Ioniq by Matej
Re: Ioniq by Matej
Danes, ko je začelo na polno deževat, je bilo potrebno aktivirat ADS. Brez tega, prvih nekaj minut, ne bi nič videl toliko se je rosilo.
Re: Ioniq by Matej
Jaz sem danes popoldne po prihodu iz službe in ko sem ponovno šel ven opazil, da se je začelo rositi in sem samo ročno povečal z desnim gumbom pretok zraka za kakšno minuto... po tem je bilo ok.
Je pa verjetno odvisno od hitrosti vožnje. Predvidevam, da bi se mi recimo v LJ v gužvi s stanjem pri miru bolj rosilo.
Zaenkrat sem z izklopljenim ADS kar zadovoljen. Vsaj ne piha mi mrzlo vsake toliko časa.
Je pa verjetno odvisno od hitrosti vožnje. Predvidevam, da bi se mi recimo v LJ v gužvi s stanjem pri miru bolj rosilo.
Zaenkrat sem z izklopljenim ADS kar zadovoljen. Vsaj ne piha mi mrzlo vsake toliko časa.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448658
Re: Ioniq by Matej
Se je to pojavilo med vožnjo ali pri parkiranem, zasneženem vozilu?Matej napisal/-a:To se pa zgodi, če je radar zapacan... od snega, se razume.
Re: Ioniq by Matej
Zadevo bi elegantno rešili z minimalnim ogrevanjem radarja (HYUNDAI logo spredaj).
Verjetno to ni nek velik tehnični zalogaj. Mogoče se da celo rešiti z "aftermarket" vgradnjo.
Verjetno to ni nek velik tehnični zalogaj. Mogoče se da celo rešiti z "aftermarket" vgradnjo.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Ioniq by Matej
Ali je sploh možno uporabljati cruize control pri takšnem sneženju? Predvidevam sicer da ne, čeprav radarski valovi ne bi smeli imeti težav s snegom.
Re: Ioniq by Matej
Povsem ok deluje tudi v sneženju dokler se sneg ne sprime na maski in prekrije radar... potem pride opozorilo in ne deluje cruise control in emergency braking.
Re: Ioniq by Matej
20t/km se je obrnilo. Vem, eni ste glede tega precej bolj pridni od mene . Povprečno delam zadnjih 10 let po 35 na leto. Očitno se trend nadaljuje.
Re: Ioniq by Matej
Še ena ugotovitev, ki sem jo ugotovil nekaj dni nazaj glede tempomata. Tempomat ne deluje, če imaš izklopljen ESP.
In pa, da je ESP pri Ioniqu zelo občutljiv. Večkrat ga izklapljam, ker drugače v zasnežen hrib težko pridem. Tukaj je še en test iz nemške oddaje Grip. Bolj na koncu oddaje je prispevek (test) kjer se tudi vidi, da je dejansko občutljiv...
http://www.rtl2.de/sendung/grip-das-mot ... hneemobile
In pa, da je ESP pri Ioniqu zelo občutljiv. Večkrat ga izklapljam, ker drugače v zasnežen hrib težko pridem. Tukaj je še en test iz nemške oddaje Grip. Bolj na koncu oddaje je prispevek (test) kjer se tudi vidi, da je dejansko občutljiv...
http://www.rtl2.de/sendung/grip-das-mot ... hneemobile
Re: Ioniq by Matej
Vas kaj zebe? Mene nič saj se vozim z EV . No, navkljub -17, res nič posebnega.
Po minuti je začelo pihati mlačno, po dveh minutah pa že skoraj optimalno...po treh minutah vožnje sem zasledil največjo porabo ogrevanja...
Čez petnajst minut vožnje je padla poraba na bolj prijazno številko...
Na cilju, (-11 stopinj celzija), po dobre pol ure vožnje pa...še znosnejša številka.
Pa še ena zimska...
Spomnim se takih dni s podobnimi temperaturami, ko sem zjutraj verglal svojega diesla in poslušal kako težko mu je ob zagonu in prvi minuti teka...mi bo moral orng modelarc na glavo past, da bi šel nazaj na sajast dimnik.Re: Ioniq by Matej
Aha, tole je potem ze zacelo delovat kot navaden resistive grelec. CZero ki recimo nima toplotne crpalke ima identicne stevilke. Prve 2 minuti porablja 5.1kW - 5.4kW. Potem pade poraba grelca na 2.5kW, proti koncu poti pa tudi le se samo 1.5kW, ko je avto pregret ter lahko znizam moc, da mi ni vroce
Re: Ioniq by Matej
Nekako tako sem tudi jaz imel ja, porabo grelca.
Zanimivo bi bilo potem videt krivuljo delovanja TČ v ioniqu.
Zanimivo bi bilo potem videt krivuljo delovanja TČ v ioniqu.
Re: Ioniq by Matej
Kot kaže je res TČ učinkovita do temperatur okoli 0 ali mogoče do nekje -5 potem "jo zvije".
Pri meni je bilo danes skoraj identično kot piše @Matej
Pri meni je bilo danes skoraj identično kot piše @Matej
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Ioniq by Matej
Kaj?? Če si verglal dizla, potem je nekaj narobe z vžigalnimi svečkami. Sem pred dolgimi leti imel težave, ko je crknila ena od vžigalnih svečk in takrat mi je verglal. Če karikiram - meni moj Golf dizel vžge "še preden obrnem ključ" (tudi v hudem mrazu). Imam celo občutek, da v mrazu dizel hitreje vžge od bencinarja. YMMV.Matej napisal/-a:Spomnim se takih dni s podobnimi temperaturami, ko sem zjutraj verglal svojega diesla in poslušal kako težko mu je ob zagonu in prvi minuti teka...mi bo moral orng modelarc na glavo past, da bi šel nazaj na sajast dimnik.
Re: Ioniq by Matej
Ok no...matr si zagrabu . Nisem še imel diesla, ki bi ga moral pol ure prej zagret, da bi naposled vžgal. Če so bili simptomi le tega potem sem že poskrbel. Hočem samo povedati, da se mi je ob vsakem hladnem vžigu DIESEL avto vsaj malo zasmilil, da ne govorim o ropotu in sajah...ni ga čez EV.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Ioniq by Matej
OK. Sem že mislil, da si reveža mučil...
Glede ropota pa se vsekakor strinjam.
Glede ropota pa se vsekakor strinjam.
Re: Ioniq by Matej
Danes sem se lotil odstranjevanja zračne rje. S pravim čistilom je šlo extra hitro. Našpricaš čistilo, počakaš minutko ali dve, splakneš z vodo. Fajn zadeva.
Odtekanje rje...
Zadovoljen z rezultatom .-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek