Hyundai Ioniq - predstavitev

Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1785
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1342
2355

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a matija » 26 Jan 2018, 13:17

CRF je napisal/-a:Tudi cena 100€/kWh je daleč od realnosti. Za celico se je morda že kdo približal, za cel battery pack so pa bližje 200€.

Bloomberg objavlja, da smo pri cenah packov ze na 168€ po trenutnem kurzu EURUSD.

vir: Lithium Battery Pack Prices To Fall From -209 Per kWh Now To -lt--100 By 2025
giotto, CRF, DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1028
1742

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 31 Jan 2018, 21:20

Bjornov Range test z IONIQ EV - Hyundai Ioniq 28 kWh winter range test - YouTube
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
517
287

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 01 Feb 2018, 06:09

To je to. Samo jaz pa nimam živcev da bi se 80 vozil. Razen, če mi gre za "nohte" :).
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1028
1742

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 01 Feb 2018, 06:43

Res je.
Je pa dobro vedeti kaj se da in potem prilagodiš način vožnje razmeram potrebno... Če gre za "nohte". :)
Dzun Tao
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 929
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
193
79

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 01 Feb 2018, 06:48

Za tiste, ki ne moremo gledat tega v službi, na kratko, koliko km je prevozil pri kolikšni hitrosti in kolikšni temperaturi notri/zunaj?
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1028
1742

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 01 Feb 2018, 08:08

Bjorn pravi, da je to ECO RUN torej ekonomična vožnja.
Razmere:
- temperatura -3
- vlažne ceste, delno snežene
- krožna vožnja oz. tja in nazaj (cca 100km + povratek po AC)
- hitrost 80 km/h (tempomat), to je tudi poprečna hitrost prevožene razdalje
- prevožena razdalja 201 km, preostalo po GOM še 7km
- poprečna poraba 12,1 kWh/100km
- notranje temperature ni omenil
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 929
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
193
79

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 01 Feb 2018, 08:17

Škoda da ni notranje temperature, v zimi je to še najbolj pomemben podatek. Čeprav, glede na to, da ima ioniq TČ, verjetno tudi kaj dosti ne vpliva.
Odlični rezultati.
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
517
287

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 01 Feb 2018, 09:12

Notranja temperatura je bila v tem primeru 19 stopinj.
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
517
287

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 01 Feb 2018, 09:13

DGJ je napisal/-a:Res je.
Je pa dobro vedeti kaj se da in potem prilagodiš način vožnje razmeram potrebno... Če gre za "nohte". :)


To pa lahko rečem, da že kar obvladam.
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
517
287

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 02 Feb 2018, 13:37

Pa še tale test. Mogoče pa kdaj prav pride:
Can you sleep in Hyundai Ioniq- - YouTube
DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3468
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1941
2201

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Feb 2018, 19:05

Na posnetku pokaže da ima Ioniq tipko HEAT, zraven pa sem videl še tipko A/C. Če sem prav videl. Kako potem to deluje? Glede na to da ima toplotno črpalko... Ne more hkrati hladit in gret? :)
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3468
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1941
2201

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Feb 2018, 19:10

Pa še Lane Keep Assist... Sicer v ne najboljših pogojih, amapk tudi takšni so včasih.



Sem presenečen da tudi pri Hundayu niso ponmislili na boljšo rešitev kot "full speed crash" v primeru da zaspiš.
Tesla se ustavi na voznem pasu, kar ni idealno, je pa veliko boljše kot ioniq, ki v primeru da zaspiš, neha krmilit volan, hkrati pa ohrani nastavljeno hitrost na tempomatu. Prav smešno/žalostna izvedba SW.
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
venuciae30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 87
Avto: Leaf Z.E. 40kWh
74
27

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a venuciae30 » 02 Feb 2018, 20:00

CRF je napisal/-a:Na posnetku pokaže da ima Ioniq tipko HEAT, zraven pa sem videl še tipko A/C. Če sem prav videl. Kako potem to deluje? Glede na to da ima toplotno črpalko... Ne more hkrati hladit in gret? :)


Ko sem ga testiral sem se tudi sam spraševal v čem je tu fora.
Opazil sem, da če je v AVTO, nastaviš temp in potem avtomatsko greje ali hladi. Lahko pa izklopiš A/C.

Ko pa vklopiš HEAT je ročni način gretja, ne glede na nastavljeno temp in vklopljen/izklopljen A/C.

Ioniq lastniki popravite, če se motim.
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
517
287

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 02 Feb 2018, 20:53

Nič kompliciranega. Daš na AUTO pa sam avto odloči ali bo vžgal klimo ali ne. Lahko pa pritiskaš po milji volji tipke, če hočeš. Potem pa pride do tega, da človk ne razume več v čem je fora :nod:
Malo za pomoč:
Hyundai Ioniq Elektro: Heizung- EV-Einstellungen - Ioniq Electric: heater- EV-settings - YouTube
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
517
287

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 02 Feb 2018, 20:56

CRF je napisal/-a:Pa še Lane Keep Assist... Sicer v ne najboljših pogojih, amapk tudi takšni so včasih.
Sem presenečen da tudi pri Hundayu niso ponmislili na boljšo rešitev kot "full speed crash" v primeru da zaspiš.
Tesla se ustavi na voznem pasu, kar ni idealno, je pa veliko boljše kot ioniq, ki v primeru da zaspiš, neha krmilit volan, hkrati pa ohrani nastavljeno hitrost na tempomatu. Prav smešno/žalostna izvedba SW.


Mal denarja mal muske. Enostavno, pač ne smeš spat za volanom.

A veš kater taksist mi gre najbolj na živce? Tist, ki med vožnjo zasmrči 8-) .
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1028
1742

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Feb 2018, 21:53

Ojoj... spanje za volanom avta je res vsakodnevna navada. :)
Ko bo avto opremljen za avtonomno vožnjo, kot so nekateri pilotski projekti za testiranje, potem spanje za volanom ne bo problem. Dokler se pa pogovarjamo o asistenčnih sistemih (asistenca = sodelovanje, pomoč) je pa to pomoč in ne samodejno. :)
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1028
1742

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Feb 2018, 21:58

Takole je glede ventilacije. Če imaš na AVTO pač pomeni avtomatika, elektronika sama uravnava gretje ali hlajenje.
Lahko pa izbiraš ročno, če ti je tako bolj prikladno oziroma bolj po osebnem okusu in sam pritiskaš gretje ali hlajenje.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3468
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Rdečem morju
1941
2201

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Feb 2018, 09:30

Spanje tukaj ni pomembno... Bistvo je, da bi bez stroškov lahko naredili boljšo implementacijo... pa je NE. Zakaj?
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple polnilne postaje
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1028
1742

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 03 Feb 2018, 10:24

Da je še možnost nadgradnje kasneje... tudi Bubka je samo po cm poviševal svetovni rekord in posledično dobro zaslužil. Marketing, marketing. :)
timo, CRF
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
517
287

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 03 Feb 2018, 14:50

Še dobro, da je Byorn dobil na več dnevni test Ioniqa. Naslednji video:
Hundai Ioniq charging on 120 kW fast charger - YouTube
DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na