

Kako sem se odločal in ga čakal piše v temi - --akajo-- na Hyundai IONIQ Electric - EVSVET.eu
Tokrat pripenjam nekaj današnjih fotk (končno sem ga uspel drugič oprati) in nekaj splošnih izkušenj:
- vsak dan se mi bolj potrjuje pravilna izbira za 100% EV

- strah pred majhnim dometom je "odšel" po prvih nekaj polnjenjih
- dnevno se odpirajo nove polnilnice in še malo pa bo res lahko avto ob vsakem parkiranju priklopljen za polnjenje (malo pretiravam ampak v LJ so že blizu temu)
- IONIQ je odlično opremljen (varnostni elementi, sodobna tehnologija, uporabnost)
- je izjemno učinkovit in kljub manjši bateriji (od trenutno novih predstavljenih EV-jev) dosega zavidljiv domet
Da ne naštevam kaj vse je super - ker je tega preveč, bom napisal samo kaj me "moti":
- v primerjavi z BMW i3, ki res omogoča "one pedal driving" moram pri IONIQ-u za popolno ustavitev pritisniti na zavoro - to se sicer elegantno reši (v koloni) z radarskim tempomatom, ki avto ustavi in tudi sam spelje a ni tako "smooth" kot bi jaz rad.
- deljeno zadnje steklo, ki je malo moteče za pogled nazaj a ima tudi dobre lastnosti (pokrije luči večine avtomobilov, ki vozijo za mano - se ne blešči toliko, od zunaj je videti super s tem "spojlerjem", ki je točno na sredini zadnjega stekla.
- kamera za vzvratno vožnjo je velikokrat umazana ali so na njej kapljice (v dežju) in bi jo bilo dobro namestiti kako drugače - stvar za tehnologe proizvajalca
- in še meni največja pomanjklivost. Kljub temu da je tehnološko zelo dobro opremljen mu manjka aplikacija s katero bi bil povezan z avtom in bi lahko na daljavo preveril vsaj napolnjenost in nadziral hlajenje/ogrevanje.
Toliko za zdaj.
Z veseljem bom odgovoril na kakšna vaša vprašanja če koga kaj zanima.
Vsem želim veliko prijetnih in varnih EV (in tudi Hibridnih ter ICE kilometrov).
