Naslednja generacija

Projekt Pametna polnilnica, ki upošteva porabo celotnega doma in polnjenje prilagaja razpoložljivi moči celotne hiše.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2137
Avto: EV Kona 64
2161
1737

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 13 Sep 2019, 15:12

Se pravi kupim drug čip, in ga zamenjam na polnilnici in še na senzorju (+ antena), koliko pa misliš, da se mi potem izboljša signal v praksi?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6214
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4715
5525

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Sep 2019, 08:42

3dB, nekaj je , ni pa revolucije.
Okrog koliko dBm se ti sedaj giblje signal?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2137
Avto: EV Kona 64
2161
1737

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 14 Sep 2019, 14:33

65-67dB, sem pa eno napravo kar prilepil na strop začasno, če bo to ok, pa jo čez čas pritrdim točno tam fiksno. Dva dni izgleda ok, tako da res kaže, da je problem zidovje in če najdeš idealno linijo še gre kar z obstoječim Wifijem.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6214
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4715
5525

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Sep 2019, 15:54

Uf, to je TIP TOP signal. Vse pod 80dBm je OK, pod 75 je pa super.
Bom pa v kratkem naredil tudi eno večjo spremembo v SW, tako da bo komunikacija s senzorjem še malo bolj zanesljiva.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 827
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
961
1921

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 15 Sep 2019, 23:42

CRF, ali baziraš sistem na Arduino core 2.3.0? Ta je baje precej stabilen, pa sedaj 2.6 naj bi tudi bil ok.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6214
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4715
5525

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 06:45

Ravno par dni nazaj sem šel na zadnjo verzijo. Bom videl če bo kaj drugače.
Nejccc
Admin @ EVSVET.eu
BigWhale
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 31
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: Golf II Diesel
16
0

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a BigWhale » 27 Sep 2019, 09:45

Mal sem klikal po Smart - Simple charging station pa me zanima a je koncni cilj komercialna prodaja te polnilnice? Se da nabaviti kak kit komplet? Ali pa celoten nacrt in BOM, da si lahko kar sam nardim board? Kako je s software-om, ki je na ESP8266? Open source, proprietary? Je mozen port na ESP32? :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6214
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4715
5525

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Sep 2019, 09:51

Ker je ogromno povpraševanje je končni cilj komercialna prodaja, ja. S tem da nizka cena ostaja prioriteta.
KIT kompleti so bili, pa jih ni več. Hardware je Open source... načrti so na web strani, SW pa ne. Prehod na ESP32 je v srednjeročnem planu.
vitro
Admin @ EVSVET.eu
BigWhale
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 31
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: Golf II Diesel
16
0

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a BigWhale » 27 Sep 2019, 11:32

Oh, bummer. No, bom spremljal, ce bo se kaj. :) Mogoce se clo sam spravim kaj lotat in programirat. :)
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1064
Avto: e-Golf 2020
456
29

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 27 Sep 2019, 12:10

ESP32 je way to go ;) Jaz sem se ful z NodeMCU igral, zakaj pa sploh rabiš močnejš in bolš ?
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 827
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
961
1921

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 27 Sep 2019, 12:29

ESP32 podpira hardware SSL, če boš hotel zadevo spravit na trg boš moral skoraj sigurno promet kriptirat :(
Na ESP8266 se sicer kriptiranje spravi ampak zadeva precej obremeni procesor in požre kar precej RAMa.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1117
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E. 50 LIFE
1098
936

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a robertto » 27 Sep 2019, 12:33

Ce je kdo na forumu vesc programiranja naj naredi iOS app za CRF polnilnico
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1064
Avto: e-Golf 2020
456
29

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 27 Sep 2019, 13:13

Nejccc je napisal/-a:ESP32 podpira hardware SSL, če boš hotel zadevo spravit na trg boš moral skoraj sigurno promet kriptirat :(
Na ESP8266 se sicer kriptiranje spravi ampak zadeva precej obremeni procesor in požre kar precej RAMa.


Sem uporabljal software SSL pa ni blo tolk panike. Kolk requestov pa pošlje polnilnica na api povprečno CRF ?

robertto je napisal/-a:Ce je kdo na forumu vesc programiranja naj naredi iOS app za CRF polnilnico.


Če se bom odločil za polnilnico pol lahk kaj spišem, nisem pa še nič za iOS delal sam za druge.
pirpy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6214
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4715
5525

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Sep 2019, 07:13

Glavna prednost ESP32 je kriptiranje. Https na ESP8266 je no-go. Potem je pa še možnost ethernet priklopa in odpade nekaj periferije, ker ima več vgrajenega.
Minus je pa čisto nov SW in rzvojno okolje, ki ga še nisem navajen...
Admin @ EVSVET.eu
BigWhale
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 31
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: Golf II Diesel
16
0

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a BigWhale » 28 Sep 2019, 16:14

CRF je napisal/-a:Glavna prednost ESP32 je kriptiranje. Https na ESP8266 je no-go. Potem je pa še možnost ethernet priklopa in odpade nekaj periferije, ker ima več vgrajenega.
Minus je pa čisto nov SW in rzvojno okolje, ki ga še nisem navajen...


Hm, v cem pa delas? Jaz sem za moje projekte iz ESP8266 presel na ESP32 brez nekih tezav. Vse kar je blo potrebno je bil recompile po tem, ko sem naredil reasigment pinov.

ESP32 ima sicer ful vez GPIO izhodov in lahk se kak konkreten LCD/OLED ekran gor obesis, touchscreen ali pa dodatne tipke in nisi omejen na upravljanje zgolj preko aplikacije na telefonu.
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6214
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4715
5525

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Sep 2019, 08:04

Sedaj sem kar na Arduino, za ESP32 pa bom šel na njihovo razvojno okolje in RTOS, kjer je malo več kontrole... amapk posledično bolj kompleksna koda.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 827
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
961
1921

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 29 Sep 2019, 20:13

Pa saj tudi na ESP8266 lahko priklopiš več I/O-jev. Obstajajo I/O extenderji preko IIC ali pa kakšnega drugega protokola (tudi 1-wire!).

Je pa res, če želiš it na ESP32 razvojno okolje, bo potrebno vse na novo :(
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6214
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4715
5525

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Apr 2020, 15:28

Evo, nekaj mesecev je minilo od zgornjih prispevkov in SW lepo teče na ESP32. Komunikacija s strežnikom je veliiiiko zanesljivejša in hitrejša. Poleg tega pa še varna. Čisto vse funkcije še niso prenešene, ampak počasi bo. RTOS je zakon!
Tudi nov HW je že skoraj pripravljen, tako da bo kmalu tudi kaj za videti in v naslednjih mesecih za potestirat pri zainterisiranih.
matija, prijazen, Stromcek, timo, FV-EV, robertto, GM, hribovc0601, DGJ, pirpy, kt57, instrukcije, Nemelk, Vodokotlic, Dzun Tao, gile, vivo, N75
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 381
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf 2020 na "stand-by"
328
575

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a prijazen » 12 Apr 2020, 15:59

Odlična novica! :clap:
Me zanima tudi kot testerja - sporoči, ko bo!
Tudi, če bo samo na "plati in žičkah" oz KIT komplet... :geek:
CRF
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 216
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
309
1128

Re: Naslednja generacija

OdgovorNapisal/-a timo » 12 Apr 2020, 16:12

CRF je napisal/-a:Evo, nekaj mesecev je minilo od zgornjih prispevkov in SW lepo teče na ESP32. Komunikacija s strežnikom je veliiiiko zanesljivejša in hitrejša. Poleg tega pa še varna. Čisto vse funkcije še niso prenešene, ampak počasi bo. RTOS je zakon!
Tudi nov HW je že skoraj pripravljen, tako da bo kmalu tudi kaj za videti in v naslednjih mesecih za protestirat pri zainterisiranih.

No se že vidijo pozitivni učinki korone.. :clap: :clap: :clap:
FV-EV, CRF
Ioniq 150.000 km, SE 11,5kW in SE 8kW, Smart&Simple 3F CRF

Vrni se na