BMW in univerza v Hanyangu sta razvila kombinacijo materialov s katero dosežejo energijsko gostoto 350Wh na kilogram v Litij ionskih baterijah. Če bi tako tehnologijo prenesli v prakso bi BMWjev i3 lahko imel dosega okrog 500km.
Solidno je tudi padanje kapacitete s številom polnjen/praznenj. Po 500 ciklih naj bi bila kapaciteta še vedno 80%.
[/center]
BMW s 350Wh/kg
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: BMW s 350Wh/kg
Ali pa je, če računaš, da z enim polnjenjem naredi 500 km, torej če zvezno pada domet je to povprečno 450 km x 500 ciklov znese 225 tisoč kilometrov.(100% 500 km, 80% 400 km)
Re: BMW s 350Wh/kg
Že, že, tudi sam sem na to pomislil. Vendar mi ne gre iz glave izjava mentorja predelave EV-ja na šoli (xy), ki mi je dejal, da so uporabili neke baterije iz nemčije, ki se sicer uporabljajo samo v letalstvu in da pri 10.000 ciklih kapaciteta skoraj nič ne pade. Ali me je za nos vlekla javna oseba, ali pa nas vleče za nos ves svet, ker take baterije so že, vendar uradno "ne smejo obstajat".
Re: BMW s 350Wh/kg
Izguba kapacitete je očitno stranski učinek novih materialov. To je pač cena za večjo energijsko gostoto. Potem pa bodo potrebe pokazale, kaj je bolj pomembno.
10.000 ciklov brez izgube kapacitete se lahko doseže, vendar ne v okviru klasičnih baterij, kapacitet, cen, tehnologij...
10.000 ciklov brez izgube kapacitete se lahko doseže, vendar ne v okviru klasičnih baterij, kapacitet, cen, tehnologij...
Re: BMW s 350Wh/kg
Saj vas na nek način razumem, kaj hočete povedat. Če je doseg 500 km, ga pokuriš v treh do petih dneh in ne polniš vsak dan. Običajne dnevne vožnje, ne kakega vikend paketa. Dopolnjevanje naj tudi ne bi štelo za cel cikel? Vendar če sedaj 500 ciklov pomnožim s 3-5 (povprečno 4 dni) dobim 4*500=2000 kar ustreza 2000 ciklom trenutno boljših baterij. Pa najbrž niti ne Li-ion ampak LiFePo4. Vendar pa pričakujem od novih baterij vseeno še nekaj več in verjamem, da so to začetki.
Re: BMW s 350Wh/kg
Bolj ali manj revolucionarnih novic o baterijah je ze toliko, da jih ne spremljam vec ko bo v avtomobilih bomo pa veseli, dokler je v laboratorijih, v prototipih in na papirju pa ...
Re: BMW s 350Wh/kg
Če primerjamo to z EV, ki je že na trgu in ima garancijo še 70% kapacitete po 150.000km (ali 7, nekateri tudi 8 let) pri povpr. porabi 15kWh/100km to pomeni, da zdaj "običajne" 30kW baterije zdržijo skoraj 1000 ciklov.pirpy napisal/-a:Ali pa je, če računaš, da z enim polnjenjem naredi 500 km, torej če zvezno pada domet je to povprečno 450 km x 500 ciklov znese 225 tisoč kilometrov.(100% 500 km, 80% 400 km)
Soul EV believer
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 647 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb