Stran 12 od 29

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 27 Sep 2018, 11:51
Napisal/-a amaterB
Pa če gretje rabi 0,5 kW, potem pri povprečni hitrosti 50 km/h to pomeni 1 kWh/100 km.
Nekaj prinese večji zračni upor zaradi hladnejšega (in s tem gostejšega) zraka.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 02 Okt 2018, 18:06
Napisal/-a DGJ
Malo update.
Danes opravljen servis na 60k km. Avto je b.p.
Strošek 99 EUR (menjava filtra klime - ponovno!!! , spodaj opišem kako sem se zdaj dogovoril in menjava zavornega olja ter nek UBS Spray za karoserijo - underbody wax ???, če kdo ve kaj to pomeni + 35 EUR delo)

Zvedel sem, da poleg AC ŠUBELJ v kratkem postavijo polnilnico, rekli so hitro ampak mislim, da bo 22kW. Bomo videli.
Parkirna mesta so že obarvana zeleno.

Kot sem že nekajkrat omenil in smo tukaj debatirali, mi gre zelo "v nos" menjavanje filtra klime na 15k km čeprav je v knjižici zapisano na 15k km pregled in na 30k km menjava a so do zdaj vedno rekli da je bil "zabit"... še zdaj mi ni jasno kaj to pomeni in kako do tega pride. Skratka strošek skoraj 35 EUR ni veliko, ni pa tudi malo še posebej, če je nepotreben.
Malo so se zagovorili in rekli, da je 1x letno pač potrebno zamenjati filter klime... aha pa smo tam. Povem, da je danes že tretja (3) menjava v malo več kot 1 letu (točno 14,5 mesecev) torej je vgrajen že četrti filter, če štejem še tistega v novem avtu!!!
No to se je kot kaže zdelo tudi njim malo preveč in mi je vodja servisa rekel, da bova zdaj menjala filter samo 1x letno in naj ga jaz spomnim.
Pohvalno, čeprav je trajalo dobro leto, da smo prišli na razumno odločitev.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 02 Okt 2018, 18:08
Napisal/-a DGJ
DGJ napisal/-a:Tudi mene. Bom vprašal čez cca mesec dni, ko bom imel naslednji redni servis. Da vidim kaj bodo rekli.
Glede baterije so rekli da je vse b.p.
Tudi sam opažam, da je še vse kot mora biti, domet je zdaj v mrzlih dneh padel a to je zaradi večje poprečne porabe.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 02 Okt 2018, 18:56
Napisal/-a drejc12
Mogoče lahko tudi drugi, ki tudi hodijo na ta servis uporabijo ta trik in rečejo da je bilo dogovorjeno za menjavo filtra 1x letno, da bi se izognili nepotrebnim stroškom, s tako ''zabitim'' filtrom

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 02 Okt 2018, 19:13
Napisal/-a Sebastijan
Pa so ti pokazali stari filter. Nov klima filter je snežno bele barve. Med uporabo se filter umaže in posivi. Jaz bi rekel da je filter po 15kkm zrel za menjavo. Pa če se naredi toliko kilometrov v enem letu, enem mesecu ali 2 letih. Skozi filter gre vedno približno enaka količina zraka.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 02 Okt 2018, 20:38
Napisal/-a CRF
Novi Renaultovi filtri so umazane-reciklirane barve... in po enem letu so seveda enaki... Če bi bili beli bi se prehitro videlo da niso nič umazani

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 02 Okt 2018, 23:04
Napisal/-a elbic
Sebastijan napisal/-a:Pa so ti pokazali stari filter. Nov klima filter je snežno bele barve. Med uporabo se filter umaže in posivi. Jaz bi rekel da je filter po 15kkm zrel za menjavo. Pa če se naredi toliko kilometrov v enem letu, enem mesecu ali 2 letih. Skozi filter gre vedno približno enaka količina zraka.
Pokazati? Zamenjani del morajo VRNITI lastniku vozila, ker je njegov! To velja tudi za take malenkosti, kot so ventili na kolesih, različni filtri, metlice brisalcev ali svečke pri bencinarjih. In UBS sprej - če so obračunali celo pršilko, mora plačnik dobiti ostanek (tudi, če je embalaža prazna). To so osnove poštenega poslovanja servisa.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 00:03
Napisal/-a DGJ
Zamenjanih delov nisem zahteval vnaprej in ko sem podpisal papirje za prevzem iz servisa je bilo na njih navedeno, da stranka ni zahtevala zamenjanih/obrabljenih delov. Moja napaka.
Edino enkrat do zdaj mi niso zamenjali filtra, ker sem dan pred servisom šel pogledat kakšen je in se mi je zdel tak kot nov. To sem jim tudi povedal in so potem rekli, da so ga preverili in "da za silo še bo".

Ne bi se spuščal v debato tukaj ali je po 15k km in cca 3 mesecih filter še dober. Sigurno res ni enak novemu a za zamenjavo tudi še ni. Če se bo pa pojavil kakšen vonj, ga pa lahko kadarkoli zamenjam.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 06:19
Napisal/-a Matej
No, vsekakor bom uporabil tvoj dogovor tudi v mojem primeru. Tokrat pri 45k/km se nisem pritoževal glede menjave filtra, naslednjič ga pa ne bodo menjali.
Underbody wax?? To mi pa ni čisto jasno...

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 06:53
Napisal/-a amaterB
Meni bi se pa zdelo neumno, da mi po defaultu kažejo zamenjane dele. Npr. moji mami pa še toliko bolj. In itak bi potem rekel "OK, vidim da je bilo zrelo za menjavo, a lahko zdaj kar vi poskrbite za te smeti", in lahko potem iste smeti pokažejo naslednjemu z enakim avtom.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 07:16
Napisal/-a Goran
Se mi zdi, da mate že mal preganjavice.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 07:29
Napisal/-a Sebastijan
Človeku, ki se ne spozna preveč na avtomobilske dele se res zdi neumno gledati stare dele. Po drugi strani se lahko zgodi, da je filter in zamenjava plačana, v vozilu pa je ostal stari filter. Res je tudi, da ni garancije, da je filter bil menjan, čeprav da servis na vpogled stari filter, ker je lahko filter od drugega avta.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 08:08
Napisal/-a BogyX
UBWax naj bi bila zaščita podvozja z sedaj vosku podobno snovjo, ki drži cca 2 leti. Včasih se je to delalo z dobrim starim Dinitrolom (al nekaj takega) na bazi bitumna in ta je držal več let. Če je to kvalitetno narejeno bi morala cena bit cca 200€, tako da ne vem kaj so tam sprejali.
Filtere pa jaz menjavam na eno leto in so običajno res zelo polni - spet odvisno lai je vmes kaj makedama.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 08:24
Napisal/-a matija
Ne sekirajte se glede zamenjanih delov. Mogoce je res malo pogosto tole s 4. filtrom, taksne stvari se hitro resi tako, da se vnaprej pove naj ne menja. Kot berem niti servisna ni predvidela tega kot obvezno.

Glede starih delov pa hja:
1. ali ne boste imeli pojma ce je to ta del ki vam ga kaze, ko so meni menjali selen bloke recimo, niti pod razno ne vem kako zgleda, lahko bi mi pokazal karkoli
2. umazanih filtrov ima v delavnici 17, pac prinese najbolj crnega in ga mirno pusti da ga odnesete

Fajn je najt serviserja, ki mu zaupas. Jaz taksnega imam ze 10 let. Sicer nas (vecino) laike lahko mirno palijo ko šibico ...

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 08:28
Napisal/-a crunchy
Goran napisal/-a:Se mi zdi, da mate že mal preganjavice.
Jaz bi jih tudi imel. Zamenjava filtrov vsake 15.000 km (6 mesecev)?!? Kdo je tu nor? Ali se z EV redno udeležujemo dirk po raznih brezpotjih (beri: makadamu)??
Pri Golfu dizlu sem jih menjal na 60.000 km, torej na slabi dve leti. Nikoli nisem "zavohal" kakšnih težav.
Še dobro, da je pri Nissanu servis na 30.000 km (tako kot pri Golfu - Long Life servis).

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 08:49
Napisal/-a tomi123
BogyX napisal/-a:UBWax naj bi bila zaščita podvozja z sedaj vosku podobno snovjo, ki drži cca 2 leti. Včasih se je to delalo z dobrim starim Dinitrolom (al nekaj takega) na bazi bitumna in ta je držal več let. Če je to kvalitetno narejeno bi morala cena bit cca 200€, tako da ne vem kaj so tam sprejali.
Filtere pa jaz menjavam na eno leto in so običajno res zelo polni - spet odvisno lai je vmes kaj makedama.
UBwax ali Dinitrol sta dve različni zadevi. UBwax je vosek medtem, ko je Dinitrol "izolacija". Dinitrol se je včasih bolj uporabljal zaradi makadamskih cest, ker fizično zaščiti pred kamenjem in vodo. Medtem, ko vosek je zaščita samo pred vodo oz. vlago, ker ni več takšne potrebe po "izolacij" - lepše ceste oz. manj makadama.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 11:51
Napisal/-a Matej
Glede te zaščite menim, da pri eno leto starem avtu ni potrebno delat. Razen, če je to proizvajalec naknadno videl, da je treba nekje na karoserijo dodatno posprejat. Samo to je potem vpoklic in se ne sme računati!

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 03 Okt 2018, 11:52
Napisal/-a Matej
matija napisal/-a: Sicer nas (vecino) laike lahko mirno palijo ko šibico ...
Oni (mehankarji) temu rečejo striženje ovc.

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 15 Okt 2018, 19:31
Napisal/-a DGJ
Raziskovalna žilica mini dala miru in čeprav sem že poskušal z OBDII na IONIQ-u in mi ni ravno uspevalo, sem zdaj z drugim adapterjem, ki sem ga imel še od ICE uspelo izvleči podatke od avta.

V pomoč mi je bil sledeči video od Electric Dave - https://www.youtube.com/watch?v=IPNpireiYXw
Spodaj pod videom so tudi vse povezave do TORQUE PRO in PID-ov. V videu je vse zelo podrobno prikazano in res deluje.

Po nekaj minutah nastavitev sem uspel pridobiti tole:
Res je možno pridobiti ogromno nekih informacij/podatkov iz avta in se bom sigurno še malo poigral v bodoče.
Screenshot_2018-10-15-19-18-44.png

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Objavljeno: 15 Okt 2018, 20:24
Napisal/-a Hitch-Hiker
Jaz sem se tud mal matral, ko sem se to spravil rihtat.
Sem mel probleme, ker sem si PID fileje najprej kar tako potegnil z neta ne prek GITa. In so bili nekaj pokracani zato stvar ni delala.
Potem sem si pa GIT inštaliral in je šlo.

Je ful zanimivo spremljati podatke. Pa kak log kdaj pogledat.
Najbolj fascinantni so mi tokovi.