mkonci napisal/-a:
Strosek naj bi se povrnil v ca 9 letih
Za mene je ogromna dodana vrednost elektrarna ET. Pomeni, da lahko peremo perilo/posodo/filam EV/ipd, kadar želimo in se ne fokusiramo samo na vikende in ne lovimo NT/VT razmerje.
Torej enostavno furaš ET in porabljaš štrom kdaj ti je, ne glede na čas, to verjetno marsikdo pozabi.
ET je fajn. Iz vseh razlogov kot je @darjan napisal. Vem, sem bil dolga leta na ET. Ampak cenovno se pa ne izide, sploh ne z EV, ki se itak "hoče" polnit ponoči. Nisem vedel, da če hočeš imeti sončne celice moraš biti ET.
CRF napisal/-a:ET je fajn. Iz vseh razlogov kot je @darjan napisal. Vem, sem bil dolga leta na ET. Ampak cenovno se pa ne izide, sploh ne z EV, ki se itak "hoče" polnit ponoči. Nisem vedel, da če hočeš imeti sončne celice moraš biti ET.
Pri tem druge možnosti ni, sicer za sonce se ve, da proizvaja samo podnevi. Kako pa bi naj obračunali razmerje prenosa energije iz dneva v noč. Verjetno s kakšnimi kompliciranimi meritvami mogoče. Sigurno bi bil to računski zalogaj.
Sam polnim avto tudi čez dan, tako da resnično gre ta energija sonca za prevoz. Seveda kadar je avto čez dan doma. Pozimi pa sem tako elektro odvisnik od omrežja.
CRF napisal/-a:ET je fajn. Iz vseh razlogov kot je @darjan napisal. Vem, sem bil dolga leta na ET. Ampak cenovno se pa ne izide, sploh ne z EV, ki se itak "hoče" polnit ponoči. Nisem vedel, da če hočeš imeti sončne celice moraš biti ET.
Pravzaprav ni potrebno imeti ET niti net metering
Rabiš samo Powerwall
In sploh ne rabiš papirjev , uporabljaš izključno nočno tarifo
Vendar se ekonomsko še ne izplača, dokler imamo net metering 1:1
mkonci napisal/-a:
Strosek naj bi se povrnil v ca 9 letih
Za mene je ogromna dodana vrednost elektrarna ET. Pomeni, da lahko peremo perilo/posodo/filam EV/ipd, kadar želimo in se ne fokusiramo samo na vikende in ne lovimo NT/VT razmerje.
Torej enostavno furaš ET in porabljaš štrom kdaj ti je, ne glede na čas, to verjetno marsikdo pozabi.
Imam dvotarifni sedaj ko imam nov števec.
Ali eni res vklopite pralni ali pomivalni stroj ponoči zaradi cenejše elektrike ?
Samo EV polnim ponoči zaradi cene in pa takrat ni druge porabe.
Res, vse kar lahko, laufa ponoči. Vsi aparati imajo vgrajen zakasnjeni vklop tako da to ni noben problem. Bojler, pralni, sušilni, pomivalni... avto Imamo razmerje 1:5 VT/MT
Rabiš samo Powerwall ravno poceni ni a ne ? Če bi filal 30 kw baterijo + še kaj drugega, predpostavljajmo da bi potreboval približno a 40 kw .
Imaš kako ponudbo, izračun?
pirpy napisal/-a:
CRF napisal/-a:ET je fajn. Iz vseh razlogov kot je @darjan napisal. Vem, sem bil dolga leta na ET. Ampak cenovno se pa ne izide, sploh ne z EV, ki se itak "hoče" polnit ponoči. Nisem vedel, da če hočeš imeti sončne celice moraš biti ET.
