Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Samo na račun teže je ioniq BEV toliko bolj učinkovit, ali?talker2 napisal/-a:Nihče ne oporeka energetski učinkovitosti Ioniq BEV. Vendar, če že primerjate potem primerjajte jabolka z jabolki in ne jabolka s hruškami. Torej Prius PHEV z Ioniq PHEV in ne z Ioniq BEV:
Re: Hyundai Ioniq
Nisem strokovnjak na tem področju vendar po mojem občutku je BEV toliko bolj učinkovit, ker je električni motor veliko bolj učinkovit od ICE motorja.
Lahko, da se motim.
Lahko, da se motim.
Re: Hyundai Ioniq
Teža + dejstvo da ne rabi hlajenja motorja in ima sprednjo masko zaprto Š(manj zračnega upora), ni izpuha in je podvozje bolj ravno (aerodinamično) pa verjetno še kajdarjan napisal/-a: Samo na račun teže je ioniq BEV toliko bolj učinkovit, ali?
Re: Hyundai Ioniq
Če je to res, potem pa moram naslednjič bolj resno razmisliti o nakupu BEV, ker razlika je kar očitna...si nisem mislil da je taka, oz da sploh je.
Re: Hyundai Ioniq
Mislim, da vas je večino tistih, ki ste se odločili za hibride "strah", če se smem tako izraziti, pa mi prosim oprostite, pri daljših vožnjah in želite biti bolj brez skrbi. Realno pa vas skrbi za občasna (samo nekajkrat letno!) daljša potovanja vse ostale dneve se pa vozite samo v EV načinu.
Jaz lahko iz lastnih izkušenj po dobrih 18k EV kilometrov povem, da tega ni. Dnevno delam tudi do 500km, vse B.P.
Jaz lahko iz lastnih izkušenj po dobrih 18k EV kilometrov povem, da tega ni. Dnevno delam tudi do 500km, vse B.P.
Re: Hyundai Ioniq
Ne, jaz sem se odločil za PHEV zato, ker sem odštel samo 12.000 za Volta in imam posledično obrok nižji, kot so celotni potni stroški
Če bi pa dal 25k za nov avto, pa se računica ne bi izšla. Kaj šele več, 40k ali podobno, kot stanejo eni
Če bi pa dal 25k za nov avto, pa se računica ne bi izšla. Kaj šele več, 40k ali podobno, kot stanejo eni
Re: Hyundai Ioniq
Ja, tudi to je lahko razlog.
Po drugi strani, gledano z vidika EV navdušenca (mene) so pa EV-ji, rabljeni kot tvoj Volt, od 8.200 EUR dalje - https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0ELEKTRIKA
Za 13k EUR pa tudi LEAF - https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... san%20Leaf
Pa bi bil strošek vožnje še manjši.
Po drugi strani, gledano z vidika EV navdušenca (mene) so pa EV-ji, rabljeni kot tvoj Volt, od 8.200 EUR dalje - https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0ELEKTRIKA
Za 13k EUR pa tudi LEAF - https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... san%20Leaf
Pa bi bil strošek vožnje še manjši.
Re: Hyundai Ioniq
Da se ne bom spet ponavljal. Moji razlogi za nakup PHEV so bili že opisani v drugi temi:
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=21&t=38&start=40#p9353
Za enako udobje kot PHEV kar zadeva ad-hoc potovanja več 100 km v tujino je trenutno primerna le Tesla s svojo mrežo superchargerjev. Seveda je avto absolutno predrag. Vse ostalo potrebuje načrtovanje, iskanje polnilnic z več aplikacijami - odvisno v katero državo greš. Avstrija, Nemčija in Švica so OK, Hrvaška, Madžarska in Italija so pa tema. Za izlete, ko nisi obremenjen s časom je sicer OK, za hitra službena potovanja pa žal (še) ne.
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=21&t=38&start=40#p9353
Za enako udobje kot PHEV kar zadeva ad-hoc potovanja več 100 km v tujino je trenutno primerna le Tesla s svojo mrežo superchargerjev. Seveda je avto absolutno predrag. Vse ostalo potrebuje načrtovanje, iskanje polnilnic z več aplikacijami - odvisno v katero državo greš. Avstrija, Nemčija in Švica so OK, Hrvaška, Madžarska in Italija so pa tema. Za izlete, ko nisi obremenjen s časom je sicer OK, za hitra službena potovanja pa žal (še) ne.
Re: Hyundai Ioniq
Kot sem že večkrat omenil - ljudje smo različni in prav je tako.
Nikogar v nič ne prepričujem, ker to ni moj namen.
Bom pa v vsakem trenutku podarjal prednosti EV, ker sem pač navdušen uporabnik.
Nikogar v nič ne prepričujem, ker to ni moj namen.
Bom pa v vsakem trenutku podarjal prednosti EV, ker sem pač navdušen uporabnik.
Re: Hyundai Ioniq
Ne moreš primerjati iona in volta, pa tudi LEAFa ne...
Pač v okviru budgeta je bil Volt best buy, pa še dolgo bo, edino če se ioniq čez 3 leta izkaže za reliable avto, predvsem da bo baterija "kot nova", potem bo za razmislit o nakupu rabljenega.
Pač v okviru budgeta je bil Volt best buy, pa še dolgo bo, edino če se ioniq čez 3 leta izkaže za reliable avto, predvsem da bo baterija "kot nova", potem bo za razmislit o nakupu rabljenega.
Re: Hyundai Ioniq
Pomoje ni vse v aerodinamiki. Saj je avtov s podobnim koefientom več.
Pomoje je razlog v višji napetosti baterije.
In v noregen načinu vožnje.
To ima edino, če se ne motim eGolf, vendar ta ima nižjo napetost baterije, pa bolj slabo TČ, če jo dokupiš.
Tudi nov Soul ima "samo" 11% več baterije, pa naredi več kakor 25% na dometu, ob enaki aerodinamiki. Ima pa za 15V več napetosti v bateriji. Nima pa no-regen funkcije.
Ja vrednosti baterije so pri Hyundai in Kia neto..
Pomoje je razlog v višji napetosti baterije.
In v noregen načinu vožnje.
To ima edino, če se ne motim eGolf, vendar ta ima nižjo napetost baterije, pa bolj slabo TČ, če jo dokupiš.
Tudi nov Soul ima "samo" 11% več baterije, pa naredi več kakor 25% na dometu, ob enaki aerodinamiki. Ima pa za 15V več napetosti v bateriji. Nima pa no-regen funkcije.
Ja vrednosti baterije so pri Hyundai in Kia neto..
Re: Hyundai Ioniq
Hm, samo kaj ima noregen pre tem, da pri 110kmh na ravni AC "kuri" avto med 9 in 14kw?
Zato sem izrecno vprašal o porabo pri konstantni vožnji, na ravni cesti, seveda brez klime...
Mestna vožnja lahko marsikaj naredi razliko, ampak to me ne zanima
Zato sem izrecno vprašal o porabo pri konstantni vožnji, na ravni cesti, seveda brez klime...
Mestna vožnja lahko marsikaj naredi razliko, ampak to me ne zanima
Re: Hyundai Ioniq
Jaz sem obdržal starega bencinarja, strošek 300EUR letno, s tem da imaš rezervni avto.DGJ napisal/-a:Mislim, da vas je večino tistih, ki ste se odločili za hibride "strah", če se smem tako izraziti, pa mi prosim oprostite, pri daljših vožnjah in želite biti bolj brez skrbi. Realno pa vas skrbi za občasna (samo nekajkrat letno!) daljša potovanja vse ostale dneve se pa vozite samo v EV načinu.
Jaz lahko iz lastnih izkušenj po dobrih 18k EV kilometrov povem, da tega ni. Dnevno delam tudi do 500km, vse B.P.
Hibrid ima premalo dosega.
Re: Hyundai Ioniq
Se pozna.darjan napisal/-a:Hm, samo kaj ima noregen pre tem, da pri 110kmh na ravni AC "kuri" avto med 9 in 14kw?
Zato sem izrecno vprašal o porabo pri konstantni vožnji, na ravni cesti, seveda brez klime...
Mestna vožnja lahko marsikaj naredi razliko, ampak to me ne zanima
Če jaz vozim mojega tako, da preklapljm v no-regen (to zgleda tako, da ročico pretaknem v "N"), se domet kar poveča.
Na avtocesti se z nogo stalno dodaja in odvzema "kako se že reče GAS", če je neka regeneracija začne avto bremzat (tudi če malo, bremza) to pa vzame več energije, kot jo lahko regenerira.
Vendar je problem tako vozit, ker treba biti zbran in če je še nekdo s tabo v avtu se ne da tako vozit.
Verjetno tako deluje tudi tempomat. No tukaj pa nisem 100%!
Verjeto ni samo to. Dam pa temu velik +
To mi je bilo zelo všeč tudi pri eGolfu.
Re: Hyundai Ioniq
Hm, razumem zdaj jaz to prav? Ker nekaj je no-gen, pomeni da ni regeneracije, nekaj pa je jadranje, kar pomeni pospešit na recimo 130, dat v N, da pade do 100, pospešit do 130 in ponavljat. Ni to dvoje enaki, ali?
Ampak pri stalni hitrosti, tempomat na 115 ne more prihajat do ničesar od zgoraj omenjenega?
Ampak pri stalni hitrosti, tempomat na 115 ne more prihajat do ničesar od zgoraj omenjenega?
Re: Hyundai Ioniq
Neto naj bi bilo. Sem poslusal Bjorna, iztisnil ven 27.x, kjer se ne prikaze heat lossa.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek