hvala za popravek, ja mislil sem sem MWh porabo, obdobje pa je letno. Do sedaj smo malo gledali da kakšna luč ni gorela v prazno, zdaj po moje ne bom več težil za vsako brlivko.crunchy napisal/-a:Če je bil pod Mw mišljen MW, potem si res velik porabnik. Ne verjamem, da sem kdaj v hiši v nekem trenutku "vlekel" več kot 10kW. Ali lahko malce razložiš kaj natanko si mislil? Predvidevam sicer, da si mislil MWh, vendar v tem primeru moraš povedati tudi obdobje (v enem mesecu, v enem letu, ...).wskiuj napisal/-a:... 6Mw porabi hiša sedaj, dodam še TČ cca 4Mw in ostane mi še 2 Mw, če pa slučajno prekoračim 1 Mw ni panike ker me bo stal 50 eur, važno da nič ne šenkam...
Ioniq plug-in
Re: Ioniq plug-in
Re: Ioniq plug-in
Pa še rabljeno Ampero lahko dobiš za nekaj več kot 10k. Avto je bulletproof, če je v OK stanju (kar eni ni, ki se prodaja). Kar pomeni če nabaviš takega ki še ima garancijo, si zmagal.
Re: Ioniq plug-in
Ampero bi kupil novo, če bi bila ampak je ni. Bo pa zadetek v polno priklučni hibrid kateri bo imel osnovni motor električni, pomožnega z 10 litrskim tankom pa bencinskega. To bo rešitev za vse tiste, ki smo na tesnem s časom. Seveda pa še vedno navijam za čiste EV ampak vsaj z 400 km dosega.
Re: Ioniq plug-in
Ja, ampak ioniq ima velik feler, da gretje ne dela brez vklopljenega ICE. Kar pomeni v praksi, da se lahko nekaj mesecev voziš samo na bencin. Pomeni da niti kaj dosti ne prišparaš.
Poglej še mogoče mitsubishi outlanderja PHEV, konec leta pride nov model, star ni bil ok, novi pa bi naj bil že izboljšan.
Poglej še mogoče mitsubishi outlanderja PHEV, konec leta pride nov model, star ni bil ok, novi pa bi naj bil že izboljšan.
Re: Ioniq plug-in
Kako? Ioniqu se pričnejo cene pod 30.000 eur, Priusu pa pri dobrih 37.000 eur? Res je, da je osnovni Ioniq "oskubljen" ampak tudi dobro naložen je pod 35.000 eur...wskiuj napisal/-a:razlika v ceni praktično ni, ko dobiš vrnjeno subvencijo, sta oba cca 30000 eur.uncle_sam napisal/-a:Sedaj sem pogledal in vidim, da je kar huda razlika v ceni med omenjenima..!
Re: Ioniq plug-in
BMW i3 REX je točno to. Je pa višji cenovni razred.wskiuj napisal/-a:Ampero bi kupil novo, če bi bila ampak je ni. Bo pa zadetek v polno priklučni hibrid kateri bo imel osnovni motor električni, pomožnega z 10 litrskim tankom pa bencinskega. To bo rešitev za vse tiste, ki smo na tesnem s časom. Seveda pa še vedno navijam za čiste EV ampak vsaj z 400 km dosega.
Re: Ioniq plug-in
To pa res, sem pozabil na njega. i3 je še boljši, ker lahko z 94Ah baterijo narediš preko 100km in to realnih, poleg tega pa je še rex, sicer samo 7l in podhranjem, ampak je to to....
jaz imam tudi oko na njem, škoda edino da so tako dragi rabljeni, novega pa se itak ne splača kupit.
jaz imam tudi oko na njem, škoda edino da so tako dragi rabljeni, novega pa se itak ne splača kupit.
Re: Ioniq plug-in
Da razčistimo:uncle_sam napisal/-a:Kako? Ioniqu se pričnejo cene pod 30.000 eur, Priusu pa pri dobrih 37.000 eur? Res je, da je osnovni Ioniq "oskubljen" ampak tudi dobro naložen je pod 35.000 eur...wskiuj napisal/-a:razlika v ceni praktično ni, ko dobiš vrnjeno subvencijo, sta oba cca 30000 eur.uncle_sam napisal/-a:Sedaj sem pogledal in vidim, da je kar huda razlika v ceni med omenjenima..!
Prius Plug-in dobiš za 30.000 EUR. Sol oprema, ki ima vse razen boljšega ozvočenja in usnjenih sedežev ima Toyotino akcijsko ceno 34.450 EUR - 4.500 subvencije in si na 30.000 EUR.
http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik ... 1530865860
Ioniq Plug-in s podobno opremo te ne bo prišel nič manj. Je cenejši v osnovi vendar boš moral vzeti zraven še vso dodatno opremo, da bosta primerljiva s Prius Plug-in.
https://www.hyundai.si/media/uploads/pu ... _02_15.pdf
Seveda se pri obeh lahko še malo izpogajaš v salonu...
Re: Ioniq plug-in
pa ga imam, HYUNDAI IONIQ priključni hibrid, včeraj prvo filanje na sonce.
Re: Ioniq plug-in
@wskiuj čestitke za nakup in veliko varnih ter kar največ električnih kilometrov želim.
Re: Ioniq plug-in
Odlično!! Naštudiraj avto in napiši kaj, kako se obnaša. Predvsem porabo (bencina) bo zanimivo primerjat s @talkerjevim priusom.
Re: Ioniq plug-in
Ko sem v Slo (doma) bom izkoriščal izključno elektriko, ker je moja dnevna poraba cca 50 - 60 km. Ko pa skočim na vikend (Biograd na moru),, uffff, takrat pa bodo zanimivi bencinski podatki. Sigurno vse javim.....CRF napisal/-a:Odlično!! Naštudiraj avto in napiši kaj, kako se obnaša. Predvsem porabo (bencina) bo zanimivo primerjat s @talkerjevim priusom.
Re: Ioniq plug-in
ja, sem ga prejšnji teden s plaže naročil in včeraj me je že čakal v salonu za prevzem. Mislim da potrebujejo cca 3 dni.uncle_sam napisal/-a:Super, cestitam.
Očitno je takoj dobavljiv?
Re: Ioniq plug-in
wskiuj napisal/-a:Pozdravljeni vsi ....
berem in berem tale forum par mesecev in me je vse skupaj tako navdušilo, da si res želim prestopa v EV. Ampak ne s polnim korakom, tako da se navdušujem nad plug-in vozili. Kar nekaj sem jih testiral, pregledal večino in najbolj me je navdušil Ioniq Inpression. Tukaj nisem našel nobene teme v vezi s tem vozilom, verjamem pa, da več glav več ve. Moja dnevna poraba popolnoma zadostuje teh 63 km, katere obljubljajo, jaz sem jih naredil celo 68 in baterija je imela še 18%, zame vrh glave za en dan. Prednost mi je tudi to, če bi nujno potreboval prevoz, baterija bi bila prazna, enostavno odbrziš na bencin.
Zdaj pa ste na vrsti vi, moji bodoči prijatelji, prijateljice ....
Zanima me vaše mnenje o omenjen vozilu, pomanjkljivosti, napake.... seveda tudi dobre zadeve. Na hiši pravkar zaključujem z postavitvijo SE 11Kw, tako da ne bom imel težav z "novim gorivom".
Za en teden skočim na morje ohladit vroče misli, ko pa se vrnem, upam da takoj zavijem v salon in odpeljem eno dvoživko ven...
Hvala na obsežnih komentarjih, novih pogruntavščinah kaj ima in kaj nima, koliko pije, pojma nimam kako velik ima tank, gretje dela ali ne, zima mu nagaja, poleti mu je vroče....
Re: Ioniq plug-in
@wskiuj
Veliko varnih predvsem električnih kilometrov in nizko porabo želim. In končno en mojemu primerljiv PHEV na forumu. Bo zanimivo videti razlike skozi čas...
Veliko varnih predvsem električnih kilometrov in nizko porabo želim. In končno en mojemu primerljiv PHEV na forumu. Bo zanimivo videti razlike skozi čas...
Re: Ioniq plug-in
cestitke in dobrodosel med PHEVi. Zanima me kako se kaj obnese na krajsi relaciji ~100km ter kaksni daljsi ~300km. Ce bos imel moznost kaj napisat bo zelo dobrodoslo, tako s pocasno voznjo ~100km/h kot hitrejso 160-170km/h.wskiuj napisal/-a:pa ga imam, HYUNDAI IONIQ priključni hibrid, včeraj prvo filanje na sonce.
Ter kar me najbolj matra, ce sedaj avto prizges, premaknes v full-electric nacin (ce to ima) in vklopis gretje na maximum. Ali prizge ICE motor ?
Pozimi pricakuj domet na elektriko ce bodo temperature okoli 0°C 55-70% trenutnega.wskiuj napisal/-a:Ko sem v Slo (doma) bom izkoriščal izključno elektriko, ker je moja dnevna poraba cca 50 - 60 km. Ko pa skočim na vikend (Biograd na moru),, uffff, takrat pa bodo zanimivi bencinski podatki. Sigurno vse javim.....
Re: Ioniq plug-in
Daljšo pot javim tam nekje avgusta, kuril bom ko bo vsaj pod 20 St ), sem pa danes naredil 66 km (opravki po Ljubljani start s 99% in povratek 14% brez uporabe ICE. Ja, vozilo ima tipko s katero ročno določiš EV ali HEV. Vozil sem po omejitvah, popolnoma enako kot z prejšnjim vozilom.matija napisal/-a:cestitke in dobrodosel med PHEVi. Zanima me kako se kaj obnese na krajsi relaciji ~100km ter kaksni daljsi ~300km. Ce bos imel moznost kaj napisat bo zelo dobrodoslo, tako s pocasno voznjo ~100km/h kot hitrejso 160-170km/h.wskiuj napisal/-a:pa ga imam, HYUNDAI IONIQ priključni hibrid, včeraj prvo filanje na sonce.
Ter kar me najbolj matra, ce sedaj avto prizges, premaknes v full-electric nacin (ce to ima) in vklopis gretje na maximum. Ali prizge ICE motor ?
Pozimi pricakuj domet na elektriko ce bodo temperature okoli 0°C 55-70% trenutnega.wskiuj napisal/-a:Ko sem v Slo (doma) bom izkoriščal izključno elektriko, ker je moja dnevna poraba cca 50 - 60 km. Ko pa skočim na vikend (Biograd na moru),, uffff, takrat pa bodo zanimivi bencinski podatki. Sigurno vse javim.....
Re: Ioniq plug-in
glede na to, da imam elektrike dovolj, lastna SE, bom pozimi ogreval tudi garažo in mislim da si s toplimi baterijami vsaj malo obdržim doseg.matija napisal/-a:cestitke in dobrodosel med PHEVi. Zanima me kako se kaj obnese na krajsi relaciji ~100km ter kaksni daljsi ~300km. Ce bos imel moznost kaj napisat bo zelo dobrodoslo, tako s pocasno voznjo ~100km/h kot hitrejso 160-170km/h.wskiuj napisal/-a:pa ga imam, HYUNDAI IONIQ priključni hibrid, včeraj prvo filanje na sonce.
Ter kar me najbolj matra, ce sedaj avto prizges, premaknes v full-electric nacin (ce to ima) in vklopis gretje na maximum. Ali prizge ICE motor ?
Pozimi pricakuj domet na elektriko ce bodo temperature okoli 0°C 55-70% trenutnega.wskiuj napisal/-a:Ko sem v Slo (doma) bom izkoriščal izključno elektriko, ker je moja dnevna poraba cca 50 - 60 km. Ko pa skočim na vikend (Biograd na moru),, uffff, takrat pa bodo zanimivi bencinski podatki. Sigurno vse javim.....
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek