Ioniq 5
Ioniq 5
Ni dolgo trajalo...
Evo, člana "nakaza" in "varpedone", ki sta dvomila v podatke o tem Hyundai-u:
https://www.carscoops.com/2020/02/hyund ... -platform/
Evo, člana "nakaza" in "varpedone", ki sta dvomila v podatke o tem Hyundai-u:
https://www.carscoops.com/2020/02/hyund ... -platform/
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Še ena novica v zvezi s tem avtomobilom.
Dve varianti naj bi bili na voljo kar se pogona tiče; osnovna varianta z enim elektro motorjem in druga z dvema el. motorjema. Ta druga opcija bo imela pogon na vsa 4 kolesa.
Dve varianti naj bi bili na voljo kar se pogona tiče; osnovna varianta z enim elektro motorjem in druga z dvema el. motorjema. Ta druga opcija bo imela pogon na vsa 4 kolesa.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Kam pa bodo vtaknili drugega, v prtljažnik?himi napisal/-a:Še ena novica v zvezi s tem avtomobilom.
Dve varianti naj bi bili na voljo kar se pogona tiče; osnovna varianta z enim elektro motorjem in druga z dvema el. motorjema. Ta druga opcija bo imela pogon na vsa 4 kolesa.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Predstavljam si da bo zelo podobno kot pri VW id 3... torej pri prvi osi je en el. motor in pri zadnji osi drugi.
Saj so vsi EV-ji na "skateboard" platformah narejeni po enakem principu.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Pravkar sem izvedel, da tudi Kia na isti osnovi kot Hyundai, pripravlja svoje električno vozilo.
Interna oznaka vozila v razvoju je Kia "CV" (Hyundaiev ima oznako "NE").
Na trg bo prišel nekaj mesecev kasneje kot Hyundai, in sicer proti koncu leta 2021.
Planirana proizvodnja za leto 2021 je takšna:
Hyundai NE: 77 tisoč
Kia CV: 33 tisoč
Avtomobila se bosta oblikovno razlikovala, pod "motornim" pokrovom pa bosta identična. Torej, podobno kot pri dvojcu Niro - Ioniq, s to razliko, da bo Hyundai imel obliko 5-vratnega hatchbacka (prvi spy shoti to potrjujejo), medtem, ko bo Kia oblikovana bolj v stilu " koncepta Imagine by Kia".
Interna oznaka vozila v razvoju je Kia "CV" (Hyundaiev ima oznako "NE").
Na trg bo prišel nekaj mesecev kasneje kot Hyundai, in sicer proti koncu leta 2021.
Planirana proizvodnja za leto 2021 je takšna:
Hyundai NE: 77 tisoč
Kia CV: 33 tisoč
Avtomobila se bosta oblikovno razlikovala, pod "motornim" pokrovom pa bosta identična. Torej, podobno kot pri dvojcu Niro - Ioniq, s to razliko, da bo Hyundai imel obliko 5-vratnega hatchbacka (prvi spy shoti to potrjujejo), medtem, ko bo Kia oblikovana bolj v stilu " koncepta Imagine by Kia".
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Verjetno si mislil Niro - Kona.himi napisal/-a: Avtomobila se bosta oblikovno razlikovala, pod "motornim" pokrovom pa bosta identična. Torej, podobno kot pri dvojcu Niro - Ioniq, ...
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Nisem... namreč, Kia Niro in Hyundai Ioniq sta narejena na isti osnovi, kljub temu, da izgledata popolnoma drugače.SimonZed napisal/-a:himi napisal/-a:
Verjetno si mislil Niro - Kona.
Hyundai Kona pa si deli osnovo z novo Kio Soul.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Kolikor vem imata eNiro in Kona praktično enak pogonski sklop (in baterijo, le proizvajalca drugega). Ioniqov pogonski sklop (starega in novega), pa ima precej manj skupnega z eNirom kot Kona. Morda si ti govoril o čem drugem, vendar se mi pri EV to zdi najpomembnejša karakteristika.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Niro in Ioniq sta bila čisto iz osnove razvita kot "eko" avtomobila, narejena na unikatni platformi, ki ima lahko tri različne pogone, zato so v prodaji že od vsega začetka tudi trije modeli in sicer hibrid, PHEV in EV.
Električna Kona in Soul EV pa sta narejena na klasični ICE platformi, ki pa je bila za potrebe EV-ja močno predelana.
Res je, da imata Niro in Kona enako veliko baterijo in motor, zato pa tudi veliko ljudi misli, da sta pravzaprav ta dva avtomobila v "sorodu". Kar pa ni res.
Ampak, to so že detajli, ki končnega kupca ne zanimajo. Kar je pomembno je to, da so vsi štirje omenjeni EV-ji vrhunsko narejeni in tehnično zelo napredni.
Električna Kona in Soul EV pa sta narejena na klasični ICE platformi, ki pa je bila za potrebe EV-ja močno predelana.
Res je, da imata Niro in Kona enako veliko baterijo in motor, zato pa tudi veliko ljudi misli, da sta pravzaprav ta dva avtomobila v "sorodu". Kar pa ni res.
Ampak, to so že detajli, ki končnega kupca ne zanimajo. Kar je pomembno je to, da so vsi štirje omenjeni EV-ji vrhunsko narejeni in tehnično zelo napredni.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Zanimivo, to pa nisem vedel do danes. Torej Niro bi utegnil biti boljši od Kone zaradi namenske EV platforme. Morda je tudi zato problem z dobavljivostjo Nira.himi napisal/-a:Niro in Ioniq sta bila čisto iz osnove razvita kot "eko" avtomobila, narejena na unikatni platformi, ki ima lahko tri različne pogone, zato so v prodaji že od vsega začetka tudi trije modeli in sicer hibrid, PHEV in EV.
Električna Kona in Soul EV pa sta narejena na klasični ICE platformi, ki pa je bila za potrebe EV-ja močno predelana.
Res je, da imata Niro in Kona enako veliko baterijo in motor, zato pa tudi veliko ljudi misli, da sta pravzaprav ta dva avtomobila v "sorodu". Kar pa ni res.
Ampak, to so že detajli, ki končnega kupca ne zanimajo. Kar je pomembno je to, da so vsi štirje omenjeni EV-ji vrhunsko narejeni in tehnično zelo napredni.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Kar se primerjave Nira in Kone tiče, ima Niro sicer malce manjši doseg kot Kona vendar pa je to predvsem na račun dodatnih centimetrov v dolžino in širino, ter večjega prtljažnega prostora. Sploh na zadnjih sedežih in v prtljažniku je lepo vidno, da gre pri Niru skoraj za razred večji avtomobil. To seveda terja nekaj kilometrov dosega.Zanimivo, to pa nisem vedel do danes. Torej Niro bi utegnil biti boljši od Kone zaradi namenske EV platforme. Morda je tudi zato problem z dobavljivostjo Nira.
Kar se pa tiče te Niro/Ioniq platforme pa to ni še tista najbolj optimalna platforma za EV-je.
To pa bo nova E-GMP platforma, ki je že razvita in se na njej sedaj testirata prva dva električna avtomobila. Kot sem omenil sta to Hyundai NE in Kia CV (kodni oznaki). Oba avtomobila prideta na trg prihodnje leto.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Pa pojdimo nazaj na temo Kona iz Češke...
Tukaj je tudi uradno obvestilo Hyundaia: https://www.hyundai.news/eu/model-news/ ... -republic/
prvo leto naj bi jih naredili 30 000 + pripeljali jih bodo tudi iz Koreje. Če sem prav razumel bo Hyundai letos prodal okrog 80 000 električnih vozil v Evropi (Kona + Ioniq).
Tukaj je tudi uradno obvestilo Hyundaia: https://www.hyundai.news/eu/model-news/ ... -republic/
prvo leto naj bi jih naredili 30 000 + pripeljali jih bodo tudi iz Koreje. Če sem prav razumel bo Hyundai letos prodal okrog 80 000 električnih vozil v Evropi (Kona + Ioniq).
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Hyundai je popravil plane, v EU letos pride precej vozil (80.000), na domaci trg izredno malo. Razlog: penali in kvote v EU. Pa je tudi kdaj korist od politicnih potez.
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Renderji, ki prikazujejo kako bi lahko izgledal Hyundai "45", ko bo šel v prodajo...
https://www.autospy.net/b/spyshot-8101
https://www.autospy.net/b/spyshot-8101
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Se pravi je tak izgled nujna posledica uporabe ravnih jeklenih plošč al le še en pretender?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai Kona EV iz Češke
Preden sodite... to je samo render nekega avtomagazina in ne končni produkt.
Uporabili so fotke koncepta in zamaskiranega prototipa, ki je bil zadnjič fotografiran, ter iz tega naredili približek tega kar bo na koncu prišlo v proizvodnjo.
Meni je zelo všečen, zelo "golfovski".
Uporabili so fotke koncepta in zamaskiranega prototipa, ki je bil zadnjič fotografiran, ter iz tega naredili približek tega kar bo na koncu prišlo v proizvodnjo.
Meni je zelo všečen, zelo "golfovski".
Re: Hyundai 45
Hyundai je danes potrdil, da gre v proizvodnjo tudi Prophecy koncept. Zamenjal naj bi Ioniq-a.
Re: Hyundai 45
Uau.
Če bo tudi pravi imel take zadnje blatnike kot koncept. Verjetno še večji kot od Porscheja. Zanimivo in atraktivno. Glede na obliko pa bo tole verjetno eden najmanjših zračnih uporov kadarkoli na kakšnem velikoserijskem avtu. Bo poraba še precej manjša kot pri ioniqu.
Če bo tudi pravi imel take zadnje blatnike kot koncept. Verjetno še večji kot od Porscheja. Zanimivo in atraktivno. Glede na obliko pa bo tole verjetno eden najmanjših zračnih uporov kadarkoli na kakšnem velikoserijskem avtu. Bo poraba še precej manjša kot pri ioniqu.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek