Aluminij-zračna baterija

Razvoj batertij bo bistven za širitev elektro mobilnosti, zato bo zanimivo spremljati napredek
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 916
476
21

Aluminij-zračna baterija

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 06 Jul 2015, 09:43

Renault je že od vsega začetka eden vodilnih igralcev v promoviranju in praktični uveljavitni vozil na električni pogon. V samem jedru vsakega električnega vozila pa je vedno baterija. In le ta je največkrat šibki člen. Premajhna kapaciteta na enoto volumna pomeni omejen domet vozila.

Zato pri Renaultu razvijajo baterijo na osnovi aluminija z zračno katodo. (al-air) Takšna baterija ima odlično energijsko gostoto. Na kilogram aluminija, lahko baterija odda kar 4kWh električne energije. Ima pa glede na klasične baterije drugačne principe delovanja. Ko ni v uporabi, ne izgublja naboja, kar je kar prelepo da bi bilo res. :) Se pa z uporabo trošijo aluminijaste plošče, ki bi jih morali občasno menjavati. Prav tako je potrebno doliti elektrolit vsakih 400 prevoženih kilometrov.

Demonstracijski Citroen C1 je tako z uporabo 25kg aluminijske celice, ki zagotavlja 100kWh, dobil doseg kar 1000km, pri čemer potrebuje dva vmesna polnjenja s 30 litri elektrolita.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1470
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
781
362

aluminium air

OdgovorNapisal/-a pirpy » 06 Dec 2015, 21:13

edit: združeno z obstoječo temo.

Izraelska firma phinergy je lani predstavila aluminij-zračno baterijo.
Ali je kdo kaj slišal o tem ?
http://www.cbc.ca/news/technology/elect ... -1.2664653
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: aluminium air

OdgovorNapisal/-a evf » 06 Dec 2015, 22:34

O tem je bilo zelo veliko napisanega. Phinergy je to baterijo predstavil pred dvemi , tremi leti. Najprej jo je ponudil Tesli, in so skupaj sodelovali kake pol leta, Nato je prišlo do spora, zaradi dveh Teslinih patentov, kar je onemogočalo sodelovanje Phinergy firme z drugimi EV proizvajalci. Kasneje je Phinergy sklenil pogodbo o sodelovanju s firmo Alcoa, ki pa se ni ozirala na Tesline patente.

http://triblive.com/business/headlines/ ... z3tZuhoilT
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Renault in aluminijeva baterija

OdgovorNapisal/-a evf » 07 Dec 2015, 09:25

Ja, če je to združeno v isto temo, potem bi bilo potrebno spremeniti naslov: "Renault in aluminijeva baterija" v "Pinergy in aluminijeva baterija"
http://www.ibtimes.com/new-battery-made ... es-1146531
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Aluminij-zračna baterija

OdgovorNapisal/-a evf » 07 Dec 2015, 13:41

Sicer pa to o kraji intelektualne lastnine se ni zgodilo samo firmi Phinergy. Pred dobrimi 10 leti se je to zgodilo slovenskemu kemičnemu inštitutu. O tem je spregovoril pokojni Prof. dr. Janko Jamnik. Takrat so imeli najboljšo formulo za litij-ion baterijo. Nek ameriški inštitut (ne spomnim se kateri) jih je obvestil da zbirajo naboljše dosežke na tem področju. Dobronamerno so jim posredovali podatke o svojih dosežkih, in kmalu spoznali, da so bili prevarani. V zelo kratkem času je bila zgrajena firma A123, ki je pričela s proizvodnjo baterij prav po tem receptu.
CRF
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Aluminij-zračna baterija

OdgovorNapisal/-a evf » 07 Dec 2015, 14:29

Tukaj si prečitajte na strani 5/8: Tako preprosto ne gre

http://www.ki.si/fileadmin/user_upload/ ... _email.pdf

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na