Garancija na baterijo

IONIQ, KONA
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 288
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
442
615

Re: Garancija na baterijo

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 10 Maj 2019, 01:36

crunchy je napisal/-a:
Robinhood je napisal/-a:Pri Kii zamenjajo batt na 70% preverjeno!

Preverjeno? Kako je to sploh možno? Še nisem slišal za Kio ali Hyundaja, ki bi imel manj kot 100% SOH. :giggle:


No sedaj si slišal za Kio prva generacija... Torq deluje in je lepo pokazal katera celica je degradirana in SOH je bil lepo zračunan.

Hyundai pa kot rečeno uporablja ZPM module, moj ima celo warp drive in ne potrebuje energije. :D
matija, CRF, DGJ
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2223
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1496
681

Re: Garancija na baterijo

OdgovorNapisal/-a pirpy » 10 Maj 2019, 08:53

Nekje sem zasledil, da lg toži sk inovations, ker so jim ukradli inženirje in tehnologijo, torej imamo vsi enake baterije. :)


Razen tesla in nissan.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1536
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1926
3705

Re: Garancija na baterijo

OdgovorNapisal/-a DGJ » 10 Maj 2019, 09:52

JonatanB je napisal/-a:Splosno pravilo pri vseh batarijah je, da ko pade pod 70% je neuporabna... in se jo menja.
Če je to kje napisano in kaj pomaga ne vem je pa to meni iz drugih področji znano :)


Ko bo na IONIQ-u padla baterija na cca 70% jo bom zamenjal (če bom avto še imel), to pa uporabil kot hranilnik za SE.
Tako dolgoročno razmišljam za svojo.

Zame bo še vedno uporabna. :)
Robinhood, instrukcije, timo, evid
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 333
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1066
465

Re: Garancija na baterijo

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 11 Maj 2019, 16:01

DGJ je napisal/-a:Ko bo na IONIQ-u padla baterija na cca 70% jo bom zamenjal (če bom avto še imel), to pa uporabil kot hranilnik za SE.


Pred časom sem nekje zasledil članek, da se je pojavil proizvajalec baterijskih sklopov za Nissan Leafa, ki v prvo generacijo avta spravi novo baterijo z večjo kapaciteto.
In ravno o tem sem razmišljal sam že pred časom. Ko bodo naše baterije na meji uporabnosti, bodo zagotovo takrat na voljo od današnjih boljše in cenejše rešitve :nod:

In takrat bomo baterijo ne le zamenjali, ampak "apgrejdali"... Enako, kot danes v vse stare avte lahko vgradiš nov pameten hifi sistem z GPS navigacijo, androidom, vsem možnim in dobiš npr. 20 letnega golfa IV, ki ima ta sistem lahko celo boljši od današnje osnovne nove verzije.

Če bo le ostalo še dobro delovalo.
To pa je čar razvoja... 8-)
kt57
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1093
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
884
1175

Re: Garancija na baterijo

OdgovorNapisal/-a Damijan » 11 Maj 2019, 17:12

CRF je napisal/-a:To se dogaja vsem avtom. Izračun SOHa je odvisen od zgodovine polnjenj in praznenj... Razen pri Hyundaiu! :)


Na našem 2016 Soul EV (30,5kWh bruto, 27kWh neto) imamo 104.800 km in SOH niha med 95 in 97% - torej se je dejansko izgubil slab kWh, kar se na GOMu (še) ne pozna.

Na zadnjem servisu na 90.000km so mi posodobili sw in je kar nekaj mesecev SOH ponovno kazal 110% (sem že mislil, da imam v Torque Pro napačne PIDe).

Izračun SOH je statističen - po mojih ugotovitvah se izračuna pri koncu polnjenja in balansiranju celic,
takrat BMS "ugotovi", katera je najbolj in katera najmanj degradirana celica (max in min deterioration = poslabšanje)
in sredina med njima je točno ta izračunani SOH.

Ugotovil sem tudi, da se pokaže bolj zdrav (vsaj BMS to ugotovi) po polnjenju iz nizkega (pod 25%) na 100%,
pri ciklih 50+ do 100% se slabša.

Pri novem akumulatorju je res SOH 110%.

Ko je akumulator napolnjen "do konca" in kaže SOC na 100%, v resnici 95% (po BMS),
enako je tudi spodaj - ostaja ca. 5% rezerve.

Vsekakor je aktivno zračno hlajenje in gretje akumulatorskih sklopov urejeno bolje, kot pri marsikaterem mlajšem EV.
Hlajenje se vklopi, ko temperatura naraste nad 30 st.C, glede na povišano temperaturo se tudi zvišuje hitrost ventilatorja, ki skozi akumulatorje črpa hlajen zrak izpod prednjih sedežev. Poleti prav zato običajno pri DC polnjenju pustim vklopljeno klimo...
hribovc0601, timo, instrukcije, SimonZed, matija, kt57, DGJ
Soul EV believer ;)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na