Tako je, obe na prtljažnih vratih, zgornja in spodnja ter zadnji stranski.magic napisal/-a:@DGJ hvala, to imaš temnjene zadnje na prtljažnih vratih in zadnje stranske na vratih?
Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Nekaj dni pred tem, da bo avto v naši lasti 1 leto smo z njim prevozili že malo čez 50k km.
O izkušnjah sem že nekajkrat pisal in se ne bi ponavljal. Vse b.p. Avto je super!Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
prav zaprav tukaj že lahko govorimo o bistvenem zmanjšanju obremenjevanju družinskega proračuna;);)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Res je ,po mojih litrih ,ko sem se na smrduhu,polnih 4.680 evrov v enem letu špica,Dejan,kolk pa je bilo sumo sumarov pri tebi stroškov z kW.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Stroski so zanemarljivo majhni. Dobrih 60 EUR. Če tukaj odbijem še 20 EUR dobroimetja Petrol kartice pa dobrih 40 EUR. Polnim pa skoraj vse na javnih polnilnicah ko sem na sestankih, opravkih ipd.Zacetnik napisal/-a:Res je ,po mojih litrih ,ko sem se na smrduhu,polnih 4.680 evrov v enem letu špica,Dejan,kolk pa je bilo sumo sumarov pri tebi stroškov z kW.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Včeraj sem/smo prevozili največ v enem dnevu - 530km (relacija Kamnik - Rog. Slatina - Kamnik - Dajla - Kamnik). Polnil kot ponavadi, ko je avto stal (2x po cca 2 uri na type2 in nazadnje CCS po nekje 380km) vse b.p. Hitrosti na AC med 110 in 140 in tudi potem popoldne na CCS polnjenje normalno hitro kot mora biti.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Malo update. Nič takega, samo zdela se mi je lepa cifra.
Se oproščam za slabo kvaliteto in prah. Kvaliteta je posledica posnetka med vožnjo (@nakaza, naredi še eno črtico), prah je posledica pomanjkanja časa. Sem mislil, da se bo med dopustom IONIQ malo odpočil... pa smo zgleda kar naklepali nekaj km.
Se oproščam za slabo kvaliteto in prah. Kvaliteta je posledica posnetka med vožnjo (@nakaza, naredi še eno črtico), prah je posledica pomanjkanja časa. Sem mislil, da se bo med dopustom IONIQ malo odpočil... pa smo zgleda kar naklepali nekaj km.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Se je že nabralo teh črtic ..DGJ napisal/-a:Malo update. Nič takega, samo zdela se mi je lepa cifra.
Se oproščam za slabo kvaliteto in prah. Kvaliteta je posledica posnetka med vožnjo (@nakaza, naredi še eno črtico), prah je posledica pomanjkanja časa. Sem mislil, da se bo med dopustom IONIQ malo odpočil... pa smo zgleda kar naklepali nekaj km.
mi smo pa "šparali" med dopustom, ne vem če 600 km v dveh tednih. Je bilo tako vroče da se mi ni dalo prav popolnoma nič!
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Dejan si opazil že kakšno degradacijo baterij glede na to, da 55K je že nekaj in bi se že lahko poznalo.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Sicer ne vem kako bi najbolj točno to preveril vendar jaz nisem opazil še nič.
Domet je še vedno tak kot je bil na začetku.
Domet je še vedno tak kot je bil na začetku.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
dejansko težko opaziš razliko, če je degradacija samo 1 ali 2 odstotna, ker že pogoji za vožnjo niso zmeraj enaki. Me pa zanima ali lahko to na servisu vidijo...
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Tudi mene. Bom vprašal čez cca mesec dni, ko bom imel naslednji redni servis. Da vidim kaj bodo rekli.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Dober test tega je izredno umirjena voznja (da se minimizira toplotne izgube) in izpraznjenje baterije. Potem se primerja kWh ki so bili iztisnjeni iz baterije ter primerja z novo. Bjorn je na testnem novinarskem Ioniq-u opazil po prvem letu 8% degradacijo (26kWh uporabne kapacitete VS 28kWh ko je nov). So pa avto vedno polnili na 100% ter ga potem pustili stati dolgo.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Posredujem informacije glede višje "porabe" v teh bolj hladnih dneh.
Zjutraj sem imel do prihoda v službo v poletnih dneh poprečno porabo (za cca 45km) nekje 9,5 kWh/100km, zadnje 3 dni pa se giba okoli 11,5 kWh/100km. Seveda vklopljeno gretje, ob odhodu od doma še sedež in volan, ki ju kasneje, ko se avto segreje izklopim.
Tako na oko je "poraba" zjutraj višja za cca 20%, popoldne, ko je topleje pa ni več taka razlika.
Zjutraj sem imel do prihoda v službo v poletnih dneh poprečno porabo (za cca 45km) nekje 9,5 kWh/100km, zadnje 3 dni pa se giba okoli 11,5 kWh/100km. Seveda vklopljeno gretje, ob odhodu od doma še sedež in volan, ki ju kasneje, ko se avto segreje izklopim.
Tako na oko je "poraba" zjutraj višja za cca 20%, popoldne, ko je topleje pa ni več taka razlika.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Zanimivo, od kje 2kwh razlike, ker volan in sedež ne bi smela odnesti toliko, gretje pa tudi kakšne 0.5 samo, če je TČ? Ventilatorji?
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Tudi pri meni je cca 2 kWh/100 vecja poraba.
Prej sem se vrtel okrog 11 zdaj pa okrog 13.
Gretje pobere svoje.
Prej sem se vrtel okrog 11 zdaj pa okrog 13.
Gretje pobere svoje.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Verjetno je to seštevek vseh faktorjev skupaj.
TČ porabi za gretje na začetku ko je avto mrzel tudi do 4 kW, potem za ohranjanje nekje 0,5 (pri trenutnih jutranjih temperaturah), nekaj še gretje sedeža in volana, pa večja upornost baterije tudi nekaj doda verjetno.
Nisem ekspert glede elektrike ampak rezultat je tak kot sem zapisal in se ne ukvarjam preveč glede vzroka.
TČ porabi za gretje na začetku ko je avto mrzel tudi do 4 kW, potem za ohranjanje nekje 0,5 (pri trenutnih jutranjih temperaturah), nekaj še gretje sedeža in volana, pa večja upornost baterije tudi nekaj doda verjetno.
Nisem ekspert glede elektrike ampak rezultat je tak kot sem zapisal in se ne ukvarjam preveč glede vzroka.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek