Hyundai Ioniq

IONIQ
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
291
176

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 16 Feb 2017, 22:46

Dve cene sta... 35.000 osnova in 37.000 z dodatno opremo....zaokrozene cifre...
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 819
315
15

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 17 Feb 2017, 11:25

FSP je napisal/-a:Kakšna pa bo pol cena za osnovnega v slo?

Posodobljena prva stran: Hyundai Ioniq - EVSVET.eu

Cenik pripet tukaj.
CENIK_IONIQ_HEVEV_2017_01_30.pdf
(452.23 KiB) Prenešeno 36 krat
FSP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: R5GTT
31
9

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a FSP » 17 Feb 2017, 11:48

V US pa osnovni model 29.500$ kar je cca 28.000€...
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 487
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
521
359

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a robert » 17 Feb 2017, 13:38

FSP je napisal/-a:V US pa osnovni model 29.500$ kar je cca 28.000€...


Edin američani, radi objavljajo cene brez davka. :$:
Mislim, da useen tok razlike nebi smelo bit, saj imajo tam tudi subvencije.
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 938
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
526
902

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a matija » 17 Feb 2017, 13:49

Tocno tako, davek pa varira glede na state. Recimo ce vzamemo nekaj srednjega — 10% je to 32.500$, potem pa subvencija ki je tako splosna kot tudi s strani state-ov v veliko primerih. Sestevki teh subvencij so velikokrat okoli 10.000$ torej bo na trgu dosegljiv za okoli 22.500$.
FSP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: R5GTT
31
9

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a FSP » 17 Feb 2017, 15:14

DeLonghi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 61
96
0

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DeLonghi » 20 Feb 2017, 20:35

Danes smo Damjan, Robert in jaz sli na testno voznjo z Ioniq.
Ze dolgo mi ni kaksen EV pustil tako brez besed kot ta!

Tako huda e-ucinkovitost kot jo ima ta avto, se nisem nikjer videl pri nobenem serijskem avtomobilu. Najblizje mu pride kaksen predelan Pecjakov Smart.
Tako, da edina slabost na papirju (samo 28 kwh netto baterij) zaradi nizke porabe enostavno izzveni.
Ta avto nam je pil slabe 11kwh/100kmh po ravnini pri 0 stopinjah! Pri 60 kmh smo nejeverno bolscali v display - 3-5 kwh! Vozili smo se udobno, gretje na full, sedezi itd...

Ta avto je tako optimalno EV izdelan, da je sijajen primerek za hypermiling...ena izmed bonbonckov je, da ima opcijo jadranja; ko spustis plin, avto jadra brez regeneracije¨!

Ostalo prepuscam Damjanu oz Robertu.
CRF, matija, Bsheep, robert, Jernej
DeLonghi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 61
96
0

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DeLonghi » 20 Feb 2017, 20:48

Se Bjornov zapis, kljub Tesla entuzijazmu, je bil navdusen nad Hyundajem.

-33 Winter test of Hyundai Ioniq part 1 - YouTube

Ko toliko hitimo k vecjim baterij packom - cez cas, ko bomo res morali placevati VSAK kwh elektrike, bo ta ucinkovitost se zelo zelo pomembna.
Pri Tesli, dokler je bil Supercharger free of charge (se vedno je za rabljene Tesle do 31.12.2016) nobeden ni spraseval, koliko stane elektrika. Sedaj, ko gledamo Bjornove posnetke z Model X, vidimo porabo od 35kwh do 55 kwh na 100 km (ta zadnja vrednost za vlek prikolice). To je cca od 3.5 eur do 5.5 eur na 100km in to je cena elektrike doma in ponoci!

Ioniq, ce lepo jadras, prides pod 1 eur, z extremnim jadranjem na 0.5 eur!

Do the math.
Bsheep, CRF, Damijan
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
291
176

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 20 Feb 2017, 21:48

No vidim da nisem edini da sem ostal brez besed samo ko sm se usedu v avto in se zacel premikat! Se enkrat fenomenalen avto! In se mal bolj profi opis od tebe DeLonghi je to to...
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 487
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
521
359

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a robert » 20 Feb 2017, 23:00

Učinkovitost tega avta je res dobra. Poraba je pod 15kWh, kar pomeni, da ima realen domet nekje okoli 200km. ... upoštevam zgodovino porabe in ker je testni avto, predvidevam, da ga vsi kar priganjajo, kot smo to storili mi.
Ko pride poletje bo pa poraba okoli 10kWh ali manj, to bo skoraj 300km dometa.
Potem je pa tu še oprema, ki je poleg Tesle še nisem videl v EV avtu. Pa še tam kaj manjka.
Bojda ima vgrajene vse senzorje potrebne za avtonovno vožnjo, delček že sedaj deluje. ;)
Seznam je dolg, sedeži so impresivni, vsaj meni, ko odpreš vrata, se po ameriško odmakne do konca in ko zapreš vrata se nastavijo na privzeti položaj. Ko telefon odložiš v predal, se začne polnit ;) , vsaj android se je začel. (brezžično).
Prtljažnik je tudi velik.
Edino zaradi aerodinamike, je sedenje na zadnjih sedežih malo bolj tesno. Se pa zadaj sedi bolje od Tesle S, preverjeno. Je pa res da sem velik 190 :).

Verjetno to ena bolj smiselno začrtanih poti EV. Optimizacija porabe in ne večanje baterije. Sicer se velike baterije ni za branit, samo, če jo polnimo doma in v prihodnosti jo bomo, gre kar precej denarja za napolnit porabljene kiloWate. Razlika je napolnit 12kW ali pa 19kW.
N75, CRF, Damijan, Bsheep
FSP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: R5GTT
31
9

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a FSP » 21 Feb 2017, 05:48

Verjetno ste se vozil s "tastarim" Ioniqom, ko pride na trg bo na zadnjih sedezih imel 4cm visjo streho...
Damijan, robert
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 717
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
453
650

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Damijan » 21 Feb 2017, 06:50

FSP je napisal/-a:Verjetno ste se vozil s "tastarim" Ioniqom, ko pride na trg bo na zadnjih sedezih imel 4cm visjo streho...


To je pomemben podatek, potem tudi mojih 185cm ni preveč za zadnje sedeže.

Nekaj fotografij od včeraj...
Priponke
ioniq4.jpg
ioniq3.jpg
ioniq1.jpg
ioniq2.jpg
CRF
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 717
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
453
650

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Damijan » 21 Feb 2017, 06:54

Vsekakor zelo impresiven EV - pred testno vožnjo sem se bal, da bo (pre)nizek, vendar je bil strah neupravičen.
Kljub kritikam, da je več teže na zadnjem delu vozila (več akumulatorjev je pod zadnjimi sedeži kot npr. pri Kia Soul EV), je bila vožnja popolnoma stabilna.
Vožnja s steering assistom in aktivnim radarskim tempomatom je čisti užitek. :clap:

Aktivno hlajenje baterije (detajl ventilatorja izpod prtljažnega prostora) zagotavlja dolgo življenjsko dobo - proizvajalec zagotavlja 8 let / 200.000k garancije (70% kapacitete) in lifetime garancijo na okvaro baterije.
Priponke
ioniq7.jpg
ioniq8.jpg
ioniq6.jpg
ioniq5.jpg
ioniq_hlajenje_aku.jpg
CRF, matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 803
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
238
185

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a pirpy » 21 Feb 2017, 09:14

Človek kar malo po dvomi o teh NEDC rezultatih.
Ionic 250 km, Zoe R240 240 km Ti rezultati so zato, da lahko bodoči kupec vidi razliko med vozili a iz tega primera se to pač ne da videti.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1989
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
676
957

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Feb 2017, 09:39

pirpy je napisal/-a:Človek kar malo po dvomi o teh NEDC rezultatih.
Ionic 250 km, Zoe R240 240 km Ti rezultati so zato, da lahko bodoči kupec vidi razliko med vozili a iz tega primera se to pač ne da videti.

Res, še en dober primer kako hudo zgrešen je ta podatek! :think:
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
FSP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Ljubljana
Avto: R5GTT
31
9

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a FSP » 21 Feb 2017, 10:24

... pa govorice, da bo do 2018 dobil novo batterijo in s tem 320+ km dosega.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 280
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
220
127

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 21 Feb 2017, 11:02

Mi je všeč, da vam je všeč :). Meni je tudi. Po treh tednih tuhtanja sem si ga včeraj le naročil...zdaj pa čakanje...4-5 mesecev :sleep: .
CRF, pirpy, mitjap, Bsheep, Damijan, robert, Jernej, Simon, Dzun Tao, DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1989
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
676
957

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Feb 2017, 11:16

Matej je napisal/-a:Mi je všeč, da vam je všeč :). Meni je tudi. Po treh tednih tuhtanja sem si ga včeraj le naročil...zdaj pa čakanje...4-5 mesecev :sleep: .

Odlično!
Čakanje bo pa dolgo ja.... Ampak bo pa prišel v idealnem vremenu za dolge vožnje :sun:

Katero opremo si naročil?
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 938
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
526
902

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a matija » 21 Feb 2017, 11:46

Kaj pa hibriden, je verjetno tudi podobno efektiven, le malo tezji mora bit ? Vidim da ima 8.9kWh baterijo, priblizno kot razna konkurenca, le efektiven je verjetno bolj. EPA range se ni izmerjen, Hyundai pa trdi 50km, kot konkurenca kjer to vecinoma rezultira v 18-22km. Morda bo tu hibrid res naredil vec kot 40km ? Ima kdo kaj vec info ?
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 280
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
220
127

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 21 Feb 2017, 12:50

CRF je napisal/-a:Odlično!
Čakanje bo pa dolgo ja.... Ampak bo pa prišel v idealnem vremenu za dolge vožnje :sun:

Katero opremo si naročil?



Premium, dodatno pa še spominska nastavitev sedeža in paket Safety.
CRF, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na