Stran 1 od 2

Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 13:10
Napisal/-a Anja
Pot iz doma do službe.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 13:23
Napisal/-a CRF
Bo zanimivo tole primerjat z enako slikco sredi zime...

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 13:49
Napisal/-a matija
Za 80km pot je slo 1/3 baterije, poraba ~12.5kWh/100km. Izjemno ...
Btw: ker je nekaj navadnih cest vmes, na koliko je bil tempomat na AC ?

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 15:14
Napisal/-a Anja
Jaz imam do službe 99% izključno avtocesto. Od doma do avtoceste cca 1,5 km. Od avtoceste do službe cca. 500m. Tempomat redko uporabljam.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 15:31
Napisal/-a Goran
Pol ni čudn, da so skoz zastoji na AC :)

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 16:15
Napisal/-a Bsheep
Anja ne uporabljas tempomat??? In se radarskega imas??? K ti nebi blo treba teh 99% acja niti enkrat na gas in bremzo prtisnt... ulala zanimivo.

Naj saj to opazam na slo ac... veliiiko ljudi neuporablja tempomat...in zato je res tako veliko neenakomirne voznje in posledicno kolon...

Anja priporocam ti uporabo tempomata sploh ker imas pa radarskega in veliko ac voznje plus se kaj manj na porabi pridobis.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 17:00
Napisal/-a Goran
Prov dost tud ti ne uporabljaš tempomata sicer bi vedu da je že v koloni dveh to nemogoče oz. zelo težko (če ni radarski).

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 18:38
Napisal/-a Matej
Zanimivo, da ne uporabljaš tempomata. Ga ni čez udobje. Uporabljam ga v 3/4 vseh voženj.
Sploh v koloni do 60 km/h je zakon, ker ti sam bremza in speljuje.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 20:52
Napisal/-a Anja
Ali neuporaba tempomata na AC dela zastoje je lahko stvvar zelo utrujajoče diskusije, sploh če imaš tempomat na 110 in prehitevaš kolono tovornjakov, ki vozijo 90.
Tisti, ki se dnevno vozijo po Štajerki in imajo delovnik 8 do 16 razumejo, da navaden tempomat večino časa ne pride v poštev. Radarski ok, sedaj ko ga imam ga uporabljam v zastojih, ampak s tem povzročam večje zastoje in sebe spravljam v večjo nevarnost, kot če tempomata ne bi uporabljala, prav zaradi ohranjanja varnistne razdalje. Drugače na AC ga nerada uporabljam preprosto zato ker pri prehitevanju rada pritisnem, pri tempomatu mi je vse prepočasi. Ga pa uporabim na kakšnem odseku če ni gužve (kar je pa redko) ali če se učim v avtu ruščino, potem dam na 110.
Ga pa bolj pogosto uporabljam v naseljih in v vožnji po mestu.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 25 Avg 2017, 21:33
Napisal/-a robertto
Gledam Anjine slike in opazim da imata Ioniq in Soul enako grafiko in programsko osnovo na zaslonu. Slike so od Soula iz spleta. Sam ga se nimam. Se vedno cakam.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 28 Avg 2017, 09:20
Napisal/-a Bsheep
Robertto hyundai ali kia \ bratec in sestrica ! Vse je enako....hihi

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 28 Avg 2017, 09:27
Napisal/-a robertto
Razen dometa :)

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 28 Avg 2017, 09:37
Napisal/-a matija
Anja je napisal/-a:Jaz imam do službe 99% izključno avtocesto. Od doma do avtoceste cca 1,5 km.


Aha, potem pa to pomeni neko povprecje na avtocesti ~95km/h. Pri taksnih hitrostih pa celo C-Zero tudi pije toliko :)

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 28 Avg 2017, 11:43
Napisal/-a Robinhood
Display je podoben kot pri Kii tukaj se pa konča ostalo razlika dan in noč motor drug, baterija druga. Ni isto kot citroen/peugeot naveza.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 31 Avg 2017, 08:17
Napisal/-a Anja

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 31 Avg 2017, 10:13
Napisal/-a Bsheep
Robinhood kokr jaz vem je motor in baterija enaka. Oba imata 30.5kw bruto samo da ima ioniq softwersko 28kw neto in tako tudi 10konjev vec. Avto je cist isto kot peugeot in citroen PSA naveza... Prvo so hyundai\kia naredioi testni avto za trg Soul-a avto se je obnesu prodal so jih ful in se jih prodajajo iz njega so se naucil ful. Zdaj so pa iz enake tehnologije vn ruknl Ioniqa , pogonski sklop in baterija kot sem napisal je enaka kot pri Soulu samo softwersko dodelana tko so dokazal svetu da nerabs vecje baterije za vecji doseg ampak dodelano zadevo katera je prisla iz testnega Soula po 4 letih opazovanja in spremljanja. In zato pa tudi ima ioniq naziv za najbol energisko ucinkovit EV.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 31 Avg 2017, 17:15
Napisal/-a Drejchi
Am... a nima Soul SK baterije, Ioniq pa LG Chem?

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 31 Avg 2017, 19:55
Napisal/-a Damijan
Drejchi ima prav - Soul EV ima li-polimerni akumulator od proizvajalca SK Innovation,
ki sodeluje z Daimler AG, BAIC Group in Hyundai Motor Group (Battery - Business - SK innovation),
Ioniq ima prav toliko celic (96 parov) vendar od proizvajalca LG...

Programska oprema se mi zdi, da teče na zelo podobni platformi - ne bodo izumljali tople vode dvakrat ;)

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 31 Avg 2017, 21:15
Napisal/-a Robinhood
@Bsheep - nimaš prav.
Baterijo dela LG pri tebi Sk Innovation - tudi različne oblike in pozicija je druga, motor je drug in ga bodo pri Kii verjetno uporabili pri Stonicu v naslednjem letu vsaj tako trdijo pri insideev-su in po navadi imajo prav. Motor lahko slike najdeš že na googlu in primerjaš pa boš videl da sta drugačna brez plastičnih pokrovov.
Skratka največ kar si delita soul in ioniq je prav display in podoben software (vsaj oblikovno in mislim da kot je Damijan rekel ne bodo izumljali tople vode 2x) - ostalo je drugo.

Re: Ioniq by Anja

Objavljeno: 01 Sep 2017, 06:49
Napisal/-a robert
Ali ima Ioniq tudi disk za muziko? V Soulu sicer ni velik, sam neki muzike se pa da gor spravt. Se jo pa da gor spravt samo, če vtakneš USB ključek z muziko in potem kopiraš.