Ioniq by Matej
Re: Ioniq by Matej
Najboljši EV z (po mojem mnenju) eno veliko hibo - relativno majhen domet. Zoe ga za primerljiv denar "šiša po strani".
Re: Ioniq by Matej
Zoe z 40kw baterijo velikost malo vecji od twingota in sama plastika v notranjosti...nima hlajenje sedezev...nima lane assist...nima blind spot...nima stresnega okna...nima radarskega tempomata...nima ogromen prtlaznik... Itd
Ioniq z 28kw baterijo nardi realno okol 40km manj... Zoe ima 40kw wtf??? Predstavli si da bi imel ioniq 40kw baterijo potamalem 400km pa nerab... ni vse v bateriji...to zna vsak vecja baterija vec dosega...poglej ioniq z 28kw nardi skor tok km k zoe z 40kw...
Tole nemors niti mal primerjat...primerji Zoe z ww Lupo ev al kwa je ze...
Ioniq z 28kw baterijo nardi realno okol 40km manj... Zoe ima 40kw wtf??? Predstavli si da bi imel ioniq 40kw baterijo potamalem 400km pa nerab... ni vse v bateriji...to zna vsak vecja baterija vec dosega...poglej ioniq z 28kw nardi skor tok km k zoe z 40kw...
Tole nemors niti mal primerjat...primerji Zoe z ww Lupo ev al kwa je ze...
Re: Ioniq by Matej
Matej, kako pa je s parkirnino? Ko se polni ev, ali je potrebno plačat parkiranje (tržnica Koper)? In kje si polnil v Piranu - v garažni hiši? Kako je tam s parkirnino?
Re: Ioniq by Matej
Ioniq je res dobro opremljen, kar mu manjka je malo večja baterija in pa nujno trifazni polnilec.Bsheep napisal/-a:Zoe z 40kw baterijo velikost malo vecji od twingota in sama plastika v notranjosti...nima hlajenje sedezev...nima lane assist...nima blind spot...nima stresnega okna...nima radarskega tempomata...nima ogromen prtlaznik... Itd
Ioniq z 28kw baterijo nardi realno okol 40km manj... Zoe ima 40kw wtf??? Predstavli si da bi imel ioniq 40kw baterijo potamalem 400km pa nerab... ni vse v bateriji...to zna vsak vecja baterija vec dosega...poglej ioniq z 28kw nardi skor tok km k zoe z 40kw...
Tole nemors niti mal primerjat...primerji Zoe z ww Lupo ev al kwa je ze...
Za električni avto je pomembno:
1. Velika baterija
2. Hitro DC polnjenje
3. Vsaj 11kW polnilec
Če bi ponujali s 22kW polnilcem, kljub manjši bateriji, bi ga verjetno kupil, to da na 22kW polnilnici polniš s 7kW je malo slabo.
Re: Ioniq by Matej
V Kopru na tržnici sem bil 45 minut in zaradi tega nisem plačal parkirnine, ker je prva ura zastonj. Nisem pa 100% za ta podatek. Če je drugače naj me kdo popravi.Anja napisal/-a:Matej, kako pa je s parkirnino? Ko se polni ev, ali je potrebno plačat parkiranje (tržnica Koper)? In kje si polnil v Piranu - v garažni hiši? Kako je tam s parkirnino?
V Piranu sem polnil na takoj za rampo ob vhodu v Piran. Tax free .
Re: Ioniq by Matej
V večini primerov je tako, da je parkiranje zastonj, če je mogoč dostop. Če je polnilnica za rampo, se pa normalno plača parkiranje
Re: Ioniq by Matej
@N75, ja, takle mamo. Nihče ni popoln. Jemlješ ga kolikor ti ponudi. Upam, da mi, navkljub nekaterim minusom, v naslednjih letih dobro služi tako kot sem si nekako zamislil zakaj in kako ga bom uporabljal.
Re: Ioniq by Matej
Tudi Zoe ima slabostiMatej napisal/-a:@N75, ja, takle mamo. Nihče ni popoln. Jemlješ ga kolikor ti ponudi. Upam, da mi, navkljub nekaterim minusom, v naslednjih letih dobro služi tako kot sem si nekako zamislil zakaj in kako ga bom uporabljal.
dokaj neudobna vožnja,
imam 16 col gume, če bi imel 15 col gume bi se verjetno lepše peljal
, v Ioniq je vožnja pomoje bolj udobna.
Zoe nima meglenke in avtomatskega preklopa dolge/kratke luči.
DAB digitalni radio ima, kaj pa Ioniq ?
Z Zoe ne moreš vleči prikolice.
