Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

Projekt Pametna polnilnica, ki upošteva porabo celotnega doma in polnjenje prilagaja razpoložljivi moči celotne hiše.
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 957
Kraj: MB
Avto: NISSAN
573
472

Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a BogyX » 30 Jan 2020, 09:57

Če spremljam polnilni tok vidim, da je pri recimo nastavljenem skupnem max. toku 20A (kolikor so moje glavne varovalke) le ta praktično nikoli ne doseže 20A, ampak je bol konzervativno nastavljen in je nekje med 18 in 19A.

Kako imaš to nastavljeno in ali to kaj spreminjaš?

Sam sem sedaj nastavil na 21A in lepo dela (to mi je cca 5% razlike na noč), a se hkrati vprašam koliko je potem limit na samem števcu (iz elektra mi je takrat reko da je dejansko 20A in to ne sme preseč povprečje 1. minute - a to ne drži, ker sem sedaj malo preko).
Mogoče kdo ve kakšna je dejanska nastavitev pri števcu Landis+Gyr E450?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6148
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4674
5353

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Jan 2020, 10:12

Če imaš nastavljeno 20A, potem polnilnica avtu to zelo jasno sporoči kot 20A. VSI avtomobili pa so potem konzervativni in vzamejo nekaj manj kot to. 1 do 2A manj.

Tako da če želiš iti res na mejo napeljave in varovalk, lahko nastaviš kak Amper višje.
BogyX, Vremenko
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 957
Kraj: MB
Avto: NISSAN
573
472

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a BogyX » 30 Jan 2020, 10:30

A torej avto vzame manj - dobra informacija - hvala.
Zdaj morem samo še mejo najt na števcu.
Problem je samo v teh mrzlih dnevih ko TČ skoraj skozi laufa in se mi avto do jutra več ni napolnil dovolj.
CRF
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1535
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1232
887

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a warpedone » 30 Jan 2020, 11:10

>> A torej avto vzame manj - dobra informacija - hvala.

Ne zanašaj se na to - kaj bo avto vzej je odvisno od konkretnega avta. Če mu rečem 10A, vzame lepo 10A.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6148
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4674
5353

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Jan 2020, 11:19

Ne, če mu polnilnica reče da lahko vzame 9A... Potem bo vzel 8A.. v praksi, lahko bi pa seveda tudi 9A.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2105
Avto: EV Kona 64
2130
1716

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 30 Jan 2020, 11:26

Tudi jaz sem opazil, da jemlje avto manj kot mu nastavim polnilnico, zato imam namesto 20A na polnilnici že več mesecev nastavljen skupni tok 22A. Polnilni tok pa celo na 25A, da takrat ko je sonce počrpam še vse iz SE hkrati in se mi lepo enofazna moč dvigne tudi preko 5kW :sun:
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 957
Kraj: MB
Avto: NISSAN
573
472

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a BogyX » 30 Jan 2020, 12:25

Je tudi kakšna spodnja meja, ali gre do 0A (če bi ostala poraba bila tako velika?).
Ker na grafu se vidi da meni Leaf pod 5,5A ne gre (takrat so recimo špice tudi do 27A a zgleda toliko kratkotrajne da ni limiterja na števcu izkloplo).
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2105
Avto: EV Kona 64
2130
1716

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 30 Jan 2020, 12:41

Nisem še nikoli imel spodnje meje, ampak kolikor se spomnim je v vseh EV spodnja meja nekje pri 6A in manj ne gre.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6148
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4674
5353

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Jan 2020, 13:25

Spodnja meja polnilnice je 6A, Avto pa lahko vzame tudi manj. V Koni naprimer če nastavim "LOW current" vzame 50% tega kar ponuja polnilnica. Torej lahko polni s 3A :)

Konkretno za Smart&Simple je pa postopek tak da v primeru da je poraba hiše previsoka "dlje" časa, prekine polnjenje za najmanj 10 minut, potem pa nadaljuje ko je spet na voljo vsaj 6A.
FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 957
Kraj: MB
Avto: NISSAN
573
472

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a BogyX » 30 Jan 2020, 13:33

CRF mi lahko preveriš graf od zadnjih 24ur - zakaj so potem prikazane špice do 27A - a je to samo kratkotrajno.
Ker prekinitev polnjenja jaz ne vidim in mi tudi tako odgovarja, ker ni izklopil limiter v števcu.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6148
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4674
5353

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Jan 2020, 13:53

Špica čez omejitev je vedno ko se poleg avta vklopi še nekaj drugega. To so do 5 sekundne preobremenitve ki jih zdržijo vse varovalke.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 957
Kraj: MB
Avto: NISSAN
573
472

Re: Realni tok vs. nastavljen tok + el. števec z limiterjem

OdgovorNapisal/-a BogyX » 30 Jan 2020, 16:34

Je pa zanimivo da jih prikaže graf.
Se prikazuje max tok ali kako računaš za grafični prikaz?

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na