Winter mode

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1153
Avto: Kona EV
811
1037

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Nov 2018, 12:12

Očitno bolj pogosto plujejo. Naslednja ladja, Morning Chorus, iz Ulsana v Koreji odpluje že 17.11. in v Koper pride 13.12... Hmmmm. :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Nov 2018, 12:15

Hehe, mislim da bo na tej Božiček in ne naše Kone!
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2258
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1944
3082

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Nov 2018, 12:15

Jasno, tudi avti ki sprejmejo preko 120kW polnilne moci se lahko polnijo z 1kW ali celo manj, kar avto prikazuje kot polnjenje z 0kW moci ali pa polnjenje sploh ni mozno. Le baterija mora dovolj dolgo mirovati na dovolj mocnem minusu, ce se ne motim je tisti bil sneman na slabih -20°C. Tako da Hyundai tu nima kaj dosti za narediti.

How to quickly heat up freezing cold Tesla battery - YouTube
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Nov 2018, 12:19

Kako da nima kaj za naredit? Vklopijo grelec... In po moje ga. In to ne šele pri -10.
Admin @ EVSVET.eu
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1271
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
269
179

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a darjan » 09 Nov 2018, 12:28

Medtem ko avto stoji bi se vklapljal grelec?
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1153
Avto: Kona EV
811
1037

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Nov 2018, 12:39

Mislim, da se vklopi grelec in bi pričakoval, da se tudi, če avto ni priklopljen. Pri Leafu 2 je tako (morda samo za skandinavijo), vendar samo dokler baterija ni izpraznjena do določenega procenta.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2258
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1944
3082

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Nov 2018, 12:41

CRF je napisal/-a:Kako da nima kaj za naredit? Vklopijo grelec... In po moje ga. In to ne šele pri -10.


Sigurno deluje, ce je baterija mrzla ter ga uporabnik prizge. Tole z -10°C verjetno ne drzi. Pa tudi zelo enostavno je to preverit, Hyundai namrec prikazuje porabo energije na posebnem meniju, tam se sigurno vidi. Le pocakati bo treba na nekoga ki stestira.

Mora pa bit stvar na voljo v odlocanje uporabniku. Ce ta ve da bo prisel do cilja ter na cilju polnil, potem bi bilo samodejno gretje nepotrebno metanje energije stran.

Potem pa ne smemo pozabit na moc teh grelcov. V tesli je 6kW, dvomim da ima Kona mocnejsega. To se vedno pomeni le 6kW (ali manj) grelne moci. Veliko vec grelne moci se dobi s sunkovitimi pospesevanji + regeneracijo. Tu so izgube enormne, ki so v toploti - ergo: hitro pridemo do "gretja" z 20kW in vec... brez nekih gumbkov in BMS algoritmov :)
SimonZed, CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Hyundai Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Nov 2018, 13:16

darjan je napisal/-a:Medtem ko avto stoji bi se vklapljal grelec?

Ne, ko stoji na mrazu bi rekel da se nič ne vklaplja.
Admin @ EVSVET.eu
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 152
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
58
36

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 23 Nov 2018, 14:26

Fajn bi bilo, če je npr prikloplje nna polnilec, da ima možnost vklopa grelca, če pade temperaturo pod določeno točko.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a CRF » 23 Nov 2018, 19:46

To bi bilo precej potratno, ko bi parkiral pozimi za kakšen teden ali dva.
Za ta namen je funkcija predgretja ob nastavljeni uri. Takrat verjetno pogreje tudi baterijo če je vklopljen "winter mode".
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1153
Avto: Kona EV
811
1037

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 29 Nov 2018, 13:52

Še video Angleža o Winter modeu:

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Dec 2018, 09:58

Ma še vedno me tole ne prepriča. Ko bom sprobal bom verjel. :)

Bomo videli koliko BMS dovoljuje regena pri -5 recimo. Če je res slab (10kW ali manj) potem bi mogoče tale "winter mode" celo prišel v poštev.
Ob predpostavki da res ne začne delovat šele pri -10.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1153
Avto: Kona EV
811
1037

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 20:26

Polnjenje na hitri Ionity polnilnici (v teoriji do cca 73 kW) pri cca 1°C od 36 % do 80 %: okrog 41-43 kW večino časa, le med 50 in 55 % je šlo do 55 kW, potem spet 43 kW, pri 76 % je padlo na 24 kW. Poskusil je na dveh polnilnicah.

P.S.: videti je, da so PIDi za TorquePro razvozlani.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1153
Avto: Kona EV
811
1037

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 20:38

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Dec 2018, 05:25

Ker je prišel z mrzlo baterijo. Šele pri 15 do 16 stopinjah je šlo nad 45kW. Ampak takrat je pa že imel visok SOC in je zato začelo bremzat.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1153
Avto: Kona EV
811
1037

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Dec 2018, 07:04

Res je. Zaslonska slika gre hitro naprej, ampak TorquePro na začetku kaže, da imajo baterijski sklopi temperaturo med -1 in +14°C. Škoda, da zimski način učinkuje šele pri -10°C, kot pravi Anglež. Tudi za tega v videu ne vemo, ali ga je imel sploh vklopljenega.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Dec 2018, 07:14

Ja, očitno res deluje šele v ekstremnih pogojih, ko bi več uporabnikov opazilo res počasno polnjenje. Po drugi strani bi pa delovanje pri višjih temperaturah občutno zmanjševalo doseg brez potrebe. Tako da je mogoče kar OK nastavljeno.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1153
Avto: Kona EV
811
1037

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Dec 2018, 07:19

Glede na to, da zimski način vklopi uporabnik sam preko uporabniškega vmesnika, bi lahko manj omejili področje njegovega delovanja (da bi recimo deloval že od 0°C navzdol), saj gre za zavestno odločitev uporabnika in ne bi smelo biti presenečenj. Mislim, da ne bi bilo s tem nič narobe, pa tudi dovolj prostora je, da bi v vmesniku zapisali še kakšen stavek več (ali pa v navodilih, ne da tukaj ugibamo).
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4283
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2810
2923

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Dec 2018, 07:22

Ja, enako kot pri omejitvah tokov polnjenja... Nobenih številk, samo high-low :nope:
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1044
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
809
1087

Re: Winter mode

OdgovorNapisal/-a Damijan » 18 Dec 2018, 07:35

Zima se ne prične pri 0 st.C, ampak ko so temperature veliko nižje.. V Kanadi se spustijo med -22 in celo -40.
Če primerjamo z ICE svetom - v Sloveniji je zimski dizel do -18 st.C (včasih smo imeli Agip, ki je imel celo do -30 st.C).
V severnih krajih (npr. Finska) imajo celo v bencinu dodatek etanola.

Več o delovanju grelca v Soul EV in Ioniq: Battery Heater behavior - Kia Soul EV Forum
matija
Soul EV believer ;)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na