Ioniq by Matej

IONIQ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Jul 2017, 18:45

V vsakem primeru rekuperacija izgubi več kot jadranje.... Potem je pa samo stvar tebe in ceste kako to izkoristiš.
Robinhood
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 27 Jul 2017, 19:27

Tudi meni ni jasno zakaj bi bila rekuperacija boljša kot jadranje. Vendar sem stestiral tako, da sem na ravnini medtem ko sem peljal konstantno preklapljal med 0 in ostalimi nastavitvami pa je bila poraba pri 0 večja kot pri npr. 1.
Tudi ko individualno nastavljaš način nastavitev (max. hitrost, moč ogrevanja/ohlajevanja in moč rekupetacije) posameznega drive moda, večjo ko nastaviš rekuperacijo večji je izkoristek vozila.

Ampak saj ni tako pomembno, ne bom lovil in ni mi potrebno iskati desetinke kWh, je pa zanimivo spoznavat, da ko že misliš, da veliko veš o varčni vožnji vidiš da se je treba še kaj naučiti.
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robert » 27 Jul 2017, 20:10

Da res razumeš kaj je varčna vožnja, se udeleži kakega EV Rallyja.
Verjetno gre tudi kako drugače, vendar je lažje, če imaš koga opazovat.

Z EVjem je malo drugače kot z ICE, noga na "potenciometru" ali kako se temu sedaj reče, mora biti lahka kot perešček, pa spuščaje s pedala tudi, če ne še bolj. Tu pride potem do izraza regen 0.

Samo poraba ni vse! Opazuj avto pri spustu nekaga manjšega klanca na avtocesti, recimo takega, kjer pri regeneraciji še kar pridobivaš na hitrosti .. naprimer Vrhniški klanec ali kaj manjšega...
Če dam jaz na regeneracijo, poraba drastično pade, če pa prestavim v N, pri tebi je to verjetno regeneracija 0, pa se kaj dosti ne dogaja s porabo. Edino dalj te je odneslo. ;)
Računalniku je verjetno težko računat z 0, v minus in plus gre, na nuli pa ostane na mestu.
Ker sta računalnika podobna v Soulu in Ioniqu je tudi tole verjetno podobno.
mkonci, Matej, DGJ
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 27 Jul 2017, 20:44

Ja, to hočem, EV rally :).

Saj pravim, veliko se moram še naučiti glede tega. Pri fosilcih mi ni bilo težko doseči tudi tovarniških podatkov o porabi, čeprav velikokrat lažejo oz. so podatki, ki so izmerjeni v več kot idealnih razmerah. Tukaj pa je malček drugače.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 27 Jul 2017, 21:04

IMG_20170727_191213.jpg
Počasi se pa tudi kartice nabirajo...
mkonci, matija, DGJ
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 27 Jul 2017, 23:07

Haha Matej jaz preden sem avto sploh dobil sem imel 4 rfid kartice:)

Drugace pa pri Soulu dosezes najmanso porabo v ECO nacinu in B mode . To pomeni regeneracija max in eco mode. Z jadranjem itak nic nenardis vse ostane kot je bilo popolna nula :)

Glede radarskega tempomata v ioniqu to je nekaj fenomenalnega sploh pa v mestu ko je guzva. Ko se pa odpravis na pot in na ac je voznja veliko bolj sproscena ko ti pomaga lana assist in radarski tempomat. Ac je itak dovgcas tko da tedva sistema sta tam top!

Ce bi bila opcija ioniqa notranjost svetla (bela,bez...) bi bil se bolsi/lepsi.
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robert » 28 Jul 2017, 11:50

Bsheep je napisal/-a:. Z jadranjem itak nic nenardis vse ostane kot je bilo popolna nula :)



Samo, prideš pa mnogo dlje!
Ravno o tem sem govoru.
Regeneracija v najboljšem primeru regenerira 2/3 energije
Če skoz voziš "malo gas malo ler", je mogoče poraba na ekranu res manjša, samo veliko bolj pa voziš, ga je gas skos konstanten in če se le da ne zaviraš/regeneriraš.
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
151
143

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a mkonci » 28 Jul 2017, 13:19

Samo eno vprašanje, a pri vaših avtih če pritisneš na premzo ne regenerira energije nazaj v baterijo?
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 28 Jul 2017, 15:11

Ko bremza tudi regenerira. En primer Kozina do kopra... Zmeraj potanovem pred prvim tunelom vrzem v N in se pripeljem do Kopra tud cez 120kmh gre...range ostane enak. Ce pa vozim na tempomat 100kmh z regeneracijo na max (soul ev Bmode) dobim do kopra 4km ranga nazaj.

Zdaj pa ali izberes 100kmh plus 4km ranga ali pa cez 120kmh range ostane enak...
mkonci
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Jul 2017, 15:43

Točno tako je... Ker razliko izgubiš v zračnem uporu. Pri 120km/h je upor ogromen, pri 30km/h, skoraj zanemarljiv in zato pri manjših hitrostih jadranje pride veliko bolj do izraza.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Luka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 51
Kraj: Litija
Avto: vw e-up!
38
82

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Luka » 28 Jul 2017, 17:34

No jaz z Up-om vozim večji del v B (max rekuperacija), ker imam dnevno pot (Litija-LJ) že naštudirano in stopim na zavore samo v izrednih trenutkih ostalo vse naredim z pedalom za gas (power) :). Sploh, če je ovinkasta cesta in rondoji se mi zdi da sem manj utrujen oz. je vožnja bolj u izi.
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
151
143

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a mkonci » 28 Jul 2017, 17:36

8-) No sem se neki novga nauču. Sem nastavu avto na regeneracijo lvl2 kar je sredina pri nemi (imel sem normal mode s klimo) in po AC zaradi gužve vozil 100-105. Ljubljana - home sem imel povprečno porabo 9,7kWh, prevoženih 67km, (prej najboljši rezultat je bil 11,4 se mi zdi, ista hitrost). Tako da sedaj verjamem regeneracija se splača
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 28 Jul 2017, 20:20

Je tako. Danes sem poizkusil vse poti odpeljati z vključeno regeneracijo. Poraba v primerjavi s prej, ko sem 90% jadral, je padla.
mkonci
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Jul 2017, 20:54

Ko govorimo o jadranju. To pomeni brez zaviranja na koncu. Gas, jadranje, bremza, jasno da ni učinkovito.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robert » 28 Jul 2017, 21:05

Bom probal drugače povedat..
Ne gledat samo na enem klancu.
Je treba gledat na celotni trasi.
Pa pomembno je s koliko kW se odpelje trasa.
Regeneracija je OK, samo to je mišljeno namesto bremzanja, da namesto trenja pakn, motor dobi nekaj energije nazaj. Trase kjer dejansko moraš bremzat, npr ovinkaste ceste.

Bom dal primer, kjer lahko "jadraš"... npr. cestninska postaja Voklo, voziš 100kmh, zmanjšat moraš na 60kmh, lahko to narediš tako, da spustiš gas in avto regenerira energijo (300m pred cestninsko postajo), lahko pa 1km ali celo več "prijadraš" do omejitve 60kmh!
To drugo je ekonomična vožnja!
Če imam z lepo vožnjo porabo pri mojem avtu cca. 12kW/100km, jo imam z premišljenim jadranjem lahko tudi 9kW/100km.
Voznikom Ioniqa in mogoče še katerega, ki ima 0regen je to nekoliko lažje ;).
Robinhood, CRF
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 404
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
255
139

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 29 Jul 2017, 02:34

Matej in mkonci a ni logicno da bosta najvec ranga imela in najmanso porabo ce bo regen na max in eco mode ? Vsak spust noge iz gasa bo probal cim vec regenerirat. In ja jadranje je nula kot sem prej povedal z jadranjem nic nenardis... To je poanta EV in to je meni najbol usec pri ev ko lahko vozis samo z eno nogo in dobivas energijo nazaj...

Jaz vozim svojga soula ev vedno v eco mode in B mode ( max regen ) , ko spustim nogo iz gasa ce nebi sam zaviral regeneriral mi je zeloo cudno sploh si nepredstavlam vozit ev brez tega. Sem se takoj navadu in obcutek mi je hud!

Noben ICE nebo nafto ali bencin napolnil nazaj v rezervar ko zaviras ali se vozis po klancu dol. Zato pa tudi vcasih prides na cilj z vec ranga kot si pricakoval , pri soul ev vem da lahko z regeneracijo napolnis baterijo nazaj do 30%.
Luka
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
394
316

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robert » 29 Jul 2017, 07:35

Meni ni logično.
Daš gas 100% elektrika, spustiš gas dobiš nazaj 50-60%, samo moraš potem spet dat gas, na zgubi si-- garantirano!
Če jadraš pa je izguba samo trenje gum in zračni upor (kar je pa prej tudi).
Edina razlika, je način vožnje. Z jadranjem ne moreš voziti na "stari način", malo moraš razmišljati.
Ne upoštevaj samo klance, klanec sem omenil zato ker tam najlažje vidiš razliko.

bom dal še en primer z AvtoCeste.
Se pelješ 100kmh, tam nekje kjer se pojavi tabla izzvoz 500m ali pa še prej daš nogo z gasa, če je regen na 0, potem odjadraš do izvoza in prideš tja s hitrostjo nekje okoli 60-80kmh, odvisno ali je čista ravnina ali ne, na koncu pa zregeneriraš ostanek hitrosti na 40-50kmh. To pomeni, da za zadnjih 500-800m nisi porabil nič energije.
Če pa imaš regeneracijo na več ali celo max. ti pa hitrost iz 100kmh pade na 40kmh v manj kot 100m, to pomeni, da dirjaš naprej do izvoza in tam v manj kot 100m regeneriraš nekaj energije, ne pozabi da si jih za 400 do 700m moral not dajati.

Z regenracijo, je način vožnje enak ICE. Ne gre za to ali je to bolje proti ICE, ampak kako probiti še kak kilometer iz baterije. Z močno regeneracijo bo težka.
V mestu jo pa moraš uporabljati, saj tam ni možnosti "jadranja".

To je to!

PS: ko smo ravno pri ECO vožnji, ne pozabi na pospeševanje ;)
PPS: pa ne pretiravat z jadranjem, da ne postaneš ovira na avtocesti!
Robinhood, Matej, pirpy
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 29 Jul 2017, 22:16

Prvih 1000 kilometrov, prvo čiščenje :)
IMG_20170729_124223.jpg
Robinhood, mkonci, DGJ
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 29 Jul 2017, 22:30

A je že kdo morda od lastnikov Ioniq kupoval gumijaste predpražnike za v avto? Malo jih gledam na https://www.auto-freydank.de/shop/checkout/cart ,
Moram vprašat pri Fe Go koliko bi mi vzeli, če mi jih naredijo po meri.
Uporabniški avatar
AndY1
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 180
Kraj: Domžale
Avto: 2012 Opel Ampera
166
37

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a AndY1 » 01 Avg 2017, 06:33

Matej, mislim, da sem te včeraj videl. Zapeljal si ven iz Domžalskega Mercatorja pri vhodu/izhodu od štadiona, na tem semaforju si zavijal levo proti mostu čez Kamniško bistrico, imel si še nekoga v avtu, mi pa smo se ravnokar vračali z bazena in smo prečkali ta isti semafor z otroci in sem pokazal na tvoj avto, da je tvoj tudi električen.

Si bil to ti?

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na