Ioniq by Matej

IONIQ
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 201
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
98
3

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Goran » 04 Okt 2017, 18:11

Koyot1970 je napisal/-a:Goran ce ni skrivnost kako si pa ti resil polnjenje i3 Doma?


Kot je MitjaP napisal. Z avtom dobiš kabel, ga vtakneš v navadno vtičnico in avto .... zjutraj je poln. Ne vidim potrebe po dragih wallboxih, če ne rabiš hitrejšega polnjenja. Za ceno kateregakoli wallboxa lahko na črpalkah polnim 10 let - no jest, odvisno od potreb.
Koyot1970
Prispevkov: 10
Kraj: Skofja Loka
Avto: BMW i3
26
1

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Koyot1970 » 04 Okt 2017, 20:24

Hvala za mnenje. Bo potrebno pocakati da dobimo avto in potem vidimo kaksne so potrebe.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 275
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
217
125

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 04 Okt 2017, 21:25

Koyot1970 je napisal/-a:Matej hvala za odgovor.


Ni za kaj :-). Uglavnem, nimam ga še priklopljenega. Kupil sem ga pa zato, da mi bo komot. Kabel je dolg 7,5 m. Ok, oglasili se boste, za komot imaš tudi druge cenejše rešitve.
Sicer pa sem iz omarce do polnilne postaje položil 5x6kvadrat kabel. Ostalo pa imaš vse opisano v temi, ki jo je že CRF prilepil.
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 483
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
515
359

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robert » 04 Okt 2017, 22:00

Kar precej nas je na začetku, potegnlo hude kable, sej z vidika varnosti je OK. Se je pa vsem izkazalo, da doma hitrost ponavadi ni pomembna.
Tale Tesla home charger je super. Kabel je skoz na steni in je OK.
Variant je pa še več, ena je kr priložen kabel na steno in ker avto daleč pride in ker je po Sloveniji polno javnih polnilnic Type2 kabel v kufru.
Meni se zdi bolj pomembno, da hitro nafilam v službi, doma pa samo če rabim. Pa sem zrihtal eno 32A1F vtičnico na steno.
Doma pa ponavadi sploh ni tok štroma ;) pa še kaj drugega je prklopljeno.

In sedaj bistvo, ki sem ga naštudiral lansko zimo!

Opazuj porabo ko greš zjutraj od doma in je baterija nafilana že ob 1:00, torej je hladna.... in opazuj baterijo, ko je ravno nafilana ali pa si prekinil polnenje nekje pr 80-90%...
NPR. Včeraj je bila poraba pr Soulu zjutraj pri 7C 12,4kWh, pa grelec je delal, popoldne pa 15,4kWh tud grelec, pri 15C
Razlika je samo v temperaturi baterije.
Iz tega seklepam, da je najbolje, če polnim POČASI, ker pri hitrejšem ponenju moram razmišljati, kdaj vklopit, da bo zjutraj topla baterija...
Zato imam na steni 10A enofazni polnilec, polnim pa lahko max 20A, s prenosno polnilno postajo, ki jo pa lepo uporabljam v službi, drugje pa skoraj brez izjem Type2.
instrukcije, talker2, DGJ, Matej, Anja
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 708
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
450
648

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Damijan » 05 Okt 2017, 09:16

In da dopolnim roberta - poleg type2 kabla vedno imeti v avtu tudi šuko kabel!
Hitro se lahko zgodi, da imaš nepredvidene vožnje v področju brez type2 polnilnic - boljša polovica je že prišla domov z 1% ;)
Matej
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 483
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
515
359

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robert » 06 Okt 2017, 10:58

Da ne bo pomote. Nisem proti polnilni postaji. Sploh taki lepi kot je Teslina.
Če bi jo nabavil predno sem kupil avto, bi jo že imel, sedaj pa ....
Lahko pa slikam moj "amaterski" set na steni, če koga zanima ;)

PS: verjetno se bodo vsi lastniki EVjev strinjali, da ko imaš avto 3 mesece ali več, je polno enih stvari, ki jih prodajajo, ki so nekako nepotrebne, sicer koristne 1x ali 2x letno, pa vse nad 200 EUR ;)
mitjap, Matej, DGJ, instrukcije, Desty, timo, Jernej
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 201
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
98
3

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Goran » 06 Okt 2017, 12:38

Katere stvari so to?
Koyot1970
Prispevkov: 10
Kraj: Skofja Loka
Avto: BMW i3
26
1

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Koyot1970 » 06 Okt 2017, 15:06

Se eno vprasanje glede Teslinega wallbox-a.
Typ2 vtikac pase 100% na BMW i3?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1966
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
668
945

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Okt 2017, 16:29

Type2 je Type2..... paše v vse ki imajo Type2, tudi v i3.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Anja
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 63
Kraj: Celje
Avto: IONIQ
92
7

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Anja » 06 Okt 2017, 19:39

Kako je boljše štartat z hladno ali toplo baterijo, da bo poraba manjša? Torej ali naj polnim od 23:00-2:00 ali 3:30-6:30, če štartam 6:40?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1966
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
668
945

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Okt 2017, 20:15

Vsekakor toplo.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 483
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
515
359

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robert » 06 Okt 2017, 21:54

Goran je napisal/-a:Katere stvari so to?

Bom probal naštet nekaj stvari, so pa koristne za lastnike EVjev. Enim pridejo bolj prav, drugim manj tretjim pa nič.

- 10 m Type2 kabel - pride prav, predvsem, če je parkplac zaseden z ICE avti ... turisti ponavadi
- 22kW DC polnilec na Type2 (ali 3x32A vtič), razen za ZOE, zelo koristno na potovanjih, drugje je verjetno sama napota
- domača polnilnica - večina doma sploh ne more izkoristit potenciala 32Amperov v treh fazah, ali ker avto nima 3Fpolnilca ali pa ker sploh ni 32A glavne varovalke, ali pa ker je hiša moderna in večina stvari laufa na elektriko, ki tudi rabijo Ampere, je pa praktično zaradi hitrega priklopa kabla v avto
- razdelilec Type2 na 3x po eno fazo - pride prav, ko se več avtov želi polnit, vtič je pa samo eden. Za marsikateri avto, celo isto hitro.
-mobilna polnilna postaja - polneš lahko na "navadnih" vtičnicah tudi več kot 10A, kolikor je ponavadi orginaln polnilc. Je pa res, da je sedaj polno javnih polnilnic, in potem tega navadno ne rabiš, RAZEN, sedaj ko so polnilnice (Type2+šuko), da lahko iz šuko potegneš 16A
- adapterji za razne vtičnice - povezano z mobilno polnilnico, pride prav, a nekateri zelo redko
- podaljšek - spet, pride prav, a spet redko

verjetno sem kej spustu.
Jaz nekaj od tega imam in kakšno stavr pa sploh nisem še uspel uporabit.
Npr. avto ima Type1 vtič, imam adapter za na Teslino polnilnico, testiral sem, deluje to je pa to, nikjer kjer se jaz vozim mi še ni prišla prav :( vi s Type2 tega sploh ne rabite
Težko pa mogel preživet brez mobilne polnilnice, v službi polnim 1F-32A (6,6kW), zanimivo, da je to ravno zadosti, da sem v zadnjih mesecih obiskal DC polnilnco samo 2x, pa še to tanovo pri Lidlu, če odštejem en dopustniški vikend.
Poleti mi je prav prišel tudi 10m Type2 kabel, na Krku, tu v Sloveniji pa še ne.
robertto
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robertto » 07 Okt 2017, 00:07

Mobilna polnilnica je zakon. Ker čakam na Soula si že pripravljam kable in sem kupil mobilno polnilnico. Prednost je, ker lahko nastavljaš Ampere (8A, 16A in 32A) in ker je že pripravljena s CEE5 32A vtikačem za menjavo različnih adapterjev. Lahko se vmes priklopi tudi podaljšek. Priklopiti se da tudi na Tesla polnilnice, ker je type2 že krajši za 8mm. Ima pa še eno dobro lastnost in to je, da so luknje za zaklep type2 vtikača že sproščene, naprimer da polnilnica ne odklene vtikača. Če se malo pokalkulira dobiš za soliden denar kabel z ogromno možnosti polnjenja pa še prostora ne zasede, če pomisliš, da bi rabil za vsako luknjo svoj kabel. Kabel sem testiral na testnem Soulu in je zakon.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 797
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
232
181

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a pirpy » 07 Okt 2017, 08:08

soula čakaš ?
Kaj te je prepričalo?
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robertto » 07 Okt 2017, 09:06

Prepričalo? Kaj pa vem. Vozil sem se že v Ioniqu, Zoetu, Soulu, I3 testiram v ponedeljek 09.10. Ioniq mi je na zadnjih sedežih prenizek, notranjost mi deluje preveč plastično in ima preveč vsega (avta ne bom vozil samo jaz), katerih stvari verjetno ne bi nikoli uporabljal pa še dražji je za 5000€. Zoe mi je absolutno premajhen. O I3 sem že veliko pregledal na Youtubu in mi kot družinski avto tudi ne sede in še predrag je. Mogoče bom mnenje spremenil po testu. Soul pa je v notranjosti lepo narejen, tudi zunanja oblika je posebna (meni je zelo všeč), je zelo udoben in prostoren v notranjosti, ni prenasičen z gadgeti in še nekoliko večjo baterijo bo imel. Skratka soliden avto za dokaj normalno ceno.
Bsheep, DGJ, matija
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 708
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
450
648

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Damijan » 07 Okt 2017, 12:34

Če prav razumem dobiš že novi 2018 model z 10% večjim akumulatorjev in 20% večjim dosegom? Za ceno 30.000 - 7500 subvencije odličen nakup ;)
robertto
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robertto » 07 Okt 2017, 12:56

Točno tega, ja.
qoki55
Prispevkov: 5
Kraj: Nova Gorica
Avto: ---
3
0

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a qoki55 » 07 Okt 2017, 13:08

robertto,
ker potrebuješ dokaj prostoren avto brez pretiranih gadgetov, kaj pa tale?:
SION by Sono Motors DE.............Sono Motors --8211- Sono Motors
Resda naj bi prišel na trg šele v letu 2019, ampak cenovno (20000 - 7500 subvencije) nima konkurence.
robertto
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Gornji Grad
Avto: Renault Twizy
105
100

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a robertto » 07 Okt 2017, 14:54

Ni slabo. Trije nemški 20letniki so naredili avto. Dosega ima 250km, samo na celice domet 30km/dan, prestavna ročica je od i3, ima 330 solarnih celic, type2/7,6kW polnilec, CCS hitro polnjenje, 600l prtljažnik, ima vlečno kljuko za prevoz bremena do teže 750kg. Ni slabo. Po izzidu 2019 leta bo pametno še počakat z nakupom, bojo porodne težave.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 275
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
217
125

Re: Ioniq by Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » 25 Okt 2017, 19:49

Danes sem pa zjutraj malček zašvicu :). Je kar adrenalin, ko ti 6 kilometrov pred ciljem pade na 2%.

situacija 2.jpg


Napolnil sem pa 30 kWh :nod: .
matija, CRF

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na