Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ioniq by Dejan (@DGJ)
Po dobrih 2 mesecih lastništva se spodobi, da tudi jaz predstavim našega IONIQ-a.
Kako sem se odločal in ga čakal piše v temi - http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=2&t=71 ... o%C4%8D%2A
Tokrat pripenjam nekaj današnjih fotk (končno sem ga uspel drugič oprati) in nekaj splošnih izkušenj:
- vsak dan se mi bolj potrjuje pravilna izbira za 100% EV
- strah pred majhnim dometom je "odšel" po prvih nekaj polnjenjih
- dnevno se odpirajo nove polnilnice in še malo pa bo res lahko avto ob vsakem parkiranju priklopljen za polnjenje (malo pretiravam ampak v LJ so že blizu temu)
- IONIQ je odlično opremljen (varnostni elementi, sodobna tehnologija, uporabnost)
- je izjemno učinkovit in kljub manjši bateriji (od trenutno novih predstavljenih EV-jev) dosega zavidljiv domet
Da ne naštevam kaj vse je super - ker je tega preveč, bom napisal samo kaj me "moti":
- v primerjavi z BMW i3, ki res omogoča "one pedal driving" moram pri IONIQ-u za popolno ustavitev pritisniti na zavoro - to se sicer elegantno reši (v koloni) z radarskim tempomatom, ki avto ustavi in tudi sam spelje a ni tako "smooth" kot bi jaz rad.
- deljeno zadnje steklo, ki je malo moteče za pogled nazaj a ima tudi dobre lastnosti (pokrije luči večine avtomobilov, ki vozijo za mano - se ne blešči toliko, od zunaj je videti super s tem "spojlerjem", ki je točno na sredini zadnjega stekla.
- kamera za vzvratno vožnjo je velikokrat umazana ali so na njej kapljice (v dežju) in bi jo bilo dobro namestiti kako drugače - stvar za tehnologe proizvajalca
- in še meni največja pomanjklivost. Kljub temu da je tehnološko zelo dobro opremljen mu manjka aplikacija s katero bi bil povezan z avtom in bi lahko na daljavo preveril vsaj napolnjenost in nadziral hlajenje/ogrevanje.
Toliko za zdaj.
Z veseljem bom odgovoril na kakšna vaša vprašanja če koga kaj zanima.
Vsem želim veliko prijetnih in varnih EV (in tudi Hibridnih ter ICE kilometrov).
Kako sem se odločal in ga čakal piše v temi - http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=2&t=71 ... o%C4%8D%2A
Tokrat pripenjam nekaj današnjih fotk (končno sem ga uspel drugič oprati) in nekaj splošnih izkušenj:
- vsak dan se mi bolj potrjuje pravilna izbira za 100% EV
- strah pred majhnim dometom je "odšel" po prvih nekaj polnjenjih
- dnevno se odpirajo nove polnilnice in še malo pa bo res lahko avto ob vsakem parkiranju priklopljen za polnjenje (malo pretiravam ampak v LJ so že blizu temu)
- IONIQ je odlično opremljen (varnostni elementi, sodobna tehnologija, uporabnost)
- je izjemno učinkovit in kljub manjši bateriji (od trenutno novih predstavljenih EV-jev) dosega zavidljiv domet
Da ne naštevam kaj vse je super - ker je tega preveč, bom napisal samo kaj me "moti":
- v primerjavi z BMW i3, ki res omogoča "one pedal driving" moram pri IONIQ-u za popolno ustavitev pritisniti na zavoro - to se sicer elegantno reši (v koloni) z radarskim tempomatom, ki avto ustavi in tudi sam spelje a ni tako "smooth" kot bi jaz rad.
- deljeno zadnje steklo, ki je malo moteče za pogled nazaj a ima tudi dobre lastnosti (pokrije luči večine avtomobilov, ki vozijo za mano - se ne blešči toliko, od zunaj je videti super s tem "spojlerjem", ki je točno na sredini zadnjega stekla.
- kamera za vzvratno vožnjo je velikokrat umazana ali so na njej kapljice (v dežju) in bi jo bilo dobro namestiti kako drugače - stvar za tehnologe proizvajalca
- in še meni največja pomanjklivost. Kljub temu da je tehnološko zelo dobro opremljen mu manjka aplikacija s katero bi bil povezan z avtom in bi lahko na daljavo preveril vsaj napolnjenost in nadziral hlajenje/ogrevanje.
Toliko za zdaj.
Z veseljem bom odgovoril na kakšna vaša vprašanja če koga kaj zanima.
Vsem želim veliko prijetnih in varnih EV (in tudi Hibridnih ter ICE kilometrov).
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Nočem biti črnogled, ampak pomanjkljivost, da ni nonstop povezan v internet, se bo mogoče v prihodnosti izkazala kot prednost
Veliko stvari (polnjenje, gretje, hlajenje) se da nastaviti tudi v offline načinu.
Rešitev bodo tudi "pametne" polnilnice, ki nas bodo preko aplikacij obveščale o stanju.
Veliko stvari (polnjenje, gretje, hlajenje) se da nastaviti tudi v offline načinu.
Rešitev bodo tudi "pametne" polnilnice, ki nas bodo preko aplikacij obveščale o stanju.
Soul EV believer
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Hvala vsem za lepe želje.
Po 2 mesecih in 20 dneh se je danes obrnilo prvih 10k km. Danes polnil pri Lidlu na hitri polnilnici, 16kW/21 min = 45,7kW/h Kot vidite je bil vmes na (re)stylingu.
Po 2 mesecih in 20 dneh se je danes obrnilo prvih 10k km. Danes polnil pri Lidlu na hitri polnilnici, 16kW/21 min = 45,7kW/h Kot vidite je bil vmes na (re)stylingu.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
A to je bil "group buy"? ker mislim, da ima Matej tudi tako polepljenega.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ima 3 načine vožnje (DRIVE MODE) in na vsakem je tudi malo drugačen izgled merilnikov.CRF napisal/-a:A se mu da zamenjat analogni merilnik hitrosti za digitalnega?
Mislim, da se najbolj približa "digitalnemu" v SPORT MODE. (slika je z neta)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ne, ampak še sam ne morem verjeti, da obstajajo taka naključja. Z Dejanom se niti ne poznava.Drejchi napisal/-a:A to je bil "group buy"? ker mislim, da ima Matej tudi tako polepljenega.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Verjetno si v 21min napolni 16 kilovatnih ur, s polnilno mocjo 45kW, oz: 16kWh/21min = 45,7kW povprecne polnilne mociDGJ napisal/-a:Danes polnil pri Lidlu na hitri polnilnici, 16kW/21 min = 45,7kW/h
Tako kot vozimo 100km/h in prevozimo 100km in ne obratno
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Kolk pa dobita za reklamo?DGJ napisal/-a:Aha.Goran napisal/-a:A to mata privat avto takole polepljen?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Še nekaj besed o stroških EV voženj:
- Do tega trenutka (10.150km) sem dejansko plačal 4,40 EUR za polnjenje in nič več. Pa še to je bilo samo zato, da sem videl kako to deluje.
- Doma sem polnil 2x... ocenjujem cca 3 -4 EUR.
- ostala polnjenja so bila na javnih polnilnicah (nekaj malega tudi na hitrih - LIDL LJ, MB in MERCATOR ŠIŠKA)
- In če vse skupaj zaokrožim na 10 EUR me je stal vsak kilometer 0,001 EUR.
- v teh stroških ne štejem obiskov trgovin pri teh hitrih polnilnicah, ker sem šel vedno kupiti stvari, ki jih dejansko potrebujemo, enako je s stroški kosila recimo v Poreču, Bledu itd, ker bi šli na kosilo tudi, če bi parkirali z ICE.
Poleg tega moram omeniti, da sem v LJ polnil vsaj 20x in to je dodaten prihranek na parkirnini. Enako v Poreču in še kje... plačilo parkirnine za EV je (zaenkrat še) zelo redek primer.
Skratka, če se človek malo organizira in pripravi je (spet naj napišem - zaenkrat še) lahko strošek voženj (po SLO) 0 EUR.
Zato sem pa tudi že večkrat omenil, da je sicer super, ko proizvajalci navajajo kakšni in s koliko (500, 600 in več km) dometa bodo izdali avte v 2019, 2020,... mene je pa zanimal avto, ki ga lahko dobim zdaj. Ta stavek je namenjen tistim, ki razmišljate in čakate, da bo imel EV domet 300 namesto 250... kupiti bi ga morali že včeraj, ko je imel še 200km dometa! EV priporočam res vsakomur, posebej pa tistim, ki se veliko vozite. Must buy!
In naj navedem še eno zanimivo primerjavo. Če bi se še vedno vozil z mojim (dobrim starim) BMW 525d, bi za teh 10.000km porabil vsaj 700 EUR, verjetno pa še nekaj več in precej bolj ONESNAŽEVAL OKOLJE.
To pa tudi nekaj šteje, ne?
- Do tega trenutka (10.150km) sem dejansko plačal 4,40 EUR za polnjenje in nič več. Pa še to je bilo samo zato, da sem videl kako to deluje.
- Doma sem polnil 2x... ocenjujem cca 3 -4 EUR.
- ostala polnjenja so bila na javnih polnilnicah (nekaj malega tudi na hitrih - LIDL LJ, MB in MERCATOR ŠIŠKA)
- In če vse skupaj zaokrožim na 10 EUR me je stal vsak kilometer 0,001 EUR.
- v teh stroških ne štejem obiskov trgovin pri teh hitrih polnilnicah, ker sem šel vedno kupiti stvari, ki jih dejansko potrebujemo, enako je s stroški kosila recimo v Poreču, Bledu itd, ker bi šli na kosilo tudi, če bi parkirali z ICE.
Poleg tega moram omeniti, da sem v LJ polnil vsaj 20x in to je dodaten prihranek na parkirnini. Enako v Poreču in še kje... plačilo parkirnine za EV je (zaenkrat še) zelo redek primer.
Skratka, če se človek malo organizira in pripravi je (spet naj napišem - zaenkrat še) lahko strošek voženj (po SLO) 0 EUR.
Zato sem pa tudi že večkrat omenil, da je sicer super, ko proizvajalci navajajo kakšni in s koliko (500, 600 in več km) dometa bodo izdali avte v 2019, 2020,... mene je pa zanimal avto, ki ga lahko dobim zdaj. Ta stavek je namenjen tistim, ki razmišljate in čakate, da bo imel EV domet 300 namesto 250... kupiti bi ga morali že včeraj, ko je imel še 200km dometa! EV priporočam res vsakomur, posebej pa tistim, ki se veliko vozite. Must buy!
In naj navedem še eno zanimivo primerjavo. Če bi se še vedno vozil z mojim (dobrim starim) BMW 525d, bi za teh 10.000km porabil vsaj 700 EUR, verjetno pa še nekaj več in precej bolj ONESNAŽEVAL OKOLJE.
To pa tudi nekaj šteje, ne?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
nimam. a sva se midva zamenjala včeraj pri lidlu?DGJ napisal/-a:Goran, odgovor imaš na privat.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
DGJ
Če si v Ljubljani se ni težko organizirati glede brezplačnega polnjenja. Rad bi te videl kako bi se organiziral v Zgornje Savinjski dolini, ki so v celi dolini samo 3 polnilnice in to sta 2 v Logarski dolini in 1 v Nazarju.
Če si v Ljubljani se ni težko organizirati glede brezplačnega polnjenja. Rad bi te videl kako bi se organiziral v Zgornje Savinjski dolini, ki so v celi dolini samo 3 polnilnice in to sta 2 v Logarski dolini in 1 v Nazarju.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Kot kaže sem pozabil stisniti pošlji...Goran napisal/-a:nimam. a sva se midva zamenjala včeraj pri lidlu?DGJ napisal/-a:Goran, odgovor imaš na privat.
Sem poslal zdaj.
Ja res je bil nekdo z i3. Timing sva imela popoln.
Naslednjič ko se srečava, bova kakšno več rekla.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek