Čas izgradnje in priključitve

Sončne elektrarne, vetrne elektrarne, male hidro elektrarne,...
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 785
Kraj: MB
Avto: NISSAN
490
309

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a BogyX » 06 Nov 2019, 09:43

Potem pa naj še naredijo dvotarifno odčitavanje in se na koncu leta obračunata obe tarifi. Viški (€ ne kWh) pa izplačajo.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3089
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3281
4407

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Nov 2019, 10:11

BogyX je napisal/-a:Potem pa naj še naredijo dvotarifno odčitavanje in se na koncu leta obračunata obe tarifi. Viški (€ ne kWh) pa izplačajo.


+1

Elektriko dajem v omrezje ko se potrebuje ter je draga (cez dan), porabljam pa jo iz omrezja ko jo je ze prevec ter je nesramno poceni in s tem delam uslugo omrezju (ponoci).

Z veseljem jim jo prodajam ko je draga ter kupujem poceni, a seveda bodo taksno stvar zamolcali ter nakladali kako uporabljam distribucijsko omrezje, ne placujem pa pristojbin na prenesene kWh.

:clap:
BogyX, Matej
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 248
Kraj: Velenje
Avto: eGolf
259
16

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a lovroh » 06 Nov 2019, 16:07

...obračunska moč poveča za dvakratnik priključne moči naprave za samooskrbo...

Super fajn:
To pomeni za npr 11kWp = 2 x 11= 22 * (0,75872+0,73896)*1,22= 40 doplačila za samooskrbo vsak mesec oziroma 480 Eur na leto
Preden sem kupi TČ in EV sem toliko plačeval za celotno porabljeno elektriko

Sej sem vedel, da nas bojo zje.ali, sam si vseeno nisem mislil da tako zelo.

Banda
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3089
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3281
4407

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Nov 2019, 17:12

Ne vem ali je to ze potrjeno?
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 508
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
271
276

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 06 Nov 2019, 17:23

Dvomim v sprejetje te budalaštine.
matija
Stef
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 13
Kraj: Šmarje p J
Avto: Yaris
31
2

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Stef » 06 Nov 2019, 22:19

...obračunska moč poveča za dvakratnik priključne moči naprave za samooskrbo...

A morda elektrarne, (NEK, TEŠ, HSE, ...), plačujejo priključno moč, da lahko napajajo omrežje?

Lp
matija, FV-EV
DeCoRawr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 174
Avto: Trenutno na plin
99
6

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 07 Nov 2019, 08:06

Ah bom pa kupil inverter with limiter pa manjšo SE pa na črno / sivo. Svašta, davk se mora pobirat :)
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5415
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4250

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Nov 2019, 08:21

DeCoRawr je napisal/-a:Ah bom pa kupil inverter with limiter pa manjšo SE pa na črno / sivo. Svašta, davk se mora pobirat :)

To je taka zasilna opcija, ampak finančno se pa ne izide.
Admin @ EVSVET.eu
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 508
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
271
276

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 11 Nov 2019, 17:28

Evo. Po 3 mesecih dobil soglasje. In zdaj ....... Sem rajši dal pikice. Za 13.44 kW fotovoltaiko so mi predpisali omejevalec toka 3x16A. Wtf? Danes imam varovalke 3x25A kar posledično pomeni da za 80% priključne moči bi moral imeti omejevalec toka kvečjemu 3x20A. In zahtevam od ponudnika projekt ki so ga poslali na elektro. Pogledam. Me skoraj kap. Oni v projekt navedejo omejevalec oz odklopnik 11 kVA. :bang: Kaj čem delat tako fotovoltaiko s takšnim odklopnikom? In zdaj sem znorel :devil: pisal en Mail na ta nesposoben Petrol in upam da bo ekspresno rešil problem z nesposobnim podizvajalcem ki je pripravil projekt in hkrati uredil z soglasjedajalcem da popravi soglasje. Štala. Vidim da bo trajalo še vsaj 6 mesecev. Bolano da bo za 42 panelov trajalo skupaj vsaj 10 mesecev od ogleda na objektu. Sami nesposobneži. Bi bilo res najboljše da človek vse sam naredi. Vam dam prav, vzamem vse nazaj kar sem pisal pred tem.
Me je kar minilo vse skupaj.
SimonZed, edi-b, robertto, CRF
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 508
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
271
276

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 11 Nov 2019, 19:24

Ne vem najrajši bi skenslal ta Petrol. Počakam do jutri pa da slišim odgovore/izgovore. Dajte mi povedat kdo je uspel vse urediti brez problemov in v kakšnem roku pri katerem izvajalcu.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1266
Kraj: 1108
Avto: Kona
1323
1177

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 11 Nov 2019, 21:01

Marko007 je napisal/-a: Dajte mi povedat kdo je uspel vse urediti brez problemov in v kakšnem roku pri katerem izvajalcu.


Če ni večjih težav se lahko projekt izvede v treh mesecih, v 80% primerov pa težav sploh ni.

Drugo je potem zasedenost podizvajalcev, ki običajno delajo za več tržnikov kot je npr. Petrol, Gen-I Sonce, Termoshop, Sonce energija,.... ti bodo verjetno raje delali pri tistih, ki jih bolje plačajo. Realno je tam nekje do 6 mesecev vse skupaj s papirji (montaža je itak dva dni vse končano).

Se pa jaz ne bi preveč trudil, da se hitro dela, ker je to običajno potem površno narejeno, vendar to kar ti čakaš je nenormalno dolgo.
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
11
21

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 12 Nov 2019, 05:52

Marko007 je napisal/-a:Ne vem najrajši bi skenslal ta Petrol. Počakam do jutri pa da slišim odgovore/izgovore. Dajte mi povedat kdo je uspel vse urediti brez problemov in v kakšnem roku pri katerem izvajalcu.


Neke 4 mesece, ampak smo čakali soglasje skoraj 2 meseca zaradi dopustov.
Izvajalca vprašaš, ko pride na ogled, kdaj lahko pripeljejo panele (in naj bodo dobri) in kdaj montirajo. Če je izvajalec hiter, gre hitro. Montaža panelov je en dan in potem še povezovanje kak dan. Verjetno zdaj ni take gužve za soglasja, kot spomladi in poleti. Delal nam je Enertec iz Mb.
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 508
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
271
276

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 12 Nov 2019, 06:34

Soglasja v MB ta trenutek 3 mesece.
SaltCourse
Prispevkov: 6
Kraj: posavje
12
5

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a SaltCourse » 12 Nov 2019, 21:03

Mi smo čakali 1 mesec in pol za soglasje, potem pa še mesec in pol do končne priključitve in kolikor vidim je to kar hitro, meni se je sicer zdelo dolgo.
CRF
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 361
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
217
91

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a rgornik » 14 Nov 2019, 08:53

Pri soglasjih nikoli ne veš. Lahko je v dveh tednih, lahko pa 2 mesecih, tu nimaš kaj. Lahko sicer kličeš in težiš, ampak vprašanje kako si si s tem poslal za prihodnost, ko boš zopet kaj rabil.
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
Simon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 107
Kraj: Ljubljana
Avto: Volvo XC60
58
65

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Simon » 15 Nov 2019, 02:24

Simon je napisal/-a:Agencija za energijo bi zvišala mesečne stroške samooskrbnim fotovoltaikam za sto odstotkov, so zapisali v Združenju slovenske fotovoltaike

Fotovoltaiki na nogah: regulatorji bi podvojili stro--ke samooskrbnim elektrarnam


Tisti, ki imajo sončno elektrarno niso samooskrbni, ker so odvisni od omrežja, saj večino časa energijo, ki jo porabijo, dobijo iz omrežja, hkrati pa takrat ko energijo proizvajajo to omrežje potrebujejo še bolj, saj nimajo drugega hranilnika energije. Omrežje je torej njihov hranilnik energije.

Prispevek za OVE je vezan na vsak priključek na omrežje in je fiksni znesek. Dokler so uporabniki s sončnimi elektrarnami priklopljenimi na omrežje, niso nič drugačni od ostalih, saj omrežje potrebujejo in uporabljajo.

Brez omrežja oziroma priklopa na omrežje pa pade tudi ekonomika sončnih elektrarn, ker ti, ki imajo sončne elektrarne, si znižajo tudi svoj strošek omrežnine. Vendar s tem se dejanski stroški omrežja za operaterja omrežja ne znižajo (kvečjemu povišajo, ker priklop elektrarne navadano zahteva ojačanje omrežja) in mora operater te stroške prenesti na vse ostale uporabnike.

Torej vsi ostali uporabniki plačajo to prišparano omrežnino lastnika sončne elektrarne, zato se mora omrežnina za vse ostale uporabnike dražiti. Dokler je teh lastnikov dokaj malo, je tak način subvencioniranja še stabilen, čeprav je nepravičen. Ko pa bo postal delež lastnikov sončnih elektrarn prevelik, bo država zopet posegla in ne bo omogočala net meteringa.
Evropa pa nas je opozorila že pred 3 leti, da tak skrit način subvencioniranje ni dovoljen.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2221
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1492
677

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a pirpy » 15 Nov 2019, 04:14

Se strinjam, ne strinjam pa se z ukrepom, Potem naj naredijo, da vsak s samooskrbno elektrarno, plača del omrežnine, glede na izmenjane kWh, tako se nam bi izplačalo vgraditi hranilnike, predlagana shema pa bo samo odvrnila bodoče investitorje v izgradnjo MSE
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
368
575

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a edi-b » 15 Nov 2019, 06:32

Simon, daleč od tega da bi bili enaki z ostalimi, mi smo dali večina preko 10k € eni tudi 40k€, v prvi vrsti seveda, ker imamo takorekoč zastonj elektriko, ogrevanje, hlajenje, gorivo za EV, na dolgi rok bo +..., ni pa zanemarljivo, da nekaj prispevamo za dosego CO2 in OE ciljev, da dihamo čistejši zrak, malomorgen, ker se tistim pred mano kadi iz auspuha 10x bolj kot iz TEŠ, veliko kurijo mokra drva, ogrevajo z radiatorji, jaz s 3x25A in vsi mi smo v 50 letih dali za omrežnino že toliko da bi morali biti vsi trafoti in omrežje najmanj zlati, jaz dam letno 10 MWh iz MSE v času ko je elektrika najdražja, pa tako jo skurimo sproti jaz in že prvi sosedi tako da je omrežje in trafoti v času največje obremenitve manj obremenjeno, nasprotno pa jo jemljemo iz omrežja ponoči, EV polnim ponoči, ko jo morajo pogosto prodajati celo po negativni ceni in so viški. Tako da zgovori lobijev so tralalala, no ovce je treba striči. Za nazaj dvig tako ne bo veljal, bodo pa ukrepi odvračali bodoče morebitne lastnike. Pozabil si da europa še bolj zahteva, da se spodbuja OE in da so prepovedani bilo kakšni ukrepi kot obdavčitve, davki, kot so že hoteli marsikje, pa so se opekli, da tudi hidro, veter in sonce bi obdavčili.
No še vedno sem prepričan da bodo kmalu zelo poceni in ogromni stacionarni in mobilni hranilniki elektrike, no potem pa adijo omrežje in polnilnice, tega se lobiji verjetno bojijo, pa ni potrebno ker bo denarja ko smetja, tudi za posmeznike in firme ter državo, ja pa zrak bo veliko bolj čist
Vremenko, crunchy, FV-EV, kt57
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5415
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4250

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Nov 2019, 06:37

Pa se že kaj več ve če/kdaj bo kaj s tem povišanjem omrežnine?
Admin @ EVSVET.eu
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 508
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
271
276

Re: Čas izgradnje in priključitve

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 15 Nov 2019, 06:56

Ne se sekirat. Tega ne bodo sprejel.

Država je sprejela okoljske zaveze. In jih uresniči lahko na tri načine. Zmanjšanje porabe energije in pa uvedbo sistemov za pridobivanje energije iz obnovljivih virov ter elektrifikacijo voznega parka. Če jih ne uresniči, bo plačevala kazni Oz. bo morala kupovati dodatne t.i. Emisijske kupone. Kar pa bo za njo dosti dražje. Država bi morala gledat naprej z več vidikov in dolgoročno, ne pa samo kratkoročno finančnega.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na