Pravzaprav ni potrebno imeti ET niti net metering Rabiš samo Powerwall
In sploh ne rabiš papirjev , uporabljaš izključno nočno tarifo
Vendar se ekonomsko še ne izplača, dokler imamo net metering 1:1
Vzameš stare svinčene baterije iz rabljenih gospodarskih strojev, vklopješ zadevo nekje 2m pod zemljo, oz si zazidaš nek tak prostor, ker boš itak čez nekaj časa moral menjati baterije in zmagaš.
mkonci napisal/-a:
Strosek naj bi se povrnil v ca 9 letih
Za mene je ogromna dodana vrednost elektrarna ET. Pomeni, da lahko peremo perilo/posodo/filam EV/ipd, kadar želimo in se ne fokusiramo samo na vikende in ne lovimo NT/VT razmerje.
Torej enostavno furaš ET in porabljaš štrom kdaj ti je, ne glede na čas, to verjetno marsikdo pozabi.
Bravo, tocno to. ET je fajn, ampak ekstremno predrag ce se EV polni dnevno. Smo ga imeli 2.5 meseca malo po nakupu C-Zera in je bil racun skoraj dvojni.
Zadnjič spremenil matija, dne 03 Maj 2018, 13:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Meni se izide E3 napredni, le pomivalc/pralc/susilc zakasnimo s timerjem ter polnimo dva EVja doma.
Pa tudi ko smo enega se je tudi. VTja pride ~100kWh, MTja pa 400-600kWh. Je pa vsako gospodinjstvo svoja zgodba.
Mi recimo nimamo toplotne crpalke. Tam je sicer slabse, a se vedno je v prid MT, teden ima namrec 80h VTja ter 88h MTja — ce ni nic praznikov.
N75 napisal/-a:Prednost je tudi da imaš ko je sonce lahko imaš večjo porabo npr 3x20 iz omrežja + kar daje sončna.
To pa je fajn plus. Sploh za v prihodnost, ko bo treba napolnit več avtov z velikimi baterijami.
A ni to kar pogumno? Pripujsa mimo oblak in odletijo pancerke. Bi morala biti polnilnica povezana s soncno, nekaj so enkrat predstavili na FullyCharged; polnilnica ki zna le s proizvodnjo soncne polnit avto, kar ni cisto to, je pa podoben princip.
N75 napisal/-a:Če imaš sončno elektrarno neto meritve, je ET, cena pa po eni drugi(višji) tarifi če poraba preseže proizvodnjo po obračunu.
Ali ni ravno obratno, za samooskrbo imajo ponavadi nizjo ceno kot navaden ET ? Obracun pa pomeni, presezek se podari, manjko se placa po ceniku. Na primer GEN-I:
Ker če zadeva ne bo postala bolj komomerciala, torej da ne bo določene mase uporabnikov netmeteringa, zna konkurenca propast in bodo cene za poračun šle "v nebo", potem pa ne bo več tako ugodno :/
Ali se dobi od gen-i pogodba, kjer garantirajo takšno ceno xy let?
N75 napisal/-a:Prednost je tudi da imaš ko je sonce lahko imaš večjo porabo npr 3x20 iz omrežja + kar daje sončna.
To pa je fajn plus. Sploh za v prihodnost, ko bo treba napolnit več avtov z velikimi baterijami.
A ni to kar pogumno? Pripujsa mimo oblak in odletijo pancerke. Bi morala biti polnilnica povezana s soncno, nekaj so enkrat predstavili na FullyCharged; polnilnica ki zna le s proizvodnjo soncne polnit avto, kar ni cisto to, je pa podoben princip.
mkonci napisal/-a:Evo pa je online. Danes deluje drugi dan in je proizvedla ze 83kWh
Zdej pa lahko recem da doma polnem zeleno energijo ali bolje receno rumeno
A je to 11kW SE? Potem zelo dobra pozicija!!
Moja do sedaj ni presegla dnevnih 75 kWh!
timo
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
mkonci napisal/-a:Evo pa je online. Danes deluje drugi dan in je proizvedla ze 83kWh
Zdej pa lahko recem da doma polnem zeleno energijo ali bolje receno rumeno
Ops spregledal da je to skupna energija...
mkonci
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF