Hyundai Ioniq - predstavitev

Zaklenjeno
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Pustimo času, da naredi svoje in bomo potem videli.
Če proizvajalec ne bo imel svoje ponudbe je pa vedno lahko "custom" varianta kot tole - http://www.kreiselelectric.com/en/proje ... tric-golf/
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Ravno sedaj poteka "dirka" med OPEL Ampera-e in HYUNDAI Ioniq EV na razdalji cca 1000km.
https://www.youtube.com/watch?v=WNQy79vYdpI
evid
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a magic »

Lastniki ioniqa, a se vam tut dogaja da se stalno izklaplajo park senzorji? Jih vklopim (lučka sveti) in pol je loterija ko ga ponovno zalavfam, enkrat so vklopljeni, enkrat pa ne in je smotan če so spredaj izklopljeni in tega ne opazim, ker moram doma zelo tik parkirat, sem bil parkrat čist blizu stene
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Kolikor vem se park senzorji avtomatično izklopijo, ko se doseže določena hitrost.
Vklopijo se pa avtomatično, ko se prestavi v R (vzvratno) oz. ročno na tipki med sedežema.

Nisem opazil, da bi se med manevriranjem oz. parkiranjem sami izklopili.
timo
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a kavka »

Tako je kot je @DGJ navedel. Problem imaš, ker se pripelješ lepo naravnost domov brez, da prestaviš v vzratno in greš kar do stene. Takrat senzorji ne delujejo (vsaj na drugih avtih je tako).
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Vse je stvar navade. Na začetku me je motilo, da je potrebno pritisniti tipko za senzorje, zdaj pa ne več toliko .
magic
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a magic »

Ne vem kaj se dogaja danes s forumom, 2 posta sem objavil pa ju ni nikjer. V glavnem, zelo neumna rešitev je tole pri ioniqu s sprednjimi senzorji. Do sedaj vsa vozila, ki sem jih vozil in so imela sprednje senzorje je bilo tako, da če si zelo zmanjšal hitrost (mislim, da pod 5km/h) so se avtomatsko vključili sprednji senzorji, pa naj bo to v koloni, pred semaforjem ali pa če si parkiral. Tukaj pa moraš sam vsakič vklopiti. Sam imam mal težave, ker sem navajen avta z zelo kratkim in preglednim sprednjim koncem, ioniq pa ima še kar dolgega. Pa še to, na Hyundaiu sem vprašal kdaj se vklopijo in je rekel, da ko se počasi pelješ (parkiraš) se vklopijo, kar pa ni res. Res škoda, slaba rešitev. Saj verjamem, da se človek navadi, samo zakaj bi moral nekaj študirati da moraš vklopiti, če bi se lahko avtomatsko. Upam, da nekoč popravijo sw.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Eni avti vklopijo, ko daš v prvo. Žal je pri Ioniqu res treba ročno vklopit :/
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1421

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Da vas potolažim, Kia Soul ima enak princip delovanja za senzorje .. jebi ga zdaj tko pač je
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Tudi Prius Plug-in ima ročni vklop sprednjih senzorjev. Sem se kar hitro navadil...
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

Mogoce kdo ve... Ampera al Ioniq vceraj na norveskem?
Nazadnje ko sem gledal je imel Pawel z Ampero nekaj malega prednosti na poti nazaj proti Oslu. Ampak precej manj kot bi pricakoval.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Kakor vem, je Ioniq zmagal. 20 km pred ciljem je Amperi zmanjkalo sokca
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »


Resno?
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: vitanje
Avto: EV
140
937

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a evid »

eden iz med komentarjev ob zaključnem finiširanju je bil;

"man, that's better than f1!!!"

cca. 30 km pred koncem je Byorn z bionicom prehitel tekmeca, ki se je za tem (z 30 GOM na armaturki) ustavil...
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

OK. Ni mi jasno kaj je pocel z Ampero.
Bo treba mal pogledat porocilo.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Na dolgi turi ni več tako pomembno kako veliko baterijo imaš, pomembno je kako hitro lahko napolniš in kako učinkovit je avto, Ampera-e je v obeh pogledih slabša od Ioniq-a
DGJ, SimonZed, talker2, matija, evid, magic, Robinhood
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a magic »

pirpy napisal/-a:Na dolgi turi ni več tako pomembno kako veliko baterijo imaš, pomembno je kako hitro lahko napolniš in kako učinkovit je avto, Ampera-e je v obeh pogledih slabša od Ioniq-a
Nekaj podobnega jaz že skoz zagovarjam. Ni vedno nujno prednost velika baterija. Mislim, da se je bolje ustaviti na vsakih 250km za pol ure, ker ti itak paše se mal pretegniti, kot pa se v eno voziti 400km pa potem stati 2 uri da se napolni. Učinkovitost vozila, tako aerodinamika kot učinkovita regeneracija, pa bosta vedno bolj pomembni ko se bo vsako polnjenje plačevalo. Prvo vprašanje skoraj vseh je še vedno, koliko ima dosega in kolikšna je baterija, vseeno če je še dosti drugih stvari zelo pomembnih. Kaj ti pomaga 100kw baterija, če jo ne boš mogel v 2 dneh doma napolniti, kjer bo polnjenje najcenejše, poleg tega boš stalno vozil avto s težo 2t.
evid, MIRANRR, DGJ, Hitch-Hiker, prijazen, matija, instrukcije, ixi, kt57, CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a matija »

Ali se da v Ioniq-u nastavljati polnilno moc, ko se uporablja granny cable za schuko, ki je prilozen avtu ?

Recimo, prides na obisk, ali na morje k komu, imas casa kolikor potrebujes (recimo avto bo stal vec dni) a ne zelis tvegat da bi karkoli odletelo pri polnjenju z 12A oz kolikor ima granny default. Recimo zelis nastavit 9A ali pa celo 6A. Je mozno ?
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Da se nastaviti tri hitrosti, ja.
matija, DGJ
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Že na samem original granny chargerju lahko nastavljaš tok. 6,8 in 10 A. Ko je polnilec priklopljen, avto pa ne, lahko zadaj tiščiš črn gumb, spredaj pa se bodo spreminjale črke H, M in L (hi/med/low).
Upam, da pomaga
DGJ, Matej, CRF, matija
Zaklenjeno
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”