Stran 15 od 16

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 03 Feb 2018, 20:11
Napisal/-a DGJ
Predvajanje Youtube na zaslonu IONIQ-a (s pomočjo Android Auto) - Hyundai Ioniq Electric CarStream -Youtube auto- on Android auto - YouTube

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 05 Feb 2018, 23:18
Napisal/-a DGJ
Tega nisem vedel.
Informacija #25 - IONIQ Information -1 - 25 Lesser Known Features - Hyundai IONIQ Electric - Premium SE - UK -4K- - YouTube
Če imaš na ventilaciji vklopljen DRIVER ONLY in če nekdo sedi na sopotnikovem sedežu se ta funkcija "povozi" oziroma naj bi ventilacija delala normalno, ne samo za voznika.

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 10 Feb 2018, 07:24
Napisal/-a darjan
Kdo, z KR, registracijo, je bil včeraj popoldan na Ptuju z Ioniqom? :)

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 11 Feb 2018, 21:42
Napisal/-a giotto

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 12 Feb 2018, 01:18
Napisal/-a DGJ
Škoda, da je samo ideja...za zdaj.

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 13 Feb 2018, 18:45
Napisal/-a DGJ

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 15 Feb 2018, 18:05
Napisal/-a DGJ
Sicer se nikoli do zdaj nisem spraševal glede varnosti pri polnjenju v dežju in snegu.
Če bi pa koga zanimalo, se mi zdi zanimiva rešitev - https://www.thingiverse.com/thing:2729344

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 15 Feb 2018, 21:09
Napisal/-a matija
Zanimive izkusnje nekaj kanadcanov v konkretni zimi, tudi s feni grejejo Type1 vtikače.

Charger issues plague my Hyundai Ioniq EV as company struggles to find fix - Electrek

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 05:07
Napisal/-a darjan
Hm, pa je res problem dež pri polnjenju, niso vsi ti vtikači IP nekaj standardizirani?

Jaz sem volta polnil v dežju in snegu pa ni bilo nikoli problemov...javna polnilnica itak mora biti po IP64 se mi zdi

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 07:26
Napisal/-a CRF
Dež ni noben problem... Led in sneg pa sta lahko če prideta v vtičnico.

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 08:27
Napisal/-a darjan
Aja, v primeru če človek nima ogrevane garaže?

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 09:12
Napisal/-a DGJ
Nimam prav nobenih težav z dežjem, snegom, ledom... pa polnim redno na vseh možnih lokacijah ob vseh vremenskih pogojih.
Garaža ni ogrevana in je dejansko temperatura skoraj kot zunaj.
Nikoli nisem imel vode ali ledu na mestu polnjenja. Če je snežilo, se je sneg seveda nabral po polnjenju a sem ga odstranil pred zapiranjem pokrova.

Malo je treba paziti in skrbeti za svoje vozilo pa je vse ok. :)

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 21:10
Napisal/-a EV+PV entuziast
Ioniq je še vedno top of the top! Tisti, ki znate nemško - vredno si je ogledat, ker ima uporabnik že naročeno Teslo 3 in reflektira o razlikah med Ioniqom, prihajajočo Kono in Teslo 3. Zanimivo!

Winterfahrt mit dem IONIQ Elektro - K--lte und Schnee - Teil 1 - YouTube 1. del

Winterfahrt mit dem IONIQ Elektro - K--lte und Schnee - Teil 2 - YouTube 2.del

V videu se je lastnik peljal v konkretnih zimskih razmerah in to preko prelaza iz Veldna ob Vrbskem jezeru preko Judenburga v Zgornjo Avstrijo. Prevozil je 235 km (vmes je napolnil) - in imel povprečno porabo 15,2 kW. Povprečna hitrost 79km/h. Na začetku mu je kazal doseg 169km. Zunaj je bilo -1 in je na polno snežilo,na začetku poraba za gretje 1,99 kW - mislim, da driver only, 20C in AC vklopljena. Potem pa pade na 0,96kW. 0,8kW poraba elektronskih naprav...

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 21:19
Napisal/-a DGJ
Hehe, v takem sem se vozil po SLO v ponedeljek + na Pokljuko a sem za tja moral počakati na plug, ker sem bil brez verig. Nisem razmišljal in sem jih pustil doma. :(
Kar pestro je bilo tudi vračanje v dolino, ker je bila splužena samo polovica ceste in sem moral stalno prilagajati regeneracijo, da mi avto ni zdrsaval. :)
Super izkušnja je bila.

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 21:22
Napisal/-a EV+PV entuziast
Ja, avtor pravi, da se je po njegovem mnenju navzdol najbolje peljati v reg 4 stopnje! Pa še vedno, ko se je spuščal s prelaza, je malce poplesaval.

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 16 Feb 2018, 21:33
Napisal/-a DGJ
Verjetno je mislil stopnjo 3. IONIQ ima sicer res 4 stopnje ampak se začne z 0 (coasting, brez regeneracije) in potem do 3 kjer je regeneracija najmočnejša. Jaz sem se spuščal večinoma na stopnjah 1 in 2, ker je bila na 3 že večinoma premočna in potem sistem spusti regeneracijo, da se kolesa vrtijo in avto v resnici ne zdrsne samo gre pa hitreje v dolino in je treba čez ovinek kar malo paziti.

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 17 Feb 2018, 07:30
Napisal/-a darjan
Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 17 Feb 2018, 08:11
Napisal/-a timo
darjan je napisal/-a:Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?

Ko stisneš zavoro brusiš disk - imaš tanjši disk in ploščice!

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 17 Feb 2018, 09:43
Napisal/-a Matej
Sem dobil informacijo (Nemčija), da naj bi se od 9. februarja dobil novi upgrade za Ioniqa. Ta naj bi poskrbel za hrošče, ki so povzročali, da se je navkljub potrjenim nastavitvam glede regeneracije, temperature...vedno znova vračale v tovarniške nastavitve. Počakajmo kaj bodo rekli pri nas na uradnih servisih.

Re: Hyundai Ioniq

Objavljeno: 17 Feb 2018, 09:45
Napisal/-a Mifar
timo je napisal/-a:
darjan je napisal/-a:Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?

Ko stisneš zavoro brusiš disk - imaš tanjši disk in ploščice!


Trenutno pri večini EV, deluje regeneracija tudi z stopalko za zavore. Npr. pri mojem citroenu c zero imam po 50tkm zavore kot nove :) .