BMW s 350Wh/kg

Razvoj batertij bo bistven za širitev elektro mobilnosti, zato bo zanimivo spremljati napredek
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 902
450
21

BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 07 Jun 2016, 06:55

BMW in univerza v Hanyangu sta razvila kombinacijo materialov s katero dosežejo energijsko gostoto 350Wh na kilogram v Litij ionskih baterijah. Če bi tako tehnologijo prenesli v prakso bi BMWjev i3 lahko imel dosega okrog 500km.
Solidno je tudi padanje kapacitete s številom polnjen/praznenj. Po 500 ciklih naj bi bila kapaciteta še vedno 80%.

350Wh-kg-baterije.jpg
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
116
999

Re: BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 07 Jun 2016, 10:06

Po 500 polnjenjih še 80% kapacitete?! To ni dobro.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1357
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
721
339

Re: BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a pirpy » 07 Jun 2016, 13:19

Ali pa je, če računaš, da z enim polnjenjem naredi 500 km, torej če zvezno pada domet je to povprečno 450 km x 500 ciklov znese 225 tisoč kilometrov.(100% 500 km, 80% 400 km)
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
116
999

Re: BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 07 Jun 2016, 13:55

Že, že, tudi sam sem na to pomislil. Vendar mi ne gre iz glave izjava mentorja predelave EV-ja na šoli (xy), ki mi je dejal, da so uporabili neke baterije iz nemčije, ki se sicer uporabljajo samo v letalstvu in da pri 10.000 ciklih kapaciteta skoraj nič ne pade. Ali me je za nos vlekla javna oseba, ali pa nas vleče za nos ves svet, ker take baterije so že, vendar uradno "ne smejo obstajat".
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3204
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1789
2030

Re: BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Jun 2016, 14:00

Izguba kapacitete je očitno stranski učinek novih materialov. To je pač cena za večjo energijsko gostoto. Potem pa bodo potrebe pokazale, kaj je bolj pomembno.

10.000 ciklov brez izgube kapacitete se lahko doseže, vendar ne v okviru klasičnih baterij, kapacitet, cen, tehnologij...
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
116
999

Re: BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 07 Jun 2016, 14:50

Saj vas na nek način razumem, kaj hočete povedat. Če je doseg 500 km, ga pokuriš v treh do petih dneh in ne polniš vsak dan. Običajne dnevne vožnje, ne kakega vikend paketa. Dopolnjevanje naj tudi ne bi štelo za cel cikel? Vendar če sedaj 500 ciklov pomnožim s 3-5 (povprečno 4 dni) dobim 4*500=2000 kar ustreza 2000 ciklom trenutno boljših baterij. Pa najbrž niti ne Li-ion ampak LiFePo4. Vendar pa pričakujem od novih baterij vseeno še nekaj več in verjamem, da so to začetki.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1699
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1254
2205

Re: BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Jun 2016, 17:29

Bolj ali manj revolucionarnih novic o baterijah je ze toliko, da jih ne spremljam vec :-) ko bo v avtomobilih bomo pa veseli, dokler je v laboratorijih, v prototipih in na papirju pa ...
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 971
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
714
983

Re: BMW s 350Wh/kg

OdgovorNapisal/-a Damijan » 07 Jun 2016, 20:07

pirpy je napisal/-a:Ali pa je, če računaš, da z enim polnjenjem naredi 500 km, torej če zvezno pada domet je to povprečno 450 km x 500 ciklov znese 225 tisoč kilometrov.(100% 500 km, 80% 400 km)


Če primerjamo to z EV, ki je že na trgu in ima garancijo še 70% kapacitete po 150.000km (ali 7, nekateri tudi 8 let) pri povpr. porabi 15kWh/100km to pomeni, da zdaj "običajne" 30kW baterije zdržijo skoraj 1000 ciklov. :clap:
Soul EV believer ;)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na