Hyundai Kona - predstavitev
Re: Hyundai Kona
100% Prve Zoe so imele belo armaturo in je bila polomija. So vse menjali za črne. Res je pa to tudi zelo odvisno od naklona šipe.
Re: Hyundai Kona
@SimonZed meni so že pred uradno prodajo rekli, da bo 6-8 mesecev za čakati na Kono in sedaj ob naročilu je ta rok ostal.
Jaz tudi imam črno notranjost, nisem sicer čist 100%, sem pa skoraj ziher. Kot sem pa napisal že na začetku, mi je bilo rečeno, da je predsestavljena in ni bilo izbire. Razen, če bi čakal 1 leto, kar mi je pa preveč.
Jaz tudi imam črno notranjost, nisem sicer čist 100%, sem pa skoraj ziher. Kot sem pa napisal že na začetku, mi je bilo rečeno, da je predsestavljena in ni bilo izbire. Razen, če bi čakal 1 leto, kar mi je pa preveč.
Re: Hyundai Kona
Ne vem kakšne so barve znotraj ker nobene nisem videl v živo, ampak jaz sem pri vseh avtih za svetlo notranjost. Ker deluje svetleje, prostorneje, bolj dihalno in ker se poleti manj segrejejo vsi svetli deli, ki jih sonce skozi šipo doseže. Kar pomeni manj hlajenja.
Mimogrede, gledal sem celo za volvo bele barve zunanjosti z belo notranjostjo! Sem mislil da sem čudak, pa sem videl da kombinacija obstaja, imajo pa neke temne obrobe da vse kul poveže. Tu bi klima poleti bol švoh laufala...
Mimogrede, gledal sem celo za volvo bele barve zunanjosti z belo notranjostjo! Sem mislil da sem čudak, pa sem videl da kombinacija obstaja, imajo pa neke temne obrobe da vse kul poveže. Tu bi klima poleti bol švoh laufala...
Re: Hyundai Kona
Meni so od poletja govorili, da bodo še letos (tudi še par dni pred začetkom prodaje), potem je bil pa rok kar naenkrat pol leta, tako da sem bil totalno šokiran in mi je pokvarilo precej načrtov.Vremenko napisal/-a:@SimonZed meni so že pred uradno prodajo rekli, da bo 6-8 mesecev za čakati na Kono in sedaj ob naročilu je ta rok ostal.
Re: Hyundai Kona
Pri Koni se vidi, da so najprej naredili črno notranjost, potem pa svetlo, v kateri je ostalo še cel kup temnih elementov (zadnji del prednjih sedežev, spodnji del mostu med prednjima sedežema, spodnji del b stebrička...). Sicer pa imajo vsake oči imajo svojega malarjaDzun Tao napisal/-a:Ne vem kakšne so barve znotraj ker nobene nisem videl v živo, ampak jaz sem pri vseh avtih za svetlo notranjost. Ker deluje svetleje, prostorneje, bolj dihalno in ker se poleti manj segrejejo vsi svetli deli, ki jih sonce skozi šipo doseže. Kar pomeni manj hlajenja.
Mimogrede, gledal sem celo za volvo bele barve zunanjosti z belo notranjostjo! Sem mislil da sem čudak, pa sem videl da kombinacija obstaja, imajo pa neke temne obrobe da vse kul poveže. Tu bi klima poleti bol švoh laufala...
Re: Hyundai Kona
Ne vem če je bilo že objavljeno.
572 strani zimskega branja za vse čakajoče....
https://issuu.com/hyundainorway/docs/kona_ev
572 strani zimskega branja za vse čakajoče....
https://issuu.com/hyundainorway/docs/kona_ev
Re: Hyundai Kona
Čestitke obema za naročilo.
Če vas lahko vse malo potolažim... pri meni je bila dobava kar precej pred obljubljenim rokom in mislim, da je bilo še nekaj IONIQ-ov tukaj na forumu dobavljenih nekaj pred rokom tako da... upam, da se HYUNDAI ne bo izneveril "tradiciji".
Če vas lahko vse malo potolažim... pri meni je bila dobava kar precej pred obljubljenim rokom in mislim, da je bilo še nekaj IONIQ-ov tukaj na forumu dobavljenih nekaj pred rokom tako da... upam, da se HYUNDAI ne bo izneveril "tradiciji".
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hyundai Kona
Ce se kdo ni videl...
Na case za srce ne najbolj prijeteno nalaganje RORO ladje:
https://www.youtube.com/watch?v=T0H8TgWX-lY
Na case za srce ne najbolj prijeteno nalaganje RORO ladje:
https://www.youtube.com/watch?v=T0H8TgWX-lY
Re: Hyundai Kona
Jaz pa mislim, da bo tako; tisti, ki se bo odločil v začetku decembra ga bo dobil takrat, ko ga bodo kupci, ki so ga naročili v teh dneh. Pri meni je bilo tako. Naročil februarja, dobil takrat ko ga je dobil @DJG, ki ga je naročil dva meseca kasneje .DGJ napisal/-a:Čestitke obema za naročilo.
Če vas lahko vse malo potolažim... pri meni je bila dobava kar precej pred obljubljenim rokom in mislim, da je bilo še nekaj IONIQ-ov tukaj na forumu dobavljenih nekaj pred rokom tako da... upam, da se HYUNDAI ne bo izneveril "tradiciji".
Re: Hyundai Kona
Lahko poveš koliko so ti ponudili za Zoe.CRF napisal/-a:Ni skrivnost, dobim zimske gume, gumijaste tepihe in alu strešne nosilce. Nekaj za pokazat dobro voljo je... Glavno je bilo pa ponudba za stari avto, ki je bila skoraj 100% višja od treh ostalih... Neverjetno!
Nisem bil nikoli čist odločen za barvo... Recimo da je rdečih avtov veliko, takole svetlo mordih pa manj.
Med vrsticami... žena izbrala
Če še nekaj pomanjkljivosti odpravijo pri Koni mogoče v prihodnosti zamenjam Zoe za Kono.
1. Polnilec 11kW, idealno 22kW, na Zoe to lepo funkcionira
2. Vlečna kljuka
3. 4x4
Kolikšna je oddaljenost od tal pri Koni, pri Zoe so mal problem makadamske/gozdne poti ?
Re: Hyundai Kona
Ne menjam za Zoe
Imam občutek da nič od naštetega nimajo namena odpravljat. Oddaljenost od tal je 2-3cm nižja od navadne Kone.
Imam občutek da nič od naštetega nimajo namena odpravljat. Oddaljenost od tal je 2-3cm nižja od navadne Kone.
Re: Hyundai Kona
Danes testiral KONO EV, tisto modro. Hvala AC Šubelj in Andražu za to možnost.
Kot sem obljubil bom zapisal moje izkušnje, ugotovitve... So pa to vse povsem osebne ocene in jih ne jemljite za sveto.
Avto je povsem izpolnil in presegel pričakovanja. Zame je najbolj pomembno sledeče:
- velika baterija in posledično dolg domet - ob prejemu je bil na 96% in malo pod 400km na GOM a sem vedel, da je to zaradi relativno visoke poprečne porabe testnega avta. Najnižja poraba v evidenci je bila dobrih 13 kWh/100km, večina pa med 15 in 17 kWh/100km. Po skoraj 200 testnih kilometrih (mojega stila vožnje) se je poprečna poraba ustavila na 11,1 kWh/100km in kalkulativno bi se približal 500km dometa kar je povsem ok.
- ima nekaj odličnih zadevic, ki jih pri IONIQ-u pogrešam:
1. popolna zaustavitev avta ob pritisku in držanju levega "ušesa" za regeneracijo, ko se avto ustavi ga lahko spustiš in avto stoji! TOP zadeva meni osebno, bolje bi bilo samo še tako kot ima BMW i3, da ko pač spustiš pedal za pospeševanje se avto ustavlja in se tudi zaustavi sam od sebe, brez pritiska na zavoro - mogoče pa bo enkrat tudi pri IONIQ-u ali KONI tako.
2. ECO+ drive mode katerega sem uporabljal večino časa in je z močjo in vsemi ostalimi zadevami povsem ok za moj stil vožnje
3. višje sedenje zaradi drugačne zasnove avta (SUV) in posledično tudi boljša preglednost predvsem nazaj
4. možnost nastavitve polnjenja do določenih procentov kar sploh pri DC polnjenju pomeni lahko kar velik prihranek pri času in denarju (ker pač plačujemo polnjenje na čas in ne na prenešene "elektrone")
Verjetno še kaj pa mi je trenutno ušlo iz glave.
Sem pa opazil tudi nekaj stvari, ki me motijo:
- kakorkoli sem imel nastavljeno DRIVE MODE in ostale s tem povezane nastavitve regeneracije itd sem imel občutek da avto ne gre v popolni "coasting" kot IONIQ, kot bi ga nekaj vleklo nazaj. Najprej sem mislil da je pač višina avta in zračni upor pa se mi je vseeno zdelo da je občutek malo preveč kot bi imel "zategnjeno ročno". Potem sem šel v pregled trenutne porabe in vedno ko naj bi avto šel sam od sebe je bilo - 1 ali -2 kW medtem ko je pri IONIQ povsem 0. Žal nisem našel primerne nastavitve, da tega ne bi bilo.
- Sredinska konzola in zaslon je postavljena preveč pokončno in sem imel celo občutek, da je obrnjena stran od voznika namesto, da bi bila malo zamaknjena proti vozniku - sem siguren da je to samo občutek in je dejansko naravnost a me je to zmotilo v trenutku ko sem sedel v avto
- celoten računalnik na sredinski konzoli se mi je zdel v primerjavi z IONIQ-om manj odziven, včasih je bilo potrebno počakati kakšno sekundo, da se je prestavilo. Mogoče ima za obdelati več podatkov kot pri IONIQ-u in je ostala procesorska moč enaka ali kaj podobnega a je opazno.
Sicer me je pa avto v celoti navdušil in če v roku cca 2 let ne bo nič boljšega na trgu za primeren denar - lahko je tudi cenejši - je vsekakor kandidat za zamenjavo IONIQ-a.
KONA electric je trenutno TOP izbira v razredu price/performance seveda med dobavljivimi modeli. Mogoče bo tukaj nekje še KIA NIRO EV ampak mislim, da se ga še ne da testirati in naročiti.
Kot sem obljubil bom zapisal moje izkušnje, ugotovitve... So pa to vse povsem osebne ocene in jih ne jemljite za sveto.
Avto je povsem izpolnil in presegel pričakovanja. Zame je najbolj pomembno sledeče:
- velika baterija in posledično dolg domet - ob prejemu je bil na 96% in malo pod 400km na GOM a sem vedel, da je to zaradi relativno visoke poprečne porabe testnega avta. Najnižja poraba v evidenci je bila dobrih 13 kWh/100km, večina pa med 15 in 17 kWh/100km. Po skoraj 200 testnih kilometrih (mojega stila vožnje) se je poprečna poraba ustavila na 11,1 kWh/100km in kalkulativno bi se približal 500km dometa kar je povsem ok.
- ima nekaj odličnih zadevic, ki jih pri IONIQ-u pogrešam:
1. popolna zaustavitev avta ob pritisku in držanju levega "ušesa" za regeneracijo, ko se avto ustavi ga lahko spustiš in avto stoji! TOP zadeva meni osebno, bolje bi bilo samo še tako kot ima BMW i3, da ko pač spustiš pedal za pospeševanje se avto ustavlja in se tudi zaustavi sam od sebe, brez pritiska na zavoro - mogoče pa bo enkrat tudi pri IONIQ-u ali KONI tako.
2. ECO+ drive mode katerega sem uporabljal večino časa in je z močjo in vsemi ostalimi zadevami povsem ok za moj stil vožnje
3. višje sedenje zaradi drugačne zasnove avta (SUV) in posledično tudi boljša preglednost predvsem nazaj
4. možnost nastavitve polnjenja do določenih procentov kar sploh pri DC polnjenju pomeni lahko kar velik prihranek pri času in denarju (ker pač plačujemo polnjenje na čas in ne na prenešene "elektrone")
Verjetno še kaj pa mi je trenutno ušlo iz glave.
Sem pa opazil tudi nekaj stvari, ki me motijo:
- kakorkoli sem imel nastavljeno DRIVE MODE in ostale s tem povezane nastavitve regeneracije itd sem imel občutek da avto ne gre v popolni "coasting" kot IONIQ, kot bi ga nekaj vleklo nazaj. Najprej sem mislil da je pač višina avta in zračni upor pa se mi je vseeno zdelo da je občutek malo preveč kot bi imel "zategnjeno ročno". Potem sem šel v pregled trenutne porabe in vedno ko naj bi avto šel sam od sebe je bilo - 1 ali -2 kW medtem ko je pri IONIQ povsem 0. Žal nisem našel primerne nastavitve, da tega ne bi bilo.
- Sredinska konzola in zaslon je postavljena preveč pokončno in sem imel celo občutek, da je obrnjena stran od voznika namesto, da bi bila malo zamaknjena proti vozniku - sem siguren da je to samo občutek in je dejansko naravnost a me je to zmotilo v trenutku ko sem sedel v avto
- celoten računalnik na sredinski konzoli se mi je zdel v primerjavi z IONIQ-om manj odziven, včasih je bilo potrebno počakati kakšno sekundo, da se je prestavilo. Mogoče ima za obdelati več podatkov kot pri IONIQ-u in je ostala procesorska moč enaka ali kaj podobnega a je opazno.
Sicer me je pa avto v celoti navdušil in če v roku cca 2 let ne bo nič boljšega na trgu za primeren denar - lahko je tudi cenejši - je vsekakor kandidat za zamenjavo IONIQ-a.
KONA electric je trenutno TOP izbira v razredu price/performance seveda med dobavljivimi modeli. Mogoče bo tukaj nekje še KIA NIRO EV ampak mislim, da se ga še ne da testirati in naročiti.
Re: Hyundai Kona
Pozabil še eno super zadevico - HUD. Je to prvi avto ki sem ga vozil s tem in je res super!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek