SE in FID

Sončne elektrarne, vetrne elektrarne, male hidro elektrarne,...
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
10
21

SE in FID

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 29 Avg 2019, 06:40

Znanec je pravil, da "so mu nekaj zmanjšali", ker mu je fit ven metalo in da mu zdaj SE dela malo manj. Ve kdo, o čem je govora?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4030

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Avg 2019, 06:50

Če odklopi FID je nekaj precej narobe. Da bi izklapljal zaradi SE tudi še nisem slišal, ker ponavadi naredijo tako kot je treba.
Sem pa že večkrat slišal in doživel da odklopi zaradi EV. Točneje Zoe ( glej polnilnice Zavod zadihaj, Bunta, Implera, Napolni...)
BogyX
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2942
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3072
4221

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a matija » 29 Avg 2019, 07:19

Verjetno mu je iskrin modul odklapljal MSE, ker je oddajala prevec pa so jo malo bolj omejili na inverterju. Teh primerov je imeli veliko ljudi, so pisali ze po raznih temah.
nakaza
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 770
Kraj: MB
Avto: NISSAN
484
293

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a BogyX » 29 Avg 2019, 07:42

Verjetno mu je iskrin modul odklapljal MSE, ker je oddajala prevec pa so jo malo bolj omejili na inverterju. Teh primerov je imeli veliko ljudi, so pisali ze po raznih temah.

Ampak to nima nobene veze z FID stikalom.
Nisem še slišal da bi FID imel probleme zaradi SE.
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
10
21

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 29 Avg 2019, 19:26

matija je napisal/-a:Verjetno mu je iskrin modul odklapljal MSE, ker je oddajala prevec pa so jo malo bolj omejili na inverterju. Teh primerov je imeli veliko ljudi, so pisali ze po raznih temah.


Nekako podobno je govoril ja, pa ne znam ponovit :)

Sam mislim, da če so nam izračunali, da rabimo 14 kw elektrarno, da naj tudi toliko dela, drugače imamo brezveze toliko panelov na strehi.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
643

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Avg 2019, 05:20

Problem je v merjenju maximalne moči, iskrin modul ven vrže takoj, ko moč preseže nastavljenih 14 kW celice pa lahko ob pravih pogojih dajo tudi več kot imajo specificirano.
Če imaš 14 kW celic in omejiš razsmernik na 13 kW ne izgubiš dosti, ker celice v večino časa delujejo z ne maximalno močjo .
Blue30, FV-EV, gregimarko
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1087
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1140
1060

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 01 Sep 2019, 09:59

pirpy je napisal/-a:Problem je v merjenju maximalne moči, iskrin modul ven vrže takoj, ko moč preseže nastavljenih 14 kW celice pa lahko ob pravih pogojih dajo tudi več kot imajo specificirano.
Če imaš 14 kW celic in omejiš razsmernik na 13 kW ne izgubiš dosti, ker celice v večino časa delujejo z ne maximalno močjo .


Točno tako.

Moduli skoraj nikoli ne dosežejo nazivne moči, oziroma tudi če jo po kakšnem dežju takoj po nekaj sekundah ali minutah ta pade, ker se materijal segreje. Ob vročih sončnih urah naredijo manj kot ob hladnih zimskopomladnih sončnih urah, ki pa so redke saj so dnevi krajši in sonce manj močno. Poleg tega so tu še izgube na razsmerniku,....

Ljudje običajno ne razumejo, da omejitev na razmesniku poreže samo špice in na leto morda kakšen cent izgubiš, kar ni omembe vredno. Vsi prve dni po zagonu razočarano gledajo trenutno moč, pomembna pa je letna proizvedena energija (tudi ta se od leta do leta lahko razlikuje za 20%) in če ta ni kot je bilo predvideno, potem lahko prodajalca povprašajo, kaj jim je prodal. V teh dnevih pa prihajamo v slabšo polovico leta za SE.
gregimarko
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
10
21

