Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Posodobljena prva stran: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=33&t=468FSP napisal/-a:Kakšna pa bo pol cena za osnovnega v slo?
Cenik pripet tukaj.
Re: Hyundai Ioniq
Edin američani, radi objavljajo cene brez davka.FSP napisal/-a:V US pa osnovni model 29.500$ kar je cca 28.000€...
Mislim, da useen tok razlike nebi smelo bit, saj imajo tam tudi subvencije.
Re: Hyundai Ioniq
Tocno tako, davek pa varira glede na state. Recimo ce vzamemo nekaj srednjega — 10% je to 32.500$, potem pa subvencija ki je tako splosna kot tudi s strani state-ov v veliko primerih. Sestevki teh subvencij so velikokrat okoli 10.000$ torej bo na trgu dosegljiv za okoli 22.500$.
Re: Hyundai Ioniq
Danes smo Damjan, Robert in jaz sli na testno voznjo z Ioniq.
Ze dolgo mi ni kaksen EV pustil tako brez besed kot ta!
Tako huda e-ucinkovitost kot jo ima ta avto, se nisem nikjer videl pri nobenem serijskem avtomobilu. Najblizje mu pride kaksen predelan Pecjakov Smart.
Tako, da edina slabost na papirju (samo 28 kwh netto baterij) zaradi nizke porabe enostavno izzveni.
Ta avto nam je pil slabe 11kwh/100kmh po ravnini pri 0 stopinjah! Pri 60 kmh smo nejeverno bolscali v display - 3-5 kwh! Vozili smo se udobno, gretje na full, sedezi itd...
Ta avto je tako optimalno EV izdelan, da je sijajen primerek za hypermiling...ena izmed bonbonckov je, da ima opcijo jadranja; ko spustis plin, avto jadra brez regeneracije¨!
Ostalo prepuscam Damjanu oz Robertu.
Ze dolgo mi ni kaksen EV pustil tako brez besed kot ta!
Tako huda e-ucinkovitost kot jo ima ta avto, se nisem nikjer videl pri nobenem serijskem avtomobilu. Najblizje mu pride kaksen predelan Pecjakov Smart.
Tako, da edina slabost na papirju (samo 28 kwh netto baterij) zaradi nizke porabe enostavno izzveni.
Ta avto nam je pil slabe 11kwh/100kmh po ravnini pri 0 stopinjah! Pri 60 kmh smo nejeverno bolscali v display - 3-5 kwh! Vozili smo se udobno, gretje na full, sedezi itd...
Ta avto je tako optimalno EV izdelan, da je sijajen primerek za hypermiling...ena izmed bonbonckov je, da ima opcijo jadranja; ko spustis plin, avto jadra brez regeneracije¨!
Ostalo prepuscam Damjanu oz Robertu.
Re: Hyundai Ioniq
Se Bjornov zapis, kljub Tesla entuzijazmu, je bil navdusen nad Hyundajem.
https://www.youtube.com/watch?v=04kfyrZBrAU
Ko toliko hitimo k vecjim baterij packom - cez cas, ko bomo res morali placevati VSAK kwh elektrike, bo ta ucinkovitost se zelo zelo pomembna.
Pri Tesli, dokler je bil Supercharger free of charge (se vedno je za rabljene Tesle do 31.12.2016) nobeden ni spraseval, koliko stane elektrika. Sedaj, ko gledamo Bjornove posnetke z Model X, vidimo porabo od 35kwh do 55 kwh na 100 km (ta zadnja vrednost za vlek prikolice). To je cca od 3.5 eur do 5.5 eur na 100km in to je cena elektrike doma in ponoci!
Ioniq, ce lepo jadras, prides pod 1 eur, z extremnim jadranjem na 0.5 eur!
Do the math.
https://www.youtube.com/watch?v=04kfyrZBrAU
Ko toliko hitimo k vecjim baterij packom - cez cas, ko bomo res morali placevati VSAK kwh elektrike, bo ta ucinkovitost se zelo zelo pomembna.
Pri Tesli, dokler je bil Supercharger free of charge (se vedno je za rabljene Tesle do 31.12.2016) nobeden ni spraseval, koliko stane elektrika. Sedaj, ko gledamo Bjornove posnetke z Model X, vidimo porabo od 35kwh do 55 kwh na 100 km (ta zadnja vrednost za vlek prikolice). To je cca od 3.5 eur do 5.5 eur na 100km in to je cena elektrike doma in ponoci!
Ioniq, ce lepo jadras, prides pod 1 eur, z extremnim jadranjem na 0.5 eur!
Do the math.
Re: Hyundai Ioniq
No vidim da nisem edini da sem ostal brez besed samo ko sm se usedu v avto in se zacel premikat! Se enkrat fenomenalen avto! In se mal bolj profi opis od tebe DeLonghi je to to...
Re: Hyundai Ioniq
Učinkovitost tega avta je res dobra. Poraba je pod 15kWh, kar pomeni, da ima realen domet nekje okoli 200km. ... upoštevam zgodovino porabe in ker je testni avto, predvidevam, da ga vsi kar priganjajo, kot smo to storili mi.
Ko pride poletje bo pa poraba okoli 10kWh ali manj, to bo skoraj 300km dometa.
Potem je pa tu še oprema, ki je poleg Tesle še nisem videl v EV avtu. Pa še tam kaj manjka.
Bojda ima vgrajene vse senzorje potrebne za avtonovno vožnjo, delček že sedaj deluje.
Seznam je dolg, sedeži so impresivni, vsaj meni, ko odpreš vrata, se po ameriško odmakne do konca in ko zapreš vrata se nastavijo na privzeti položaj. Ko telefon odložiš v predal, se začne polnit , vsaj android se je začel. (brezžično).
Prtljažnik je tudi velik.
Edino zaradi aerodinamike, je sedenje na zadnjih sedežih malo bolj tesno. Se pa zadaj sedi bolje od Tesle S, preverjeno. Je pa res da sem velik 190 .
Verjetno to ena bolj smiselno začrtanih poti EV. Optimizacija porabe in ne večanje baterije. Sicer se velike baterije ni za branit, samo, če jo polnimo doma in v prihodnosti jo bomo, gre kar precej denarja za napolnit porabljene kiloWate. Razlika je napolnit 12kW ali pa 19kW.
Ko pride poletje bo pa poraba okoli 10kWh ali manj, to bo skoraj 300km dometa.
Potem je pa tu še oprema, ki je poleg Tesle še nisem videl v EV avtu. Pa še tam kaj manjka.
Bojda ima vgrajene vse senzorje potrebne za avtonovno vožnjo, delček že sedaj deluje.
Seznam je dolg, sedeži so impresivni, vsaj meni, ko odpreš vrata, se po ameriško odmakne do konca in ko zapreš vrata se nastavijo na privzeti položaj. Ko telefon odložiš v predal, se začne polnit , vsaj android se je začel. (brezžično).
Prtljažnik je tudi velik.
Edino zaradi aerodinamike, je sedenje na zadnjih sedežih malo bolj tesno. Se pa zadaj sedi bolje od Tesle S, preverjeno. Je pa res da sem velik 190 .
Verjetno to ena bolj smiselno začrtanih poti EV. Optimizacija porabe in ne večanje baterije. Sicer se velike baterije ni za branit, samo, če jo polnimo doma in v prihodnosti jo bomo, gre kar precej denarja za napolnit porabljene kiloWate. Razlika je napolnit 12kW ali pa 19kW.
Re: Hyundai Ioniq
Verjetno ste se vozil s "tastarim" Ioniqom, ko pride na trg bo na zadnjih sedezih imel 4cm visjo streho...
Re: Hyundai Ioniq
To je pomemben podatek, potem tudi mojih 185cm ni preveč za zadnje sedeže.FSP napisal/-a:Verjetno ste se vozil s "tastarim" Ioniqom, ko pride na trg bo na zadnjih sedezih imel 4cm visjo streho...
Nekaj fotografij od včeraj...
Soul EV believer
Re: Hyundai Ioniq
Vsekakor zelo impresiven EV - pred testno vožnjo sem se bal, da bo (pre)nizek, vendar je bil strah neupravičen.
Kljub kritikam, da je več teže na zadnjem delu vozila (več akumulatorjev je pod zadnjimi sedeži kot npr. pri Kia Soul EV), je bila vožnja popolnoma stabilna.
Vožnja s steering assistom in aktivnim radarskim tempomatom je čisti užitek.
Aktivno hlajenje baterije (detajl ventilatorja izpod prtljažnega prostora) zagotavlja dolgo življenjsko dobo - proizvajalec zagotavlja 8 let / 200.000k garancije (70% kapacitete) in lifetime garancijo na okvaro baterije.
Kljub kritikam, da je več teže na zadnjem delu vozila (več akumulatorjev je pod zadnjimi sedeži kot npr. pri Kia Soul EV), je bila vožnja popolnoma stabilna.
Vožnja s steering assistom in aktivnim radarskim tempomatom je čisti užitek.
Aktivno hlajenje baterije (detajl ventilatorja izpod prtljažnega prostora) zagotavlja dolgo življenjsko dobo - proizvajalec zagotavlja 8 let / 200.000k garancije (70% kapacitete) in lifetime garancijo na okvaro baterije.
Soul EV believer
Re: Hyundai Ioniq
Človek kar malo po dvomi o teh NEDC rezultatih.
Ionic 250 km, Zoe R240 240 km Ti rezultati so zato, da lahko bodoči kupec vidi razliko med vozili a iz tega primera se to pač ne da videti.
Ionic 250 km, Zoe R240 240 km Ti rezultati so zato, da lahko bodoči kupec vidi razliko med vozili a iz tega primera se to pač ne da videti.
Re: Hyundai Ioniq
Res, še en dober primer kako hudo zgrešen je ta podatek!pirpy napisal/-a:Človek kar malo po dvomi o teh NEDC rezultatih.
Ionic 250 km, Zoe R240 240 km Ti rezultati so zato, da lahko bodoči kupec vidi razliko med vozili a iz tega primera se to pač ne da videti.
Re: Hyundai Ioniq
Mi je všeč, da vam je všeč . Meni je tudi. Po treh tednih tuhtanja sem si ga včeraj le naročil...zdaj pa čakanje...4-5 mesecev .
Re: Hyundai Ioniq
Odlično!Matej napisal/-a:Mi je všeč, da vam je všeč . Meni je tudi. Po treh tednih tuhtanja sem si ga včeraj le naročil...zdaj pa čakanje...4-5 mesecev .
Čakanje bo pa dolgo ja.... Ampak bo pa prišel v idealnem vremenu za dolge vožnje
Katero opremo si naročil?
Re: Hyundai Ioniq
Kaj pa hibriden, je verjetno tudi podobno efektiven, le malo tezji mora bit ? Vidim da ima 8.9kWh baterijo, priblizno kot razna konkurenca, le efektiven je verjetno bolj. EPA range se ni izmerjen, Hyundai pa trdi 50km, kot konkurenca kjer to vecinoma rezultira v 18-22km. Morda bo tu hibrid res naredil vec kot 40km ? Ima kdo kaj vec info ?
Re: Hyundai Ioniq
CRF napisal/-a:Odlično!
Čakanje bo pa dolgo ja.... Ampak bo pa prišel v idealnem vremenu za dolge vožnje
Katero opremo si naročil?
Premium, dodatno pa še spominska nastavitev sedeža in paket Safety.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek