Ioniq @ Daniel

IONIQ
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 06 Avg 2017, 18:55

Sem dobil info od prodajalca je bil na vezi s serviserjem (v nedeljo! Pohvalno...) - diši na nizko napetost akumulatorja... Enako so napisali na UK forumu... Mi ga je ratalo prejle štartat tako, da sem se šel vozit, da ga za zjutraj "dofilam" in na servis...
Javim kaj bodo tam rekli po diagnostiki...
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 485
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
264
20

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 06 Avg 2017, 20:25

Da ni feler, kot pri Kiji (o katerem se tule seveda ni pisalo), ko ni polnilo 12V baterije in je nekdo na AC obstal, drug doma, tretji pa na servis šel.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 284
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
222
129

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Matej » 06 Avg 2017, 20:50

@Robinhood, kako se je pa ta napaka pojavila. Je avto dlje časa stal? Ali ga nekaj dni nisi polnil?
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 06 Avg 2017, 21:19

Avto sem danes normalno peljal dopoldne... parkiral... popoldne probal premaknit bolj pod streho zaradi prihajajočega neurja pa je bil problem. Baje se 12v baterija oz. akumulator ne polni ko polniš baterijo... men se zdi to absurdno da je avto v bistvu velka baterija pa še skoraj polna in se znajdeš s praznim akumulatorjem.
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
291
176

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 06 Avg 2017, 23:52

Kaj se ni pisalo? Ce je slucajno kaj bilo ni znanost ... ce ne uzge prva stvar izklops akumolator , drugic das gor kleme , kot navadn avto in mogoce ugotovis ce je kaj z akumolatorjem. Je pa ponavadi pri kia soul ev bil to problem v USA ker so avti stali po vec dni in je un mejhn 12v akumolator sov v pm , baje ta 12v akumolator sploh ni po predpisih ampak je zato notr ker je tko USA zahteva. Kia Soul ev je pa itak skor ameriski avto ...tam jih je malo morje...
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 284
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
222
129

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Matej » 07 Avg 2017, 06:23

Če je kriv aku, potem se res ne polni med polnjenjem baterij. Čeprav sem (bil!?) prepričan, da je temu tako.
@Bsheep, ti je dal super in logičen nasvet. Me zanima kaj bo serviser rekel.
FSP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: R5GTT
31
9

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a FSP » 07 Avg 2017, 11:39

A ni blo rečen da bodo pri Ioniqu odstranil 12v akumulator in bo imel vse na ta glavni bateriji? S tem naj bi prišparal x kg in pridobil predal v prtljažniku? Ne vem, nek sem to prebral...
pirpy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1999
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
679
964

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Avg 2017, 15:11

Tesla Model Y sem upal da bo prvi brez 12V, ampak sedaj nekaj mutijo tako da nisem prepričan da se ga končno znebijo.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 485
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
264
20

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 07 Avg 2017, 15:57

12V imajo vsi, je kar nekaj dobrih razlogov zakaj. Med drugim to, da je ponekod itak "madatory" in da je vsa avtomobilska elektronika narejena za 12v. Tudi načeloma ni nek problem teh 12V, ok lahko bi namesto velikega, težkega svinčenega akuja imel kaj manšega, lažjega (Li-ion recimo). Ampak ne vem kako je potem z regulativo, svinc je 100+ let stara stvar in buletproof. Če se ga polni... :)
Simon
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 86
Kraj: Ljubljana
Avto: Renault
28
45

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Simon » 07 Avg 2017, 17:32

Robinhood je napisal/-a:Sem dobil info od prodajalca je bil na vezi s serviserjem (v nedeljo! Pohvalno...) - diši na nizko napetost akumulatorja... Enako so napisali na UK forumu... Mi ga je ratalo prejle štartat tako, da sem se šel vozit, da ga za zjutraj "dofilam" in na servis...
Javim kaj bodo tam rekli po diagnostiki...


In kaj pravijo na servisu?
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 07 Avg 2017, 21:58

Avto bil na diagnostiki in na liftu dobre 2 ure. Napaka je bila zabeležena - prenizka napetost na 12v bateriji. Baterijo premerili na podolgem in počez in pravijo da je z akumulatorjem vse ok in da je notri več kot so pričakovali in ni jasno kako se je zadeva postavila sama na noge... kaj to pomeni me ne sprašujte.
Kaj smo ugotovili - nič otipljivega. Če se zadeva ponovi ničesar dotikat poklicat njih, če je med delovnikom bodo poslali svoje fante na teren, če med vikendom - hyundai asistenco. Nalog so pustili odprt. Kar se servisa tiče so se potrudili in preverili vse fizične stike kjer bi lahko kaj bilo in je vse ok. Smo pač poskusni zajčki in orjemo ledino - se bodo že naučili ;) ... sem dobil vsaj kofe pa vse revije sem prelistal v čakalnici.
timo, Matej, mkonci, Simon, Desty, DGJ
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 807
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
240
185

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a pirpy » 07 Avg 2017, 23:11

Upam da se ti nebo treba na pamet učiti vseh tistih revij :)
Robinhood
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 08 Avg 2017, 21:46

Bom naslednjič svoje prinesel... oz. laptop pa bom delal tam... wifi imajo :D
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 28 Avg 2017, 21:55

Evo malo poročanja...
Stanje na števcu dobrih 3100 km... vrnil z morja v soboto :sun: :sun: . V Kopru na gl.avtobusni postaji kazalo na 89%-240km dometa. Prišel domov in je kazalo 36%-98 km / šel čez Ig smo se morali ustaviti še pri Kinezih na mongolcu :D .
Poraba dobrih 12kw/100 km. Avto nabito poln prtljage, jaz žena in otročaja - po avtocesti vozil 100 - 130 km/h je bil večer klima off (proti morju je bila kak kilovat višja zaradi klime in višje hitrosti ker ni bilo toliko seratorjev po cesti kot za nazaj).

Za enkrat plusi in minusi pri avtu.
Plusi:
* Učinkovitost - res presenečen nad dometom
* Kljub temu, da ima skoraj tono in pol ter relativno ozke gume - dobra vodljivost zaradi nizkega težišča, sem pričakoval da bo nos več rinil ven pa je glede na gume zelo soliden.
* Android auto - i love it :D
* Normalen hatchback družinski avtek - več prostora ne potrebujem.
* Regeneracija - na stopnji 3 in močno zaviranje po Smrjenskem klancu mi kaže 87kw regeneracije - kar je izjemno glede na to da je motor 88kw
* Jadranje po ravninah - (radarski tempomat je tukaj neuporaben)
Minusi:
* Preglednost zadaj / kamera se rada zapaca,če zunaj lije - zadaj ni brisalca (komaj čakam na zimo :bang: )
* Vratca za filanje so na totalno zgrešenem mestu(voznikova stran)če je polnilnica vzporedno s parkiriščem so kabli za hitro polnjenje so prekratki. Ta pozicija mi res še na nobeni polnilnici ni prišla prav... za angleže mogoče fajn.

Še rešitev za problem, ko se je 12v baterija praznila - privzeta nastavitev na settingsih -> other features -> Aux. Battery saver+ naj bo obkljukana! Če ni se lahko zgodi da bo akumulator hitro prazen in potem ima računalnik žurko in se mu cufa - za ioniq ownerje sem pripel slikico fotkano pred morjem 8-) .
auxon1.jpg
timo, matija, mkonci, robert, Matej, CRF, DGJ, Desty
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
535
916

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Avg 2017, 22:47

Ce sem prav videl, s 53% baterije si naredil 120km z normalno voznjo po AC, obtezenim avtom in dvigom za 300 nadmorske ? V sloveniji ze res tezko, da bi range nastal problem, sploh s toliko DCji ... in se avto polni na DC zelo hitro. To je to, trenutno eden izmed top EVjev.
Robinhood
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 28 Avg 2017, 23:39

@matija - res je... 53% - ko plezaš na hrib sisne baterijo ko zmešano :) ampak potem je spust in ali regeneriraš ali pa samo jadraš in ne porabiš praktično nič. Tempomat mi tukaj ni prišel v poštev...
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 31 Avg 2017, 22:03

Še malo potopisja... danes šel na relacijo in upam, da bo še kako dušo prepričalo v nakup Ioniqa :D

Skratka pot:
Škofljica/Smrjene - Baterija polna - sem se spomnil slikat na dnu klanca :) - odometer 3260 KM sem kilavo slikal pa se ne vidi zarad volana. Ura 7:20 :) morgen.
1.jpg

Prvi postanek, Bezenškova ulica - odložil enega froca in šibal na letališko do Petrola kjer sem pobral ženo. Pot v Rimske toplice čez Celje.
2.jpg

Stanje na števcu, 3373 km - še 63% baterije, povprečna poraba 9,8 kwh, povprečna hitrost 64km/h - ker je bilo jutro mi klime ni bilo potrebno laufat. Vožnja na normal - nič eco mode (nekako sem ugotovil da mi ta drive mode najbolj ustreza).
3.jpg

4.jpg

Po cca štirih urah kisanja v rimljanski vodi na pot v Ljubljano in v boj z blesavimi poljaki in "vozit po obeh pasovih hkrati ala makaroni style" -Cilj-> Filanje pred Mercator šiška - čakal na Kio Soul da neha :) Stanje 37 km (17%), Zuni kuhna 32 stopinj tako, da je klima žgala na polno, za nazaj sem imel težjo nogo in dvignil povprečno hitrost na 69km/h za celo pot - dolil 13 minut elektronov in gremo po otroke in do babice v Borovnico ;)
5.jpg


Range estimator se mi ni pretirano zlagal (Na začetku kazal 264km - s to vožnjo ki ni bila eco bi dosegel okoli 250km). Če bi vozil nazaj tako kot običajno nekje 110 km/h potem bi naredil še kakih 30 km več tako, da avto se me je res navadil in pozna drive style. Brez klime pa še kaj več + Eco mode pa še kak kilometr več... tako da me prav zanima, če mi rata prebiti magičnih 300 km :) ob bolj ugodni zunanji temperaturi seveda :D
CRF, matija, Bsheep, mkonci, DGJ
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
535
916

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a matija » 31 Avg 2017, 23:12

To s taljani ki vozijo po sredini pasov, vedno si govorim: zakaj, zakaj, ... why the fuck
Robinhood
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
291
176

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 01 Sep 2017, 01:16

Noro hudo...sem vedu da je Ioniq top EV ! Ko si startal si imel 3260km pri polnilnici siska pa 3470km , to pomeni da si prevozil 210km brez polnjenja in ostalo ti je 37km ... sem prav razbral iz slik?
Robinhood
Uporabniški avatar
instrukcije
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 19
Kraj: Ladja
Avto: KIA Soul EV
25
43

Re: Ioniq @ Daniel

OdgovorNapisal/-a instrukcije » 01 Sep 2017, 06:38

Mene si "čakal" :giggle:. Sem imel vizitko za šipo, pa bi poklical 8-). Sem te že hotel prestavit na DC ko sem šel, pa nisem upal, k ni blo nobenga stika :angel: (vizitka, Plugshare....).
Ta bela Ioniqa poznam, ta sivga pa še ne ;). Lp
Robinhood, Luka
Znanje je denar :geek:

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na