Hyundai Ioniq

IONIQ
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 25 Maj 2018, 08:32

Pustimo času, da naredi svoje in bomo potem videli.
Če proizvajalec ne bo imel svoje ponudbe je pa vedno lahko "custom" varianta kot tole - Electric Golf - KREISEL
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 25 Maj 2018, 09:25

Ravno sedaj poteka "dirka" med OPEL Ampera-e in HYUNDAI Ioniq EV na razdalji cca 1000km. :)
Ioniq vs Ampera-e - YouTube
evid
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 212
Avto: Hyundai IONIQ EV
187
164

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a magic » 25 Maj 2018, 10:14

Lastniki ioniqa, a se vam tut dogaja da se stalno izklaplajo park senzorji? Jih vklopim (lučka sveti) in pol je loterija ko ga ponovno zalavfam, enkrat so vklopljeni, enkrat pa ne in je smotan če so spredaj izklopljeni in tega ne opazim, ker moram doma zelo tik parkirat, sem bil parkrat čist blizu stene :whew:
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 25 Maj 2018, 10:36

Kolikor vem se park senzorji avtomatično izklopijo, ko se doseže določena hitrost.
Vklopijo se pa avtomatično, ko se prestavi v R (vzvratno) oz. ročno na tipki med sedežema.

Nisem opazil, da bi se med manevriranjem oz. parkiranjem sami izklopili.
timo
kavka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 37
12
7

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a kavka » 25 Maj 2018, 10:47

Tako je kot je @DGJ navedel. Problem imaš, ker se pripelješ lepo naravnost domov brez, da prestaviš v vzratno in greš kar do stene. Takrat senzorji ne delujejo (vsaj na drugih avtih je tako).
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 578
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
448
231

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 25 Maj 2018, 10:59

Vse je stvar navade. Na začetku me je motilo, da je potrebno pritisniti tipko za senzorje, zdaj pa ne več toliko :).
magic
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 212
Avto: Hyundai IONIQ EV
187
164

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a magic » 25 Maj 2018, 13:46

Ne vem kaj se dogaja danes s forumom, 2 posta sem objavil pa ju ni nikjer. V glavnem, zelo neumna rešitev je tole pri ioniqu s sprednjimi senzorji. Do sedaj vsa vozila, ki sem jih vozil in so imela sprednje senzorje je bilo tako, da če si zelo zmanjšal hitrost (mislim, da pod 5km/h) so se avtomatsko vključili sprednji senzorji, pa naj bo to v koloni, pred semaforjem ali pa če si parkiral. Tukaj pa moraš sam vsakič vklopiti. Sam imam mal težave, ker sem navajen avta z zelo kratkim in preglednim sprednjim koncem, ioniq pa ima še kar dolgega. Pa še to, na Hyundaiu sem vprašal kdaj se vklopijo in je rekel, da ko se počasi pelješ (parkiraš) se vklopijo, kar pa ni res. Res škoda, slaba rešitev. Saj verjamem, da se človek navadi, samo zakaj bi moral nekaj študirati da moraš vklopiti, če bi se lahko avtomatsko. Upam, da nekoč popravijo sw.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
210
394

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 25 Maj 2018, 14:37

Eni avti vklopijo, ko daš v prvo. Žal je pri Ioniqu res treba ročno vklopit :/
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
143
190

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a nakaza » 25 Maj 2018, 17:05

Da vas potolažim, Kia Soul ima enak princip delovanja za senzorje .. :) jebi ga zdaj tko pač je :)
www.VARNOSTNI-PAS.si
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 180
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
269
355

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a talker2 » 25 Maj 2018, 17:47

Tudi Prius Plug-in ima ročni vklop sprednjih senzorjev. Sem se kar hitro navadil...
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 134
Avto: Ioniq, Rav4
156
112

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 26 Maj 2018, 07:14

Mogoce kdo ve... Ampera al Ioniq vceraj na norveskem?
Nazadnje ko sem gledal je imel Pawel z Ampero nekaj malega prednosti na poti nazaj proti Oslu. Ampak precej manj kot bi pricakoval.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
210
394

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 26 Maj 2018, 07:36

Kakor vem, je Ioniq zmagal. 20 km pred ciljem je Amperi zmanjkalo sokca :)
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 134
Avto: Ioniq, Rav4
156
112

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 26 Maj 2018, 08:25

:o
Resno?
:strange:
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 96
Kraj: vitanje
Avto: Ionic
121
356

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a evid » 26 Maj 2018, 08:42

eden iz med komentarjev ob zaključnem finiširanju je bil;

"man, that's better than f1!!!"

cca. 30 km pred koncem je Byorn z bionicom prehitel tekmeca, ki se je za tem (z 30 GOM na armaturki) ustavil... :(
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 134
Avto: Ioniq, Rav4
156
112

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 26 Maj 2018, 08:54

OK. Ni mi jasno kaj je pocel z Ampero. :strange:
Bo treba mal pogledat porocilo.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1262
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
640
314

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a pirpy » 26 Maj 2018, 09:10

Na dolgi turi ni več tako pomembno kako veliko baterijo imaš, pomembno je kako hitro lahko napolniš in kako učinkovit je avto, Ampera-e je v obeh pogledih slabša od Ioniq-a
DGJ, SimonZed, talker2, matija, evid, magic, Robinhood
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 212
Avto: Hyundai IONIQ EV
187
164

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a magic » 26 Maj 2018, 09:22

pirpy je napisal/-a:Na dolgi turi ni več tako pomembno kako veliko baterijo imaš, pomembno je kako hitro lahko napolniš in kako učinkovit je avto, Ampera-e je v obeh pogledih slabša od Ioniq-a

Nekaj podobnega jaz že skoz zagovarjam. Ni vedno nujno prednost velika baterija. Mislim, da se je bolje ustaviti na vsakih 250km za pol ure, ker ti itak paše se mal pretegniti, kot pa se v eno voziti 400km pa potem stati 2 uri da se napolni. Učinkovitost vozila, tako aerodinamika kot učinkovita regeneracija, pa bosta vedno bolj pomembni ko se bo vsako polnjenje plačevalo. Prvo vprašanje skoraj vseh je še vedno, koliko ima dosega in kolikšna je baterija, vseeno če je še dosti drugih stvari zelo pomembnih. Kaj ti pomaga 100kw baterija, če jo ne boš mogel v 2 dneh doma napolniti, kjer bo polnjenje najcenejše, poleg tega boš stalno vozil avto s težo 2t.
evid, MIRANRR, DGJ, Hitch-Hiker, prijazen, matija, instrukcije, ixi, kt57, CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1464
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
970
1793

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a matija » 27 Maj 2018, 20:20

Ali se da v Ioniq-u nastavljati polnilno moc, ko se uporablja granny cable za schuko, ki je prilozen avtu ?

Recimo, prides na obisk, ali na morje k komu, imas casa kolikor potrebujes (recimo avto bo stal vec dni) a ne zelis tvegat da bi karkoli odletelo pri polnjenju z 12A oz kolikor ima granny default. Recimo zelis nastavit 9A ali pa celo 6A. Je mozno ?
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 578
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
448
231

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 27 Maj 2018, 20:22

Da se nastaviti tri hitrosti, ja.
matija, DGJ
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
210
394

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 27 Maj 2018, 22:06

Že na samem original granny chargerju lahko nastavljaš tok. 6,8 in 10 A. Ko je polnilec priklopljen, avto pa ne, lahko zadaj tiščiš črn gumb, spredaj pa se bodo spreminjale črke H, M in L (hi/med/low).
Upam, da pomaga :)
DGJ, Matej, CRF, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na