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 03 Okt 2019, 05:14

Zdaj SE dela 3 tedne, je 13,95 kwp. Nikoli še nisem videl, da bi delala s 13 kw moči ali več. Max kar sem videl, je bilo 12. Me zanima, s kakšno močjo delajo vaše ob idealnih pogojih?
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 842
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
849
711

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a robertto » 03 Okt 2019, 05:44

Moja SE deluje ze en teden in sem nekajkrat opazil, da je oddajala zelo blizu nazivne moci 13,5kW. Primer od vceraj, ko je se sijalo sonce.
Priponke
010887F5-B0FA-4751-96FA-CFD4B144E3E1.jpeg
Marko007
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
10
21

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 03 Okt 2019, 06:01

No 12 sem videl enkrat, dobesedno. Ko je sonce in ni vročine (takrat dekla najbolje oz. bi naj) je kakih 10,5 kw.
Mogoče je kriva postavitev, ki ni lih čisti jug.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1099
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_E GOLF
975
610

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a Matej » 03 Okt 2019, 06:19

SE imam vklopljeno 14 dni in do sedaj se nikoli ni niti približala vrednosti moči le te. Ni pa idealna lokacija.
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 770
Kraj: MB
Avto: NISSAN
484
293

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a BogyX » 03 Okt 2019, 07:53

Zgodaj poleti pri poskusnem zagonu sem enkrat za mojo (14,6kW) enkrat videl trenutno moč 14,3kW. Sedaj imam uradno limitirano na 11kW, tako da tega več ne bo.
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
10
21

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 03 Okt 2019, 08:32

Pomeni, da bi lahko postavil 11 ali 12 kw SE?
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 842
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
849
711

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a robertto » 03 Okt 2019, 09:30

Lahko postavis 13,5kW ali vec, ce imas vecje potrebe. Ce povecas prikljucno moc iz 3x20kW na 3x25kW, potem je limit SE postavljen na 13,5kW.
Marko007
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
10
21

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 03 Okt 2019, 09:59

Mislil sem na to, da ima Bogyx omejeno na 11, dejansko pa je elektrarna 14.6 kwp.

Kaj ne vedo naprej pri elektru, koliko bo max. slo v omrezje?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4030

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Okt 2019, 10:03

Kolikor vem je omejitev administrativna... 0.8 X priključna moč.
Marko007
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 770
Kraj: MB
Avto: NISSAN
484
293

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a BogyX » 03 Okt 2019, 10:33

Če je vprašanje zakaj sem naredil večjo kot lahko oddajam - ker je toliko panelov na streho lepo pasalo in ker imam porabnike ki jih lahko vključim ob določeni uri (gretje vode takrat ko bi lahko bila večja moč od dovoljene).
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 842
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
849
711

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a robertto » 03 Okt 2019, 10:46

Povecaj prikljucno moc na 3x25A (mesecni stroski 5€ vec) in zaprosi za limit proizvodnje na 13,5kW. Ce ti elektrarna glede na porabo proizvaja prevec, bos lahko oddajal vec in si naredil vecjo rezervo za zimo (ogrevanje).
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1441
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1086
1371

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a crunchy » 03 Okt 2019, 13:58

robertto je napisal/-a:Moja SE deluje ze en teden in sem nekajkrat opazil, da je oddajala zelo blizu nazivne moci 13,5kW. Primer od vceraj, ko je se sijalo sonce.

Jaz sem na moji 11 kW že videl tudi čez 12,5 kW, vendar je SE potem takoj zabrisalo ven. Kot je že bilo omenjeno je razlog sončno vreme z občasnimi oblaki. Ob sončnem vremenu brez oblačka na nebu verjetno ne boš videl več od kakšnih 12 kW. Morda se motim.
Jaz sem potem omejil največjo izhodno moč razsmernika na 10.88 kW. Od takrat SE ni nikoli več zabrisalo ven.
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 842
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
849
711

Re: SE in FID

OdgovorNapisal/-a robertto » 03 Okt 2019, 14:06

Lahko bi pa imel eno 5kWh baterijo, kamor bi se stekali viski in bi jih v nocnem casu ali slabem vremenu “prioritetno” najprej koristil iz nje, sele potem iz omrezja.
DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na