Hyundai Ioniq - predstavitev

Zaklenjeno
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2214

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Skupaj z Ioniqom? Na spletni strani Društva piše naslednje: "Povabljeni so bili tudi drugi vozniki z drugačnimi vozili, pa se testa žal niso mogli udeležiti."
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Točno tako @crunchy, samo 2 Leaf-a 2 2018 sta bila.
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

Skoda, da ni sel se kak drug avto zravn.
Sam za 309 km bi moral z Ioniqom kar pazit. Verjetno.
Je kdo ze sel kako tako razdaljo?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Z IONIQ-om bi bilo to izvedljivo v "hypermiling" načinu. Hitrosti do nekje 60, max 70km/h. To so moja ugibanja.
Bi bilo pa zanimivo poizkusiti.
Hitch-Hiker
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1178
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
844
1423

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Sam to ni "normalna" vožnja 60 - 70 km/h. Opažam, da se vse preveč potencira doseg, tudi sam gledam kako vozim, do 110 km/h včasih tudi več, PP so na vsakem vogalu tiste plačljive in tiste free, tako da se mi ne ljubi cijazit okoli. Peljem normalno, ko je treba grem pa polnit
DGJ napisal/-a:Z IONIQ-om bi bilo to izvedljivo v "hypermiling" načinu. Hitrosti do nekje 60, max 70km/h. To so moja ugibanja.
Bi bilo pa zanimivo poizkusiti.
matija
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

To je res. Zelo potencirajo doseg.
Ampak je pa dobro vedet kaj je mogoce, ce bi sucajno bilo potrebno.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Nisem rekel, da je to normalna vožnja... oziroma je tudi to normalna, če se voziš po mestu.
Vprašanje je bilo, če je razdalja 309km možno prevoziti z IONIQ-om.
https://www.youtube.com/watch?v=OW56pVtWPJo

Vsak pa vozi po svoje, normalno.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5232
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a darjan »

Kaj pa vožnja za tovornjakom, v zaveterju?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

darjan napisal/-a:Kaj pa vožnja za tovornjakom, v zaveterju?
Kaj z njo?
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5232
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a darjan »

Če bi potem lahko prišel do kopra
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Poraba bi morala biti 9kWh ali manj, da bi se izšlo. Mogoče.
Brez da bi dejansko probal pa ne morem z gotovostjo trditi.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

Ne fantje...ni bilo drugih EVjev. Tukaj je pač zeeeeeeeeeelo hecna zadeva - povabilo zadnjo minuto pa še prespat bi moral tam...
Moje razmišljanje je tako(in nisem edini), da je pot iz Lendave v Koper je zrežirana zadeva. Reklama za prodajo novega Leafa... pol flote SLO novinarjev je bilo zraven pa ni bilo drugih EVjev - a ni to čudno? Na en nepomemben test regeneracije brez problema dobimo 10 različnih EVjev medtem, ko pa na tak dogodek z novinarji nima nihče časa? vsakič me spravi v smeh ko se spomnim novinarjev izza schuko vtičnice...

Po testu porabe sem prepričan, da Ioniq poje novega Leafa tudi na hypermilingu - kdo ima čas za to? Po zimi pa Leaf nima za "burek" - imate tono youtube posnetkov na to temo... Morte vedet, da sem vozil iz MB do Lj nazaj in se cjazil tako kot leafarja za tovornjakom (s 34% baterije sem naredil 122 km) - s tako vožnjo bi naredil tako vsaj 360 km... vmes pa dočakaš penzijo... to ni vožnja fantje to je umiranje na obroke. Če si v penziji lahko tako pelješ... če imaš pa otroke zadaj in ženo, ki komaj čaka, da pride na morje pa ne voziš tako... Se pa kuha en event ki bo vsaj 700 - 800 km pa da jih vidimo kako hitro lahko pridejo lol verjetno ne bo nobenega Leafa razen kakega starega, ki nima problemov s polnjenjem.

Enkrat bom naredil en hypermiling samo rabim cel dan za tako početje in ob vseh odprtih projektih, ki jih imam in še družino je težko najti čas za vse pa še preživet je treba čez mesec in je potrebno kako zadevo tudi oddelat . Mogoče bo pa moj kanal tooook zrastu, da bom delu Bjorn teste lol.
DGJ, CRF, FSP, talker2, instrukcije, SimonZed, Nejccc, Hitch-Hiker, matija, magic, drejc12, robertto, elbic, evid, kavka, timo
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5232
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a darjan »

Hja no, samo časovno kaj je hitreje, vozit se 130kmh, pa potem filat v LJ pol ure, ali koliko časa? ali se vozit 95kmh za tovornjakom, brez vmesnega postanka?

Res je prvo manj naporno, ker imaš vmes pavzo, ali pa je za nekoga drugo manj naporno, ker nastavi radarski tempomat in je malo na "off".
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Mogoče je tole odgovor kaj je najhitreje... sigurno so analizirali razne možnosti predno so šli na vožnjo.
https://www.goingelectric.de/forum/hyun ... 27214.html
Robinhood
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

@Darjan - če voziš za šleperjem 80-90 km/h ali pa recimo 110-120 km/h je razlika 30 - 40 prevoženih kilometrov na uro... v 3h urah pomeni razliko 90 - 120 kilometrov in se pozna.
Pa če vzameva takole - greš 90 kmh in prevoziš 300 km v enem šusu se voziš cca 3 ure in 20 minut.
Če voziš 120 kmh prevoziš 300 km in se ustaviš 1x za 30 minut = cca 3 ure... tako da razlika je več kot očitna s tem da si enkrat spraznil mehur vmes in pokadil čik ali pa spil kavo in si na destinaciji že nafilan medtem ko onega, ko pride na destinacijo polnjenje še čaka po možnosti vsaj uro in pol ali več... Če pa delaš razdaljo samo od Lj do Mb takrat pa razlika teh 10ih minut niti ne igra vloge.

Sedaj pa računaj, da imaš otroke zadaj pa mi povej koliko časa zdržijo v šusu... kot sem omenil, Leaf je primeren za ljudi,ki si lahko vzamejo več časa za pot, kar pa ni nujno slabo seveda... vsak ima svoj stil vožnje in uživa po svoje.
Hitch-Hiker, Damijan
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a matija »

darjan napisal/-a:Hja no, samo časovno kaj je hitreje, vozit se 130kmh, pa potem filat v LJ pol ure, ali koliko časa? ali se vozit 95kmh za tovornjakom, brez vmesnega postanka?

Res je prvo manj naporno, ker imaš vmes pavzo, ali pa je za nekoga drugo manj naporno, ker nastavi radarski tempomat in je malo na "off".
Hej, omenjene hitrosti 95 ali 130 smo primerjali v jugoslaviji Ce povzamem en bolj primeren test za nase stoletje Björn je enkrat delal test:
A) voznja 130km/h + supercharging
B) voznja 160km/h + supercharging

Z opcijo B je bil hitrejsi za mislim da 7min, se pa vec ne spomnim kdaj je to bilo da bi navedel vir, niti ne kako dolga je bila relacija. Vendar to ne bo relevantno za vozila ki niso zmozna polnit @ ~100kW (bodisi zaradi vozila ali DC polnilnice).

Bi pa primer 95/130 lahko izracunali za Ioniq-a, ali kaj drugega, ker vemo kako hitro se polnijo in imamo krivulje za tapering. Medtem ko je pri Leaf2 napaka pri izracunu prevelika. Ne vemo z zagotovostjo kaj bo s polnjenjem po 130km/h. Bo to 40kW, 30kW, 20kW ... je pa vse to dalec od 100kW (ali vsaj Ioniq-ovih ~75kW), tako da verjetno 95km/h za tovornjakom.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

@matija - Leaf se je po hitrosti 130 kmh polnil z avg 23 kWh... S tem, da sva šla en izvoz prej, da se je lahko Leaf malo ohladil...
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

Potem so pa pri Nissanu res v temo brcnili. Dali so notri vecjo baterijo, ki jo lahko uporabljas za pecko, in omejili polnjenje.
Ioniq pa glede na to kar sem prebral do sedaj ima dve "veliki" napaki...
Ni aplikacije in baterija je za 10-15 kWh premajhna.
Pa to z aplikacijo bi lahko dost "enostavno" popravil, glede na to da je aplikacija na voljo v Korei in cez luzo.
Robinhood
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a FSP »

... kar se baterije tiče bi pa tut loh "ta nove" NCM 811

https://pushevs.com/2018/04/02/ncm-811- ... s-lg-chem/
CRF
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a magic »

Hitch-Hiker napisal/-a:Potem so pa pri Nissanu res v temo brcnili. Dali so notri vecjo baterijo, ki jo lahko uporabljas za pecko, in omejili polnjenje.
Ioniq pa glede na to kar sem prebral do sedaj ima dve "veliki" napaki...
Ni aplikacije in baterija je za 10-15 kWh premajhna.
Pa to z aplikacijo bi lahko dost "enostavno" popravil, glede na to da je aplikacija na voljo v Korei in cez luzo.
Aplikacija bi bila kar cool ja, da lahko vidiš ali je avto poln ali ne, vklopiš gretje/hlajenje na daljavo... Upam, da bodo to uredili čez čas tudi za EU, saj ni tako majhen trg. Baterija, ja lahko bi bila ene 10kwh večja, samo gre tudi s tako, sedaj piše cca 230-240km, odvisno kje se vozim, če je AC pa 130kmh pol jo kr papca, 110kmh je pa cool. Men bi bol prou kot večja baterija prišlo hitrejše polnjenje na AC, da bi se polnilo z 22kw, da se izkoristi polno moč večine polnilnic. Večja baterija spet pomeni daljše polnjenje in daljši postanki.
talker2, Robinhood, evid, matija, Hitch-Hiker, N75
Zaklenjeno
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”