Hyundai Ioniq

IONIQ
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
256
448

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Dec 2017, 10:03

Uporabne, torej neto.
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 04 Dec 2017, 10:08

talker2 je napisal/-a:Nihče ne oporeka energetski učinkovitosti Ioniq BEV. Vendar, če že primerjate potem primerjajte jabolka z jabolki in ne jabolka s hruškami. Torej Prius PHEV z Ioniq PHEV in ne z Ioniq BEV:
Slika


Samo na račun teže je ioniq BEV toliko bolj učinkovit, ali?
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
256
448

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Dec 2017, 10:23

Nisem strokovnjak na tem področju vendar po mojem občutku je BEV toliko bolj učinkovit, ker je električni motor veliko bolj učinkovit od ICE motorja.
Lahko, da se motim.
Uporabniški avatar
context
Prispevkov: 10
Kraj: Maribor
3
2

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a context » 04 Dec 2017, 10:24

darjan je napisal/-a:Samo na račun teže je ioniq BEV toliko bolj učinkovit, ali?


Teža + dejstvo da ne rabi hlajenja motorja in ima sprednjo masko zaprto Š(manj zračnega upora), ni izpuha in je podvozje bolj ravno (aerodinamično) pa verjetno še kaj
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 04 Dec 2017, 10:26

Če je to res, potem pa moram naslednjič bolj resno razmisliti o nakupu BEV, ker razlika je kar očitna...si nisem mislil da je taka, oz da sploh je.
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
256
448

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Dec 2017, 10:40

Mislim, da vas je večino tistih, ki ste se odločili za hibride "strah", če se smem tako izraziti, pa mi prosim oprostite, pri daljših vožnjah in želite biti bolj brez skrbi. Realno pa vas skrbi za občasna (samo nekajkrat letno!) daljša potovanja vse ostale dneve se pa vozite samo v EV načinu. :)

Jaz lahko iz lastnih izkušenj po dobrih 18k EV kilometrov povem, da tega ni. Dnevno delam tudi do 500km, vse B.P. :)
MIRANRR, timo, Luka
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 04 Dec 2017, 10:45

Ne, jaz sem se odločil za PHEV zato, ker sem odštel samo 12.000 za Volta in imam posledično obrok nižji, kot so celotni potni stroški :)

Če bi pa dal 25k za nov avto, pa se računica ne bi izšla. Kaj šele več, 40k ali podobno, kot stanejo eni :)
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
256
448

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Dec 2017, 10:54

Ja, tudi to je lahko razlog. :)

Po drugi strani, gledano z vidika EV navdušenca (mene) :) so pa EV-ji, rabljeni kot tvoj Volt, od 8.200 EUR dalje - Peugeot iOn :: Avtonet ::

Za 13k EUR pa tudi LEAF - Nissan Leaf :: Avtonet ::

Pa bi bil strošek vožnje še manjši. 8-)
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 100
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
162
148

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a talker2 » 04 Dec 2017, 11:00

Da se ne bom spet ponavljal. Moji razlogi za nakup PHEV so bili že opisani v drugi temi:
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=21&t=38&start=40#p9353

Za enako udobje kot PHEV kar zadeva ad-hoc potovanja več 100 km v tujino je trenutno primerna le Tesla s svojo mrežo superchargerjev. Seveda je avto absolutno predrag. Vse ostalo potrebuje načrtovanje, iskanje polnilnic z več aplikacijami - odvisno v katero državo greš. Avstrija, Nemčija in Švica so OK, Hrvaška, Madžarska in Italija so pa tema. Za izlete, ko nisi obremenjen s časom je sicer OK, za hitra službena potovanja pa žal (še) ne.
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
256
448

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Dec 2017, 11:06

Kot sem že večkrat omenil - ljudje smo različni in prav je tako. :)

Nikogar v nič ne prepričujem, ker to ni moj namen.
Bom pa v vsakem trenutku podarjal prednosti EV, ker sem pač navdušen uporabnik. 8-)
evid, Matej, timo
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 04 Dec 2017, 11:07

Ne moreš primerjati iona in volta, pa tudi LEAFa ne...

Pač v okviru budgeta je bil Volt best buy, pa še dolgo bo, edino če se ioniq čez 3 leta izkaže za reliable avto, predvsem da bo baterija "kot nova", potem bo za razmislit o nakupu rabljenega.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 522
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
555
382

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a robert » 04 Dec 2017, 11:46

Pomoje ni vse v aerodinamiki. Saj je avtov s podobnim koefientom več.
Pomoje je razlog v višji napetosti baterije.
In v noregen načinu vožnje.
To ima edino, če se ne motim eGolf, vendar ta ima nižjo napetost baterije, pa bolj slabo TČ, če jo dokupiš.
Tudi nov Soul ima "samo" 11% več baterije, pa naredi več kakor 25% na dometu, ob enaki aerodinamiki. Ima pa za 15V več napetosti v bateriji. Nima pa no-regen funkcije.
Ja vrednosti baterije so pri Hyundai in Kia neto..
matija
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 04 Dec 2017, 11:50

Hm, samo kaj ima noregen pre tem, da pri 110kmh na ravni AC "kuri" avto med 9 in 14kw?

Zato sem izrecno vprašal o porabo pri konstantni vožnji, na ravni cesti, seveda brez klime...

Mestna vožnja lahko marsikaj naredi razliko, ampak to me ne zanima :)
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 200
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
88
32

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a N75 » 04 Dec 2017, 11:50

DGJ je napisal/-a:Mislim, da vas je večino tistih, ki ste se odločili za hibride "strah", če se smem tako izraziti, pa mi prosim oprostite, pri daljših vožnjah in želite biti bolj brez skrbi. Realno pa vas skrbi za občasna (samo nekajkrat letno!) daljša potovanja vse ostale dneve se pa vozite samo v EV načinu. :)

Jaz lahko iz lastnih izkušenj po dobrih 18k EV kilometrov povem, da tega ni. Dnevno delam tudi do 500km, vse B.P. :)

Jaz sem obdržal starega bencinarja, strošek 300EUR letno, s tem da imaš rezervni avto.
Hibrid ima premalo dosega.
Drejchi
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 522
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
555
382

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a robert » 04 Dec 2017, 11:57

darjan je napisal/-a:Hm, samo kaj ima noregen pre tem, da pri 110kmh na ravni AC "kuri" avto med 9 in 14kw?

Zato sem izrecno vprašal o porabo pri konstantni vožnji, na ravni cesti, seveda brez klime...

Mestna vožnja lahko marsikaj naredi razliko, ampak to me ne zanima :)


Se pozna.
Če jaz vozim mojega tako, da preklapljm v no-regen (to zgleda tako, da ročico pretaknem v "N"), se domet kar poveča.
Na avtocesti se z nogo stalno dodaja in odvzema "kako se že reče GAS", če je neka regeneracija začne avto bremzat (tudi če malo, bremza) to pa vzame več energije, kot jo lahko regenerira.
Vendar je problem tako vozit, ker treba biti zbran in če je še nekdo s tabo v avtu se ne da tako vozit.

Verjetno tako deluje tudi tempomat. No tukaj pa nisem 100%!

Verjeto ni samo to. Dam pa temu velik +
To mi je bilo zelo všeč tudi pri eGolfu.
CRF
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 04 Dec 2017, 12:01

Hm, razumem zdaj jaz to prav? Ker nekaj je no-gen, pomeni da ni regeneracije, nekaj pa je jadranje, kar pomeni pospešit na recimo 130, dat v N, da pade do 100, pospešit do 130 in ponavljat. Ni to dvoje enaki, ali?

Ampak pri stalni hitrosti, tempomat na 115 ne more prihajat do ničesar od zgoraj omenjenega?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2102
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
714
1036

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Dec 2017, 12:10

No-Regen = jadranje.

Pri konstantni hitrosti to ni pomembno, ja.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1019
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
581
1010

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Dec 2017, 12:16

Neto naj bi bilo. Sem poslusal Bjorna, iztisnil ven 27.x, kjer se ne prikaze heat lossa.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
495
671

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Damijan » 04 Dec 2017, 12:59

Trenutni Ioniq ima netto 28 in bruto 30,5kWh.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na