Ioniq kot edini avto?

Odgovori
duledoz
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 41
Kraj: Kriška vas
30
10

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a duledoz »

Sam sem s prijatelji stestiral Ioniqa pri -2 do +2 ravno v teh dolenjskih krajih in smo z zmerno eko vožnjo res naklepali 200 km (kot Nyland). Ioniq več kot več pokrije potrebe manjše družine 2 odraslih in dojenčka, tudi z 2 otrokoma mora špilat zadeva.
(itak ko kopuješ voziček in avtosedeže je obvezno testiranje v vozilu, tudi za veliko večje vagone)

Sploh, če se oba vozita skupaj v isto službo, kjer imaš še štekar na voljo je čista zmaga. Za dopust pa nam je Avto Kavšek (Ivančna Gorica) dal ponudbo za 14 dni letno rent-a-car po eni res osnovni ceni. Tudi drugače priporočam, da se oglasiš pri njih, ker so zagrabili elektrifikacijo in so postavili pred salonom polnilno postajo, ki je na voljo vsem EV.
DGJ, Matej, timo
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a matija »

mitjap napisal/-a:Na kratko. Tudi C-Zero (z nekje 80km domenta na avtocesti in izjemno majhnim pritljažnikom) je za nas dovolj kot edini avto in ga imamo za pot do službe, po opravkih, izleti in dopusti. Na dopust v Istro smo se pa odpravljal z dojenčkom, 2x pes in kolesa na strehi.

Pri nas smo kupili EV ravno pred rojstvom otroka in sem že vnaprej tudi kupil voziček ki se zloži na zelo majhno in paše v naš mali avto. Na koncu sva vzela Peg Perego Book Pup Up.
Imas kaksno sliko C-Zera s kolesi na strehi ?
Koliko pa je pobral se dodaten zracni upor ?
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a magic »

duledoz, hvala za odgovor. Glede na vaše izkušnje in priporočila sem že skoraj 100% prepričan, da gremo na elektriko. Sicer v službi verjetno ne bom ravno veliko polnil, ker 10 km baterije ne sprazni ravno veliko. Je pa res, da moram večkrat kam skočiti iz firme in potem lahko dopolnim na 100%, ker greva včasih po službi še privat kam dlje. Glede vozičkov je danes res velika izbira, nekateri se zložijo zelo na majhno, kot mi je svetoval enega že mitjap in mi je všeč. Tudi starši imajo novega 2008 in s kufrom na strehi mora zadostovati za teden dopusta. Je pa res, da je to skrajna možnost, ker raje vidim, da uporabljam svojega in starša svojega. Mislim, da bom kar raskiral pa dal kufer gor, če bo potreba in če se bom odločil za ioniq-a.

Sem danes izvedel od Hyundai Slovenija, da novi z večjo baterijo pride 2019, tako, da ga ne bom čakal.

Edino kar me še ZELO muči je ali se odločim za ionq ali bolje za NISSAN LEAF 2, cena je tam tam, prtljažnik naj bi bil večji pri LEAF-u, tudi baterija. Kakšno mnenje?
duledoz
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 41
Kraj: Kriška vas
30
10

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a duledoz »

Težko vedeti, ker še noben se ni peljal z novim Leafom. Po eni strani je veliko izboljšanje, a po drugi je karoserija in vsa zasnova ista kot 2010, ko so ga naredili. Glavna razlika je pa vsekakor velikost baterije, pa par bonbončkov. Osebno mi je top V2G, ker pri nas ob vseh teh vremenskih pojavih izklaplja elektriko kot za stavo.

Koliko pa je točno razlike v ceni za Slovenca med Leaf 2 in Ioniqom?
V primerjavi dozdajšnji Leaf - najnovejši, s katerim sem se peljal je bil letnik 2016 - in Ioniq, mi Hyundai gladko zmaga.
Pač osebni vtis in sam ne morem kupit avta, če ga ne sprobam (tako da Tesla 3 odpade ;-) Če se ne mudi, počakaš, da zapeljejo prvi novi leafi v Slovenijo in se dogovoriš za ogled?
venuciae30
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 450
Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
445
633

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a venuciae30 »

Kdaj lahko dobiš Ioniq-a?

Oktobra 2017 je bila čakalna doba za srebrnega eno leto
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a magic »

venuciae30 napisal/-a:Kdaj lahko dobiš Ioniq-a?

Oktobra 2017 je bila čakalna doba za srebrnega eno leto
Ioniqa bi se dalo dobiti konec marca, aprila, cca. 1.5 meseca.

Tudi jaz še nisem kupoval mačka v žaklju, zato me to najbolj grize, ker avto kupt iz kataloga Še omare ali kavča ne kupim po slikah, to je pa 30k €. Pa še nihče ga ni videl, da bi lahko dejansko povedal.

Rad bi čim prej menjal, ker sedaj trenutno delam res veliko km, stari ima že sedaj dosti km, čez pol leta ali pa še več kot se zna zavleči bo pa že juhuhu, in ga bo spet težko prodat al pa čisto pod ceno.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a robertto »

Vzemi KIA Soul EV, jih baje dobijo v kratkem 10 komadov in verjetno niso vsi prodani. Tako bos na hitro prsel do novega EVja.
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: vitanje
Avto: EV
140
937

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a evid »

magic napisal/-a:duledoz, hvala za odgovor. Glede na vaše izkušnje in priporočila sem že skoraj 100% prepričan, da gremo na elektriko. Sicer v službi verjetno ne bom ravno veliko polnil, ker 10 km baterije ne sprazni ravno veliko. Je pa res, da moram večkrat kam skočiti iz firme in potem lahko dopolnim na 100%, ker greva včasih po službi še privat kam dlje. Glede vozičkov je danes res velika izbira, nekateri se zložijo zelo na majhno, kot mi je svetoval enega že mitjap in mi je všeč. Tudi starši imajo novega 2008 in s kufrom na strehi mora zadostovati za teden dopusta. Je pa res, da je to skrajna možnost, ker raje vidim, da uporabljam svojega in starša svojega. Mislim, da bom kar raskiral pa dal kufer gor, če bo potreba in če se bom odločil za ioniq-a.

Sem danes izvedel od Hyundai Slovenija, da novi z večjo baterijo pride 2019, tako, da ga ne bom čakal.

Edino kar me še ZELO muči je ali se odločim za ionq ali bolje za NISSAN LEAF 2, cena je tam tam, prtljažnik naj bi bil večji pri LEAF-u, tudi baterija. Kakšno mnenje?
Konec tega meseca (februar 2018, +/- 14 dni) bo v Slo prispela prva posiljka Leaf-ov. Spremljaj forum in bos izvedel kdaj tocno. Tako si bos lahko avto ogledal in ga preizkusil za lazjo odlocitev. Glede na cenovna razmerja ionic vs leaf sem mnenja, da ionic ponuja manj.
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a magic »

evid od kje ta podatek. Na Nissanu še nič ne vejo, kar vejo je, da naj bi se začel tržiti enkrat spomladi, pa še to ne vejo ali bo takrat že kakšen naprodaj ali bojo takrat začeli zbirati naročila.

Je pa če veljajo cene od tukaj: http://www.mojev.si/nov-nissan-leaf-2-40kwh.html, leaf malenkost cenejši, same opreme + baterija ima več. Je pa g. David rekel, če bi ga sedaj naročil bi bil avto v maju za registrirat. Samo avto naročiti po slikah, nisem ziher. Bi moral kar nekaj sigurnih + argumentov slišat. Če je to res, potem sigurno počakam in vidim kakšen je.

Robertto, Kia Soul je premajhna zame, z ženo sva se odločila za družino, tako, da bo verjetno v prihodnosti kakšen novorojenček in potem bova potrebovala čim večji prtljažni prostor.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nekaj plusov in minusov iz glave

LEAF:
+ večja baterija
+ propilot
- thermal management
+ mislim da večji prtljažnik

IONIQ
+ učinkovitost
+ el. sedeži
+100kW CCS

Cen za oba polno opremljena pa ne poznam.
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a magic »

Cena za oba polno opremljena je tam tam. Ioniq s strešnim oknom in impression opremo je malenkost nad 30k, leaf z največjo opremo, mislim, da je tekna na mojev.si 29900. To je oboje z upoštevano subvencijo. Prtljažni prostor do roloja mislim da je večji po litrih pri leafu, čeprav je po slikah precej nepraktičen, s podrtimi sedeži pa občutno zmaga ioniq.
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: vitanje
Avto: EV
140
937

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a evid »

CRF napisal/-a:Nekaj plusov in minusov iz glave

LEAF:
+ večja baterija
+ propilot
- thermal management
+ mislim da večji prtljažnik

IONIQ
+ učinkovitost
+ el. sedeži
+100kW CCS

Cen za oba polno opremljena pa ne poznam.
Tale 100kW pri ionicu je bolj mrtva crka na papirju... Bjorn je zadnjic poskusal filat na 100 kW pa mu ni uspelo, kljub ponovitvam. Kvecjemu cca. 70kW nekaj minut, dokler se pomnenje ni upocasnilo. Kaksne izkusnje imate pa lastniki ionika?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a CRF »

evid napisal/-a: Tale 100kW pri ionicu je bolj mrtva crka na papirju... Bjorn je zadnjic poskusal filat na 100 kW pa mu ni uspelo, kljub ponovitvam. Kvecjemu cca. 70kW nekaj minut, dokler se pomnenje ni upocasnilo. Kaksne izkusnje imate pa lastniki ionika?
Baje da zato ker polnilnica ne omogoča večjih tokov pri nižjih napetostih.... Hyundai vztraja da gre do 100kW če le polnilnica sodeluje.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a crunchy »

CRF napisal/-a:Nekaj plusov in minusov iz glave

LEAF:
+ večja baterija
+ propilot
- thermal management
+ mislim da večji prtljažnik

Cen za oba polno opremljena pa ne poznam.
Pri Leaf-u in večji bateriji je potrebno omeniti kaj to pomeni, torej: večji doseg (verjetno dodatno okrog 40-50km).
Poleg tega pa boljši e-pedal (vsaj po Bjornovem testu sodeč) in možnost napajanja hiše prek Chademo priključka (za to je potrebno imeti sistem, ki ga ponujajo npr. v Britaniji - torej je to morda samo teoretično boljša lastnost). Prtljažnik brez BOSE zvočnika (2.ZERO) se mi, vsaj po slikah, zdi še kar praktičen in velik.
Morda je boljša tudi zvočna izolacija (vsaj Bjorn jo zelo pohvali). Mislim, da je tudi moč motorja večja.

Ko sem se odločal o nakupu sem se odločil za Leaf-a, ker je bil takrat (model 2.zero) kar občutno cenejši od Ioniqa (mislim, da okrog 2000 EUR, ko sem pri Ioniqu izbral čim več dodatkov, ki so bili serijsko na voljo v Leafu), vsaj po prospektih pa je Leaf še vedno ponujal nekaj več. Še nekaj je pri meni imelo jeziček na tehtnici - Leafu sem bolj zaupal zaradi tega, ker je bil do sedaj najbolj prodajan EV na svetu (posledično boljše izkušnje ter lažje dobavljivi rezervni deli). Nenazadnje pa so, vsaj pri ICE vozilih, Japonci zanesljivejši od Korejcev.

Pri Ioniqu pa mi je zelo všeč to, da so dali poudarek na učinkovitosti vozila (well done, Hyundai!!).
evid, DGJ
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: vitanje
Avto: EV
140
937

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a evid »

CRF napisal/-a:
evid napisal/-a: Tale 100kW pri ionicu je bolj mrtva crka na papirju... Bjorn je zadnjic poskusal filat na 100 kW pa mu ni uspelo, kljub ponovitvam. Kvecjemu cca. 70kW nekaj minut, dokler se pomnenje ni upocasnilo. Kaksne izkusnje imate pa lastniki ionika?
Baje da zato ker polnilnica ne omogoča večjih tokov pri nižjih napetostih.... Hyundai vztraja da gre do 100kW če le polnilnica sodeluje.
Crf; Bjorn pravi, da PREDVIDEVA, da so krive polnilnice. Zagotovo pa tega ne ve. Ker ima velike simpatije (da ne bo pomote, upravicene) do ionica mu bo se dal eno moznost in bo ponovno poskusil na drugih polnilnicah. Skratka, khmmmm
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a matija »

CRF napisal/-a: LEAF:
+ večja baterija

IONIQ
+ učinkovitost
Tole se mi zdi vredno pokomentirat Vecja baterija pri Leafu in boljsa ucinkovitost pri Ioniqu se iz stalisca dometa iznicita. Vseeno je vecja ucinkovitost Ioniqa bolj s prid slednjemu, ker se sigurno polni ˇ~2x hitreje kot leaf.

Zakaj ~2x ?

- avta naredita priblizno enako km tako pozimi, kot poleti zaradi razlik v efektivnosti (+ enemu) in bateriji (+ drugemu)
- ce se Leaf2 zmore polnit kot ostali EVji, to je nekje 45kW in porabi nekje 16kWh/100km smo na 280km/h @ CHAdeMO
- ce se Ioniq zmore polnit 70kW pri porabi 12kWh/100km smo nekje na 580km/h @ CCS

Vrednosti porabe sem vzel hipoteticne, nisem sel brskat podatkov. Vem da je Ioniq precej efektiven, Leaf2 pa je nekje na nivoju Leafa1. V grobem se bistvo vidi, detajli so lahko malo drugacni.

Izrednega pomena je efektivnost v odvisnosti od hitrosti polnjenja.

Kar pomeni da bo uporabnik Ioniqa bistveno hitreje potoval na daljse relacije, npr 700km kar bo zahtevalo nekaj polnjenj. Tudi ce naleti na polnilnico ki bo "le" 50kW, bo polnjenje se vedno hitrejse, le namesto za ~100% recimo za ~33%.

Leaf ima efektivne/uporabne kapacitete je nekje 36kWh oz 30% vec kot pri Ioniqu, poraba pa je nekje 30% visja (priblizno). Ne me drzat za besedo, lahko je 23.7%

Ko gledam iz te perspektive, Leaf2 niti ni tak boom kot ga vidi svet. In to ~1 leto kasneje kot Ioniq.
DGJ, CRF, Damijan
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a giotto »

Podatki, ki jih navajaš so malo preuranjeni. Bjorn je za 12kwh šparal do onemoglosti. Če bi isto vozil z Leafom verjamem da bi bili lahko rezultati primerljivi. Kakorkoli, malo bo treba še počakati in izvesti kakšen primerljiv test. Ko dobim svojega (Leafa) sem takoj za izdedbo primerjalnega testa - se skupaj z nekom z Ionicom zapeljeva eno 100-200km turo...
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a DGJ »

@giotto sem takoj za.
giotto, evid
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a giotto »

Bravo!
Če bo sreča se mogoče lahko dobiva že v aprilu. Se javim
DGJ
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Ioniq kot edini avto?

Odgovor Napisal/-a Matej »

Lahko grem za vama, da bo za ziher .
DGJ, evid, giotto
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”