Kot je MitjaP napisal. Z avtom dobiš kabel, ga vtakneš v navadno vtičnico in avto .... zjutraj je poln. Ne vidim potrebe po dragih wallboxih, če ne rabiš hitrejšega polnjenja. Za ceno kateregakoli wallboxa lahko na črpalkah polnim 10 let - no jest, odvisno od potreb.Koyot1970 napisal/-a:Goran ce ni skrivnost kako si pa ti resil polnjenje i3 Doma?
Ioniq by Matej
Re: Ioniq by Matej
Re: Ioniq by Matej
Hvala za mnenje. Bo potrebno pocakati da dobimo avto in potem vidimo kaksne so potrebe.
Re: Ioniq by Matej
Ni za kaj . Uglavnem, nimam ga še priklopljenega. Kupil sem ga pa zato, da mi bo komot. Kabel je dolg 7,5 m. Ok, oglasili se boste, za komot imaš tudi druge cenejše rešitve.Koyot1970 napisal/-a:Matej hvala za odgovor.
Sicer pa sem iz omarce do polnilne postaje položil 5x6kvadrat kabel. Ostalo pa imaš vse opisano v temi, ki jo je že CRF prilepil.
Re: Ioniq by Matej
Kar precej nas je na začetku, potegnlo hude kable, sej z vidika varnosti je OK. Se je pa vsem izkazalo, da doma hitrost ponavadi ni pomembna.
Tale Tesla home charger je super. Kabel je skoz na steni in je OK.
Variant je pa še več, ena je kr priložen kabel na steno in ker avto daleč pride in ker je po Sloveniji polno javnih polnilnic Type2 kabel v kufru.
Meni se zdi bolj pomembno, da hitro nafilam v službi, doma pa samo če rabim. Pa sem zrihtal eno 32A1F vtičnico na steno.
Doma pa ponavadi sploh ni tok štroma pa še kaj drugega je prklopljeno.
In sedaj bistvo, ki sem ga naštudiral lansko zimo!
Opazuj porabo ko greš zjutraj od doma in je baterija nafilana že ob 1:00, torej je hladna.... in opazuj baterijo, ko je ravno nafilana ali pa si prekinil polnenje nekje pr 80-90%...
NPR. Včeraj je bila poraba pr Soulu zjutraj pri 7C 12,4kWh, pa grelec je delal, popoldne pa 15,4kWh tud grelec, pri 15C
Razlika je samo v temperaturi baterije.
Iz tega seklepam, da je najbolje, če polnim POČASI, ker pri hitrejšem ponenju moram razmišljati, kdaj vklopit, da bo zjutraj topla baterija...
Zato imam na steni 10A enofazni polnilec, polnim pa lahko max 20A, s prenosno polnilno postajo, ki jo pa lepo uporabljam v službi, drugje pa skoraj brez izjem Type2.
Tale Tesla home charger je super. Kabel je skoz na steni in je OK.
Variant je pa še več, ena je kr priložen kabel na steno in ker avto daleč pride in ker je po Sloveniji polno javnih polnilnic Type2 kabel v kufru.
Meni se zdi bolj pomembno, da hitro nafilam v službi, doma pa samo če rabim. Pa sem zrihtal eno 32A1F vtičnico na steno.
Doma pa ponavadi sploh ni tok štroma pa še kaj drugega je prklopljeno.
In sedaj bistvo, ki sem ga naštudiral lansko zimo!
Opazuj porabo ko greš zjutraj od doma in je baterija nafilana že ob 1:00, torej je hladna.... in opazuj baterijo, ko je ravno nafilana ali pa si prekinil polnenje nekje pr 80-90%...
NPR. Včeraj je bila poraba pr Soulu zjutraj pri 7C 12,4kWh, pa grelec je delal, popoldne pa 15,4kWh tud grelec, pri 15C
Razlika je samo v temperaturi baterije.
Iz tega seklepam, da je najbolje, če polnim POČASI, ker pri hitrejšem ponenju moram razmišljati, kdaj vklopit, da bo zjutraj topla baterija...
Zato imam na steni 10A enofazni polnilec, polnim pa lahko max 20A, s prenosno polnilno postajo, ki jo pa lepo uporabljam v službi, drugje pa skoraj brez izjem Type2.
Re: Ioniq by Matej
In da dopolnim roberta - poleg type2 kabla vedno imeti v avtu tudi šuko kabel!
Hitro se lahko zgodi, da imaš nepredvidene vožnje v področju brez type2 polnilnic - boljša polovica je že prišla domov z 1%
Hitro se lahko zgodi, da imaš nepredvidene vožnje v področju brez type2 polnilnic - boljša polovica je že prišla domov z 1%
Soul EV believer
Re: Ioniq by Matej
Da ne bo pomote. Nisem proti polnilni postaji. Sploh taki lepi kot je Teslina.
Če bi jo nabavil predno sem kupil avto, bi jo že imel, sedaj pa ....
Lahko pa slikam moj "amaterski" set na steni, če koga zanima
PS: verjetno se bodo vsi lastniki EVjev strinjali, da ko imaš avto 3 mesece ali več, je polno enih stvari, ki jih prodajajo, ki so nekako nepotrebne, sicer koristne 1x ali 2x letno, pa vse nad 200 EUR
Če bi jo nabavil predno sem kupil avto, bi jo že imel, sedaj pa ....
Lahko pa slikam moj "amaterski" set na steni, če koga zanima
PS: verjetno se bodo vsi lastniki EVjev strinjali, da ko imaš avto 3 mesece ali več, je polno enih stvari, ki jih prodajajo, ki so nekako nepotrebne, sicer koristne 1x ali 2x letno, pa vse nad 200 EUR
Re: Ioniq by Matej
Kako je boljše štartat z hladno ali toplo baterijo, da bo poraba manjša? Torej ali naj polnim od 23:00-2:00 ali 3:30-6:30, če štartam 6:40?
Re: Ioniq by Matej
Bom probal naštet nekaj stvari, so pa koristne za lastnike EVjev. Enim pridejo bolj prav, drugim manj tretjim pa nič.Goran napisal/-a:Katere stvari so to?
- 10 m Type2 kabel - pride prav, predvsem, če je parkplac zaseden z ICE avti ... turisti ponavadi
- 22kW DC polnilec na Type2 (ali 3x32A vtič), razen za ZOE, zelo koristno na potovanjih, drugje je verjetno sama napota
- domača polnilnica - večina doma sploh ne more izkoristit potenciala 32Amperov v treh fazah, ali ker avto nima 3Fpolnilca ali pa ker sploh ni 32A glavne varovalke, ali pa ker je hiša moderna in večina stvari laufa na elektriko, ki tudi rabijo Ampere, je pa praktično zaradi hitrega priklopa kabla v avto
- razdelilec Type2 na 3x po eno fazo - pride prav, ko se več avtov želi polnit, vtič je pa samo eden. Za marsikateri avto, celo isto hitro.
-mobilna polnilna postaja - polneš lahko na "navadnih" vtičnicah tudi več kot 10A, kolikor je ponavadi orginaln polnilc. Je pa res, da je sedaj polno javnih polnilnic, in potem tega navadno ne rabiš, RAZEN, sedaj ko so polnilnice (Type2+šuko), da lahko iz šuko potegneš 16A
- adapterji za razne vtičnice - povezano z mobilno polnilnico, pride prav, a nekateri zelo redko
- podaljšek - spet, pride prav, a spet redko
verjetno sem kej spustu.
Jaz nekaj od tega imam in kakšno stavr pa sploh nisem še uspel uporabit.
Npr. avto ima Type1 vtič, imam adapter za na Teslino polnilnico, testiral sem, deluje to je pa to, nikjer kjer se jaz vozim mi še ni prišla prav vi s Type2 tega sploh ne rabite
Težko pa mogel preživet brez mobilne polnilnice, v službi polnim 1F-32A (6,6kW), zanimivo, da je to ravno zadosti, da sem v zadnjih mesecih obiskal DC polnilnco samo 2x, pa še to tanovo pri Lidlu, če odštejem en dopustniški vikend.
Poleti mi je prav prišel tudi 10m Type2 kabel, na Krku, tu v Sloveniji pa še ne.
Re: Ioniq by Matej
Mobilna polnilnica je zakon. Ker čakam na Soula si že pripravljam kable in sem kupil mobilno polnilnico. Prednost je, ker lahko nastavljaš Ampere (8A, 16A in 32A) in ker je že pripravljena s CEE5 32A vtikačem za menjavo različnih adapterjev. Lahko se vmes priklopi tudi podaljšek. Priklopiti se da tudi na Tesla polnilnice, ker je type2 že krajši za 8mm. Ima pa še eno dobro lastnost in to je, da so luknje za zaklep type2 vtikača že sproščene, naprimer da polnilnica ne odklene vtikača. Če se malo pokalkulira dobiš za soliden denar kabel z ogromno možnosti polnjenja pa še prostora ne zasede, če pomisliš, da bi rabil za vsako luknjo svoj kabel. Kabel sem testiral na testnem Soulu in je zakon.
Re: Ioniq by Matej
Prepričalo? Kaj pa vem. Vozil sem se že v Ioniqu, Zoetu, Soulu, I3 testiram v ponedeljek 09.10. Ioniq mi je na zadnjih sedežih prenizek, notranjost mi deluje preveč plastično in ima preveč vsega (avta ne bom vozil samo jaz), katerih stvari verjetno ne bi nikoli uporabljal pa še dražji je za 5000€. Zoe mi je absolutno premajhen. O I3 sem že veliko pregledal na Youtubu in mi kot družinski avto tudi ne sede in še predrag je. Mogoče bom mnenje spremenil po testu. Soul pa je v notranjosti lepo narejen, tudi zunanja oblika je posebna (meni je zelo všeč), je zelo udoben in prostoren v notranjosti, ni prenasičen z gadgeti in še nekoliko večjo baterijo bo imel. Skratka soliden avto za dokaj normalno ceno.
Re: Ioniq by Matej
Če prav razumem dobiš že novi 2018 model z 10% večjim akumulatorjev in 20% večjim dosegom? Za ceno 30.000 - 7500 subvencije odličen nakup
Soul EV believer
Re: Ioniq by Matej
robertto,
ker potrebuješ dokaj prostoren avto brez pretiranih gadgetov, kaj pa tale?:
SION by Sono Motors DE.............https://www.sonomotors.com/
Resda naj bi prišel na trg šele v letu 2019, ampak cenovno (20000 - 7500 subvencije) nima konkurence.
ker potrebuješ dokaj prostoren avto brez pretiranih gadgetov, kaj pa tale?:
SION by Sono Motors DE.............https://www.sonomotors.com/
Resda naj bi prišel na trg šele v letu 2019, ampak cenovno (20000 - 7500 subvencije) nima konkurence.
Re: Ioniq by Matej
Ni slabo. Trije nemški 20letniki so naredili avto. Dosega ima 250km, samo na celice domet 30km/dan, prestavna ročica je od i3, ima 330 solarnih celic, type2/7,6kW polnilec, CCS hitro polnjenje, 600l prtljažnik, ima vlečno kljuko za prevoz bremena do teže 750kg. Ni slabo. Po izzidu 2019 leta bo pametno še počakat z nakupom, bojo porodne težave.
Re: Ioniq by Matej
Danes sem pa zjutraj malček zašvicu . Je kar adrenalin, ko ti 6 kilometrov pred ciljem pade na 2%.
Napolnil sem pa 30 kWh .
Napolnil sem pa 30 kWh .
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek