Hyundai Ioniq - predstavitev
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Hyundai Ioniq
Skupaj z Ioniqom? Na spletni strani Društva piše naslednje: "Povabljeni so bili tudi drugi vozniki z drugačnimi vozili, pa se testa žal niso mogli udeležiti."
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hyundai Ioniq
Skoda, da ni sel se kak drug avto zravn.
Sam za 309 km bi moral z Ioniqom kar pazit. Verjetno.
Je kdo ze sel kako tako razdaljo?
Sam za 309 km bi moral z Ioniqom kar pazit. Verjetno.
Je kdo ze sel kako tako razdaljo?
Re: Hyundai Ioniq
Z IONIQ-om bi bilo to izvedljivo v "hypermiling" načinu. Hitrosti do nekje 60, max 70km/h. To so moja ugibanja.
Bi bilo pa zanimivo poizkusiti.
Bi bilo pa zanimivo poizkusiti.
Re: Hyundai Ioniq
Sam to ni "normalna" vožnja 60 - 70 km/h. Opažam, da se vse preveč potencira doseg, tudi sam gledam kako vozim, do 110 km/h včasih tudi več, PP so na vsakem vogalu tiste plačljive in tiste free, tako da se mi ne ljubi cijazit okoli. Peljem normalno, ko je treba grem pa polnit
DGJ napisal/-a:Z IONIQ-om bi bilo to izvedljivo v "hypermiling" načinu. Hitrosti do nekje 60, max 70km/h. To so moja ugibanja.
Bi bilo pa zanimivo poizkusiti.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hyundai Ioniq
To je res. Zelo potencirajo doseg.
Ampak je pa dobro vedet kaj je mogoce, ce bi sucajno bilo potrebno.
Ampak je pa dobro vedet kaj je mogoce, ce bi sucajno bilo potrebno.
Re: Hyundai Ioniq
Nisem rekel, da je to normalna vožnja... oziroma je tudi to normalna, če se voziš po mestu.
Vprašanje je bilo, če je razdalja 309km možno prevoziti z IONIQ-om.
https://www.youtube.com/watch?v=OW56pVtWPJo
Vsak pa vozi po svoje, normalno.
Vprašanje je bilo, če je razdalja 309km možno prevoziti z IONIQ-om.
https://www.youtube.com/watch?v=OW56pVtWPJo
Vsak pa vozi po svoje, normalno.
Re: Hyundai Ioniq
Poraba bi morala biti 9kWh ali manj, da bi se izšlo. Mogoče.
Brez da bi dejansko probal pa ne morem z gotovostjo trditi.
Brez da bi dejansko probal pa ne morem z gotovostjo trditi.
Re: Hyundai Ioniq
Ne fantje...ni bilo drugih EVjev. Tukaj je pač zeeeeeeeeeelo hecna zadeva - povabilo zadnjo minuto pa še prespat bi moral tam...
Moje razmišljanje je tako(in nisem edini), da je pot iz Lendave v Koper je zrežirana zadeva. Reklama za prodajo novega Leafa... pol flote SLO novinarjev je bilo zraven pa ni bilo drugih EVjev - a ni to čudno? Na en nepomemben test regeneracije brez problema dobimo 10 različnih EVjev medtem, ko pa na tak dogodek z novinarji nima nihče časa? vsakič me spravi v smeh ko se spomnim novinarjev izza schuko vtičnice...
Po testu porabe sem prepričan, da Ioniq poje novega Leafa tudi na hypermilingu - kdo ima čas za to? Po zimi pa Leaf nima za "burek" - imate tono youtube posnetkov na to temo... Morte vedet, da sem vozil iz MB do Lj nazaj in se cjazil tako kot leafarja za tovornjakom (s 34% baterije sem naredil 122 km) - s tako vožnjo bi naredil tako vsaj 360 km... vmes pa dočakaš penzijo... to ni vožnja fantje to je umiranje na obroke. Če si v penziji lahko tako pelješ... če imaš pa otroke zadaj in ženo, ki komaj čaka, da pride na morje pa ne voziš tako... Se pa kuha en event ki bo vsaj 700 - 800 km pa da jih vidimo kako hitro lahko pridejo lol verjetno ne bo nobenega Leafa razen kakega starega, ki nima problemov s polnjenjem.
Enkrat bom naredil en hypermiling samo rabim cel dan za tako početje in ob vseh odprtih projektih, ki jih imam in še družino je težko najti čas za vse pa še preživet je treba čez mesec in je potrebno kako zadevo tudi oddelat . Mogoče bo pa moj kanal tooook zrastu, da bom delu Bjorn teste lol.
Moje razmišljanje je tako(in nisem edini), da je pot iz Lendave v Koper je zrežirana zadeva. Reklama za prodajo novega Leafa... pol flote SLO novinarjev je bilo zraven pa ni bilo drugih EVjev - a ni to čudno? Na en nepomemben test regeneracije brez problema dobimo 10 različnih EVjev medtem, ko pa na tak dogodek z novinarji nima nihče časa? vsakič me spravi v smeh ko se spomnim novinarjev izza schuko vtičnice...
Po testu porabe sem prepričan, da Ioniq poje novega Leafa tudi na hypermilingu - kdo ima čas za to? Po zimi pa Leaf nima za "burek" - imate tono youtube posnetkov na to temo... Morte vedet, da sem vozil iz MB do Lj nazaj in se cjazil tako kot leafarja za tovornjakom (s 34% baterije sem naredil 122 km) - s tako vožnjo bi naredil tako vsaj 360 km... vmes pa dočakaš penzijo... to ni vožnja fantje to je umiranje na obroke. Če si v penziji lahko tako pelješ... če imaš pa otroke zadaj in ženo, ki komaj čaka, da pride na morje pa ne voziš tako... Se pa kuha en event ki bo vsaj 700 - 800 km pa da jih vidimo kako hitro lahko pridejo lol verjetno ne bo nobenega Leafa razen kakega starega, ki nima problemov s polnjenjem.
Enkrat bom naredil en hypermiling samo rabim cel dan za tako početje in ob vseh odprtih projektih, ki jih imam in še družino je težko najti čas za vse pa še preživet je treba čez mesec in je potrebno kako zadevo tudi oddelat . Mogoče bo pa moj kanal tooook zrastu, da bom delu Bjorn teste lol.
Re: Hyundai Ioniq
Hja no, samo časovno kaj je hitreje, vozit se 130kmh, pa potem filat v LJ pol ure, ali koliko časa? ali se vozit 95kmh za tovornjakom, brez vmesnega postanka?
Res je prvo manj naporno, ker imaš vmes pavzo, ali pa je za nekoga drugo manj naporno, ker nastavi radarski tempomat in je malo na "off".
Res je prvo manj naporno, ker imaš vmes pavzo, ali pa je za nekoga drugo manj naporno, ker nastavi radarski tempomat in je malo na "off".
Re: Hyundai Ioniq
Mogoče je tole odgovor kaj je najhitreje... sigurno so analizirali razne možnosti predno so šli na vožnjo.
https://www.goingelectric.de/forum/hyun ... 27214.html
https://www.goingelectric.de/forum/hyun ... 27214.html
Re: Hyundai Ioniq
@Darjan - če voziš za šleperjem 80-90 km/h ali pa recimo 110-120 km/h je razlika 30 - 40 prevoženih kilometrov na uro... v 3h urah pomeni razliko 90 - 120 kilometrov in se pozna.
Pa če vzameva takole - greš 90 kmh in prevoziš 300 km v enem šusu se voziš cca 3 ure in 20 minut.
Če voziš 120 kmh prevoziš 300 km in se ustaviš 1x za 30 minut = cca 3 ure... tako da razlika je več kot očitna s tem da si enkrat spraznil mehur vmes in pokadil čik ali pa spil kavo in si na destinaciji že nafilan medtem ko onega, ko pride na destinacijo polnjenje še čaka po možnosti vsaj uro in pol ali več... Če pa delaš razdaljo samo od Lj do Mb takrat pa razlika teh 10ih minut niti ne igra vloge.
Sedaj pa računaj, da imaš otroke zadaj pa mi povej koliko časa zdržijo v šusu... kot sem omenil, Leaf je primeren za ljudi,ki si lahko vzamejo več časa za pot, kar pa ni nujno slabo seveda... vsak ima svoj stil vožnje in uživa po svoje.
Pa če vzameva takole - greš 90 kmh in prevoziš 300 km v enem šusu se voziš cca 3 ure in 20 minut.
Če voziš 120 kmh prevoziš 300 km in se ustaviš 1x za 30 minut = cca 3 ure... tako da razlika je več kot očitna s tem da si enkrat spraznil mehur vmes in pokadil čik ali pa spil kavo in si na destinaciji že nafilan medtem ko onega, ko pride na destinacijo polnjenje še čaka po možnosti vsaj uro in pol ali več... Če pa delaš razdaljo samo od Lj do Mb takrat pa razlika teh 10ih minut niti ne igra vloge.
Sedaj pa računaj, da imaš otroke zadaj pa mi povej koliko časa zdržijo v šusu... kot sem omenil, Leaf je primeren za ljudi,ki si lahko vzamejo več časa za pot, kar pa ni nujno slabo seveda... vsak ima svoj stil vožnje in uživa po svoje.
Re: Hyundai Ioniq
Hej, omenjene hitrosti 95 ali 130 smo primerjali v jugoslaviji Ce povzamem en bolj primeren test za nase stoletje Björn je enkrat delal test:darjan napisal/-a:Hja no, samo časovno kaj je hitreje, vozit se 130kmh, pa potem filat v LJ pol ure, ali koliko časa? ali se vozit 95kmh za tovornjakom, brez vmesnega postanka?
Res je prvo manj naporno, ker imaš vmes pavzo, ali pa je za nekoga drugo manj naporno, ker nastavi radarski tempomat in je malo na "off".
A) voznja 130km/h + supercharging
B) voznja 160km/h + supercharging
Z opcijo B je bil hitrejsi za mislim da 7min, se pa vec ne spomnim kdaj je to bilo da bi navedel vir, niti ne kako dolga je bila relacija. Vendar to ne bo relevantno za vozila ki niso zmozna polnit @ ~100kW (bodisi zaradi vozila ali DC polnilnice).
Bi pa primer 95/130 lahko izracunali za Ioniq-a, ali kaj drugega, ker vemo kako hitro se polnijo in imamo krivulje za tapering. Medtem ko je pri Leaf2 napaka pri izracunu prevelika. Ne vemo z zagotovostjo kaj bo s polnjenjem po 130km/h. Bo to 40kW, 30kW, 20kW ... je pa vse to dalec od 100kW (ali vsaj Ioniq-ovih ~75kW), tako da verjetno 95km/h za tovornjakom.
Re: Hyundai Ioniq
@matija - Leaf se je po hitrosti 130 kmh polnil z avg 23 kWh... S tem, da sva šla en izvoz prej, da se je lahko Leaf malo ohladil...
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hyundai Ioniq
Potem so pa pri Nissanu res v temo brcnili. Dali so notri vecjo baterijo, ki jo lahko uporabljas za pecko, in omejili polnjenje.
Ioniq pa glede na to kar sem prebral do sedaj ima dve "veliki" napaki...
Ni aplikacije in baterija je za 10-15 kWh premajhna.
Pa to z aplikacijo bi lahko dost "enostavno" popravil, glede na to da je aplikacija na voljo v Korei in cez luzo.
Ioniq pa glede na to kar sem prebral do sedaj ima dve "veliki" napaki...
Ni aplikacije in baterija je za 10-15 kWh premajhna.
Pa to z aplikacijo bi lahko dost "enostavno" popravil, glede na to da je aplikacija na voljo v Korei in cez luzo.
Re: Hyundai Ioniq
... kar se baterije tiče bi pa tut loh "ta nove" NCM 811
https://pushevs.com/2018/04/02/ncm-811- ... s-lg-chem/
https://pushevs.com/2018/04/02/ncm-811- ... s-lg-chem/
Re: Hyundai Ioniq
Aplikacija bi bila kar cool ja, da lahko vidiš ali je avto poln ali ne, vklopiš gretje/hlajenje na daljavo... Upam, da bodo to uredili čez čas tudi za EU, saj ni tako majhen trg. Baterija, ja lahko bi bila ene 10kwh večja, samo gre tudi s tako, sedaj piše cca 230-240km, odvisno kje se vozim, če je AC pa 130kmh pol jo kr papca, 110kmh je pa cool. Men bi bol prou kot večja baterija prišlo hitrejše polnjenje na AC, da bi se polnilo z 22kw, da se izkoristi polno moč večine polnilnic. Večja baterija spet pomeni daljše polnjenje in daljši postanki.Hitch-Hiker napisal/-a:Potem so pa pri Nissanu res v temo brcnili. Dali so notri vecjo baterijo, ki jo lahko uporabljas za pecko, in omejili polnjenje.
Ioniq pa glede na to kar sem prebral do sedaj ima dve "veliki" napaki...
Ni aplikacije in baterija je za 10-15 kWh premajhna.
Pa to z aplikacijo bi lahko dost "enostavno" popravil, glede na to da je aplikacija na voljo v Korei in cez luzo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek