Grafen polymer baterije

Razvoj batertij bo bistven za širitev elektro mobilnosti, zato bo zanimivo spremljati napredek
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a evf » 08 Feb 2016, 13:53

Energijska gostota 700Wh / kg . Po 400 ciklih ni zapažena nobena izguba kapacitete. Hitro polnenje.

http://forococheselectricos.com/2016/02 ... enano.html

http://forococheselectricos.com/2016/02 ... enano.html
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Feb 2016, 17:56

En kratek google translate izsek
Early figures show energy density 700Wh / kg . Almost four times more than at present. A figure that during testing at the laboratory in some cells has grown to over 1,200 Wh / kg. Theoretically, in the absence of known data and the volumetric capacity of these batteries could be multiplied by three or four empower car electrical.

Another question is the duration of graphene cells . Tests at TUV and Dekra cells led to the limit, with constant cycles of 0% to 100%, and vice versa. After 400 cycles it has not noticed any loss of capacity. The existence of a cell of graphene also comments at the University of Córdoba, leading cycling four years without stopping. Unfortunately it has not been discussed the status of this cell.

During testing it has also proven quick reloads . A test where you have achieved the 100C in a cell of 300 mAh . This indicates that in a pack of an electric car the number may exceed 4 or 5C charge, which opens the door to ultra-fast recharge without risk of damaging the battery.

Čudno, zakaj bi test ustavili že pri 400 ciklih? Bi bilo pa ja fino reklamirat: po 10.000 ciklih še vedno kot nove :)

Drugače pa, nekomu naj že hitro uspe nekaj revolucionarnega!!! Po možnosti nekomu, ki stvar ne bo patentiral do onemoglosti in ceno držal v nebesih. :roll:
Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a evf » 08 Feb 2016, 19:59

CrazyFish je napisal/-a: Čudno, zakaj bi test ustavili že pri 400 ciklih? Bi bilo pa ja fino reklamirat: po 10.000 ciklih še vedno kot nove :)

Zgleda, da se jim zelo mudi. Že naslednji mesec naj bi pričeli s proizvodno. Do konca leta pa že s proizvodnjo 80 miljonov celic letno.
V naslednji fazi pa proizvodnjo s 7000 zaposlenimi. Upajmo, da ni potegavščina.
CRF, Dzun Tao
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1704
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1260
2207

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a matija » 08 Feb 2016, 20:52

700Wh/kg je pa konkretna gostota. Ali nima Tesla sedaj ~200 ?
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 973
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
715
986

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a Damijan » 08 Feb 2016, 21:44

Kia Soul EV ima SK lithium-ion polymer baterije, ki imajo 200 Wh/kg, kar je baje več kot pri Tesli... http://www.kiapressoffice.com/Release/35730
Soul EV believer ;)
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a evf » 08 Feb 2016, 22:23

Če to vse drži, kot navajajo, potem je to prava revolucija na tem področju. 700Wh/kg je 3-4krat več od sedanjih baterij. Poleg tega se omenja, da se lahko polnijo s 100C, da niso eksplozivne..
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
117
1002

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 09 Feb 2016, 16:28

Za grafen je znano, da ima izjemne lastnosti. Da je to material prihodnosti (ne menjat z grafitom), ki je ravninske strukture in sicer v plasteh debeline enega samega atoma!!! Zato je proizvodnja bolj ali manj laboratorijska in količinsko izredno omejena. Ali je nekdo uspel to proizvodnjo zares bistveno pospešit, ali pa je vse skupaj velik nateg.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
117
1002

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 09 Feb 2016, 16:55

Grafen je do 100 x trši od jekla, 2 x bolj prevoden od bakra, 10 x bolje prevaja toploto, 10x lažji od jekla, skratka ni da ni.
Moram pa malo popravit zgornji pesimizem, Samsung naj bi v letu 2014 izdelal tehnologijo proizvodnje grafena, ki naj bi bila mala revolucija, hkrati pa skrivnost. Sony pa je že 2012 uspel izdelati površino dolžine 100 m in širine 23 cm... Na MIT so v 2015 izdelali proces, kjer proizvajajo ravnino grafena s hitrostjo 25 mm na minuto, pri hitrosti 500 mm na minuto pa so v materialu napake. Vsa ta proizvodnja pa je dvodimenzionalna. Te "pole" se bodo najverjetneje zavijale v "role"...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Feb 2016, 17:10

Saj bi bil rad optimist, ampak če bi to kdo bolj resno jemal bi bilo to v vseh EV medijih.... pa v drugih kot španskih nisem našel kaj omembe vrednega.
Dzun Tao, pirpy
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a evf » 09 Feb 2016, 20:07

Sledili bomo nadaljnim dogodkom, pa bomo videli, kaj se bo izcimilo iz tega. Vsekakor pa uporaba grafena na tem področju in še na veliko drugih veliko obeta. Glede EV madijev, pa jaz bolj mislim, da je tukaj ovira španščina. Ko se bo to pojavilo v enem angleškogovorečem, se bo v kratkem pojavilo v vseh, kot vse podobne EV novice do sedaj.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a evf » 09 Feb 2016, 22:43

Dzun Tao je napisal/-a:... Samsung naj bi v letu 2014 izdelal tehnologijo proizvodnje grafena, ki naj bi bila mala revolucija, hkrati pa skrivnost. Sony pa je že 2012 uspel izdelati površino dolžine 100 m in širine 23 cm... Na MIT so v 2015 izdelali proces, kjer proizvajajo ravnino grafena s hitrostjo 25 mm na minuto, pri hitrosti 500 mm na minuto pa so v materialu napake. Vsa ta proizvodnja pa je dvodimenzionalna. Te "pole" se bodo najverjetneje zavijale v "role"...

Ko že omenjaš proizvodnjo grafena, in če me spomin ne vare, je bilo pred kakim letom in pol objavljeno, da "graphenano" proizvaja
"liste" iz grafena premera cca 50x50cm, in da razvijajo baterijo iz grafena.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
117
1002

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 10 Feb 2016, 14:11

Ja, če so že pri "listju", po moje do baterije ne bo več dolga pot. Vprašanje pa je kakšna bo cena, saj je proizvodnja grafena verjetno še draga. Bi pa letalo iz grafena tehtalo le še 30% teže današnjega letala, to pomeni verjetno tudi 70% manj goriva, bolj švoh motorje...zanimivo na vseh področjih.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a evf » 10 Feb 2016, 14:24

Glede cene, mislim, da je bilo nekje zapisano cca 70% ceneje od takratne cene (leto in pol nazaj). Če najdem te članke jih bom posredoval.
grafen
Prispevkov: 9
Kraj: Slovenija
Avto: Ford connect
1
0

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a grafen » 03 Nov 2016, 10:18

NO , upam da ni tista samsung bomba taka grafen baterija.

Drugače pa, a ste brali kaj je fiskars predstavil?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Nov 2016, 10:34

grafen je napisal/-a:NO , upam da ni tista samsung bomba taka grafen baterija.

Drugače pa, a ste brali kaj je fiskars predstavil?

Tole? Fisker EMotion - EVSVET.eu
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
grafen
Prispevkov: 9
Kraj: Slovenija
Avto: Ford connect
1
0

Re: Grafen polymer baterije

OdgovorNapisal/-a grafen » 03 Nov 2016, 10:37

tole, da! :)
grafen
Prispevkov: 9
Kraj: Slovenija
Avto: Ford connect
1
0

Re: Fisker EMotion

OdgovorNapisal/-a grafen » 03 Nov 2016, 10:45

sem googlal za ceno baterij. Pa sem naletel na podatke : 10 centov na 1000kg, 10 centov na kg pri proizvodnji 1000kg, in na 10 centov na gram :) mislm......

mislim, da je 10 centov na gram pravi podatek. to je 100€ na kg.... kolk tega grafena se pa rab za kilo baterije, kdo ve? Gostoto baterije 700 Wh/kg sem zasledil. To že, če bi celotna baterija bila iz grafena. bi koštala 143€, kar je cenejš kot li-ion ske......
Dzun Tao

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na