Projekt Pametna polnilnica

Projekt Pametna polnilnica, ki upošteva porabo celotnega doma in polnjenje prilagaja razpoložljivi moči celotne hiše.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 683
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
464
443

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a crunchy » 12 Apr 2018, 09:38

CRF je napisal/-a:Sumil sem na napajanje +-12 pa karkoli tam spremenim ni popolnoma nobene spremembe. Frekvenca je 1kHz in signal na pinu 3 je popolnoma lep. Šum je pa posledica slabega osciloskopa ja. Bom poskusil posnet z boljšim.

Kateri pin 3 si mislil? Plus vhod v OO ali tisti NC pin na konektorju? By the way, na shemi ne vidim kam je povezan + vhod. Kam je vezan izhod iz OO?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Apr 2018, 10:06

Sorry, takle izsek sem imel pri roki... Pod pin 3 sem mislil + vhod v OO, vezan je direktno na izhod iz mikrokontrolerja.

Na drugi strani gre izhod iz OO samo še na en 200M upor... nič drugega.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 683
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
464
443

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a crunchy » 12 Apr 2018, 10:30

CRF je napisal/-a:Sorry, takle izsek sem imel pri roki... Pod pin 3 sem mislil + vhod v OO, vezan je direktno na izhod iz mikrokontrolerja.
Na drugi strani gre izhod iz OO samo še na en 200M upor... nič drugega.

Torej osciloskop prikazuje izhod iz OO, spoj R8 in D2 ali kaj drugega?
Če gre izhod res samo še na 200M upor in za spojem R8 in D2 sta dve povezavi, predvidevam, da gre ena na + vhod OO. Morda, ko boš utegnil, nalimaj večjo shemo...
Še nekaj, + vhod neposredno vezan na izhod se mi zdi nekoliko neobičajna rešitev, še posebej, ker je - vhod na konstantni napetosti 1.66V. Ali je kje prišlo do napake?
CRF
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1325
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
681
328

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a pirpy » 12 Apr 2018, 10:34

@CRF
Jaz izkljucim oboje hkrati, rele in pwm in se avto zmeraj zbudi.
Kot sem napisal se ne iskri zaradi zakasnitve kontaktoja.
@crunchy
Z + vhodom vezanim na izhod MCU ja in z minusom na 1.66 dobimo, da je prehod na izhodu čist in natančen, ker dokler je izhod MCU ja na 0 je daleč pod minus vhodom OO-ja, ko pa je na 1 pa je daleč nad minus vhodom OO ja.
CRF, crunchy
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 418
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a N75 » 12 Apr 2018, 11:38

CRF je napisal/-a:
N75 je napisal/-a:Na pamet ne vem, mogoče postaviš PWM na 5A ali manj, takrat ne sme polnit.

Imam kabel NGRkick ki ima možnost izklopa, lahko tam preverim kako deluje, pomerim PWM signal s osciloscopom.


Če bi lahko bi bilo super. Tega dela ne najdem v nobenih specifikacijah. PWM manj kot 6A je rezerviran za neko digitalno komunikacijo, oziroma je "ERROR".


Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CP
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Apr 2018, 11:44

@ crunchy, ja, merjen signal je na izhodu OO. tisti povezavi naprej sta, ena na 200k upor, druga pa je PILOT, ki je v zraku.
direktna povezava niti ni taka redkost če je izhod aktivno drajvan high in low. Mogoče iz obupa res poskusim s kakšnim serijskim uporom.

@pirpy. Samo da bom 100%. Izključiš rele in PWM potegneš HIGH..... in potem pustiš 5 ur HIGH... in ponovno vklopiš PWM in avto se zbudi...?
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Apr 2018, 11:49

N75 je napisal/-a:Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CP


Super. Točno tako kot naj bi. Samo še nekaj je. Si to funkcijo že sprobal z Zoe? Ampak z daljšo pavzo. vsaj 15 minut.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1325
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
681
328

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a pirpy » 12 Apr 2018, 12:10

Točno
Vse skupaj izgleda kot da je elektrike zmanjkalo med polnjenjem.
CRF
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 418
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a N75 » 12 Apr 2018, 12:19

CRF je napisal/-a:
N75 je napisal/-a:Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CP


Super. Točno tako kot naj bi. Samo še nekaj je. Si to funkcijo že sprobal z Zoe? Ampak z daljšo pavzo. vsaj 15 minut.


Nisem še preizkusil z Zoe, bom preizkusil .

Rele prekine 1.1s po tem ko izpade PWM, ko dam STOP, na kablu pa simuliram avto dioda + 2 upora.
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Apr 2018, 12:39

pirpy je napisal/-a:Točno
Vse skupaj izgleda kot da je elektrike zmanjkalo med polnjenjem.

Ne čist... če elektrike zmanjk gre PWM na 0, tako kot ti narediš pa ostane na +12V.
Ampak tudi to če elektrike zmanjka Zoe preživi ja... preverjeno 1000X :)
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Apr 2018, 12:42

N75 je napisal/-a:Rele prekine 1.1s po tem ko izpade PWM, ko dam STOP, na kablu pa simuliram avto dioda + 2 upora.

Se pravi po 1.1s prekine rele ne glede na odziv avta. Ali si simuliral prehod iz C v B z uporom?

Hvala obema, pirpy in N75. Sedaj imam kar nekaj municije na zalogi!
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 418
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a N75 » 12 Apr 2018, 15:10

CRF je napisal/-a:
N75 je napisal/-a:Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CP


Super. Točno tako kot naj bi. Samo še nekaj je. Si to funkcijo že sprobal z Zoe? Ampak z daljšo pavzo. vsaj 15 minut.

Preizkusil 30 min pavze. Polnjenje normalno štarta.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 418
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a N75 » 12 Apr 2018, 15:14

CRF je napisal/-a:
N75 je napisal/-a:Rele prekine 1.1s po tem ko izpade PWM, ko dam STOP, na kablu pa simuliram avto dioda + 2 upora.

Se pravi po 1.1s prekine rele ne glede na odziv avta. Ali si simuliral prehod iz C v B z uporom?

Hvala obema, pirpy in N75. Sedaj imam kar nekaj municije na zalogi!

Na konektorju simuliram najprej kabel priklopljen, nato vklop polnjenja, rele vklopi, nato STOP preko telefona BT povezava.
CRF
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 418
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a N75 » 12 Apr 2018, 15:24

CRF je napisal/-a:Kratek update. Rešujem zadnje težave in težavice. Da razjasnim kako in kaj je s prekinitvijo polnjenja sem naredil eno namenski HW in SW, da bom lažje videl kaj se dogaja. (kot sem brskal po netu, so avti zelo različni in se tudi odzivajo zelo razlilčno, tako da mogoče ne bo neke univerzalne rešitve za vse avtomobile)

Drugo težavo imam s pilotnim signalom. Iz nekega čudnega razloga ni "lep" ampak ima grozne (počasne) flanke... posledično avto slabo razbere PWM razmerje.
IMG_20180409_193142.jpg


Ko še to dvoje razrešim vas prve kontaktiram da se zmenimo za testiranje.


Izmeri obliko signala:
1. brez kabla
2. s kablom, na koncu kabla simuliraš
3. kabel in priklopljeno vozilo
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1325
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
681
328

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a pirpy » 12 Apr 2018, 15:32

Sem ze malo pozabil a ves da imam jaz narejeno vse skuoaj z enim tranzistirjem namesto OO tako da je mozno, da ko dam signal na 1 je pwm na 0
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Apr 2018, 15:46

N75 je napisal/-a:
Izmeri obliko signala:
1. brez kabla
2. s kablom, na koncu kabla simuliraš
3. kabel in priklopljeno vozilo

Pomerjeno... Vedno enako.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 683
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
464
443

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a crunchy » 13 Apr 2018, 07:39

pirpy je napisal/-a:@crunchy
Z + vhodom vezanim na izhod MCU ja in z minusom na 1.66 dobimo, da je prehod na izhodu čist in natančen, ker dokler je izhod MCU ja na 0 je daleč pod minus vhodom OO-ja, ko pa je na 1 pa je daleč nad minus vhodom OO ja.

Ja, v bistvu si naredil komparator s histerezo. Lahko bi sicer uporabil tudi klasicen komparator namesto OO, ampak v obeh primerih bi moral biti izhodni signal izjemno hiter. Ali si poskusil še s kakšnim drugim osciloskopom?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Apr 2018, 07:55

Ja, uporabljen je kot komparator. Sicer berem po netu in OO niso prav dobri za uporabo kot komparatorji, zaradi nekih izhodnih kondenzatorjev. Prav tako ne reagirajo dobro na velike spremembe med + in -, tako da ga danes zamenjam s pravim komparatorjem da vidim če bo kaj bolje.

Z drugim osciloskopom še nisem poskusil, ker je signal na vhodu pomerjen čisto solidno:
IMG_20180412_184121.jpg


In še raztegnjen signal na izhodu:
IMG_20180412_182109.jpg


Katastrofa. Obljubljajo pa 14V/us. Ampak zna bit da je to res samo v območju uV spremembe na vhodu
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 683
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
464
443

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a crunchy » 13 Apr 2018, 13:31

CRF je napisal/-a:Katastrofa. Obljubljajo pa 14V/us. Ampak zna bit da je to res samo v območju uV spremembe na vhodu

Mislim, da ti podatki veljajo samo za izredno hitre in zelo velike spremembe amplitude na vhodu (primerljive z največjimi dovoljenimi diferencialnimi amplitudami vhodnih signalov). Lahko pa, da sem kaj zamešal. Morda pa je še problem kakšnih dodatnih kapacitivnosti in induktivnosti linij na izhodu?!?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3043
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1582
1886

Re: Projekt Pametna polnilnica

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Apr 2018, 06:39

Eureka! Sem zamenjal operacijski ojačevalink s komparatorjem in signal je odličen!
IMG_20180413_161610.jpg


Je pa takoj naslednji problem da je izhod tako slab da ne zmore drajvat niti 1k ohma. Bom moral dodat še neko izhodno stopnjo.
Nisem si mislil da bo tale pilot najbolj zakompliciran del.
crunchy
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na