČ.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Moji možgani tega preprosto ne morejo sprocesirat, kako je to mogoče. Imaš en kup varnostnih vreč notri, pazi na pešce in zavira sam v kritični situaciji, Euro NCAP 5 zvezdic, potem pa en software od LFA ne zaustavi avta, če se ga več kot toliko časa ne dotakneš in te avto kar sam zapelje v jarek, prvo oviro, drug avto.... na prvem ovinku, ki ga ne bo mogel speljati, zato ker je izklopil LFA. Res si želim srečati tega inžinirja, ki mu je uspel tak podvig, da slišim njegov argument, zakaj tako.CRF napisal/-a:@Pier, se strinjam. Popolna neumnost, ki jih nebi koštala NIČ.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Bi rekel da inženir nima kaj dosti pri tem. Take nebuloze pridejo od višje
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Pier napisal/-a:Moji možgani tega preprosto ne morejo sprocesirat, kako je to mogoče. Imaš en kup varnostnih vreč notri, pazi na pešce in zavira sam v kritični situaciji, Euro NCAP 5 zvezdic, potem pa en software od LFA ne zaustavi avta, če se ga več kot toliko časa ne dotakneš in te avto kar sam zapelje v jarek, prvo oviro, drug avto.... na prvem ovinku, ki ga ne bo mogel speljati, zato ker je izklopil LFA. Res si želim srečati tega inžinirja, ki mu je uspel tak podvig, da slišim njegov argument, zakaj tako.CRF napisal/-a:@Pier, se strinjam. Popolna neumnost, ki jih nebi koštala NIČ.
Voham teorijo zarote. Taka napredna tehnika, pa nas z nečem gulijo. Podpiram to z dokazi: Herbie že od leta 1968 dalje
vozi sam, tekmuje, zmaguje, rešuje ljubezenske težave kljub temu da ima včasih samomorilne misli in težave z alkoholom.
V enem od filmov je hotel zapeljati preko ograje mosta, pa so ga komaj nazaj zvlekli. Potem se napije irske kave in
zabrede v težave drugje. Ampak še vedno vozi in razmišlja sam. Zaradi takih lastnosti so posneli še nekaj filmov o njem,
ki so polnili kino dvorane, pa še danes je za pokazat otrokom.
https://en.wikipedia.org/wiki/Herbie
Malo sem izkihal neumnosti, sedaj pa resno in v razmislek.
Kateri avto je na tej stopnji avtonomnosti, da to lahko stori. Po moje se mu (samo) približuje kakšen posamezen
primerek, kot je Tesla z avtopilotom, ampak tudi oni so imeli nesreče (s smrtnim izzidom), ker jim ni uspelo predvideti
vseh parametrov. Zato ga tudi deklarirajo kot pomočnika (!!!) pri vožnji.
Če se postavimo v vloga načrtovalca, bi hitro prišli do tega da se ne podpišemo pod trditev, da naš avto to zmore. Eno so
zaznavanja točno določenega parametra, in nasproti temu postaviti enostavnejšo zahtevo kaj mora naprava storiti (v stilu:
"če je izpolnjen pogoj A, potem izvedi ukaz 1"). To vam lahko naredi vsak nadobudni otročiček, ki dobi v roke katerega od
naprednih kompletov Lego kock.
Drugo pa je npr. situacija na enem od pasov avtoceste, kjer se izklopi (v tem primeru) LFA. Potem je treba zmanjševati
hitrost (odvisno od vozil spredaj in zadaj) na istem pasu, upoštevati hitrosti vozil na vseh notranjih pasovih, se pomikati
proti zunanjemu robu vozišča in ustaviti na ustreznem kraju, da ne povzročimo še večje nevarnosti. Ne poznam avta,
ki to zna. Je pa situacija precej podobna infarktu voznika (jih je bilo nekaj v prometu), naravni potek dogajanja je
vožnja v približni smeri naprej ob pojemanju (bolj ali manj) hitrosti. Ni jih malo končalo v jarku, drugem vozilu, objektu
ali celo osebi.
Do danes človeštvo ne prodaj rešitve, ki varno izpelje manevra umikanja na rob in ustavitve vozila. Če ga ima, ga ne poznam,
gre pa razvoj v tej smeri da bi imeli avtonomno stopnjo 5 (popolna samostojna vožnja). Posamezni asistenti v trženih vozilih
so večinoma nekje okoli 2 kakšen tudi več. Višje stopnje so bolj ali manj eksperimenti.
Razvoj pa seveda stanje izboljšuje, potreben je čas in vložek znanja. Upam da to dočakamo, da bodo take stvari delovale čimprej.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Do neke mere imaš prav in se tudi jaz strinjam. Ustaviti na avtocesti na hitro, ne bi bila pametna zadeva, ker bi lahko bil nalet od zadaj. Samo po drugi strani, bi lahko zmanjševal hitrost in prišel na neko minimalno hitrost, mogoče 40-50km/h in vozil potem s tako hitrostjo, da bi vsaj zmanjšal možnost hudega naleta kamorkoli že. Da se sistem enostavno izklopi in gre naprej z nezmanjšano hitrostjo, je po mojem mnenju najslabši možni scenarij. Ravno tako imaš ti lahko hud nalet v pred sabo stoječih vozil, kar v visoki sezoni ali ob prometnih konicah ni nemogoče.Avrelij napisal/-a:Pier napisal/-a:Moji možgani tega preprosto ne morejo sprocesirat, kako je to mogoče. Imaš en kup varnostnih vreč notri, pazi na pešce in zavira sam v kritični situaciji, Euro NCAP 5 zvezdic, potem pa en software od LFA ne zaustavi avta, če se ga več kot toliko časa ne dotakneš in te avto kar sam zapelje v jarek, prvo oviro, drug avto.... na prvem ovinku, ki ga ne bo mogel speljati, zato ker je izklopil LFA. Res si želim srečati tega inžinirja, ki mu je uspel tak podvig, da slišim njegov argument, zakaj tako.CRF napisal/-a:@Pier, se strinjam. Popolna neumnost, ki jih nebi koštala NIČ.
Voham teorijo zarote. Taka napredna tehnika, pa nas z nečem gulijo. Podpiram to z dokazi: Herbie že od leta 1968 dalje
vozi sam, tekmuje, zmaguje, rešuje ljubezenske težave kljub temu da ima včasih samomorilne misli in težave z alkoholom.
V enem od filmov je hotel zapeljati preko ograje mosta, pa so ga komaj nazaj zvlekli. Potem se napije irske kave in
zabrede v težave drugje. Ampak še vedno vozi in razmišlja sam. Zaradi takih lastnosti so posneli še nekaj filmov o njem,
ki so polnili kino dvorane, pa še danes je za pokazat otrokom.
https://en.wikipedia.org/wiki/Herbie
Malo sem izkihal neumnosti, sedaj pa resno in v razmislek.
Kateri avto je na tej stopnji avtonomnosti, da to lahko stori. Po moje se mu (samo) približuje kakšen posamezen
primerek, kot je Tesla z avtopilotom, ampak tudi oni so imeli nesreče (s smrtnim izzidom), ker jim ni uspelo predvideti
vseh parametrov. Zato ga tudi deklarirajo kot pomočnika (!!!) pri vožnji.
Če se postavimo v vloga načrtovalca, bi hitro prišli do tega da se ne podpišemo pod trditev, da naš avto to zmore. Eno so
zaznavanja točno določenega parametra, in nasproti temu postaviti enostavnejšo zahtevo kaj mora naprava storiti (v stilu:
"če je izpolnjen pogoj A, potem izvedi ukaz 1"). To vam lahko naredi vsak nadobudni otročiček, ki dobi v roke katerega od
naprednih kompletov Lego kock.
Drugo pa je npr. situacija na enem od pasov avtoceste, kjer se izklopi (v tem primeru) LFA. Potem je treba zmanjševati
hitrost (odvisno od vozil spredaj in zadaj) na istem pasu, upoštevati hitrosti vozil na vseh notranjih pasovih, se pomikati
proti zunanjemu robu vozišča in ustaviti na ustreznem kraju, da ne povzročimo še večje nevarnosti. Ne poznam avta,
ki to zna. Je pa situacija precej podobna infarktu voznika (jih je bilo nekaj v prometu), naravni potek dogajanja je
vožnja v približni smeri naprej ob pojemanju (bolj ali manj) hitrosti. Ni jih malo končalo v jarku, drugem vozilu, objektu
ali celo osebi.
Do danes človeštvo ne prodaj rešitve, ki varno izpelje manevra umikanja na rob in ustavitve vozila. Če ga ima, ga ne poznam,
gre pa razvoj v tej smeri da bi imeli avtonomno stopnjo 5 (popolna samostojna vožnja). Posamezni asistenti v trženih vozilih
so večinoma nekje okoli 2 kakšen tudi več. Višje stopnje so bolj ali manj eksperimenti.
Razvoj pa seveda stanje izboljšuje, potreben je čas in vložek znanja. Upam da to dočakamo, da bodo take stvari delovale čimprej.
Vsekakor se strinjam, da razvoj najhitreje doseže stopnjo, da bodo take stvari že iz same varnosti delovale čim prej in čim boljše.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Izklopi se samo LFA, radarski tempomat SCC še deluje in bi nalet v zastoj preprečil, saj bi samodejno zmanjšal hitrost, seveda, če bi cesta do zastoja peljala popolnoma naravnost, oz. če bi LKAS uspel držati vozilo na pasu do takrat in vozilo ne bi zletelo s ceste že prej. Gotovo bi bilo bolj varno, če bi ob izklopu LFA sledila počasna zaustavitev s prižganimi vsemi smerniki, kot to poznamo pri Tesli in Nissan Leafu 2.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Kolegov Pasat, ko izklopi asistenco držanja smeri, enkrat bolj sunkovito, hipno pritisne na zavoro, da te zbudi, v primeru, če zaspiš. Če se ne odzoveš pa prične ustavljati, kjerkoli že pač si. Se pravi, se hitro kdo nalima od zadaj.
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Nissan Leaf to opravi kar dobro. Po nekaj alarmih, tudi tresenje, vklopi vse utripalke in počasi ustavi. Govorimo o tem, če daljši las ne držiš volana.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Tukaj ni govora o avtonomni vožnji, niti umikanju na odstavni pas. Smo o tem da bi bil v klop vseh štirih smernikov in ustavitev sredi avtoceste VELIKO varnejša kot z nezmanjšano hitrostjo zapeljat iz ceste... kamorkoli že..
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Smart Cruise Controll conditions not met
Leaf vmes med tresenjem in ustavitvijo še za trenutek zabremza. Vsaj pri hitrosti nad 120 km/h.kt57 napisal/-a:Nissan Leaf to opravi kar dobro. Po nekaj alarmih, tudi tresenje, vklopi vse utripalke in počasi ustavi. Govorimo o tem, če daljši las ne držiš volana.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek