Hyundai Kona - predstavitev
Re: Hyundai Kona
Nisem zasledil omenjene aplikacije za avto, niti AWD opcije, hm.
Sicer pa zelo lusten izdelek
Sicer pa zelo lusten izdelek
Re: Hyundai Kona
Če bi imel avto ki ima 22kW polnilec bi drugače govoru.Damijan napisal/-a:Hitrejše AC polnjenje je brca v temo - prihodnost hitrega polnjenja (npr. tranzit) je DC - s 50kW in več;talker2 napisal/-a:Kar je videno v videu je zaenkrat odlično Spet pa pogrešam malo hitrejše AC polnjenje - vsaj 22 kW
tudi izkoristek je pri zunanjih kakovostnih pretvornikih (ABB, Delta ipd.) odličen.
AC polnjenje zadostuje 7kW - eventuelno mogoče celo na dveh fazah (to omogoča eGolf), ampak ponovno samo v EU;
da je 22kW preveč se vidi iz opustitve dvojnega AC 2x11kW polnilca pri Tesli model S...
Prihodnost je AC polnjenje 11kW do 22kW in DC polnjenje 100kW .
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3556
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941611
Re: Hyundai Kona
Hehe velikost zoeDGJ napisal/-a:Avto ni velik. 416,5cm dolžine, 155 višine, teža + učinkovitost kot pri IONIQ-u verjetno.
To so čist realne številke.
Re: Hyundai Kona
Sem vozil EV s 43kW OBC in imel z njim kup težavN75 napisal/-a:...
Če bi imel avto ki ima 22kW polnilec bi drugače govoru.
Prihodnost je AC polnjenje 11kW do 22kW in DC polnjenje 100kW .
Soul EV believer
Re: Hyundai Kona
Recimo, da ga bom tudi jaz videl . Po moje se bom na salonu ustavljal samo pri EV štantih.DGJ napisal/-a:Če bo vse po sreči, ga bom v živo videl na sejmu v Ženevi.
Re: Hyundai Kona
Jaz pa vidim 7kW kot nekaj najbolj zgeresenega oz. podedovano iz USA/JP trgov kjer ni treh faz S tem da je neuporabno za vecino, ki lahko koristi le 50% ali malo vec tega.Damijan napisal/-a:talker2 napisal/-a:AC polnjenje zadostuje 7kW - eventuelno mogoče celo na dveh fazah (to omogoča eGolf), ampak ponovno samo v EU; da je 22kW preveč se vidi iz opustitve dvojnega AC 2x11kW polnilca pri Tesli model S...
Idealni AC polnilec je (imo) 11kW 3-phase AC, kaj ces lepsega kot nastavit 3x5A za dolgo polnjenje cez noc, brez obremenjevanja na kateri fazi je kaj. Ali pa uporabiti 1x16A, ce ti tako pase. Ce pa se kdaj mudi pa vklopis 3x16A ter pogasnes vecje porabnike. Imas kot uporabnik vsaj izbiro. Ce je potem 22kW ni vec tako bistveno, 11kW je pa fajn in pase v EU.
Re: Hyundai Kona
Kaj češ lepšega kot polnit čez noč z 3kw, zakaj bi se kompliciralo s 3 fazami?
Treba je razumet, da se mora EV poenostavit, da se lahko doseže rajo, šuko vtičnico ima vsak doma in samo vtakne not, ter avto se polni. Vsak večer, vsako noč...in komot pride zjutraj do iz MB do LJ ter nazaj brez da dodatno polni.
Treba je razumet, da se mora EV poenostavit, da se lahko doseže rajo, šuko vtičnico ima vsak doma in samo vtakne not, ter avto se polni. Vsak večer, vsako noč...in komot pride zjutraj do iz MB do LJ ter nazaj brez da dodatno polni.
Re: Hyundai Kona
Zakaj 22 kW AC polnilec? Ker piše, da se Kona na DC polni do 80% cca. 1 uro. To pomeni 12 EUR na Petrolu! Grem raje iz avtoceste na bližnjo 22 kW AC polnilnico in v vaško gostilno na kosilo za ta denar. Čez uro in pol bom dovolj napolnil za nadaljevanje poti. Plačljivi DC pa res samo v izrednih primerih. V bistvu z 470 km dosega res ne bo potrebno velikokrat polniti na poti - vsaj v Sloveniji ne.
Re: Hyundai Kona
Hm, ko berem moj stavek se mi zdi cisto razumljiv, dajmo se 1x:darjan napisal/-a:Kaj češ lepšega kot polnit čez noč z 3kw, zakaj bi se kompliciralo s 3 fazami?
Treba je razumet, da se mora EV poenostavit, da se lahko doseže rajo, šuko vtičnico ima vsak doma in samo vtakne not, ter avto se polni. Vsak večer, vsako noč...in komot pride zjutraj do iz MB do LJ ter nazaj brez da dodatno polni.
Dodatna razlaga: enofazno polnjenje 3kW pomeni slabih 14A, vecina his pa ima 3x20A. To je lahko prevec za hise s toplotnimi crpalkami v taksnem mrazu kot je bil danes. Trifazno polnjenje 3x5A je bistveno bolj prijazno do uporabnika ter zahteva res nic razmisljanja.kaj ces lepsega kot nastavit 3x5A za dolgo polnjenje cez noc, brez obremenjevanja na kateri fazi je kaj
Re: Hyundai Kona
Res je, koliko uporabnikov pa ima v garaži trifazno vtičnico in koliko avtomobilov daje zraven polnilec, ki paše v trifazno vtičnico. Pa še ta je lahko več različnih oblik.
V glavnem, šuko za doma mora postati standard, ni druge. Idealno bi bilo, da bi vsak avto imel kabel kar navit tako kot sesalec, serijsko.
V glavnem, šuko za doma mora postati standard, ni druge. Idealno bi bilo, da bi vsak avto imel kabel kar navit tako kot sesalec, serijsko.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3556
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941611
Re: Hyundai Kona
se popolnoma ne strinjam, šuko je samo za pri babici, za vse ostalo pa mora biti prava polnilnica, po možnosti pametna.
Meni se avto v osmih urah z 13 A napolni iz 47 na 93% pa je 13 amperov že veliko za šuko.
PS ja, navit kabel kot ga ima sesalec pa bi bil dobrodošel .
Meni se avto v osmih urah z 13 A napolni iz 47 na 93% pa je 13 amperov že veliko za šuko.
PS ja, navit kabel kot ga ima sesalec pa bi bil dobrodošel .
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2199
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16462163
Re: Hyundai Kona
Fantje in dekleta, prosim ne mešati različne merilne cikle za določanje dosega vozila. Vsi vemo, da je ta cikel nerealen, tako kot je nerealen doseg 378 km za novi Leaf (realno bo z eko vožnjo pri Leafu možno doseči zgolj 240 km).talker2 napisal/-a:V bistvu z 470 km dosega res ne bo potrebno velikokrat polniti na poti - vsaj v Sloveniji ne.
Torej, realni faktor je 0.63 (zanimivo, to je e^-1) in bolj realen doseg Kone slabih 300 km. Vsaj tako se mi zdi, lahko pa da se motim.
Re: Hyundai Kona
Tako kot je več različnih merilnih ciklov je tudi več stilov vožnje in posledično različni dometi. To so pač subjektivne številke za primerjavo.
O nečem se moramo pogovarjati.
O nečem se moramo pogovarjati.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2199
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16462163
Re: Hyundai Kona
V vsakem primeru pa si moramo naliti čistega vina. Vsi dobro vemo da so nekateri od ciklov popolnoma nerealni in potem nekateri bralci, na osnovi tovrstnih informacij, gradijo gradove v oblakih. Najbolje da tovrstne informacije takoj prefiltriramo dokler niso dosegle "širšega občinstva". Ta forum se mi namreč zdi eden od najbolj verodostojnih kar se tiče EV vozil in bi rad da tak tudi ostane. Seveda, če sem kje generalno kiksnil glede realnega dosega, pa se že vnaprej opravičujem.DGJ napisal/-a:Tako kot je več različnih merilnih ciklov je tudi več stilov vožnje in posledično različni dometi. To so pač subjektivne številke za primerjavo.
O nečem se moramo pogovarjati.
Aja, pa še nekaj bi prosil administratorja, če bi nekoliko povečal "timeout" čas, ko lahko še popravimo svoje prispevke. V prejšnjem sem namreč pomotoma napisal e^-1 namesto 1-e^-1. Še bolje pa bi bilo, da bi lahko svojim prispevkom še dolgo časa dodajali komentarje (brez možnosti spreminjanja dotedanjega prispevka)
Re: Hyundai Kona
Crunchy, za Kono so podatki ze izmerjeni v WLTP. Pri NEDC je bil faktor realnosti 0.60 ja, pri WLTP pa 0.9 da prides na nekje EPA vrednosti, ki so precej realne — v primeru Leafa 241km. Pa smo precej bolj na realnih tleh oz. faktorju 0.9 za preracun WLTP => EPA.crunchy napisal/-a:Fantje in dekleta, prosim ne mešati različne merilne cikle za določanje dosega vozila. Vsi vemo, da je ta cikel nerealen, tako kot je nerealen doseg 378 km za novi Leaf (realno bo z eko vožnjo pri Leafu možno doseči zgolj 240 km).talker2 napisal/-a:V bistvu z 470 km dosega res ne bo potrebno velikokrat polniti na poti - vsaj v Sloveniji ne.
Torej, realni faktor je 0.63 (zanimivo, to je e^-1) in bolj realen doseg Kone slabih 300 km. Vsaj tako se mi zdi, lahko pa da se motim.
viri (naredis samo ctrl+F za "WLTP"):
- Leaf https://pushevs.com/2018/01/11/2018-nis ... p-ratings/
- Kona https://www.hyundai.news/eu/press-kits/ ... imensions/
Re: Hyundai Kona
Prej, ko se ljudje navadijo, da tudi pri EV odstopa "poraba", kot pri ICE, prej bo vsem vse jasno.
Ne morejo pričakovat, da imajo za ICE avto napisano porabo od 3.0 do 5l kombinirane, a pri EV pa bi imeli do centa natačno al kaj.
Ne morejo pričakovat, da imajo za ICE avto napisano porabo od 3.0 do 5l kombinirane, a pri EV pa bi imeli do centa natačno al kaj.
Re: Hyundai Kona
matija napisal/-a:Crunchy, za Kono so podatki ze izmerjeni v WLTP. Pri NEDC je bil faktor realnosti 0.60 ja, pri WLTP pa 0.9 da prides na nekje EPA vrednosti, ki so precej realne — v primeru Leafa 241km. Pa smo precej bolj na realnih tleh oz. faktorju 0.9 za preracun WLTP => EPA.crunchy napisal/-a:Fantje in dekleta, prosim ne mešati različne merilne cikle za določanje dosega vozila. Vsi vemo, da je ta cikel nerealen, tako kot je nerealen doseg 378 km za novi Leaf (realno bo z eko vožnjo pri Leafu možno doseči zgolj 240 km).talker2 napisal/-a:V bistvu z 470 km dosega res ne bo potrebno velikokrat polniti na poti - vsaj v Sloveniji ne.
Torej, realni faktor je 0.63 (zanimivo, to je e^-1) in bolj realen doseg Kone slabih 300 km. Vsaj tako se mi zdi, lahko pa da se motim.
viri (naredis samo ctrl+F za "WLTP"):
- Leaf https://pushevs.com/2018/01/11/2018-nis ... p-ratings/
- Kona https://www.hyundai.news/eu/press-kits/ ... imensions/
se strinjam z @cruncy-jem! @matija; težko si predstavljam, da bi bil SUV bolj ekonomičen od npr. modela 3. Še podatki povprečne porabe:
186 for 39.2kW = 4.7 miles/kW
220 for 50kW = 4.4 miles/kW
Do dosega kot ga oglašuje Hyundai lahko pride samo, če je nova vrsta baterij učinkovitejša od starih! Link;
https://pushevs.com/2017/09/08/lg-chem- ... next-year/
Ostane nam še, da počakamo kakšno leto ...
Re: Hyundai Kona
Saj ni
M3 bo s 50kW baterijo prevozil ~340km po EPA
KONA bo s 40kW baterijo prevozil ~300km po WLTP, to je ~270km po EPA
M3 bo s 75kW baterijo prevozil ~530km (naknadno s Tesle prosili EPA naj zniza to na 498km, marketing za MS)
KONA pa s 64kW baterijo ~470km po WLTP, to je ~420km po EPA
Pa vse skupaj so le napovedi Hyundaia, uradne meritve sele pridejo
Zelel sem le povdarit da stevilke niso tako nerealne, ker naj bi bile po WLTP namesto NEDC.
p.s.: vsi ti novi CUV, SUV itn niso neki ogromni avti. Na primer Renault Captur je skoraj enako visok kot prejsnji Citroën C3 letnik 2006, ki smo ga imeli pri nas. Sta bila enkrat parkirana skupaj, neverjetno. Ti novi "razredi" avtomobilov so le opticne prevare ter malenkost dvignjeni — vecji razmak med platiscem in karoserijo. Za C3 pa vem da ni bil neka huda ovira na cesti, pil je tudi le 4.0-4.5 dizla, kar velik neefektiven avto ne more (na primer Audi Q7). Podobno je z vsemi znamkami, ki sedaj na veliko izdajajo te CUV-e in male SUVe. Optika, avti so majhni.
M3 bo s 50kW baterijo prevozil ~340km po EPA
KONA bo s 40kW baterijo prevozil ~300km po WLTP, to je ~270km po EPA
M3 bo s 75kW baterijo prevozil ~530km (naknadno s Tesle prosili EPA naj zniza to na 498km, marketing za MS)
KONA pa s 64kW baterijo ~470km po WLTP, to je ~420km po EPA
Pa vse skupaj so le napovedi Hyundaia, uradne meritve sele pridejo
Zelel sem le povdarit da stevilke niso tako nerealne, ker naj bi bile po WLTP namesto NEDC.
p.s.: vsi ti novi CUV, SUV itn niso neki ogromni avti. Na primer Renault Captur je skoraj enako visok kot prejsnji Citroën C3 letnik 2006, ki smo ga imeli pri nas. Sta bila enkrat parkirana skupaj, neverjetno. Ti novi "razredi" avtomobilov so le opticne prevare ter malenkost dvignjeni — vecji razmak med platiscem in karoserijo. Za C3 pa vem da ni bil neka huda ovira na cesti, pil je tudi le 4.0-4.5 dizla, kar velik neefektiven avto ne more (na primer Audi Q7). Podobno je z vsemi znamkami, ki sedaj na veliko izdajajo te CUV-e in male SUVe. Optika, avti so majhni.
Re: Hyundai Kona
Še najbolj uporaben bi bil opis dosega npr:
110km/h +10stC 350km
110km/h -10stC 250km
130km/h +10stC 300km
Za različne hitrosti in temperature doseg, navaden uporabnik si nič ne pomaga s WLTP .
110km/h +10stC 350km
110km/h -10stC 250km
130km/h +10stC 300km
Za različne hitrosti in temperature doseg, navaden uporabnik si nič ne pomaga s WLTP .
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek