Hyundai Kona

IONIQ
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 458
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
238
112

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a N75 » 28 Feb 2018, 16:58

talker2 je napisal/-a:Zakaj 22 kW AC polnilec? Ker piše, da se Kona na DC polni do 80% cca. 1 uro. To pomeni 12 EUR na Petrolu! Grem raje iz avtoceste na bližnjo 22 kW AC polnilnico in v vaško gostilno na kosilo za ta denar. Čez uro in pol bom dovolj napolnil za nadaljevanje poti. Plačljivi DC pa res samo v izrednih primerih. V bistvu z 470 km dosega res ne bo potrebno velikokrat polniti na poti - vsaj v Sloveniji ne.


Se strinjam v celoti, poleg tega gostilna(brezplačno) lahko največ ponudi do 22kW AC, DC polnilnice so čist neke druge cene.

Šuko je primeren za plugin hibride z majhno baterijo in ni pomembno hitrost polnjenja, imaš rezervo bencin.

Za polnit 64kWh baterijo se s 11kW polni 7 ur
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
997
1559

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a DGJ » 28 Feb 2018, 17:32

N75 je napisal/-a:Še najbolj uporaben bi bil opis dosega npr:
110km/h +10stC 350km
110km/h -10stC 250km
130km/h +10stC 300km

Za različne hitrosti in temperature doseg, navaden uporabnik si nič ne pomaga s WLTP .


Preveč razčlenjujemo. Mislim, da povsem brez potrebe.
Vedno je nek standard po katerem je meritev opravljena. Tudi za ICE ni navedena poraba pri različnih temperaturah in dežju, snegu itd pa ravno tako na ICE vplivajo vremenski pogoji kot na EV.

Kot so že drugi omenili, počakajmo na prve teste in bomo hitro videli ali so pri HYUNDAI tudi KONO uspeli narediti kot najučinkovitejši SUV na trgu. :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1684
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1236
2187

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Feb 2018, 20:31

N75 je napisal/-a:Še najbolj uporaben bi bil opis dosega npr:
110km/h +10stC 350km
110km/h -10stC 250km
130km/h +10stC 300km

Za različne hitrosti in temperature doseg, navaden uporabnik si nič ne pomaga s WLTP .


tocno temu so namenjeni testni cikli, da si povprecen Hans in Jože predstavljata koliko bo njihov EV prevozil, ali pa koliko bo njihov dimnik porabil dizla. Oboje je bilo do letos precej zgreseno, zaradi NEDC. Kot kaze bo z WLTP to bolj realno. Testni cikel zajema vse zivo, od avtocestne voznje, do mestne, do klancev, speljevanj, itn.

Ce bi merili ter podatke dajali zgolj po zgornjih treh staticnih hitrostih, bi pri vseh vecjih dizlih to pomenilo se bolj nerealne podatke. Moj prejsnji 6 valjni 3.0 dizel je pil ogromno ravno v mestu, ko je v 8. prestavi vozil 110km/h pri -10°C pa je sta bili tako hitrost kot temperatura brez bistvenega efekta. Zima ni pomenila nic, ko se je ogrel, hitrost pa tudi ne ker je bilo nekje 1200rpm.

Testni cikli so prava stvar, le realni morajo bit. EPA to kar je, WLTP pa tudi bo dober priblizek :)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
716
336

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a pirpy » 28 Feb 2018, 20:43

NEDC še za primerjavo ni dober
Naprimer zoe z 22 kWh baterijo 240 km ioniq z 28 kWh baterijo 280 km, kaj si bo potem povprečen hans mislil?
Se strinjam z N75, če se večino voziš po AC vzameš podatek samo za AC.
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
997
1559

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a DGJ » 28 Feb 2018, 21:06

Točno zaradi teh različnim meril, stilov vožnje, želja, potreb itd obstaja možnost testiranja vozila pri uvozniku/prodajalcu.
Vzameš, testiraš po dolgem in počez ter se odločiš.

Btw... iz osebne izkušnje lahko povem, ko ženski del populacije kupuje avto, to zgoraj zapisano ni nujno potrebno.
Še to dodam... "mistejkata mejka". :bang: But it was long ago... when we were younger and dumber. :giggle:
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 865
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
186
71

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a darjan » 01 Mar 2018, 06:47

Tudi s tem si ne bo, si ne predstavljam moje mame, da bi operirala s številkami in si preračunavala njen realni domet :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3174
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1738
1995

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 01 Mar 2018, 07:58

Zato bi bilo pa uporabno če bi podali najmanjši domet. Pri 130km/h pri -10C. Potem kdorkoli kupi avto bo vedel da bo z njim v vseh pogojih prišel na cilj.
Goran, timo
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
venuciae30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 84
Avto: Leaf Z.E. 40kWh
67
26

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a venuciae30 » 01 Mar 2018, 08:01

CRF je napisal/-a:Zato bi bilo pa uporabno če bi podali najmanjši domet. Pri 130km/h pri -10C. Potem kdorkoli kupi avto bo vedel da bo z njim v vseh pogojih prišel na cilj.


Potem bi šele bila porazna prodaja EV-jev zaradi 'psihološkega' učinka.

Sicer pa glede Kona...je morda znano kakšne bodo cene pri nas?
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 902
450
21

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 01 Mar 2018, 09:17

crunchy je napisal/-a:Aja, pa še nekaj bi prosil administratorja, če bi nekoliko povečal "timeout" čas, ko lahko še popravimo svoje prispevke. V prejšnjem sem namreč pomotoma napisal e^-1 namesto 1-e^-1. Še bolje pa bi bilo, da bi lahko svojim prispevkom še dolgo časa dodajali komentarje (brez možnosti spreminjanja dotedanjega prispevka)


Timeout mislim da je 10 minut, kar se mi zdi dovolj da se še enkrat preleti prispevek in popravi kakšen lapsus.
Idealno bi bilo če bi forum omogočal popravljanje do oddanega naslednjega prispevka, ampak žal tega ne podpira. Tako da je naslednja rešitev relativno kratek čas popravljanja, v izogib zmedi zaradi popravljanja starih prispevkov.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 720
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
491

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a crunchy » 01 Mar 2018, 09:27

OK. Hvala za odgovor!
Uporabniški avatar
context
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 85
Kraj: Maribor
93
26

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a context » 01 Mar 2018, 09:36

venuciae30 je napisal/-a:Sicer pa glede Kona...je morda znano kakšne bodo cene pri nas?


Nekje sem prebral bolj ugibanja glede na dosedanje izkusnje in ostala vozila da bi naj bila osnovna 39kWh verzija okoli 35k€ in zmogljivejsa 64kWh 40k€. Uradno bi naj bile cene znane enkrat po Geneva sejmu
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 458
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
238
112

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a N75 » 01 Mar 2018, 17:08

CRF je napisal/-a:Zato bi bilo pa uporabno če bi podali najmanjši domet. Pri 130km/h pri -10C. Potem kdorkoli kupi avto bo vedel da bo z njim v vseh pogojih prišel na cilj.


Zoe Q90 ima 370km NEDC, po spletnem kalkulatorju doseg pri 130km/h in -10stC 123km
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
997
1559

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a DGJ » 08 Mar 2018, 21:54

Your turn Elon! Ufff, drzno. :o
Hyundai Kona EV - REVIEW - YouTube
evid
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3174
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1738
1995

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Mar 2018, 07:55

Mraz se vrača v naše kraje... Kona bo baje pripravljena nanj :)

Hyundai talks about new Kona Electric and its cold weather performance - Electrek

The Kona Electric’s heat pump system harnesses wasted heat emitted by electrical components and recycles it to increase the efficiency of the heating and ventilation systems. By minimizing electricity consumption from the battery, the heat pump contributes to the overall driving range of the Kona Electric in winter.

