Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Pustimo času, da naredi svoje in bomo potem videli.
Če proizvajalec ne bo imel svoje ponudbe je pa vedno lahko "custom" varianta kot tole - http://www.kreiselelectric.com/en/proje ... tric-golf/
Če proizvajalec ne bo imel svoje ponudbe je pa vedno lahko "custom" varianta kot tole - http://www.kreiselelectric.com/en/proje ... tric-golf/
Re: Hyundai Ioniq
Ravno sedaj poteka "dirka" med OPEL Ampera-e in HYUNDAI Ioniq EV na razdalji cca 1000km.
https://www.youtube.com/watch?v=WNQy79vYdpI
https://www.youtube.com/watch?v=WNQy79vYdpI
Re: Hyundai Ioniq
Lastniki ioniqa, a se vam tut dogaja da se stalno izklaplajo park senzorji? Jih vklopim (lučka sveti) in pol je loterija ko ga ponovno zalavfam, enkrat so vklopljeni, enkrat pa ne in je smotan če so spredaj izklopljeni in tega ne opazim, ker moram doma zelo tik parkirat, sem bil parkrat čist blizu stene
Re: Hyundai Ioniq
Kolikor vem se park senzorji avtomatično izklopijo, ko se doseže določena hitrost.
Vklopijo se pa avtomatično, ko se prestavi v R (vzvratno) oz. ročno na tipki med sedežema.
Nisem opazil, da bi se med manevriranjem oz. parkiranjem sami izklopili.
Vklopijo se pa avtomatično, ko se prestavi v R (vzvratno) oz. ročno na tipki med sedežema.
Nisem opazil, da bi se med manevriranjem oz. parkiranjem sami izklopili.
Re: Hyundai Ioniq
Tako je kot je @DGJ navedel. Problem imaš, ker se pripelješ lepo naravnost domov brez, da prestaviš v vzratno in greš kar do stene. Takrat senzorji ne delujejo (vsaj na drugih avtih je tako).
Re: Hyundai Ioniq
Vse je stvar navade. Na začetku me je motilo, da je potrebno pritisniti tipko za senzorje, zdaj pa ne več toliko .
Re: Hyundai Ioniq
Ne vem kaj se dogaja danes s forumom, 2 posta sem objavil pa ju ni nikjer. V glavnem, zelo neumna rešitev je tole pri ioniqu s sprednjimi senzorji. Do sedaj vsa vozila, ki sem jih vozil in so imela sprednje senzorje je bilo tako, da če si zelo zmanjšal hitrost (mislim, da pod 5km/h) so se avtomatsko vključili sprednji senzorji, pa naj bo to v koloni, pred semaforjem ali pa če si parkiral. Tukaj pa moraš sam vsakič vklopiti. Sam imam mal težave, ker sem navajen avta z zelo kratkim in preglednim sprednjim koncem, ioniq pa ima še kar dolgega. Pa še to, na Hyundaiu sem vprašal kdaj se vklopijo in je rekel, da ko se počasi pelješ (parkiraš) se vklopijo, kar pa ni res. Res škoda, slaba rešitev. Saj verjamem, da se človek navadi, samo zakaj bi moral nekaj študirati da moraš vklopiti, če bi se lahko avtomatsko. Upam, da nekoč popravijo sw.
Re: Hyundai Ioniq
Da vas potolažim, Kia Soul ima enak princip delovanja za senzorje .. jebi ga zdaj tko pač je
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Hyundai Ioniq
Tudi Prius Plug-in ima ročni vklop sprednjih senzorjev. Sem se kar hitro navadil...
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hyundai Ioniq
Mogoce kdo ve... Ampera al Ioniq vceraj na norveskem?
Nazadnje ko sem gledal je imel Pawel z Ampero nekaj malega prednosti na poti nazaj proti Oslu. Ampak precej manj kot bi pricakoval.
Nazadnje ko sem gledal je imel Pawel z Ampero nekaj malega prednosti na poti nazaj proti Oslu. Ampak precej manj kot bi pricakoval.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hyundai Ioniq
eden iz med komentarjev ob zaključnem finiširanju je bil;
"man, that's better than f1!!!"
cca. 30 km pred koncem je Byorn z bionicom prehitel tekmeca, ki se je za tem (z 30 GOM na armaturki) ustavil...
"man, that's better than f1!!!"
cca. 30 km pred koncem je Byorn z bionicom prehitel tekmeca, ki se je za tem (z 30 GOM na armaturki) ustavil...
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hyundai Ioniq
Na dolgi turi ni več tako pomembno kako veliko baterijo imaš, pomembno je kako hitro lahko napolniš in kako učinkovit je avto, Ampera-e je v obeh pogledih slabša od Ioniq-a
Re: Hyundai Ioniq
Nekaj podobnega jaz že skoz zagovarjam. Ni vedno nujno prednost velika baterija. Mislim, da se je bolje ustaviti na vsakih 250km za pol ure, ker ti itak paše se mal pretegniti, kot pa se v eno voziti 400km pa potem stati 2 uri da se napolni. Učinkovitost vozila, tako aerodinamika kot učinkovita regeneracija, pa bosta vedno bolj pomembni ko se bo vsako polnjenje plačevalo. Prvo vprašanje skoraj vseh je še vedno, koliko ima dosega in kolikšna je baterija, vseeno če je še dosti drugih stvari zelo pomembnih. Kaj ti pomaga 100kw baterija, če jo ne boš mogel v 2 dneh doma napolniti, kjer bo polnjenje najcenejše, poleg tega boš stalno vozil avto s težo 2t.pirpy napisal/-a:Na dolgi turi ni več tako pomembno kako veliko baterijo imaš, pomembno je kako hitro lahko napolniš in kako učinkovit je avto, Ampera-e je v obeh pogledih slabša od Ioniq-a
Re: Hyundai Ioniq
Ali se da v Ioniq-u nastavljati polnilno moc, ko se uporablja granny cable za schuko, ki je prilozen avtu ?
Recimo, prides na obisk, ali na morje k komu, imas casa kolikor potrebujes (recimo avto bo stal vec dni) a ne zelis tvegat da bi karkoli odletelo pri polnjenju z 12A oz kolikor ima granny default. Recimo zelis nastavit 9A ali pa celo 6A. Je mozno ?
Recimo, prides na obisk, ali na morje k komu, imas casa kolikor potrebujes (recimo avto bo stal vec dni) a ne zelis tvegat da bi karkoli odletelo pri polnjenju z 12A oz kolikor ima granny default. Recimo zelis nastavit 9A ali pa celo 6A. Je mozno ?
Re: Hyundai Ioniq
Že na samem original granny chargerju lahko nastavljaš tok. 6,8 in 10 A. Ko je polnilec priklopljen, avto pa ne, lahko zadaj tiščiš črn gumb, spredaj pa se bodo spreminjale črke H, M in L (hi/med/low).
Upam, da pomaga
Upam, da pomaga
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek