Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovori
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

magic napisal/-a:@DGJ hvala, to imaš temnjene zadnje na prtljažnih vratih in zadnje stranske na vratih?
Tako je, obe na prtljažnih vratih, zgornja in spodnja ter zadnji stranski.
magic
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Nekaj dni pred tem, da bo avto v naši lasti 1 leto smo z njim prevozili že malo čez 50k km.
20180712_072456.jpg
O izkušnjah sem že nekajkrat pisal in se ne bi ponavljal. Vse b.p. Avto je super!
CRF, Robinhood, instrukcije, Nejccc, Hitch-Hiker, Matej, evid, Robie, talker2, Zacetnik, timo, hribovc0601, robertto, MIRANRR, Luka, matija, Desty, mkonci, nakaza, magic
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

to pa že je pravi izkoristek električnega avtomobila;)
DGJ
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

Kapo dol!
DGJ
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

prav zaprav tukaj že lahko govorimo o bistvenem zmanjšanju obremenjevanju družinskega proračuna;);)
DGJ
Zacetnik
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 13
Kraj: Ihan
Avto: KIA soul
5
10

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Zacetnik »

Res je ,po mojih litrih ,ko sem se na smrduhu,polnih 4.680 evrov v enem letu špica,Dejan,kolk pa je bilo sumo sumarov pri tebi stroškov z kW.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Zacetnik napisal/-a:Res je ,po mojih litrih ,ko sem se na smrduhu,polnih 4.680 evrov v enem letu špica,Dejan,kolk pa je bilo sumo sumarov pri tebi stroškov z kW.
Stroski so zanemarljivo majhni. Dobrih 60 EUR. Če tukaj odbijem še 20 EUR dobroimetja Petrol kartice pa dobrih 40 EUR. Polnim pa skoraj vse na javnih polnilnicah ko sem na sestankih, opravkih ipd.
timo, matija, mkonci
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Včeraj sem/smo prevozili največ v enem dnevu - 530km (relacija Kamnik - Rog. Slatina - Kamnik - Dajla - Kamnik). Polnil kot ponavadi, ko je avto stal (2x po cca 2 uri na type2 in nazadnje CCS po nekje 380km) vse b.p. Hitrosti na AC med 110 in 140 in tudi potem popoldne na CCS polnjenje normalno hitro kot mora biti.
Nejccc, matija, timo, talker2, Matej, evid, robertto, hribovc0601, magic
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Malo update. Nič takega, samo zdela se mi je lepa cifra.
Se oproščam za slabo kvaliteto in prah. Kvaliteta je posledica posnetka med vožnjo (@nakaza, naredi še eno črtico), prah je posledica pomanjkanja časa.
20180824_080718.jpg
Sem mislil, da se bo med dopustom IONIQ malo odpočil... pa smo zgleda kar naklepali nekaj km.
talker2, CRF, matija, Nejccc, evid, nakaza, Matej, magic, timo
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1421

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a nakaza »

DGJ napisal/-a:Malo update. Nič takega, samo zdela se mi je lepa cifra.
Se oproščam za slabo kvaliteto in prah. Kvaliteta je posledica posnetka med vožnjo (@nakaza, naredi še eno črtico), prah je posledica pomanjkanja časa.
20180824_080718.jpg
Sem mislil, da se bo med dopustom IONIQ malo odpočil... pa smo zgleda kar naklepali nekaj km.
Se je že nabralo teh črtic ..
mi smo pa "šparali" med dopustom, ne vem če 600 km v dveh tednih. Je bilo tako vroče da se mi ni dalo prav popolnoma nič!
DGJ
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

Dejan si opazil že kakšno degradacijo baterij glede na to, da 55K je že nekaj in bi se že lahko poznalo.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Sicer ne vem kako bi najbolj točno to preveril vendar jaz nisem opazil še nič.
Domet je še vedno tak kot je bil na začetku.
magic, evid
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

dejansko težko opaziš razliko, če je degradacija samo 1 ali 2 odstotna, ker že pogoji za vožnjo niso zmeraj enaki. Me pa zanima ali lahko to na servisu vidijo...
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Tudi mene. Bom vprašal čez cca mesec dni, ko bom imel naslednji redni servis. Da vidim kaj bodo rekli.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Meni na mojem kaže SOH še vedno 100% (preko Torque Pro)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a matija »

Dober test tega je izredno umirjena voznja (da se minimizira toplotne izgube) in izpraznjenje baterije. Potem se primerja kWh ki so bili iztisnjeni iz baterije ter primerja z novo. Bjorn je na testnem novinarskem Ioniq-u opazil po prvem letu 8% degradacijo (26kWh uporabne kapacitete VS 28kWh ko je nov). So pa avto vedno polnili na 100% ter ga potem pustili stati dolgo.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Posredujem informacije glede višje "porabe" v teh bolj hladnih dneh.
Zjutraj sem imel do prihoda v službo v poletnih dneh poprečno porabo (za cca 45km) nekje 9,5 kWh/100km, zadnje 3 dni pa se giba okoli 11,5 kWh/100km. Seveda vklopljeno gretje, ob odhodu od doma še sedež in volan, ki ju kasneje, ko se avto segreje izklopim.

Tako na oko je "poraba" zjutraj višja za cca 20%, popoldne, ko je topleje pa ni več taka razlika.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5162
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2528

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Zanimivo, od kje 2kwh razlike, ker volan in sedež ne bi smela odnesti toliko, gretje pa tudi kakšne 0.5 samo, če je TČ? Ventilatorji?
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

Tudi pri meni je cca 2 kWh/100 vecja poraba.
Prej sem se vrtel okrog 11 zdaj pa okrog 13.
Gretje pobere svoje.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Verjetno je to seštevek vseh faktorjev skupaj.
TČ porabi za gretje na začetku ko je avto mrzel tudi do 4 kW, potem za ohranjanje nekje 0,5 (pri trenutnih jutranjih temperaturah), nekaj še gretje sedeža in volana, pa večja upornost baterije tudi nekaj doda verjetno.
Nisem ekspert glede elektrike ampak rezultat je tak kot sem zapisal in se ne ukvarjam preveč glede vzroka.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”