The smart air intake control system featured on the Kona Electric recycles heated air by controlling the amount of air entering and exiting the vehicle. By better controlling the air flow inside the vehicle, the HVAC system is able to heat the cabin more efficiently, thereby minimizing the amount of heating used during winter driving.

The individual ventilation system of the Kona Electric completely shuts off heating and ventilation to the foot-well and dashboard ventilation on the passenger side when driving alone. The system is activated by a ‘driver only’ button on the dashboard.

When plugged in, the pre-conditioning ventilation system allows the Kona Electric to be pre-heated, utilizing electricity from the grid before the car is driven. Customers can schedule to pre-heat or pre-cool the cabin of their vehicles before driving.


hyundai-motor-winter-test-photo41.jpg
matija
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 303
Avto: C-Zero
195
151

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a mitjap » 15 Mar 2018, 09:58

Customers can schedule to pre-heat or pre-cool the cabin of their vehicles before driving


Iz tega sklepam da bo ista zgodba kot pri Ioniqu in Kia Soul in ne bo povezljivost s telefonom.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3174
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1738
1995

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Mar 2018, 10:09

mitjap je napisal/-a:
Customers can schedule to pre-heat or pre-cool the cabin of their vehicles before driving


Iz tega sklepam da bo ista zgodba kot pri Ioniqu in Kia Soul in ne bo povezljivost s telefonom.

Mogoče bo pa do takrat da bo Kona naprodaj že funkcionalno... :think:
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
997
1559

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a DGJ » 15 Mar 2018, 10:09

Praktično isto kot IONIQ... no verjetno so še malo posodobili sistem TČ v smislu učinkovitosti.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1684
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1236
2187

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a matija » 15 Mar 2018, 10:19

Jaz imam obe moznosti:
- preheating tako da vnaprej nastavim uro odhoda, neprimerno ker se mi kdaj premakne odhod in pozabim ugasnit
- alternativa je preko aplikacije, kjer kliknem pre-heating 10min preden pridem v avto. Ni pa vec taksne prednosti kot pri dizlu, pri prejsnjem 3.0 je trajalo res dlje casa preden je zacelo gret. Pri trenutnem BEVu (ki ima navaden resistive heater) in PHEVu (ki ima toplotno crpalko) pa greje po 1 minuti. Tako da sem tudi to skoraj nehal uporabljat. Tudi pri -10 nima smisla, pri -20 sem pa prizgal :-)

Naceloma app-supporta iz stalisca gretja niti ne bi pogresal.

Veliko bolj pa za polnjenje in preverjanje le tega. Te funkcije so zlata vredne. Tudi ko avto vozi recimo žena ter pozabi pri polnjenju na javni polnilnici ugasnit timer za zakasnitev na 22-06, lahko preko telefona popravim ter avto zacne polnit. Prednosti je precej, ena od boljsih je tudi posiljanje destinacije v navi od avta iz telefona vnaprej.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 259
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
116
998

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 17 Mar 2018, 12:22

N75 je napisal/-a:Še najbolj uporaben bi bil opis dosega npr:
110km/h +10stC 350km
110km/h -10stC 250km
130km/h +10stC 300km

Za različne hitrosti in temperature doseg, navaden uporabnik si nič ne pomaga s WLTP .


Ja, pa mogoče še kak naklon in spust, da vidiš kiri več rekuperira. Vem da so omenjene hitrosti simbolične, ampak zanimivo bi bilo tudi pri hitrosti 80-90 km/h, saj ni vsem AC prioriteta.
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
997
1559

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a DGJ » 18 Mar 2018, 12:04

Malo bolj podroben ogled nove KONE EV - Hyundai Kona Electric REVIEW -Kauai- - Autogef--hl - YouTube
Komaj čakam, da jo dobim "v roke" na test. :)
matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na