Re: Ioniq by Matej
Fantje, počakajte, da bo vsaka avtomobilska znamka ima vsaj en full EV v svoji zbirki v naslednjih treh letih...potem se bomo šele smejali, na današnje dosege in cene EV, ki so danes. Ampak pustimo času čas, tako, kot je pri telefonih naredil razvoj svoj del...
Re: Ioniq by Matej
@Simon, brihtna ugotovitev, ni kaj . Ja, prav dobro se tega sam zavedam, da bo tako, pa po moje tukaj na forumu tudi večina. Nihče ne trdi, da je to kar je danes pa optimum in da je sedaj Ioniq superduper in da bo kljuboval času, če hočeš to povedati.
Osebno vprašanje, kaj pa ti @Simon voziš. Predvidevam, da še nimaš EV.
Osebno vprašanje, kaj pa ti @Simon voziš. Predvidevam, da še nimaš EV.
Re: Ioniq by Matej
Se odločam za IONIQ-a pa mal taktiziram, da bi počakal na drugo verzijo z boljšo baterijo. Prodajalec pravi, da bo šele konec 2018 (trgovske fore?) pa da itak traja potem še 5 mesecev da ga dobiš....ja imel bi ga takoj, sam zaenkrat sem mi zdi še relativno drag, čeprav ni problem v nakupu, kot pa v ceni, ki jo zaenkrat še predstavlja...vse bo svojem času.Matej napisal/-a:@Simon, brihtna ugotovitev, ni kaj . Ja, prav dobro se tega sam zavedam, da bo tako, pa po moje tukaj na forumu tudi večina. Nihče ne trdi, da je to kar je danes pa optimum in da je sedaj Ioniq superduper in da bo kljuboval času, če hočeš to povedati.
Osebno vprašanje, kaj pa ti @Simon voziš. Predvidevam, da še nimaš EV.
Re: Ioniq by Matej
Anja da ti odgovorim in mogoce ostalim zacetnikom in bodocim EV lastnikom.
Parkirne hise in parkirisca z rampo placas samo parkirnino , polnjenje je zastojn . V SLO polnjenje placas samo na Hitrih polnilnicah na Petrolu , zaeenkrat!
Zaeenkrat sem zasledil dve izjeme:
1.parkirisce z rampo Porec , sem osebno vprasal parkiranje in polnjenje zastojn.
2.parkirisce Piran (cisto nakoncu ob morjem) polnjenje in parkiranje zastojn ter panoramska voznja z svojim EV po Piranu , polnilnica shuko bog pomagej.
Kot sem omenil Koper in Izola da je Javna Polnilnica , od Izole naprej PH,parkirisca z rampo,hoteli...
Parkirne hise in parkirisca z rampo placas samo parkirnino , polnjenje je zastojn . V SLO polnjenje placas samo na Hitrih polnilnicah na Petrolu , zaeenkrat!
Zaeenkrat sem zasledil dve izjeme:
1.parkirisce z rampo Porec , sem osebno vprasal parkiranje in polnjenje zastojn.
2.parkirisce Piran (cisto nakoncu ob morjem) polnjenje in parkiranje zastojn ter panoramska voznja z svojim EV po Piranu , polnilnica shuko bog pomagej.
Kot sem omenil Koper in Izola da je Javna Polnilnica , od Izole naprej PH,parkirisca z rampo,hoteli...
Re: Ioniq by Matej
Simon da se tebi odgovorim , cel zivljenje lahko potem samo cakas na avto da bo imel vse. Verjemi tazga nebo. Zdaj je cas in sigurno se nevozis na siht 100km v eno smer in si vsak vikend na vikendu na Dubrovniku.
Vidim da se zmeraj mislis kot uporabnik ICE vozila... Da ti tko povem na pumpi cakas da se avto napolni... EV vozilo ne caka ker se napolni cez noc ( tukaj nerabis neki mocnega polnilca 11kw in vec je 2kw/h dovol) in napolni se ti na parkingu medtem ko si v trgovini na izletu ... Nikoli ne cakas... hihi
Vidim da se zmeraj mislis kot uporabnik ICE vozila... Da ti tko povem na pumpi cakas da se avto napolni... EV vozilo ne caka ker se napolni cez noc ( tukaj nerabis neki mocnega polnilca 11kw in vec je 2kw/h dovol) in napolni se ti na parkingu medtem ko si v trgovini na izletu ... Nikoli ne cakas... hihi
Re: Ioniq by Matej
Ni poanta v čakanju, kot v v ekonomiji. Trenutno so EV še relativna noviteta na trgu in kot taka, se prodajajo z najvišjo dodano vrednostjo (beri maržo). Sčasoma se bodo zadeve "unesle" v neke normalne proporce, sedaj pač pobirajo "smetano" na trgu. Ko se odločam o nakupu, razmišljam z razumom, čustva pustim ob strani, drugače bi bil že na... Sej pravim, eni prej, drugi kasneje, ampak EV je definitivno prihodnostBsheep napisal/-a:Simon da se tebi odgovorim , cel zivljenje lahko potem samo cakas na avto da bo imel vse. Verjemi tazga nebo. Zdaj je cas in sigurno se nevozis na siht 100km v eno smer in si vsak vikend na vikendu na Dubrovniku.
Vidim da se zmeraj mislis kot uporabnik ICE vozila... Da ti tko povem na pumpi cakas da se avto napolni... EV vozilo ne caka ker se napolni cez noc ( tukaj nerabis neki mocnega polnilca 11kw in vec je 2kw/h dovol) in napolni se ti na parkingu medtem ko si v trgovini na izletu ... Nikoli ne cakas... hihi
Re: Ioniq by Matej
Ma, tele cene ne grejo nikamor. Zoe se v par letih ni pocenila čisto NIČ. Mogoče se bo kaj premaknilo ko se exponentno poveča ponudba. Pa še to bodo vsi poskušali biti okrog 30.000€. Kot pri vseh stvareh bodo najcenejši na vrsti zadnji. Mogoče čez 5 do 10 let da bo eTwingo z 200km za 15.000€.
Re: Ioniq by Matej
Dokler bo povpraševanje večje kot proizvodnja bodo cene take kot so... in to se v nekaj letih ne bo zgodilo... vi pa kar čakajte!
Drugače pa ne vem kolko paše ta debata pod Matejevega Ioniqa.
Drugače pa ne vem kolko paše ta debata pod Matejevega Ioniqa.
Re: Ioniq by Matej
Skoraj da ni teme, kjer bi tako ali drugače debata občasno zašla iz tira. Tako pač je. Prevelika striktnost bi omejevala izmenjavo informacij, pa tudi pokvarila sledljivost teme.Robinhood napisal/-a:Drugače pa ne vem kolko paše ta debata pod Matejevega Ioniqa.
Nekaj prispevkov se tolerira, ko se pa začnejo nabirat strani pa razcepim temo.
Re: Ioniq by Matej
Po 10 dneh lastništva lahko rečem, da se nisem zafrknu, da sem kupil Hyundaia. Hočem, da tako tudi ostane! Skratka avto se lepo pelje - udobno, slovenske ceste (samajama) požira fantastično - kompaktno. Oče ima klasso B l. 2016 in je sam priznal, da je Ioniq boljši pri tem. Tudi sam tako pravim. Vsak dan spoznam kakšno novo zadevo pri njemu, ker je opreme res veliko.
Kar se tiče porabe, sem šele pred dva dni opazil, da, če imaš rekuperacijo naštimano na 0 porabiš več energije kot, če imaš naštimano na stopnjo več...nisem vedel. Sem mislil, da z jadranjem več narediš. Čeprav še vedno mislim, da je odvisno od situacije katera tehnika je prava. Potem pa gledam včeraj na spletu in dejansko lahko za posamezen drive mode urediš eficientnost. Sam sem imel npr. na ECO modu tovarniško nastavljeno tako, da je bila eficientnost samo 65%. No, z osebnimi nastavitvami sem sedaj na 90% in danes, ko sem šel v Celje sem takoj opazil, da je poraba malenkost padla.
Avtonomna vožnja. Še včeraj sem mislil, da te zadeve ne bom veliko uporabljal. Mislim, da sem se zmotil . Tudi v mestu je to perfektna zadeva! Nastaviš tempomat na dovoljeno hitrost, avto pa sam drži varnostno razdaljo (ki jo lahko seveda določiš) ustavlja in speljuje.
Kar se tiče porabe, sem šele pred dva dni opazil, da, če imaš rekuperacijo naštimano na 0 porabiš več energije kot, če imaš naštimano na stopnjo več...nisem vedel. Sem mislil, da z jadranjem več narediš. Čeprav še vedno mislim, da je odvisno od situacije katera tehnika je prava. Potem pa gledam včeraj na spletu in dejansko lahko za posamezen drive mode urediš eficientnost. Sam sem imel npr. na ECO modu tovarniško nastavljeno tako, da je bila eficientnost samo 65%. No, z osebnimi nastavitvami sem sedaj na 90% in danes, ko sem šel v Celje sem takoj opazil, da je poraba malenkost padla.
Avtonomna vožnja. Še včeraj sem mislil, da te zadeve ne bom veliko uporabljal. Mislim, da sem se zmotil . Tudi v mestu je to perfektna zadeva! Nastaviš tempomat na dovoljeno hitrost, avto pa sam drži varnostno razdaljo (ki jo lahko seveda določiš) ustavlja in speljuje.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek