Prva testiranja

Projekt Pametna polnilnica, ki upošteva porabo celotnega doma in polnjenje prilagaja razpoložljivi moči celotne hiše.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Maj 2018, 12:13

Pri meni sedaj polnilnica že obratuje nekaj časa. Tudi zbirčna Zoe je 100% zadovoljna. Žena pa tudi, ker ji ni treba več preverjat kdaj lahko vklopi pečico :)
Poraba energije za polnjenje izgleda pri nas takole
Capture.JPG



No od včeraj jo testira tudi @Nejccc. Prvo polnjenje je Ioniq z veseljem opravil in mislim da bo tudi nadaljna.

Še ena zanimiva termalna slika polnilnice med polnjenjem s 16A. Hvala Nejccc!

ThermalCamera2018-05-02.jpg


Lepo hladna! Bi se priporočal če ima kdo 30A varovalke in možnost priklopa polnilnice, da bi kakšno uro testno polnil pri 30A.
instrukcije, darjan, DGJ, Nejccc, N75, context, talker2, drejc12, crunchy, magic
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 394
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
193
93

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a N75 » 03 Maj 2018, 13:11

Za polnjenje s 32A, lahko sestaviš polninico na kabel s vtikačem 5-polni 32A in preizkusiš nekje drugje.

Koliko imaš glavne varovalke, imaš NV varovalke, limitator, stare okrogle talljive ?

Pri NV 25A gre brez problema tudi 30A in več.
CRF
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 83
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
107
334

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a timo » 03 Maj 2018, 20:07

Se javim za 32A test. Logatec. lp v
CRF, Nejccc
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Maj 2018, 07:35

Super, te kontaktiram ko bom imel pripravljeno.
timo
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
249
449

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 04 Maj 2018, 09:19

Če kaj pomaga lahko pridem zraven ali pa posodim termo kamerco :)
timo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Maj 2018, 09:21

Nejccc je napisal/-a:Če kaj pomaga lahko pridem zraven ali pa posodim termo kamerco :)

E, to! Obe opciji sta super! :beer:
Nejccc
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
249
449

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 04 Maj 2018, 22:26

Evo, prvo polnjenje v teku :D

Sama inštalacija je izjemno enostavna. No.. Za "štromarja" verjetno sploh :angel:

Najprej na dovodni kabel v stavbi zmontiramo merilni transformatorček (se samo zatakne za kabel, 3 sekunde dela).
senzor_omarica.jpg

Sam senzor je potrebno še priklopiti na električno omrežje, kar ni nobena raketna znanost.

Nato naredimo prostor v omarici, kamor bomo polnilnico montirali - Sonoff POW leti ven :) :
prej.jpg

(če bo polnilnica v svojem ohišju potem se pač zmontira še ohišje na steno, meni je bilo z vrtanjem tokrat prizanešeno :)

Montiramo "polnilnico" not, povežemo kable, dodamo še kakšno varovalko (v mojem primeru 20 A inštalacijski odklopnik)
potem.jpg


Ko se je zadeva povezala na Wifi (sem jo že prej konfiguriral na mizi), sem pač priklopil še avto :)
Zadeva dela! Prvi poskus in že ta uspešen. Kapo dol, CRF :D 8-)

Ko se je avto že nekaj časa polnil, sem še s termo kamero poslikal vse skupaj, da se prepričam, da nisem česa slabo zategnil.
Ni anomalij :)
ir.png
Robinhood, robertto, matija, evid, CRF, timo, DGJ
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
249
449

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 04 Maj 2018, 22:36

Ne uspe mi prilepiti več kot 4 slike v prispevek, bom pa še enega naredil. Saj so zastonj :giggle:
(lahko, da me Firefox heca, ne vem)

V glavnem, ko sem omarico lepo nazaj zaprl in zmontiral, sem ugotovil, da imam manjši problemček. Če želim videti stanje LED indikatorja, moram...
indikator.jpg

... odpreti pokrovček šuko vtičnice :D :D

Bo potrebno izvrtat eno luknjo pa zapret s pleksi steklom, da se vidi skozi pokrov. Nekoč :angel: (mogoče)

Evo, postaja je vidna s telefonom:
fon.jpg

:party: :party: :party: :party:

Nekaj ga sračka Wifi povezava, zato polnilnica izgublja podatek kakšen je skupni tok v stabvo, zato gre v zasilni način polnjenja - torej prednastavljena omejitev toka. To se tudi lepo vidi na aplikaciji Torque (povezava preko OBD2 adapterja z računalnikom v avtu):
torque_zasilniTok.jpg


Naslednji korak, ki me še čaka pa je menjava kabla. 17 m kabla moram od glavne elektro omarice do ene vmesne zamenjati, saj je pretanek in se bi preveč grel, če bi avto polnil z največjim dovoljenim tokom (do max. 20 A). Menjati moram tudi varovalke.
To pa upam, da mi uspe urediti drug teden, če ne že čez vikend. Če bo potrebno malo "sprehoditi" traktor s kosilnico po travnikih, bo polnilnica pač počakala :)
naslednji_korak.jpg


To je to :)

Še enkrat pa bi se rad zahvalil CRF-ju za odličen izdelek, par stvari že veva, da bo potrebno popravit / drugače naredit, v osnovi pa polnilnica deluje. To je pa glavno :)
Zadnjič spremenil Nejccc, dne 04 Maj 2018, 22:40, skupaj popravljeno 1 krat.
Robinhood, robertto, drejc12, CRF, MIRANRR, timo, DGJ, Matej, kt57
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
254
331

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 04 Maj 2018, 22:40

Kapo dol!
Nejccc
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
249
449

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 04 Maj 2018, 22:44

Še to, kolega sem prosil, če mi lahko ob priliki natisne nosilec za steno.

Trenutno lahko kabel navijem okoli cele omarice in je to to :(
Bo potrebno še to "dogradit" potem je pa to polnilnica, kot se šika :) :party:
Uporabniški avatar
Luka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
97
255

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a Luka » 06 Maj 2018, 09:12

A to je že trifazna varianta?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Maj 2018, 09:14

Luka je napisal/-a:A to je že trifazna varianta?

Ne še! Trifazna se še riše :) Nebi rad prehiteval. Da bo čim manj napak.
Luka, Nejccc
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Avg 2018, 08:06

Evo, še ena izvedba montaže. Ni še čisto dokončana, ampak že funkcionira.

smart-pvc-box-closed.jpg


smart-pvc-box-open.jpg
DGJ, evid
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
drejc12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 51
34
33

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a drejc12 » 02 Avg 2018, 08:15

Mogoče dodaš kakšno cool nalepko na sprednjo stran? (ali morda to že maš v mislih)
Zadnjič spremenil drejc12, dne 02 Avg 2018, 08:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Avg 2018, 08:17

Ne, ne, škatla je stvar uporabnika. Sicer sem pa pripravil takole 3D ohišje... če komu ustreza : Projekt Pametna polnilnica - Stran 9 - EVSVET.eu
evid, crunchy
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Avg 2018, 14:05

En mali update. Za tiste ki vas zanima kaj se dogaja s temle projektom.

Končno sem uspel pripravit eno polnilnico za pravi temperaturni test. Že preden sem začel načrtovanje sem vedel da 20kW ni šala, tako da sem naredil vse da bi bilo gretja, čim manj, ampak vseeno me je malo presenetilo.
Vzel sem debelejši baker, naredil dvojne široke vezi, ampak za 30A žal še vedno ni dovolj. Za 25A mogoče.... na meji, ampak sem se rajši odločil da dodam 4mm2 ojačitve, tako da potem lahko pozabim na gretje zaradi velikih tokov.
Ostane še gretje same elektronike, ki je prav tako lahko problematično, ampak le če je popolnoma brez hlajenja, zaprto v majhnem ohišju. To pa rešujem v SW.

4mm2 dovodni kabli so se segreli na dobrih 40 stopinj, kar je le 10 stopinj nad okolico.

Še nekaj foto-materiala. Hvala Nejc za 3X64A in IR kamero!!!

s2-temp-test.jpg
Testna plošča. Tamb=30C

s2-temp-ir.jpg
Pri 3x25A, 17.3kW

s2-wires.jpg
Dodane bakrene ojačitve
Nejccc, crunchy, evid, timo, DGJ
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
249
449

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 27 Avg 2018, 15:13

Lahko greva še enkrat testirat z ojačitvami? Da se ne bo pokazalo potem kje drugje.
Sicer ne vem kje bi se, ampak me je v elektroniki že marsikaj presenetilo :)
crunchy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2886
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1437
1766

Re: Prva testiranja

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Avg 2018, 16:09

Ja, z veseljem bi še z ojačitvami pomeril. In v zaprti škatli. Tako da je potem worst-case primer pokrit.
crunchy, Nejccc
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple

Vrni se na