Hyundai Ioniq

IONIQ
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 307
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
246
139

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 30 Sep 2017, 20:58

Take vrednosti pa jaz niti v sanjah ne dosežem. To se da doseči v pokrajini, kjer je ravnina in da si premikajoča se ovira.
Če se motim, me pa prosim podučite.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
154
131

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a robertto » 30 Sep 2017, 21:21

Saj se v prispevku na linku vidi, da se je konstantno vozil 40 km/h.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 519
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
553
381

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a robert » 30 Sep 2017, 22:36

Kolikor sem razbral je bilo vozilo del kolesarskega dogodka in je vozil z/pred/zanjimi ... torej ni bil ovira, več kot 40 kmh pa tudi ni šlo.
Dobra fora za pokazat kako gre avto.
V realnem svetu je pa res ovira.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
154
131

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a robertto » 30 Sep 2017, 23:06

Na taksen nacin tudi moj Twizy naredi vec kot 100km ;)
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 208
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
235
431

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Okt 2017, 10:22

Realna "poraba" na mojem IONIQU ta vikend:
- Kamnik - Dajla, AC 130 kjer je dovoljeno, sicer manj, magistralke po omejitvah = 12,9kWh/100km, poprečna hitrost cca 80km/h (potreboval sem 1 uro in 55 min za 165km)
- Dajla - Kamnik, sem pričakoval višjo porabo (zaradi dviga) a je bila zaradi večje gneče še malo nižja = 12,8kWh/100km sem pa porabil precej več časa 2 uri in 50 min. torej nižja poraba zaradi precej manjše poprečne hitrosti.

Na poti na morje in potem nazaj sem startal s polno baterijo in mi je ostalo še 40km.
Žal pa nimam foto dokumentacije. :(
timo, talker2, instrukcije, Matej, robert, Desty, CRF, Bsheep
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Avto: C-Zero
48
105

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a mitjap » 05 Okt 2017, 11:25

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2074
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
705
1020

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Okt 2017, 11:55

mitjap je napisal/-a:Ioniq 2018 bo imel 200mile+ dometa.

Hyundai IONIQ next-gen EV to come with 200-mile range in 2018 - My Electric Car Forums

počakam na tega :D

Hmm, tale novica je iz 2016 :)
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Avto: C-Zero
48
105

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a mitjap » 05 Okt 2017, 19:10

2018 bo pa hmal :) ce bo res 200mile+ bo top
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 208
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
235
431

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 19 Okt 2017, 18:40

Že s tem modelom lahko v 24-urah prevozimo zavidljivo razdaljo - rekord je 2105,6km
2105-6km in 24h mit dem Ioniq - IONIQ - Batterie- Reichweite -bull- Hyundai IONIQ - Elektroauto Forum

Odličen dosežek. :)
mkonci, matija
FSP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
Kraj: Ljubljana
Avto: R5GTT
31
9

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a FSP » 22 Okt 2017, 21:00

Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 995
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
986

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a matija » 23 Okt 2017, 00:09

Kak pa je vir za ta podatek o ceni baterije? Ker to pomeni nekje 145$/kWh kar je izredno dobro.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 223
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
77
732

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 24 Okt 2017, 08:36

robertto je napisal/-a:Kia Soul pa bo vlekla vseh 100kW :D


Kaj pomenijo ta hitra polnjenja za baterije? Do katere hitrosti polnjenja ni bistvenih vplivov na baterije?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2074
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
705
1020

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 24 Okt 2017, 08:42

Dzun Tao je napisal/-a:
robertto je napisal/-a:Kia Soul pa bo vlekla vseh 100kW :D


Kaj pomenijo ta hitra polnjenja za baterije? Do katere hitrosti polnjenja ni bistvenih vplivov na baterije?

Odvisno od velikosti baterije.... Do 2C je načeloma vse OK. Seveda pod pogojem da je baterija na primerni temperaturi.
Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 208
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
235
431

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 24 Okt 2017, 09:23

@CRF kaj pomeni 2C?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2074
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
705
1020

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 24 Okt 2017, 09:33

Dvakratni nazivni tok baterije za katerega je narejena. Po moči nekako kapaciteta brez "h" 22kWh = 1C = 22kW

Naj me pa kdo popravi če sem slučajno kaj zamešal... 100Ah baterija ima 1C tok enak 100A. Te naše baterija se pa bolj merijo v kWh, amapk mislim da se princip prenese.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 208
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
235
431

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 24 Okt 2017, 10:23

Če sem prav razumel baterija, ki ima kapaciteto 25kWh načeloma ni problema, če se polni s 50kW in tako dalje glede na kapaciteto.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 24 Okt 2017, 10:54

Načeloma BMS skrbi za življensko dobo baterije (hitrost polnjenja in temperatura) - vsaj pri Ioniqu je tako in se ne rabite prevreč obremenjevat s tem ker jo hladi, ko je to potrebno, da je stanje kar se da optimalno... Bo pa seveda čas pokazal.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2074
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
705
1020

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 24 Okt 2017, 11:50

DGJ je napisal/-a:Če sem prav razumel baterija, ki ima kapaciteto 25kWh načeloma ni problema, če se polni s 50kW in tako dalje glede na kapaciteto.

Tako nekako, ampak kot sem napisal zgoraj! Temperatura igra glavno vlogo.... pri 20 stopinjah lahko 50kW, pri 40, pa nikakor!

In kot je Robinhood napisal, načeloma za vse to skrbi BMS....Razen če želi kdo še extra pazit na baterijo. Potem lahko pazi da ne polni ko je vroča, ko je mrzla, ko je polna....
DGJ
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 208
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
235
431

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 07 Nov 2017, 11:51

To funkcijo bi pa jaz imel v IONIQ-u - Here--39-s Why the Tesla Model 3 Is the Coolest Car of 2017 - YouTube (CREEP) :)

To mi je ena od pomanjkljivosti, ki jo ima BMW i3 odlično rešeno - avto se pač ustavlja in se sam ustavi ter stoji. IONIQ se vede kot klasični avtomatik in leze stalno naprej. Moraš pritisniti zavoro da se popolnoma ustaviš, sicer ima AUTO HOLD a še vedno ga je potrebno z zavoro povsem ustaviti.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 307
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
246
139

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 07 Nov 2017, 12:29

Se strinjam. Lahko bi imel še več...npr. avtomatski preklop iz zasenčenih luči v dolge in obratno.
DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na