sluk napisal/-a:CRF napisal/-a:Tudi če je polnilnica dinamična, bo polnilo iz vsake faze enako. Torej iz vseh treh toliko kolikor je najmanj prosto. Tako kot je @amaterB napisal.
Tole mi ne deluje ok. Sicer je po eni strani možno in logično, ampak že dejstvo, da je dinamična in se tok polnjenja spreminja, ne vem zakaj nebi mogle dinamične polnilnice izkoristit vsake faze posebej.
Že to, da nekateri avti uporabljajo največ 2 fazi, bi lahko takšne polnilnice zaznale in vsaj skozi neko časovno obdobje izbrale najbolj optimalno fazo za polnjenje (če si že "zapomni" tvoj sistem polnjenja in koliko faz uporabi avto za polnjenje).
Teoretično, če imam na 1 fazi TČ, ki žere na polno in ostane na tej fazi prostora za 1A, mi bo dinamična polnilnica polnila dosti slabše, kot bi mi navadna šuko na prosti fazi.
Tako je. Prilagaja se najbolj obremenjeni fazi. TČ ne dela nonstop na polno.
Podajam pa primer moje izkušnje polnjenja Kone.
1F Kona polni max če je faza prosta 32A oz. 7,4 kW. Ker pa imamo v bajtah max 25A polnimo dejansko z močjo cca 5,7 kW.
3F Kona polni max. 3x16A oz. 11kW. Skoraj ves čas polni z max. Pozimi so Vmes cca na 1h, do max 5min obdobja ko zaradi TČ polni s cca 3x9A oz. cca 6,2 kW. Sedaj pa polni pune hamre. En kolega občasno pri meni polni Zoe s 16kW. Čez dan mu pomaga kot ta trenutek še sonček in polni z 22kW.
Razlika je očitna. Kajne? Niti pod razno ne bi želel biti brez dinamične 3F polnilnice.
Poanta dinamične polnilnice je, da imaš lahko priklopljenih bistveno Več porabnikov in bo stvar funkcionirala. So gospodinjstva, tako kot naše, da niti pod razno ni možno vseh porabnikov razporediti na dve fazi in eno pustiti za EV. Niti ne bi želel tega. Tudi elektro ni vesel takšnega razmišljanja. Najboljše je Če so vse faze enakomerno obremenjene kolikor se le da. Cel svet ugotavlja, da je evropski 3F sistem idealen za EV, tu pa majstri delate skoraj doktorate samo zato, da si lažete zakaj ne bi bilo treba stisnit nekaj Več € za konkretno polnilnico.